Jump to content
No Limit Performance

1ви кръг по драг рейсинг за 2010год.

Recommended Posts

седана нее Б16 ..

Така ли? Не знаех... значи определено е доста сериозно модифициран! Z6 ли е поне?!
Доколкото успях да видя двигателя на синия сивик(за 1-2 секунди) видя ми се червена глава.което ме навежда на мисълта за Б18Ц?
а ето и доказателство http://thedeviltwin.snimka.bg/tuning/drag-...501545.18744064 :lol: :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за всички които се чудат какво е станало извадка от тунинг.бг

Първата надпревара за този сезон ще се помни дълго, защото бе записан и абсолютен рекорд за България. На финала в Клас “S” Кирил Палазов от "Пауър Тийм" спря хронометрите на 9.972 секунди със своя модифициран до неузнаваемост Голф 2. Палазов даваше много добри времена в елиминациите, но на самия финал показа истинските възможности на автомобила си, поставяйки нов държавен рекорд на трасето, дълго 402.033 метра, и постигайки максимална скорост от 231 км/ч.Втори остана съотборникът на Палазов Волен Василев с Ауди 80, който се отказа след рекорда на Палазов. В клас „В” Аудито на Василев бе пилотирано от Милен Акалски, който записа време от 10.484 сек., и разбира се се окичи с първата позиция. Третото място в елитните гонки зае хасковлията Атанас Атанасов, който със своето Ауди С2 записа време от 12.683 сек. което бе напълно достатъчно за бронзовото отличие.В клас „3” триумфира Константин Динев с Ауди С2, който на финала победи с 2:1 Иван Киров, който пък участваше с 470-килограмов Ариел. В последната гонка Динев спря хронометрите на 11.011 сек., докато Киров постигна време от 11.202 сек. Третото място на почетната стълбичка остана за Даниел Дончев, който със своя Нисан GTr постигна резултат от 11.306 сек.В клас „Предно” първият шампион за 2010 год. е Росен Петров със Сеат Ибиза, който успя да спре хронометрите на 13.184 сек. и на финала се наложи с 2:1 победи над Иван Панайотов с Хонда. Панайотов взе първия старт, но допусна пълен обрат на писта „Калояново”, записвайки време от 13.669 сек. Третата позиция в клас „Предно” остана за Радослав Робертов със Сеат Ибиза, който остана с време 14.141 сек.В клас „В” със златното отличие се окичи Милан Акалски с Ауди 80, което именно взе второто място в елита. В сериите Акалски записа 10.484, но на финала отпусна газта и финишира за 12.848 сек. Втората позиция остана за участвалия в клас "Предно" Иван Панайотов с Хонда, който даде време от 13.262 сек., а третото място зае Павел Димитров с Мазда 323, който в малкия финал записа 13.205 сек.В най-малкия Клас „А” шампион стана Милен Ламбов с Фият 126. Ламбов бе безупречен на финала с 12.484 сек. и без особени проблеми се наложи над дебютанта Милен Милев с Опел Корса (12.922 сек.). Трети остана Георги Костовски с Рено 5, който спря таймера 13.273 сек.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Синия хеч е ясен (поне на габровци) . Остана само да разгадаем седанчето :lol: Пича влиза ли редовно във форума? Той да си каже какво е що е , че така малко не става да му преписваме двигатели :lol: Това че е с червена бечура не значи че е ц :huh: тея е клас А ме изкефиха с времена :lol:

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали този със седан Сивика постъпи спортсменски, като не даде шанс на Иван с Реното ... проблема, беше, че Иван при нареждането на клетките е вкарал задна и е забравил да включи първа. Тръгна назад ... а този с Хондата след като и без това нямаше шанс за по-горно класиране ... реши някак си да не му даде реванш ... което не му прави чест ама всеки с разбиранията си.

Регламента сие рагламент.. не тръгнал опуснал скорост си го прави загубил, човека с хондата можеше и да падне ,но не беше виновен че така стана..и си беше в пълното право !А мотора и е ВТИ с Б20 блок ,но мисля че нещо не беше фред ... защото тая кола попринцип дава високи 13-ски и върви колко Турбо делсола почти.. замервали са се не 1 път .. сега се получи мал шанс (както човека с реното ,трагна на заден)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

искате да кажете че няма атмосферна Б16-ка под 15 ?? :lol: Пък за Б20-ката определено нещо не е боло на ред за такова време :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

определено тоя б20 не е фред моита с малки модове без слик даде 14.5 без проблем. дето е доста по слаб мотор от б20... а тая писта има нещо доста бързи времена маи има наклон

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали този със седан Сивика постъпи спортсменски, като не даде шанс на Иван с Реното ... проблема, беше, че Иван при нареждането на клетките е вкарал задна и е забравил да включи първа. Тръгна назад ... а този с Хондата след като и без това нямаше шанс за по-горно класиране ... реши някак си да не му даде реванш ... което не му прави чест ама всеки с разбиранията си.

Регламента сие рагламент.. не тръгнал опуснал скорост си го прави загубил, човека с хондата можеше и да падне ,но не беше виновен че така стана..и си беше в пълното право !А мотора и е ВТИ с Б20 блок ,но мисля че нещо не беше фред ... защото тая кола попринцип дава високи 13-ски и върви колко Турбо делсола почти.. замервали са се не 1 път .. сега се получи мал шанс (както човека с реното ,трагна на заден)
Недей да ми пишеш глупосто ... да в правото си е ... и точно щото си е в правото се е стигнало до това да продължи напред ... въпроса е дали е спортсменско и коректно ... това е. Относно това, че вървяла колкото турбо дел сола ... аз да ти обясна за това, че уж не била наред ... просто на пистата има страхотно сцепление и Дел Сола е показал потенцяла си ... а като са се гонили някъде по улиците е буксувал повече. Сега дано си го представиш защо така се е получило... :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

искате да кажете че няма атмосферна Б16-ка под 15 ?? :lol: Пък за Б20-ката определено нещо не е боло на ред за такова време :lol:

имаше цели 3 хонди и то само от Плодвид! с Б- серии и един представител на Х (евала мен мн ме изкефи :lol: ) прелудтолкова мн бегачки в тоя нашия форум ... една нямаше на старта.. пичовете които караха днес почти не се интересъват от форума ! (това трябва да ни кара да се замислим!)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

искате да кажете че няма атмосферна Б16-ка под 15 ?? :lol: Пък за Б20-ката определено нещо не е боло на ред за такова време :lol:

че какво нередно виждаш в това да няма б16ка под 15сек ,това е нормално за София :lol: Нека да направят на Сливен пък всички б16ки ще са под 15 !Просто бегачките не са в София. Редактирано от JeepersCreepers

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

определено тоя б20 не е фред моита с малки модове без слик даде 14.5 без проблем. дето е доста по слаб мотор от б20... а тая писта има нещо доста бързи времена маи има наклон

А бе разберете, че не всичко е коне ... пистата си има нормален наклон като на летище ... но сцеплението е най-доброто от всички писти ... и истински силните коли успяват да запишат добри времена ... ето защо имаше толкова много турбо коли на предно в 13ките... а не бяха от най-сериозните ... като Рошауди ... все пак говоря за 13.0 времена и терминални около 180 и малко отгоре. Корсата на ърбан тийм даде 12.9 с терминална 178

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

седана нее Б16 ..

Така ли? Не знаех... значи определено е доста сериозно модифициран! Z6 ли е поне?!

 

Доколкото успях да видя двигателя на синия сивик(за 1-2 секунди) видя ми се червена глава.което ме навежда на мисълта за Б18Ц?

 

а ето и доказателство http://thedeviltwin.snimka.bg/tuning/drag-...501545.18744064 :D;)

 

А това доказателство как ще го коментираш?

 

Публикувано изображение

 

Наистина зеленият Дел Сол вървеше доста прилично, но според мен B16A2 мотор може да постигне тези времена и без турбо! Колкото до седана и синия Сивик - седанът се представи сравнително добре, въпреки че е с B20 глава. Синият Сивик има потенциал, но тепърва ще трябва да се инвестира в него, защото освен колектори и филтър се съмнявам да е правено нещо друго по мотора ;)

 

И все пак евала на трите момчета, които защитиха честта на марката! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Има доста като брой и вървене Хонди. Просто не всеки може да отиде по ред причини. И точно тези хонди си вървят доста добре. Просто ми е забавно как някой се мъчи да ми обяснява как колата му щяла да даде средна или ниска 14-ка, а то мен не може да бие и като иде на пистата 15+ и се почват оправданията.

 

Иначе не си мисли че няма добре вървящи хонди ;) Просто тези хонди не са тези дето се хвалят че много вървят (ама само те така си мислят),а точно обратното.

 

 

TheDevilTwin, ами синия няма нищо освен: чип, колектор, генерация, шпер(лсд) ... и 170 фабрични коня ;) и е дал на дино 185 коня ......

 

MaXo, всеки си е прав за себе си .... не може да ни питаш нас за действията на някой друг ...

 

А относно Б20-ката .. :D ти я изкара че едвам диша бе ;) "Колите дето имат вътък" ;) Че Б20 като няма , кой ще има ? Просто колата нещо не е била в час. Ако беше Б18 или Б16 нямаше да се учудя на това време (даже и е много) ама за Б20 няма как да стане ;)

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Факт е че в София няма засилени Хонди, но да се надяваме не за дълго:D МаХо ти пак почна да се уяждаш с хората. Вместо да се въртиш като селски кмет отпред зад старта да беше изкарал някоя от "бегачките" на старта!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комплекси ли някви долавям в теб ;) .... следващия път заради теб ще гледам състезанието от където ти решиш хаха :D И искам да ми кажеш в кои класове да се запиша ... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше предимно коли с принудително пълнене които доста доста варвяха ... даже имапе един Сеат Леон 1,9 ТДИ и даде 13 и нещо еб... дизела :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

MaXo, всеки си е прав за себе си .... не може да ни питаш нас за действията на някой друг ...

 

А относно Б20-ката .. ;) ти я изкара че едвам диша бе :D "Колите дето имат вътък" ;) Че Б20 като няма , кой ще има ? Просто колата нещо не е била в час. Ако беше Б18 или Б16 нямаше да се учудя на това време (даже и е много) ама за Б20 няма как да стане ;)

14.5 слабо време ли е за седан сивик ... без олекотяване? До колкото получих инфо ... около 14.5 е давала. Та вие тия б16 ги изкарахте самолети ... Рибата или Господара, ако бяха излезнали ... щяха да запишат нещо около 14.8-14.9 ... а се водят за бързи ... и не са седани ... така, че за седан ... макар и по-силен ... 14.5 не е зле.

 

 

 

.Васил Куков Хонда Сивик -14,440 / 159,33 / 2,391

 

 

14.4 ВРЕМЕ ... с не много добри 60фута ... лошо ли е ?

Редактирано от MaXo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не се заяждам, а по въпроса с комплексите нека хората четящи този форум преценят в кого са повече. По въпроса за повторния старт момчето с Хондата взе правилното решение. Както са казали хората "Кйорав карти не играе" такава грешка е недопустима на състезание!Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз не се заяждам, а по въпроса с комплексите нека хората четящи този форум преценят в кого са повече. По въпроса за повторния старт момчето с Хондата взе правилното решение. Както са казали хората "Кйорав карти не играе" такава грешка е недопустима на състезание!Поздрави

Ти си човек с 2-3 поста ... кой да те прецени? И какъв ми е на мен комплекса ... я сподели тук да видим. :D Това да коментираш кой от къде е гледал състезанието си е жива комплексарщина ... имам възможност да го гледам от там ... там ми е по-добре и ми е по-интересно и точка ... от там гледам и терминални скорости ... снимам по-добре ... и си говоря с приятели. Можеше да ме викнеш при теб да си говорим за хонди... ;) Редактирано от MaXo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ли питаш човека с 2-3 поста? Питай другите :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги отклонихте се от темата ...Ето клипчета на мн Бръмчастите коли :D да погледат тези които неса ги гледали на живо http://vbox7.com/byuser:bimera?&page=1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та вие тия б16 ги изкарахте самолети ... Рибата или Господара, ако бяха излезнали ... щяха да запишат нещо около 14.8-14.9 ... а се водят за бързи ... и не са седани ... така, че за седан ... макар и по-силен ... 14.5 не е зле.

то зависи и какво е правено по колата. и никой не ти говори за Б16, там е работата. Просто според мен е редно да даде по-добро време :D и много добре знаеш че изброените от теб са ниски 13-ки ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
MaXo, защо днеска не дойде да ги изкоментираме времената и Хондите, докато беше на пистата?! Най-интересно е да се плетат интриги във форума, а като сме на едно място да се правим, че не се познаваме! Айде стига си срал навсякъде! Не ти ли писна модераторите да ти затварят темите по една и съща причина - тази тема поне можеш да я пощадиш!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та вие тия б16 ги изкарахте самолети ... Рибата или Господара, ако бяха излезнали ... щяха да запишат нещо около 14.8-14.9 ... а се водят за бързи ... и не са седани ... така, че за седан ... макар и по-силен ... 14.5 не е зле.

то зависи и какво е правено по колата. и никой не ти говори за Б16, там е работата. Просто според мен е редно да даде по-добро време ;) и много добре знаеш че изброените от теб са ниски 13-ки :D
Ти това твое 14.5 за което пишеш повтарял ли си го някога ... да не е имало лек летящ старт на клетките ... или да е минало врабче на финала и сега да се притесняваш да дадеш отново време?Колко ти струва пътя да дойдеш до София ... ще им предложа на Рибата и Господара да ти поемем пътните за да се явиш тук за малко стартове. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Седана вървеше много-на тренировките ниски 14ки плющеше.Това не е хеч 4та и 5та или рекс-колата определено е със много силен двигател.Относно Дел Сола , той вървеше много еднакво,тоест пистата му допада на сетъпа.Колата е доколкото чух с 3076 на ниско налягане вървеше 13,4-13,6 и ако вдигне налягането, би могъл да достигне времето на най-бързата днес кола на предно-а имено синьото Ауди 1,8т дето даваше 13.0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дел Сола Турбо записа време 13.3* с НОРМАЛНИ гуменки, а не сликове , 17-ки и без олекотяване!Колата е много постоянна за което евала на пича и ако я обуе в някое Toyo да речем , ще слезне около 13.0 вероятно.Аз лично съм адски доволен от днешния ден, адски много зрители, адски много коли, красиви, скъпи, бързи, уникални ... интрига в доста от класовете до последния момент.Смело мога да твърдя , че от почти 2 години подобно състезание не е имало!Който не беше на пистата само може да съжалява!Айде лека от мен , че след такъв ден изпълнен само с положителни емоции , мисля е време да се отдам на заслужена почивка :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

MaXo, защо днеска не дойде да ги изкоментираме времената и Хондите, докато беше на пистата?! Най-интересно е да се плетат интриги във форума, а като сме на едно място да се правим, че не се познаваме! Айде стига си срал навсякъде! Не ти ли писна модераторите да ти затварят темите по една и съща причина - тази тема поне можеш да я пощадиш!

Заклевам се, че не те познавам ... така, че не виждам повод да се оправдавам ... коментирам ги с тия, които познавам ... демек с Рибата като се видим ... може би Господара ... коментирах го на място и с Даркоси и го питах кога ще видим 12 сек Хонда ... ;) Може и да те позная, ако те видя ... ама сега не се сещам за теб ... само знам, че си познат ник от форума ... ама това не е повод да те издирвам по пистата за да коментирам нещо ... и няма как да коментирам с всички. Ела на Бояна някой път и ще си коментираме ...

 

Относно срането ... аз пиша когато нещо ме дразни ... и това е повод да изглежда, че все едно винаги се заяждам и само това правя.В случая с приятели си коментирахме постъпката на този с Хондата и реших да видя има ли някво логично обяснение защо трябва на състезание без награден фонд да се направиш на гъз ... те това е. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Деня мина супер евала на Драг повера хаха бяха доминаторите хета нещо се излижи тотално и испитах истоинска наслада като аудито би надутия пуяк Иван Киров с ариела ;) и страшно много се изкефих, че границата от 10сек на 400м вече е свалена с по ниска ;) също се радвам и за моя приятел Бижуто с Ево 9ка, че даде добро време 11.3 абе добре имаше много добри коли поздрави на колегите с хондите на Симеон със синия хеч, на момука с черното купе и на момчето с дел сола който ме изкефи на макс как варви супер беше :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ти това твое 14.5 за което пишеш повтарял ли си го някога ... да не е имало лек летящ старт на клетките ... или да е минало врабче на финала и сега да се притесняваш да дадеш отново време?Колко ти струва пътя да дойдеш до София ... ще им предложа на Рибата и Господара да ти поемем пътните за да се явиш тук за малко стартове. :D

Аз нямам 14.5 ;) Имам 14.96. Щеше да ми излезе идването до там към 150 лв, който няма как да дам за подобно нещо. Елате вие, защото аз по булевардите няма да дойда да се гоня , нито ще ви искам пари .... пък да ви покажа къде са врабчетата ;) Тука няма да има ама не влезе задна , ама това , ама онова ....

 

Другото което е че тези дето са дали 15 ги разтягам повече от доволно с изтъркани гуми и на мокро ;) . Рибата на Калояново имаше официална покана за старт с/у една наша Д16, която той отхвърли (не знам защо ;) ). Вие си се гонете по улиците и си мислете каквото искате ;) като покажете какво можете на писта тогава ми говорете.

 

п.п. Бий тези в твоя клас и тогава може ;) това 12.8 има атмосферни хонди дето дават по-малко ;)Горд ли си с този резултат ??? ;) ;) ;) Не е важно какво време , важно е с каква кола и двигател го даваш.

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мога 12.8 ... ти можеш 14.9 ... да ти говоря ли ... може ли? :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе ти па ли се изсуна отнякъде да сееш дразги бе....аре урин от тука...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алкохола и шофирането са лоша комбинация. Аз лично съм губел приятели заради пияни шофиори и не удобрявам пиенето и карането.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

п.п. Бий тези в твоя клас и тогава може ;) тава 12.8 има атмосферни хонди дето дават по малко ;) Горд ли си с този резултат ??? ;):D;) Не е важно какво време , важно е с каква кола и двигател го даваш.

А ти биеш ли ги тези в твоя клас? ;) В моя клас ... улична кола на задно ... до 1.8 турбо ... нещо ми е трудно да се сетя за много по-бързи. ;) Само Лудия ГСМ ... но с нитро до колкото имам спомен... а и нещо го изловиха, че бил стролкнат на 2.0 Както и да е ... къде ги тия атмосферни хонди 12 сек ... искам да ги видя ... от няколко години насам. Не съм много горд от резултата ... ето защо тая година мисля да дам ниска 12ка или направо висока 11ка... ;)

 

И за да оточним с каква кола го давам ... понеже е важно ... дадох го с кола, която имаше стандартен мотор ... улична кола с всичко в нея ... и 1.8 турбо мотор на задно... сликове на 5 години много захабени ... и с проблем в съединителя и 60фт като на кола от клас предно ... терминана 188. ;) Ето щом искаш подробности с каква кола...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

п.п. Бий тези в твоя клас и тогава може ;) тава 12.8 има атмосферни хонди дето дават по малко ;) Горд ли си с този резултат ??? ;):D;) Не е важно какво време , важно е с каква кола и двигател го даваш.

А ти биеш ли ги тези в твоя клас? ;) В моя клас ... улична кола на задно ... до 1.8 турбо ... нещо ми е трудно да се сетя за много по-бързи. ;) Само Лудия ГСМ ... но с нитро до колкото имам спомен... а и нещо го изловиха, че бил стролкнат на 2.0 Както и да е ... къде ги тия атмосферни хонди 12 сек ... искам да ги видя ... от няколко години насам. Не съм много горд от резултата ... ето защо тая година мисля да дам ниска 12ка или направо висока 11ка... ;)

 

И за да оточним с каква кола го давам ... понеже е важно ... дадох го с кола, която имаше стандартен мотор ... улична кола с всичко в нея ... и 1.8 турбо мотор на задно... сликове на 5 години много захабени ... и с проблем в съединителя и 60фт като на кола от клас предно ... терминана 188. ;) Ето щом искаш подробности с каква кола...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

п.п. Бий тези в твоя клас и тогава може ;) тава 12.8 има атмосферни хонди дето дават по малко ;) Горд ли си с този резултат ??? ;):D;) Не е важно какво време , важно е с каква кола и двигател го даваш.

А ти биеш ли ги тези в твоя клас? ;) В моя клас ... улична кола на задно ... до 1.8 турбо ... нещо ми е трудно да се сетя за много по-бързи. ;) Само Лудия ГСМ ... но с нитро до колкото имам спомен... а и нещо го изловиха, че бил стролкнат на 2.0 Както и да е ... къде ги тия атмосферни хонди 12 сек ... искам да ги видя ... от няколко години насам. Не съм много горд от резултата ... ето защо тая година мисля да дам ниска 12ка или направо висока 11ка... ;)

 

И за да оточним с каква кола го давам ... понеже е важно ... дадох го с кола, която имаше стандартен мотор ... улична кола с всичко в нея ... и 1.8 турбо мотор на задно... сликове на 5 години много захабени ... и с проблем в съединителя и 60фт като на кола от клас предно ... терминана 188. ;) Ето щом искаш подробности с каква кола...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ами дай ги де ..... те много хора както казах си мислят че ще дадат ниска 14-ка ама нещо не става така ;) И евала, явно и ти си от тези дето със счупена стокова кола дават по-добри времена от такава здрава :D;) ;) Там ви се кефя направо как със "стокови" коли бягате толкова много ;) И я ми намери из нета атмосферно 1.5 дето да дава ~14.5 че ми стана интересно ;) Пък аз ще ти намеря турбинирани 1.8 да си свериш часовника малко , че и ти си се омотал ми се струва.,

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

MaXo, защо днеска не дойде да ги изкоментираме времената и Хондите, докато беше на пистата?! Най-интересно е да се плетат интриги във форума, а като сме на едно място да се правим, че не се познаваме! Айде стига си срал навсякъде! Не ти ли писна модераторите да ти затварят темите по една и съща причина - тази тема поне можеш да я пощадиш!

Заклевам се, че не те познавам ... така, че не виждам повод да се оправдавам ... коментирам ги с тия, които познавам ... демек с Рибата като се видим ... може би Господара ... коментирах го на място и с Даркоси и го питах кога ще видим 12 сек Хонда ... ;) Може и да те позная, ако те видя ... ама сега не се сещам за теб ... само знам, че си познат ник от форума ... ама това не е повод да те издирвам по пистата за да коментирам нещо ... и няма как да коментирам с всички. Ела на Бояна някой път и ще си коментираме ...

 

Относно срането ... аз пиша когато нещо ме дразни ... и това е повод да изглежда, че все едно винаги се заяждам и само това правя.В случая с приятели си коментирахме постъпката на този с Хондата и реших да видя има ли някво логично обяснение защо трябва на състезание без награден фонд да се направиш на гъз ... те това е. :D

 

Виждали сме се много пъти и на драг, и на Бояна, и на Божурище, и по дрифт мероприятия, че дори и на тунинг събори! Както Традули, така и господар, а също и даркоси ме знаят, така че не виждам проблем да се запознаем лично! Проблемът е, че този форум не го четат единствено хондаджиите, с които общуваш на пистата, а го четат много други хора и се получава неразбирателство.

 

Аз лично също не оправдавам решението на момчето с черния Сивик, но все пак решението си е изцяло негово, а и това се отразява върху неговата собствена репутация, така че негативите са си за него! Всеки има право да решава сам за себе си, така че не виждам някакъв генерален проблем в това ;) Мисълта ми беше, че не трябваше да представяш ситуацията по този начин, защото изглежда именно като интрига в зародиш!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още един път го пусни бе шльокооооо....

Лумпен седи мирен в коневръза ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами дай ги де ..... те много хора както казах си мислят че ще дадат ниска 14-ка ама нещо не става така :D И евала, явно и ти си от тези дето със счупена стокова кола дават по-добри времена от такава здрава ;) ;) ;) Там ви се кефя направо как със "стокови" коли бягате толкова много ;) И я ми намери из нета атмосферно 1.5 дето да дава ~14.5 че ми стана интересно ;) Пък аз ще ти намеря турбинирани 1.8 да си свериш часовника малко , че и ти си се омотал ми се струва.,

Стоков мотор имам предвид железата в мотора ... дъно и глава!!! Относно периферията е ясно, че не е сток. Ти последно около 14.9 ли даваш или около 14.5 ... и кога ще проверим това за врабчето? ;) Намери ми в България бе душичка ... в БЪЛГАРИЯ!!! Стига сте гледали бързи хонди в ютуб. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...