ilian83 2 #1 Публикувано 21 Май, 2010 Проблема е със Сивик 6г. 1999-та Д14З2.Климатика не е особенно силен и чувам как съединителя на климатика ту включва,ту изключва компресора.Това го прави за 2-3 мин. 2-3 пъти включва/иключва компресора.Вътре в купето тъкмо почне да духа хладно и хоп изключи компресора и се затопля въздуха след 1 мин. трак пак включва.Някой имал ли е подобен проблем и знае ли решение.Заредена е с фреон системата преди 5-6 дни- 500гр. фреон.Перките включват и работят нормално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #2 Отговорено 21 Май, 2010 Провери да не ти е позапушена питата на радиатора на климатика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #3 Отговорено 21 Май, 2010 Когато ти заредиха фреона работеше ли нормално или е все така? Ако след зареждането е работил нормално, а сега не, може би имаш теч на фреон и пак се е изпарил (трябва да го проверят). Отивай пак при същия майстор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #4 Отговорено 21 Май, 2010 Прелюда ми правеше такива номера и се оказаха студени спойки на буксата,която е за таблото, за управление на климатика и парното.Сваля се пулта с бутоните и се презапоява,като на главното реле Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ekzotik 2 #5 Отговорено 21 Май, 2010 Може да да е температурен датчик,мръсотия която да го задънва,разлика в охлаждането има ли?ледена ли е стуята или леко хладна?Даи малко инфо да вляза в филма.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #6 Отговорено 21 Май, 2010 Никой компресор не работи постоянно, всички включват и изключват, все пак създават доста голямо налягане. Ако не изключва ще пръсне цялата система, въпроса е защо спира да ти гуха студено Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spas21 48 #7 Отговорено 22 Май, 2010 При мен беше същото и се оказа студените спойки както казва Policeman.Преди да намерим проблема ходих на 2-3-ма "майстори" и не можаха да намерят от какво е.Така, че смело разглобявай. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #8 Отговорено 22 Май, 2010 Не съм сигурен дали компресора прави голямо налягане в системата. В крайна сметка нали има вход и изход. За да направи голямо налягане, трябва да взима въздух от вън, или системата да не циркулира. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ilian83 2 #9 Отговорено 22 Май, 2010 Вчера си почистих радиатора на климатика (отпред до двигателя) Мисля че има подобрение ще покарам 1-2 дни и ще напиша резултата.Някой има ли идея каква трябва да е температурата на изходната струя въздух на духалките в купето? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #10 Отговорено 22 Май, 2010 Някъде около 12-14 градуса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d_r_tushe 0 #11 Отговорено 22 Май, 2010 не знам колко дават по каталог или друг източник (не съм търсил), а когато промених компресора и замерихме температурата в духалките 5 градуса ??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Leni 2 #12 Отговорено 22 Май, 2010 (Редактирано) Моята също е 6ген. Японка.При включен климатик температурата на духалките варира от 7-12 градуса(незнам дали е нормално).Също включва и изключва компресора,но винаги варира в този диапазон температурата на духалките.Само на 4-та най-силна степен не изключва компресора. Редактирано 22 Май, 2010 от Leni Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
todort4 0 #13 Отговорено 22 Май, 2010 Виж металните тръбите не фреона влизат някъде около радиатора в едно цилиндрично нещо с прозорче отгоре трябва да се вижда фреона. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
baljy 2 #14 Отговорено 22 Май, 2010 незнам дали става въпрос за същото но един колега със същата кола пишеше нещо за високо налягане и препълнен климатик каза че като му изтеглили малко от фреона всичко се оправило и не му падали оборотите ти не пишеш за падащи обороти но виж налягането в системата успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ekzotik 2 #15 Отговорено 23 Май, 2010 Един климатик на охлаждане работи на налягане 3,2 до 4 бара като темпрературата на изпарение на фреона гравитира около 5 до 10 градуса (нямам манометри при мен сега и за това не мога да кажа с точност) самото налягане на охлаждане не е толкова високо защото при отопление прави 19 до 27 на фреон р22 на фреон р410 до 38 бара казвам това за добиване на представа.Ако външната пита която е при мотора е мръсна няма да има добро отдаване на топлината и фреона не се изпарява в нужните градуси и ще работи на малко по високо налягане и от там не духа толкова студено,същото важи и за питата в купето,за филтъра трябва да се прегледа всичко това по системата и вече чак след това ако няма разлика мове да се говори за преглед на фреона!Също са важни и оборотите когато си в движение при по високи обороти по добра работа.Пробвай това и пиши какви са резутатите.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bate_em4o 55 #16 Отговорено 23 Май, 2010 Идва лято и ги зачекнаха климатиците. Колегата Ekzotik е прав.Огледаи всичко-филтри,радиатори,работят ли вентилаторите...Може да се получи такъв ефект от много фреон,задръстени филтри,радиатора отпред на които се вика "кондензатор".Има и друго ако не са обезвъздушили системата и е останал въздух в нея се получава свръх налягане при работа на компресора и почва да щрака пресостата(датчика) за високо налягане.Това са доста опасни моменти и може да се прецака тотално компресора.И един съвет-за да ви е наред климатика се пуска и зимата за по 3-4 минути да поработва веднъж-дваж месечно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #17 Отговорено 24 Май, 2010 Компресора на климатика (поне на 7-ма генерация Сивик е така), е със съединител, който зацепва при околна температура >= 20 градуса. Така че зимата и да искаш няма как да го пуснеш профилактично. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CombiMan 29 #18 Отговорено 25 Май, 2010 Има и друго ако не са обезвъздушили системата и е останал въздух в нея се получава свръх налягане при работа на компресораЗащо ако има въздух да се получава свръх налягане? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ilian83 2 #19 Отговорено 25 Май, 2010 След почистване на кондензатора отпред нещата доста се подобриха,климатика духа доволно студено.ОТ 7 до 12 градуса измерено на духалките в купето.Мисля,че е нормално при условие ,че примерих на Ауди А4 постоянна температура 11 градуса на духалките и човека не се оплаква каза,че му било добре дори в най-големите горещини лятото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #20 Отговорено 25 Май, 2010 Аз след профилактиката замерих 6 градуса на духалка по методиката от сервизното (празен ход, никой в колата, 3000об и колата на сянка). Въпреки това климатика ми цикли доста често (вкл. - изкл.) и питата ми е доста черна - пробвах да чистя с четка и препарат - нищо не става. От друга страна като се темперира купето и особено ако се кара на дълъг път (постоянни обороти) става бая хладно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
peshito7 0 #21 Отговорено 26 Май, 2010 Колеги, колата ми е Акорд 96та, като преди 10на дни смених кондензатор'а на климатика като и при мен го има това с включването и изключването. Налягането тогава след дехидратора ми беше ниско затова майстора смени и дехидратора, като след това работата на климатика се подобри. Въпреки това включването и изключването си остана, но пък въздуха, който духа е студен постоянно и дори при най-ниска степен на духане си става студено в колата. Също така направихме проверка, като изключихме перките за охлаждане, за да видим как ще се държи климатика, когато колата е топла. Теста показа, че колкото е по-топла колата толкова по-продължително работи компресора, като дори почти мисля че не изключваше. След като прочетох и останалите коментари, просто съм на мнение, че явно това е нормалния начин на работа на климатика, да вклюва и да изклюва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bate_em4o 55 #22 Отговорено 26 Май, 2010 Има и друго ако не са обезвъздушили системата и е останал въздух в нея се получава свръх налягане при работа на компресораЗащо ако има въздух да се получава свръх налягане? При компресиране на въздух се получава много висока температура,ако си помпил гума на колело се сети как почва да пари помпата. !!! Това влияе на фреона и вдига още по-голямо налягане.А и въздуха е голяма смесица от газове и се оаква работата. Колега peshito7,разбира се,че трябва да изключва климатика.Това е нормално,само да не е начесто какъвто проблем има колегата. И понеже сме ги зачекнали климите да питам и аз нещо.На CR-V то копчето дето е за топло /студено ,това термостат ли е или просто отваря/затваря кранчето на парното? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NOS 16 #23 Отговорено 26 Май, 2010 аз имам проблем с климатика при свободна като съм на газкато се включи оборотите падат и климата изключва и требва да фопсирам над 1500 оборота за да стои включенидеи? иначе без клима колата съм я нагласил на 1000 оборота но включа ли го падат на 200 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #24 Отговорено 27 Май, 2010 (Редактирано) "На CR-V то копчето дето е за топло /студено ,това термостат ли е или просто отваря/затваря кранчето на парното?"Не е термостат - просто отваря и затваря кранчето на парното Редактирано 27 Май, 2010 от Jorko. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1547 #25 Отговорено 27 Май, 2010 За копчето на CRV бих казал " и аз не знам, ама и така не е". Нямам си на идея, как работи климатроника, но по-скоро копчето регулира някакъв, нека го наречем "термостат", отколкото кранче на парното. Ако отваря кранче, то това би трябвало да е ел.клапан с много точно позициониране. Поне при мен е така, т.е. всичко е на ток, няма жила. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokyo 27 #26 Отговорено 28 Май, 2010 Нека да замерим температурата на въздуха в духалките при пуснат климатик и да сравним резултатите.Моята духа 7-12 градуса на място на 850-1000 об/мин. на трета степан вентилатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pepi 1 #27 Отговорено 4 Август, 2010 И аз си мислех, че имам проблем с климатика, но като прочетох внимателно цялата тема се оказа, че периодичното изключване и включване на компресора е нормално. Иначе въздушния поток на духалката в копето варира от 6 до 10 градуса. Става въпрос за Prelude 4 генерация Ф20А4. Успех на всички в борбата с топлото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове