kalmara 49 #241 Отговорено 18 Май, 2010 (Редактирано) Ще пусна една снимчица, да не омаловажавам думата на Chris_Barnes, щот е бързал да ме *пофали* че съм снимал ... мързи ме да ги конвертирам сичките, иначе имам няколко добри попадения. Колегите са дали снимки бол. Honda vs. Mitsu Редактирано 18 Май, 2010 от kalmara Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #242 Отговорено 18 Май, 2010 Ей калмарски , много яка снимка! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #243 Отговорено 18 Май, 2010 Методи Карабойчев Сеат Леон TDI -12,335 FTW??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paco gsi 0 #244 Отговорено 19 Май, 2010 Методи Карабойчев Сеат Леон TDI -12,335 FTW??? Споко, грешката е оправена !п.п. Не е моя Леон това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #245 Отговорено 19 Май, 2010 Следващия кръг ще се постарая да има още 1 Турбо Хонда ( само да не е Юли ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ryuugan 251 #246 Отговорено 19 Май, 2010 Клас "А"Клас за автомобили с атмосферни двигатели до 2050 куб.см. включително.БЕЗ нитро , БЕЗ участието на изцяло или частично тръбни конструкций!Какво точно имат предвид под "тръбни конструкции"? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #247 Отговорено 19 Май, 2010 клетка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZUM_SPEED 8 #248 Отговорено 19 Май, 2010 Да ама не. Тръбна конструкция е когато шасито е иработено от тръби или част от него. А с клетка е позволено участието в случаи че ти липсват части от интериора и екстериора с цел олекотяване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #249 Отговорено 19 Май, 2010 сори моя грешка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #250 Отговорено 19 Май, 2010 Ариела примерно е тръбна конструкция. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ryuugan 251 #251 Отговорено 19 Май, 2010 А пълен интериор ли трябва да има колата за клас Street и FWD? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #252 Отговорено 20 Май, 2010 Абсолютно.Освен интериор, колата трябва да не е минала флекс тунинг, т.е. брони, калници, капаци, изпускатела система и всичко останало трябва да си е по колата.Възможна е промяна само по предни калници и капаци изработени от по лек материал и ползване на сликови гуми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ryuugan 251 #253 Отговорено 20 Май, 2010 На състезанието забелязах, че много странно миришат газовете на състезателите. Някакви добавки ли използват? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #254 Отговорено 20 Май, 2010 (Редактирано) На състезателите или на автомобилите им , че ако е на състезателите ... лошо ;) Майтапа на страна, но това е неизбежно А на мен по скоро ми миришат доста приятно Редактирано 20 Май, 2010 от Founder Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #255 Отговорено 20 Май, 2010 (Редактирано) На мен ми смърдеше на пресен слънчоглед. Забелязал съм че и във Враца на "картинг" пистата (имаме специална мини картинг писта за автомоделистите със RC резачките) смърди по същия начин, явно това е ефекта от нитрометана. Редактирано 20 Май, 2010 от kalmara Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #256 Отговорено 20 Май, 2010 На мен ми смърдеше на пресен слънчоглед. Забелязал съм че и във Враца на "картинг" пистата (имаме специална мини картинг писта за автомоделистите със RC резачките) смърди по същия начин, явно това е ефекта от нитрометана. Не бе, тва е от семките къде ги чоплихме Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #257 Отговорено 21 Май, 2010 Гадове, защо не почерпахте :) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #258 Отговорено 21 Май, 2010 Еми ти каза - "отивам да ям" и след това не те видях повече Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #259 Отговорено 21 Май, 2010 (Редактирано) Не бе , бях на 3 метра от вас ... просто исках изгорелите газове от лънч контрола да ме бият право в лицето, че иначе не ми е интересно Редактирано 21 Май, 2010 от Founder Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
west bam 107 #260 Отговорено 21 Май, 2010 (Редактирано) Е значи ако сте били около старт линията и аз там бях мани мани от тия добавки почнаха очите да ми сълзят Редактирано 21 Май, 2010 от west bam Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pepix_ 0 #261 Отговорено 22 Май, 2010 Ти купи твоя Нисан от Явор много след като Анатоли вече имаше неговия (при това следващия модел) Относно поддръжката и частите, сега като се замисля е нормално да са по-скъпи от на СР20. На повечето производители "РЕТРО" колите са по-скъпи за поддръжка, що твоята да е по-различна? Моля те да спреш да пише глупости. Даже не знам кой е тоя Явор ... моя Нисан преди много години ... не помня колко точно ... го купи един приятел, от Стара Загора ... въпросния мой приятел се казва Димитър. После той няколко месеца го държа без да го кара понеже беше със счупено сток турбо... писна му ... не му се занимаваше ... и ми го продаде.Това грубо се случва преди около .... 6 години. Анатоли преди толкова години може би не е имал книжка даже. абе спри да пишеш глупости вече разбрахме колко ти е бърз старовремския нисан ,с който Брус Ли е обирал банките ,помня само как ти свих сармите със старата ми Б16-ка която нямаше дори и чип нито изпускател... за теб знам от форумите по които си писал, че по добри коли от ауди 80,опел астра гси и най накрая последната ти придобивка 200сх оуу иеее няма.А до колкото разликата м/у ца18 и ср20 с тия дълги бутала си далееееч от висока 11-ка и наистина ще разходиш конете мн бавно но ...хората са си го казали акъл на високо не вирее... А колкото до майстор Чавдар, Д.Дончев 2 пъти го вика да му помага да качат скоростите на Р34-ката ,отиди да ти даде малко акъл човека как да си направиш бърз нисан. поздравления имаш най бързия нисан аз пък имам клипче как си зад син црх б16 .ти просто си от хората които не могат да приемат загуби ако мога така да се изрека или май от тези които комплексите са им по големи от капкомера в гащите! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ryuugan 251 #262 Отговорено 22 Май, 2010 Не ви писна да наливате масло в огъня... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #263 Отговорено 23 Май, 2010 (Редактирано) дочух че днес Във 1 часа в предаването мото Авангард ще дават драга (лесново), по някои от диемите. Редактирано 23 Май, 2010 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #264 Отговорено 23 Май, 2010 ...дано,че да може да го гледам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #265 Отговорено 23 Май, 2010 Ще има да Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #266 Отговорено 23 Май, 2010 (Редактирано) гледах го и мога да кажа че има доста по малко хора от преди... като сме ходили по писти. водещия беше много умрял това настрана (вятъра бая силен) доста подготвени и яки коли се видяха Дел сола яката работа Редактирано 23 Май, 2010 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rocnogap 113 #267 Отговорено 23 Май, 2010 Пепи тва не е Оямата а Максо бре неговия нисан наистина е бърз. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Oyama 8 #268 Отговорено 25 Май, 2010 (Редактирано) А моя не е ли бе , нали ти сипвам и не тебе и на пепикс дето си мисли че ме е бил ама у мечтите му, бие ме като го пуснах да тръгне със ! секунда ! по рано - и пак не ме бие а го изравнявам за смешните 300метра на булгара - вие разбират от драг знаете квое една секунда , като тръгнахме заедно му направих 18 коли . Обаче не се бави да се похвали по всички форуми че ме е бил, и после говори за комплекси и признаване на загуби - малее направо не ми се верва колко заблудени хора има. Редактирано 25 Май, 2010 от Oyama Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове