Jump to content
bbroke

Съвет отностно Civic

Recommended Posts

Здравейте колеги пише ви бъдещ шофиор :) .Спрял съм се на honda civic v-tec 6 ген,но имам доста въпроси,не съм запознат и затова реших да се обърна към вас.Какво ви е впечатлението от 1.6 v-tec 125 кончета?Какъв разход дава и вярно ли е,че при каране в ниски обороти(без напъване) се включва икономичен режим при които пада рязко горивото?Какви са най-срещаните проблеми?Колко излиза поддръжката на такъв автомобил?Как стоят нещата с частите?Бюджета ще ми е около 5000лв и се колебая доста в избора си,защото искам като настъпя да усещам кончетата,но от друга страна не ми се иска да си давам парите за гориво..Останах и с добри впечатления от 5-та генерация(има спортен вид),но мисля че при нея разхода е доста по-голям(говоря за v-tec-a) и се отказах.Не съм запознат затова се обръщам към вас за съвет.Спрял съм се на този тип автомобил.Моля за съвет :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги пише ви бъдещ шофиор :P .Спрял съм се на honda civic v-tec 6 ген,но имам доста въпроси,не съм запознат и затова реших да се обърна към вас.Какво ви е впечатлението от 1.6 v-tec 125 кончета?Какъв разход дава и вярно ли е,че при каране в ниски обороти(без напъване) се включва икономичен режим при които пада рязко горивото?Какви са най-срещаните проблеми?Колко излиза поддръжката на такъв автомобил?Как стоят нещата с частите?Бюджета ще ми е около 5000лв и се колебая доста в избора си,защото искам като настъпя да усещам кончетата,но от друга страна не ми се иска да си давам парите за гориво..Останах и с добри впечатления от 5-та генерация(има спортен вид),но мисля че при нея разхода е доста по-голям(говоря за v-tec-a) и се отказах.Не съм запознат затова се обръщам към вас за съвет.Спрял съм се на този тип автомобил.Моля за съвет :)

Здрасти ориентирал си се в доста добър автомобил дали 5 или 6 генерация няма да сбъркаш и двата модела са доста качествени за проблеми с тях ако колата е в добро състояние няма да имаш освен профилактиката която иска всяка кола. А относно разхода с гориво едвали 6-та генерация ще е по икономична от 5-та защото 5та е по лека а данните на двигателите са еднакви за1,6 в-тек и двата са по 125коня. там вече ти си знаеш коя ти е по на сърце. И двете са еднакво добри. Части има и за двата модела и цените са доста прелични. Която ти харесва повече я взимай нема да сбъркаш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв разход дават 2-те генерации?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв разход дават 2-те генерации?

И на двете около 7 - 7.1 литра смесен разход.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шеста генерация 1.6 125 коня няма, има само англичанка! :) Именно системата VTEC позволява двигателят да е икономичен (съответно спънат) в ниските обороти и да върви добре във високите, така че не се заблуждавай относно разхода!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@TheDevilTwin - купетата 6 ген са точно малък втек 125 кс :)Колега, която и да вземеш няма да сбъркаш. Гледай да е запазена колата, да няма удари, и да те грабне като я видиш. На 5 ген няма как да е по-висок разхода, защото самите автомобили са мъничко по-леки от 6 ген.Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ви споделя и 2-те ми харесват еднакво на външен вид(не съм ги карал все още).Можете ли да ми споделите + и - на 2-те генераций.Разликата м/у 2-те само в килограмите ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@TheDevilTwin - купетата 6 ген са точно малък втек 125 кс :)

Само за протокола купетата 6г са с три двигателя - д16у7 - 105 коня, д16у8 - 127 и б16а2 - 160 коня като последните съм ги виждал само в Англия. Предполагам че само за там ги правят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

125кс.-т.наречения малък витек.най добрия избор за мен.дали 5та ген.или 6та-може би 5та,защото е по лекичка и е правена в япония.скачай в тази,която ти грабне окото :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Плюс на пета генерация е както споменахме, че е по-лека, но пък ги гони ръждата (особено по веждите на калниците). Шеста генерация доколкото знам са направени от по-специални ламарини и не гният, което явно е за сметка на теглото. Най-добре е да пробваш и двете и да си прецениш - разлики има. Пета генерация е по-ниска (сядаш по-ниско в самата кола) което аз лично харесвам. Ако мислиш за тунинг (оптичен) като че ли за пета генерация има маааалко повечко възможности отколкото шеста (Казвам го като абсолютен лаик, просто такива са ми наблюденията, моля не ме нападайте :) )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@TheDevilTwin - купетата 6 ген са точно малък втек 125 кс :)

D16Y8 не е "точно" 125 к.с., а 127. Мисля, че колегата се интересува от хечбек. Купетата ги има и тук, но са рядкост и според мен са неоправдано скъпи, тъй като са една идея по-тежки, а багажното пространство не е осезаемо по-голямо от това в хечбека. Единствено ако е 5-та генерация багажникът е доста по-голям, но е всеизвестно, че 5-иците имат изключително малък багажник.

 

Купетата 5-та и 6-та генерация ги правят само в Америка, но се предлагат и в Европа. B16A2 се монтира единствено на купе 6-та генерация изключително и само след фейслифта - носи обозначение Civic Si и се предлага единствено в Северна Америка.

 

bbroke, ето няколко полезни теми, които биха могли да помогнат:

 

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=1668

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=7178

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=9244

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=23013

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=35803

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не кой знае какъв тунинг външен не мисля да правя а и зависи,не обичам накичените коли.Главното което искам е да ми гори малко в ниските и да усещам конете като натисна педела.Мисля,че 5-та най-много отговаря на изискванията ми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Vtec-а не спъва двигателя в ниските обороти а точно обратното, оптимизира работата му за поваче въртящ момент и по нисък разход, във високите обороти също.аз взех 6 ген, 1.5 vtec (114кс) и съм много доволен, наистина е много икономична в ниските и върви добре във високите. като съотношение вървене/разход на гориво , едвали има по добра кола, харчи като дизел, върви като бензин! също е просторна, широчко е вътре, стабилна е и седи много добре на пътя.като минус - лоша шумоизолация на купето, шума от гумите се предава директно към ушите ти :) което аз лично ще се опитам да оправям с допълнителна шумоизлациядоколкото знам в 5ген. нещата стоят още по зле с шумовете, а и погнииват поваче.съвет, като купуваш задължително освен всичко останало пробвай АБС-а , мен така ме прецакаха , уж трябваше да има АБС , не го пробвах когато трябваше и после разбрах че няма изобщо тая екстра

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

B16A2 се монтира единствено на купе 6-та генерация изключително и само след фейслифта - носи обозначение Civic Si и се предлага единствено в Северна Америка.

Не е вярно това колега. Това купе със сигурност се предлага и за английския пазар и има поне двама, трима колеги като Dragi4 и BOSS HOGG които могат да го потвърдят. А и сам можеш да провериш в autotrader.co.uk. Модела е сивик купе ВТИ.По темата на колегата ако търси хеч - 5г с д16з6, ако ще е купе и 5г и 6г мисля че влизат в бюджета. Дори във форума в момента се продава 6г купе с д16у8 за 4000 лева и изглежда доста добре на снимките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам за купе с Б16А2 RHD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6та генерация е по- европейска кола сякаш, което не ме привлича (лично мнение)5 та - ко да кажа части - бол, не е скъпа, здрави са, по ниска, по спортно изглежда, по я заглеждaт катаджиите :):P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..бе да се обадя и аз значи пишете в ниските не вървят много тия втеци 125 коня а???Според мен и в ниските си наема прилично покарай и ще разбереш какво ти казвам моята е купе и багажника не е малък.Извън града гори 6.5 литра при скорост около 110/120км/ч

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че това с падането на разхода, както го каза автора на темата се отнася за VTEC-E, което ще рече че при хечбека с 3 врати при 5ген е D15Z3 и e 90к.с., а при 6ген се води D15Z6 и е 115к.с. (моля ако греша някой да ме поправи за номерата на моторите). Има и вариант при англичанките, но не знам индекса на мотора какъв е точно.П.С. И aз знам че има купета с B16 с десен волан.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да добавя (като собственик на Купе 5-та) Багажника никак не е малък. За разхода... дори пада под 6 междуградско - засичано както си му е реда, ако се кара с 90км/ч, и разбира се се вдига прилично, когато е необходимо.. Аеродинамиката на 5-та купе е доста добра - най-добрата от 5-тата генерация, а и от други модели. Изолацията откъм шум е спестена (типично), и ако колата се ползва главно за разговори вътре и за слушане на музика - има доста богата гама марки автомобили с по-добра такава... :plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каде мога да намеря характеристиките на 2-те генерации?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каде мога да намеря характеристиките на 2-те генерации?

http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/4371.htmlhttp://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/4369.htmlЕто ти двете купета с по 125к.с.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че това с падането на разхода, както го каза автора на темата се отнася за VTEC-E, което ще рече че при хечбека с 3 врати при 5ген е D15Z3 и e 90к.с., а при 6ген се води D15Z6 и е 115к.с. (моля ако греша някой да ме поправи за номерата на моторите). Има и вариант при англичанките, но не знам индекса на мотора какъв е точно.П.С. И aз знам че има купета с B16 с десен волан.

VTEC-E при 5-та генерация хечбек с 3 врати е D15Z1 и е 90 к.с., а D15Z3 пак е 90 к.с., но се слага в англичанките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моята хонда е 1.6 англичанка 113 коня и сам много доволен от нея икономичка е и според мен варви доста прилично когато я настапиш принципно изборат е твой и кола не се избира като ти казват коя кфа е , а когато седнеш в нея ще разбереш коя кола е за теб :yes::P:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...