Jump to content
besniq

възможно ли е от неправилно зацепен ангр.ремък

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

но да е по мудна,самия мотор не е респонден,няма същия ряз,като цяло е по бавна и от 6500 об. нагоре заглъхва,по и е трудно да стигне до прекъсвач.D16Z6 мотор

Редактирано от besniq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно е възможно .А може и да не е опънат ангренажа както трябва и като е хлабав ти измества центровката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно е възможно .

:) Aма 2-рото няма как да стане :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...моя беше зацепен с 1 зъб неправилно и и правеше точно като твоята даже имам загуба от 1.8 вектра при гонка.Просто разбирача майстор не е гледал правилно белезите защото има разлика при зацепването при белязките гледа се на пластмасата един белег а той го зацепил като на тия д15б2.След като си го зацепих сам както трябва всичко си дойде на мястото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не се занимавай с глупости а първо пробвай как върви колата без плочката за газовата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

и според мен е един зъб назад ремъка - може би и трябва да подпушва също така. Не видях нищо колегата да е писал за газова, но в случай че току що е сложил газова и проблемът се е появил - да, при каране на газ колите трудно наваксват във високите, и са една идея по-малко пъргави, това си е ясно. Аз карам същия мотор но газ не съм слагал, съдя по предишни други които съм карал на газ.

Редактирано от asentchernaev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и на бензин е същата,газова сложих мн.след като смених ремъка,и без плочка съм я пробвал.истината е че след ремонта не е същата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, тука има хора които наистина биха те насочили много правилно. да ти помогнат за решаването на проблема, ако е възможно!Но на мен примерно не ми стана ясно, какъв ремонт е правен точно, след като си забелязал че колата не ти върви ввече както преди ? това е от значение за да ти даде адекватен отговор някой, който наистина разбира и знае за такъв проблем...а за високите обороти ако заглъхва, е възможно неправилно зацепване на ремъка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май ти закъснява разпределителния вал.Виж си на кви белези е зацепен ремъка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, тука има хора които наистина биха те насочили много правилно. да ти помогнат за решаването на проблема, ако е възможно!Но на мен примерно не ми стана ясно, какъв ремонт е правен точно, след като си забелязал че колата не ти върви ввече както преди ? това е от значение за да ти даде адекватен отговор някой, който наистина разбира и знае за такъв проблем...а за високите обороти ако заглъхва, е възможно неправилно зацепване на ремъка

ремонт,сменени:сегменти,гумички,биелни лагери,ангр. ремък и т.н. И след като я разработих си я карам както преди и маи не е сащата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

със стробоскоп излиза ли ти центровката както трябва???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

със стробоскоп излиза ли ти центровката както трябва???

:blink: Първо да погледне белезите, защото те ако не съвпадат центровката ще е в на м**каси г**а ;) Абе това стробоскопа ядели се ? Майсторите правят центровката на "слух" :D:P това че е нищо общо с реалността не е важно :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иди да ти презатегнат главата и да погледнат дали е правилно зацепен ремъка.Офтопик- Абе Теро, ти днес на манджа удряш всичко, да не си на диета?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм винаги гладен :blink: и да иде при тези дето не са я зецепили ефекта ще е = 0 . Да иде при някой дето знае как става, пък и дори и той да си я погледне :( НЕ е някаква философия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

със стробоскоп излиза ли ти центровката както трябва???

:blink: Първо да погледне белезите, защото те ако не съвпадат центровката ще е в на м**каси г**а :P Абе това стробоскопа ядели се ? Майсторите правят центровката на "слух" :(:D това че е нищо общо с реалността не е важно ;)
нз.в наще "хубави" сервизи във видин има ли такъв уред и знаят ли да го използват?! Редактирано от besniq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Теро, щом основен ремонт са му направили се предполага, че по невнимание не са зацепили ремъка правилно /ако е от ремъка де/Да иде да си го правят и ако нестане тогава да ходи в друг сервиз или при някой по-светнат.Има и друг вариант, сваляш си мануала или проверяваш в аутодатата какво да гледаш и сам си го проверяваш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и друг вариант, сваляш си мануала или проверяваш в аутодатата какво да гледаш и сам си го проверяваш

...аз така направих след съмненията,че колата стана по мудна и има нещо объркано и излязох прав :drunk: ...хванах се сам да го зацепя и се ядосах,че дадох 80лв за смяна и регулиране на клапани.А центровката я правих на око и слух понеже немам стробоскоп и на принципа проба грешка :devil:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега сподели какво е развитието ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си прекалил с това че е мудна и т. н. и ако е харчела много масло преди не очаквай да върви като преди, вече го няма маслото което е дигало компресията, разликата не е малка по принцип. Като правихме моята кола с един приятел бяхме объркали зацепването на ремъка но колата трудно се форсира. Няма как да не се забележи грешката но мая двигател е друг все пак :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щом си от видин иди в сервиза на Рижия на булевард Панония (сещаш се каде е) там майсторите са много кадарни :devil:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

aleksandur:"... А може и да не е опънат ангренажа както трябва и като е хлабав ти измества центровката"Ако не е опънат може да прескочи зъб, ама може и да не прескочи. Докато не прескочи, значи колата работи както трябва. След като прескочи, тогава измества центровката. Тоест, центровката се измества в следствие на разместен ремък, а не в следствие просто на това, че е хлабав.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и аз имам чуството че след смяна на ангренаж и свещи сивика загуби предишната си тяга в диапазона над 5к оборота,обаче все си мисля че си внушавам и вече съм навил така 3000 км.Въпроса ми е дали може да е заради свещите Denso в магазина ми ги дадоха за хонда сивик или може ремъка да е неправилно зацепен?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щом си от видин иди в сервиза на Рижия на булевард Панония (сещаш се каде е) там майсторите са много кадарни :plane:

точно при него ходих,внимаваи там на кои от маисторите попадаш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сменям мотора щот го скапах

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...