Jump to content
H22_turbo_Vtec

Помощ при избор на кола до 4000лв

Recommended Posts

Колеги на моята приятелка брат и ще си купува кола.Събрал е някой лев, тати ще помага и ще взема 1вото лично МПС.Пита ме той какво да си купя?Без да му отговарям вика знам, че ще кажеш хонда :unsure: .Е какво друго по-добро за тия пари като изключим великия властелин голфетката :drunk: .За сега се е спрял на За предпочитане е да е с малък данък и 4врати+климатик.Завължително ще се слага ГО.За сега си е набелязал.Мицушиби Каризма 1.6 16в 90к или 96(или там колкото е).Аз лично съм чувал хубави неща за този мидел.Ако някой има друга информация моля да сподели.Сивик англичанка 1.4 90к.с за нея май знам всичко.Няма смисъл да я хвалим.Xedox 6 1.6 16в 107к.с е тука вече не знам нищо само знам че мотора го слагат на мх3 и горе долу бива като вървене.Xedoxса не се среща често но защо чуплив ли е или просто така?алфа 147 му харесвала много.Лошото е, че баща му мрънка да не купува кола над 100коня защото той ще плаща данъка. :drunk: а пък и предполагам се притеснява да не се метне някаде с някой бегачка.Ибиза тди 90к.с тука всичко е хубаво само обслужването на мотора е с кофти цифри.По цял ден се оглеждам по улиците да видя нещо за което не се сещам за да му предложа.Нали съм батко трябва да помагам в избора.Сега вие помогнете да не оплескам нещата.Приемат се и други оферти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От изброените Xedos 6 е тежка кола и доста рядка. Доколкото един клиент я караше и ми е разказвал поддръжката и е доста скъпа. Аз лично Алфа и на снимка няма да си взема ( от личен опит ).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От изброените Xedos 6 е тежка кола и доста рядка. Доколкото един клиент я караше и ми е разказвал поддръжката и е доста скъпа. Аз лично Алфа и на снимка няма да си взема ( от личен опит ).

Тя алфата е краен вариянт защото трудно се намира за тия пари, бая гори, голям данък бае много минуси.За сега се колебя между царизмата сивика и ибизата.Абе тая каризма има ли модел с двг от рено че гледах някви странни снимки?Преди 3г. карах една с 1.6 16в 94коня сякаш беше и си вървеше много добре.Но незнам как са като обслужване и здравина по нашите чудни пътища.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мицубиши , на което предавателната кутия е на Рено 19 ,ще имате доста проблеми.Слаба е за този мотор, а и Рендетата си правят проблеми с 5та скорост на 1.4 мотор с 75к.По добре Нисан, ако не е Хонда.Това е лично мое мнение !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да, Каризмата е с френска ск. кутия и се сглобява в Холандия. Което не значи непременно че е лоша, просто да се има предвид :unsure: A мислили сте за Mazda BA 323f?

Редактирано от Preluded

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прелюд или БМВ 318 IS. Кседокса за начинаещ шофер не е добре, щото ламарините са безбожно скъпи :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а защо не помисли варху някоя друга хонда ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, можеш да разгледаш тая тема, която бях пускал: http://forums.hondabg.com/index.php?showto...46496&st=45Значи както ще видиш в моята тема, колите изброени от мен са с начална цена малко повече от 4000 (тоест най евтините екземпляри от тях са около четири и нещо) и са в класа на голфа и сивика. От тогава имам чуството че цените даже са скочили малко за тези коли, което е и причината нищо да не сме взели още, но май стигнахме до сивик 6 японски хеч или седан или фв поло :unsure: . Това което открих като цяло е че нисан алмера(2000г.) е с много тясна задна седалка. Голф 4 е може би най доброто европейско след 98, (като цена, многообразие на мотори и интериор и екстериор и качество на материали), защото аналозите от япония излизат 2000 и 2002 (тук визирам алмерата, сивик 7 и корола 2002) и са сериозна цифра (от около 7000лв), като алмерата може да се намери за около 5000+лв.Така по колите които ти си изброил: Каризмата се прави на една поточна линия с волво с40 и в40 в холандия и на практика са едно и също;Ибизата е на платформата на фв поло и е един клас по ниско от "класа на голфа", така че по добре поло;Кседокса пък е клас или два по нагоре в сегментите и наистина като визия е супер, но за останалото не знам.Най лесно е да определите първо повече критерии и по тях да се ориентирате:Пари (покупателна цена + регистрация + обслужване + ГИ);Години (по стара от които да не е колата; примерно след 1998);Производство {японска(препоръчвам),европейска(тук препоръчвам немското и в много краен случай френско или италианско), американско( не препоръчвам};Сегмент (в класа на фв голф, примерно или по малка, по голяма);Тип купе (седан, хечбек, купе);Брой врати (2/3 или 4/5);Тип гориво (макар да си казал че задължително ще е с ГИ, което предпопределя тази точка).Успех в търсенето! Ще следя темата с интерес!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...един приятел си купува джанти от един собственик на Каризма и беше страшно доволен от колата и той си мислел разни неща щото имала общо с френско,но Мицуто не го подвело досега :bounce:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.9тди на VW се слави с надеждност, но зависи как е поддържан. Общо взето този двигател има абсолютно същата поддръжка като на 110 коньовия, но вече нещата с данъците са различни. Икономична кола е, малка въшка. Проблема като на всяка кола нисък клас е, че и хлопат пластмасите. Ако ще е ибиза да не е само 1.6 100 коня, че мотора е калпав и ненадежден. Купува си кола с испански дизайн и немска технология. Частите са лесно достъпни. И Алфа 147 читава за тези пари НЯМА. Виж 146 да е ок, ама 147 за тея пари да е надеждна забравете!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе тая каризма има ли модел с двг от рено че гледах някви странни снимки?Преди 3г. карах една с 1.6 16в 94коня сякаш беше и си вървеше много добре.Но незнам как са като обслужване и здравина по нашите чудни пътища.

Има, но само тази Каризма с дизеловият мотор..Всичкото друго Каризма си е с двигатели и окачване на Мицубиши ..Нищо че са на една платформа с Волво, нищо по окачването и двигателя и не става от предходни модели Волво, докато всеки един компонент си става от Лансер и Колт същите години и малко по стари..Само скоростните кутии (без тази на 1.8ГДИ) са на Рено, което не е чак такъв минус, защото за 100 лв. и сменяш всичките лагери... :cool: Така че, като поддръжка е на едно ниво със Сивика и моят съвет е да избирате точно между тях двете, по читавият екземпляр..Иначе като здравина, Кседоса ги бие и двете, но е със страшно скъпа поддръжка, защото е произведен в ограничена серия..Само за пример ще ти кажа, един фар втора ръка е 500 лв ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каризмите 1.9 ТДИ са ДВГ на Рено, но познавам доста хора с такива, както и Волва със същия ДВГ и са доволни. Аз карах половин година Каризма но с 1.6 16В и върви много добре. Окачването си е найстина на Волво, за 2 години и половина баща ми е сменял само консумативи и амортисьори, който са от Волво, а той я кара из полето къде има къде няма път и е много доволен. Обаче ми гореше достаповече от д15з3-ката извъгр. 6, а в града 10 зимата 12, ама и аз в града си я тумбех. За 1.8 ГДИ съм чувал, че е доста по-мощна и по-икономична, ама е с големия данък. В момента и аз си търся кола и се придвижвам с една Мазда 323Ф 98г 1.5 16В двувалова 90к.с. и имам същия вървеж като на Каризмата, но по-хубава возия, обаче авера дето ми я даде я има от скоро и няма много впечатления от нея освен, че му гори масалце.

А Сивика си е от наще и си е най-доброто, ама като поставиш Каризмата до него и гледаш разликите.

Години-г/д едни и същи.(95,96,97)

Каризмата с 4, Сивика 2 врати

Каризмата 1.6, Сивика 1.4, рядко 1.5 но над 100 коня и 1.6 ма там вече цената е като на ЦРВ 99г

Каризмата е с повече екстри климатици, климатроници и т.н, по-широка, по-голям багажник

И накрая гледаш цената - Каризмата 3000, Сивика 4000лв, осъзнаваш, че е смешно да искат толкова много пари за двуврата кола на 15 години, без никакви екстри, но все пак си фанатизиран фен и си взимаш Сивика :cool:

Другото което трябва да знаеш е че няма НЕблъсната кола, просто трябва да я огледаж и да видиш къде, как и колко и как са я оправили.

Коментирах само тези коли щото от другите нямам впечатления, а и неискам да имам.

И друго да знаеш - криза е. Едно време се пазархме за 100-200лв сега, ако трябва да смъкнат минимум 300 та и повече от цената която са обявили.

Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Беги от Каризмата с 1,6 мотор.Имам такава в моргата,преди да е резнем я карах 2 месеца.Оригинално Рено Лагуна си е :lol: .Кседокс за 1-ва кола май пак не е вариант,габаритните части са Цифра.Мазда 323 БА е добър избор и се предлага с 4 двигателя ако не греша.Алфата няма да я коментирам :cool: Ако вратите са 2 аз залагам за японски Сивик хеч 96-00 (най-безпроблемен според мен от гореизброените)

Редактирано от Dragi4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Х22_турбо_втек а защо не мазда 323 чувал съм че са биле добри коли ето ти една за пример http://www.cars.bg/u146966 зависи от вас... приятни са а и казват че си горят гориво нормално... се пак ваш избор няма ние да караме.... Успехх ! все пак ще я кара младеж... всеки иска бърза кола ...ама все пак ваш е избора !!!

Редактирано от Витек

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм за маздичката с 1.5 двигателя добре стои на пътя доволно върви по-добре от 1.4 на англичанка само недастътъка е че гние и затова трябва внимателно да се огледа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже видях,че търси средно голяма кола,аз бих ти предложил Toyota Carina.Не са скъпи а от доста хора съм чувал добри отзиви от тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако разрешите да споделя и аз за каризмата , карам такава но 1.8 мАтор , 115 к.сСъс 1.6 са идентични . скоростните кутии са еднакви - на рено , но въпреки това са сполучливи и в повечето случаи не създават проблеми .Като се има в пред вид че на моята си и паля джапанките редовно .Карал съм и 1.6 мотора и не е като да не върви 200+ км/ч ги хваща .Човека на когото е, кара сивик икономичния В-ТЕК пак 90 коня , но казва че каризмата върви доста повече .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека на когото е, кара сивик икономичния В-ТЕК пак 90 коня , но казва че каризмата върви доста повече .

Зависи от стила на каране. И баща ми вика, че хондата е много спъната.Въпроса е че хондата си вадеше силите във високите обороти, а каризмата се набираше с подаването на газ. Ама мен повече си ме кефи да си е икономична на 5та и като трябва да изпреварвам да си ръгам 4та или 3та, баща ми като фане на дълъг път и кара само на 5та от 55км/ч до 155км/ч 500км само на 5та, мене така ми е скучно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Зависи от стила на каране. И баща ми вика, че хондата е много спъната.Въпроса е че хондата си вадеше силите във високите обороти, а каризмата се набираше с подаването на газ. Ама мен повече си ме кефи да си е икономична на 5та и като трябва да изпреварвам да си ръгам 4та или 3та, баща ми като фане на дълъг път и кара само на 5та от 55км/ч до 155км/ч 500км само на 5та, мене така ми е скучно.

Прав си че зависи от стила на каране и от свикването към една кола , пък и сивика е с по малък литраж.Абе и аз я карам с 50 на 5-та , ама по ми е тръпка при изпреварване от 80 -90 да бутна 4 или в тежки случаи 3-та , че да не се застоявам много зад колата, пред мен :P Редактирано от JEÐI

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега,имам и сивик и кседос.от всичките изброени коли,кседоса е ная висок клас,с най добра возия,конфорт и.т.н.,ноооо не го препоръчвам за първа кола.иначе е с доч мотор,безотказен,върви си прилично ма много са му скъпи едрогабаритните части бе.иначе нещо японско изберете

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=detailsХа засега се спираме на англичанка.Ако има някой колега да живее в близост до автокащата моля да я погледне дали става колата.Да не се разкарвам напразно.На другото което се спрях е ибизата тдиhttp://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=detailsПак важи молбата за разглеждане на автомобила ако някой минава покраи автокащата.От каризмата за сега само това ми хвана окото.http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=details

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.mobile.bg/11276635379428506Ето тая днес баща ми я е гледал и карал и каза, че се е влюбил в нея. Много била запазена и неоткрил следи от удар (т.е. направена е добре, едва ли не е удряна) двигателя е d16y3, който май е 113 к.с. , но е регистрирана като 90. Не я рекламирам просто предлагам щото баща ми много ми я хвали, ама му казах, че не ми се минава от един роувър на друг.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз като Драгича бих предложил Японски хеч 96-00, 90 кончета!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега да ти кажа или хонда или тойота авенсис 1,8,110 коня и газова става и са много здрави.аз карам англичанка и се замислям дали да не я сменям с една тойотка.моята англичанка е 1,4 -90 коня и да ти кажа климатика първо ,че ми взема доста от силата и второ ми се струва слабичък,пък съм го сервизирал наскоро.Иначе от друго немога да се оплача,доста е здрава.И ако слага газов инжекцион по добре да не пестите пари,че аз навремето гледах по евтина газова и сега съйалявам !!!Айде успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в крайна сметка след много ходене и пробване на всякакви италиански трошляци(съжелявам всички хора, който обикалят автокъщите), взехме Нисан Примера п11 97g 1.6 16в 100коня. ГО, клима всичко ел., лети джанти, уникален цвят бяла перла много як JDM стил е.Супер запазена и върви по-добре от куците англичанки 1.4 който пробвах.Дано да не берем грижи с нея. :lol: .Може да не е Хонда но все пак e Japan power.Благодаря на мненията и насоките!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пусни 1 снимка интересна ми е дето каза че е уникален цвят бяла перла много як JDM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

пусни 1 снимка интересна ми е дето каза че е уникален цвят бяла перла много як JDM

Ще кача само да я докарат в понеделник, че не успяхме да изкараме номера днес.Обявата е свалена вече и не мога да си сеаля снимките от там.Н :lol: а снимките не е така като на живо.http://www.google.bg/imgres?imgurl=http://...%26tbs%3Disch:1тук изглежда добре примерата Редактирано от H22_turbo_Vtec

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.Дано да не берем грижи с нея. :)

Дано, ама на дали.. :D Все пак честито..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...