Jump to content
men4e

Хонда Акорд

Recommended Posts

Не съм казал,че не върви!Просто не я настъпвах и тръгнах да качвам един баир на пета с 80 км и плавно подаване на газ и горе бях с около 110,като оборотите бяха около 2-те хиляди!Вероятно за по-добро ускорение е нужно сваляне на предавки!Но и усещането е субективно,защото колата е доста обезшумена и стабилна с изумителна возия и окачване и скоростта не се усеща!Ще я понастъпя ,тъй като разбрах,че В-ТЕК-а си иска настъпване!Иначе ,за щастие колата няма нито една от тези отрицателни забележки,за които се пише тук-спирачки убиец,вратите се затварят с един пръст,салона-супер!Може би щото е чак края на 2001-ва година и някой проблеми са поизчистени!!

и аз съм решил да взимам такава 2.0 бензин ето -http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11312980850281999&f1=details

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, дали има някой файл със сервизно ръководство за Акорд 99-2002г. (англичанка седан) че никаде немога да намеря за конкретният модел.МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО

http://hondatech.info/downloads/Auto/Manuals/Accord/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера се навърши точно една година (и 24566 километра) откакто "пожълтях".Да, ама не съвсем ............ Акордът е сглобяван в Англия. От там идва и основната ми забележка към тази кола - качеството на сглобката. Имам чуството, че нямам пластмасов детайл, който е закрепен стабилно, механизмите на ел. стъклата също са проблемни, ключалката на шофърската врата буквално се разпадна (при все че централното е вързано към алармата и съм я ползвал мнооооого рядко). Шумоизоляцията няма да я коментирам.......Другата основна забележка бяха и са спирачките. Определено са слабички за кола със 150 коня под капака. Смених дискове и накладки, ревизирах спирачната система и има подобрение, но определено има какво още да се желае.Сега като се замисля всичко, което съм сменявал е консуматив - ангренаж, дискове и накладки, "лекуване" на катализатор, антена за радиото (автоматична, моторчето си има и то определен живот). Непредвиден разход бяха само новия комплект радиатори (климатичен и охладителен), но спокойно бих причислил замяната на 14-годишни радиатори към консумативите.Сега да си кажа какво ми харесва ..........На първо място двигателят. Не е върхът на сладоледа, но определено е доста приятен за каране без да е много лаком. Звукът му е много приятен като същевременно е доста далеч от спортно звучене и все пак изпреварванията стават и без да изключваш климатика Другото, което ми харесва е нивото на оборудване: Кожа с шофьорска ел. седалка, клима, пълен ел. пакет (стъкла, подгреваеми странични огледала, шибидах), автопилот, пръскалки за фаровете, навигация (която става само за компас - карта на България няма, няма и да има, само показва накъде е север, но ГПС модула може да се ползва с друго устройство, още не съм решил какво), прилична аудиосистема, модул за ГСМ, халогени и т.н. Честно казано, ако повечето от тия неща липсваха едва ли щях да купя точно тая кола.......... Не съжалявам, че карам Хонда, но всеки път, когато видя Ситроен ВХ и сърцето ми започва да играе, не мога да обясня защо, но искам такава кола......П.П. Ето още едно доказателство, че любовта е сляпа...... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опитай ТУК ..

колега това е някакъва програма, намен ми трябва файла :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам един въпрос, дано не се повтарям.Колко литра масло събира F20Z1?

3.7л.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво мислите за т.нар. вътрешни тазове? Става дума за ламарините от вътрешната страна на джантата. Уж пазят от мръсотия спирачките, но май и я задържат?Десният е много изгнил и ще го махам със сигурност, но има ли смисъл да търся нов?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих най-накрая оригиналната брошура на Акорд 6г. Ако на някой му е интересно да цъка тук

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,имам един въпрос ако може някой с дизелова хонда да каже дали е нормално :) Та като поседи колата повече от ден без да се кара като паля върти няколко пъти и тогава запалва,с нов акумулатор съм,иначе ако е работил двигателя скоро дори и да е студена си пали веднага,нормално ли е това ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нормално, най вероятно имаш въздух в системата ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И един друг въпрос,някой сменял ли е гарнитурата на картера на 2.0 tdi ? Ако може да качи снимка как изглежда ,благодаря !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е те така изглежда ..ЦЪК

Редактирано от mar_tod

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е те така изглежда ..ЦЪК

Мерси,братле,понеже ми показаха в един магазин за авточасти почти същата само,че имаше малко издадено навътре като малък отвор за нещо по една от дължините.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем, просто е била на друг производител ..Тази на горната снимка е Аджуса ето така изглеждат на Рейнц и Кортеко ..ВНИМАВАЙ В КАРТИНКАТА :D Ако е била такава пазарувай смело ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем, просто е била на друг производител ..Тази на горната снимка е Аджуса ето така изглеждат на Рейнц и Кортеко ..ВНИМАВАЙ В КАРТИНКАТА :D Ако е била такава пазарувай смело ..

Да точно такава :) Благодаря отново :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За нищо .. :thumbs1: Вземай я спокойно и двата вида стават и за напред като пишеш, не цитирай предният пост, че модераторите се сърдят и понякога раздават наказания за това изключително тежко нарушение .. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гарнитурата се оказа калпава за съжаление,нагъна се и опусна на 2 места :( та наново ,а и беше умекнала много ,взех я за 34 лв

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,някой да знае къде се намира отдушника на купето ? Понеже в темите за лошата вентилация видях само на сивиците.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос към колеги с 5-та генерация. Когато минавам през легнал полицай нещо скърца в предницата (забелязва се когато е хладно и студено), не са шарнири защото са сменяни.Възможно ли е да са тампони на двигателя, и ако да някой има ли идея за цените им?Благодаря!

Редактирано от Radko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да са тампоните на амортесьорите,аз го имам същото и още не съм го инспектирал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тампоните на амортосьорите са сменени. Само тампони на двигателя ли остава като вариант? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен се наблюдава същото скърцане,уж всичко ми е ок,може като са сухи тампоните да скърца .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко установих, че автопилота нещо стачкува.Съмнява ме стоп-машинката, но може и просто бушон да е. Утре по светло ще гледам. Други идеи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти познах, проблема се оказа в стоп-машинката на съединителя. По-лошото е, че докато ровичках под педалите ми се стори омазнено. Възможно ли е да е долната помпа на съединителя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По вероятно да е от горната помпа на съединителя!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти познах, проблема се оказа в стоп-машинката на съединителя. По-лошото е, че докато ровичках под педалите ми се стори омазнено. Възможно ли е да е долната помпа на съединителя?

+1 за горна помпа. Ремонтен комплек около 92лв.Би ли споделил за автопилота как отсрани проблема,че и моя Акорд страда от това :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че то като ще дава 92 лв. за рем. комплект, по добре да добави още 10лв. и да си вземе нова помпа .. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти познах, проблема се оказа в стоп-машинката на съединителя. По-лошото е, че докато ровичках под педалите ми се стори омазнено. Възможно ли е да е долната помпа на съединителя?

+1 за горна помпа. Ремонтен комплек около 92лв.Би ли споделил за автопилота как отсрани проблема,че и моя Акорд страда от това :)
Отидох на жичкаджия ;) Момчето ми е познат и се навъртах около него докато работи. Замери тоците и предположи, че проблема е около педалите. Свали двете стоп-машинки и се оказа, че тази на съединителя е не дава контакт. Леко я кирилизира и сега работи, но не се знае докога, в това време се ослушвам за нова/втора употреба. Но първо е ред на помпата на съединителя....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скърцането идва от тампоните на горния носач,поне при мен е така

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,Искам да сменя задните пружини с по-твърди ,някой знае ли от каде мога да взема или от кой модел биха станали ? Колата е Акод 2000 год. , седан

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги на Акорда 5г. 2.0 тди може ли малко инфо за джантите,смисъл разстояния м/у болтовете и тем подобни,благодаря предварително .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами мойта е бензин и е на 4 x 114.3 следователно и твойта трябва да е с това разстояние.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря,колега,весело посрещане на НГ !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,днес спря да ми върти перката на парното, всичко друго си ми работи,включва се климатика,мести се на студено или топло само не се включва перката да духа,може ли да е само от бушон и ако да къде е точно ? Случи се вечерта,та утре ще търся къде са бушоните :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес сутринта си работеше,2 или 3 пъти ми отказваше така и винаги когато съм го забравил включен и съм угасил колата и после при даване на контакт започва да върти и аз го спра,вече след като запаля и искам да го пусна да духа не иска :( и не иска но след време си работи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такава подобна драма имах със стария ми Ситроен. В началото вентилатора тръгваше след някой друг тупаник, но после се наложи смяна на четки. Не са скъпи, а операцията по замяната я извършихме в мазето на комшията.Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте , колеги, както се вижда съм новорегистриран потребител и искам да попитам няколко въпросчета относно 6-та генерация на Акорд, тъй като се заглеждам по модела, евентуално да сменя сегашната си кола с малко по-нова :).

Изчетох цялата тема, за да не ме нахулите, че питам без да чета, но останаха няколко неясноти още в мен.

Пишете за доста компромисно качество при английската сглобка, особено в 5-та генерация - в 6-а по-добре ли стоят нещата, най-вече ме интересуват колите от последните години - '01, '02 ?

И за някои по-конкретни неща, да вземем като ориентир следната обява: http://www.cars.bg/u539870 :

1. Възможно ли е да е с ESP , т.е. предлага ли се в модела от тези години? Също и парктроник?

2. С колко еърбег-а e Акорда от тези години ?

3. Възможно ли е да няма борд компютър или просто е изпуснат в обявата - звучи ми несериозно за такъв клас кола от тези години?

 

И накрая какво ще ме посъветвате да гледам най-вече при оглед на такава кола - всеки модел си има някои слабости, които са по-скъпи и неприятни за отстраняване, та добре е предварително да знам? И тъй като досега не съм карал и поддържал японска кола имам нужда от малко съвети.

Благодаря предварително.Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. ESP през '01 - '02 - има го само в JDM и USDM моделите. Не се предлага на европейските (до колкото знам). По същия начин стои и въпроса с парктроника.2. Има модели с 2 и с 4 (волан, пасажер + двете предни седалки отстрани)3. Не само е възможно, ами и ако пише че има значи или лъжат или не знаят. Първия европейски Акорд с истински борд компютър (отчитане на разход на гориво и т.н.) се появява с фейслифта през 2007-а.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за отговорите Публикувано изображение .

И още нещо - специално този модел (имам предвид посочената 6-та ген.) само в Англия ли се произвежда или има и японско производство? И ако има - как може да се разбере конкретната кола от кои е? Предполагам по нещо в номера на шасито?

Редактирано от Yan4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези за които говориш са само Английски. Има Американско купе и седан от същата генерация, но те изглеждат коренно различно - ето ти пример http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11314535039132996&f1=details

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха.... Благодаря пак. Значи си купуваш Хондовър (2в1: Хонда + Ровър) . Публикувано изображение

Малко ми е чудно още как няма да има борд комп. в кола от този клас и години, но явно може....

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...