Jump to content
Guest Lavender

Съвети за покупка на Civic

Recommended Posts

Guest Lavender

Здравейте, фенове!Решил съм до някой и друг месец да оставя баба Жига да си живее спокойно старините, а междувременно трябва на намеря някоя прилична машинка.След известно обикаляне по разни сайтове и автокъщи май съм решил да се спра на Civic 5 ген, по възможност 4/5 врати.Ще съм благодарен за всякакви съвети и препоръки от Ваша страна.Бих искал да знам кои са слабостите на този модел, за какви белези да гледам преди покупка и други подобни неща.Също ме интересува въпроса с новия внос и митата, и данъците, които трябва да се плащат. Какво е положението с EUR 1 сертификата и възможно ли е да се намери подобна машинка с такъв сертификат?Благодаря Ви предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dimodi

Lavender, след като си обикалял по автокъщи, кажи ми дали си виждал някъде Civic 5 г с 4 врати, щото аз такова животно не съм виждал в автокъща (за съжаление), само частни лица продават такава кола.... :(

 

А и някой друг ако е виждал да каже де :D

Редактирано от dimodi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Lavender

Ами всъщност 4 врати в автокъща наистина не съм засичал, а само в частни обяви.До скоро мислех 2-вратка да взимам, но малко размислих и реших, че повече работа ще ми върши един седан...Мисля си за внос, но не знам как точно стои въпроса с митата и данъците, и евро 1 сертификата.А бе въобще сложна работа, когато си ограничен от към ресурси :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rebel

"Евро 1" имат само Civic 5 1/2 :( ген. 5 врати (хечбег), сглобявани в Англия '95-'99г

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest d15b2

Lavender, след като си обикалял по автокъщи, кажи ми дали си виждал някъде Civic 5 г с 4 врати, щото аз такова животно не съм виждал в автокъща (за съжаление), само частни лица продават такава кола.... :(

 

А и някой друг ако е виждал да каже де :D

аз като си търсих моя гледах един седан във софия в една автокъща, и във варна имаше също два седана, единия даже беше vtec.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Lavender

Брех! :(А можеш ли да си спомниш горе-долу за какви пари идеше реч?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rossignol

ми най-слаби са каретата. на мен първо те ми направиха проблем, но си карам с тракащи карета и още дълго мисля да карам така.А моя сивик е точно британски, та ако си се наточил за такъв да ти кажа и предните стъкла да гледаш, мойте едва се отварят и затварят - машинките се амортизират много бързо. Тавана ми се разлепи, но може да е бил пран - не знам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Ами 6том си ограни4ен вкарвай на инвалид :( Около 10-15. 01, 6те имам Сивик 95 година EG63 1,6 Vtec American Edition5500lv. na invalid с Кюстендилски номера

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

А и о6те не6то.............. ко зна4и слаби места...... :( Акумулаторите са им слаби4ки места и делката съ6то,за каретата не мога да кажа ни6то,ако говорим за EG6.Moй ка4ва6 се и пробва6 ,ако направи 7000 оборота без проблеми отивай при нотариус,вси4ко друго са глупости :D някой даже и компресия мерят и като видят 14 си викат ....(тя стра6на скивай ква компресия хахахаххаха)Вси4ко е късметАй .... успех,а забравих кво те притеснявя 4е обявите са 4асни ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Бих искал да знам кои са слабостите на този модел, за какви белези да гледам преди покупка и други подобни неща.

Колега,този въпрос преди 2-е год. го зададох на един приятел. На него майка му кара такъв Сивик от 91-а год., купен от Бултрако нов! Жената го кара 13 години и е антитехничен човек. Душмански кара колите и троши всичко! Той почна да се смее и каза, че според него тази кола е някакъв бета тестер на Хонда предоставен в ръцете на майака му и щом Тя НЕ може да я строши, значи тази кола слаби места няма! :D За пръв път са и пипнали окачването на 11 год. Което за този вид каране и от този човек, си е направо РЕКОРД! Прегрявана е един път и то яко! Нямала е грам вода тази кола в системата и само са я изчакали да истине, наляли са и охладителна течност и двигателя не бил мръднал! Той каза, че ако му бил Голфа, може би щял да му се стопи мотора. Да не говорим как се форсира студен мотор и колко се следи маслото му жената.Иначе аз мойта я карам две години, взех я в технически отлично състояние и до сега съм сменил само една бубина в делкото. Други ремонти съм нямал. Между другото не знам дали е вярно, но ми казаха, че се случвало да им горат тези Бубини и едва ли не са слабо място. Но онзи Сивик на моя човек за 14 год. не е сменял Бубина нито веднъж, на моят това му беше оригиналната. Иначе ги има нови за по 100 кинта. Честно да ти кажа не знам дали е слабо място, нека някой по-компетентен с ремонтите на тези коли и ако е имал повече наблдения да каже ;) п.п. Важното е да я вземеш здрава и няма да съжаляваш :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Lavender, след като си обикалял по автокъщи, кажи ми дали си виждал някъде Civic 5 г с 4 врати, щото аз такова животно не съм виждал в автокъща (за съжаление), само частни лица продават такава кола.... :(

 

А и някой друг ако е виждал да каже де :D

Аз моят го взех от автокъща, а с него имаше и още един, но преди 2 год.

Седан е с 4-5 врати!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Не само бобините,и лагер4ето се спи4а.Преди 3 години си купих 1-вата Сивик и по4ти веднага сменях делкото.Сега пак имам проблем с него.Но пък из моргите има почти вси4ко(почти :( )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

А то4но за тази Сивик става въпрос дето съм я изплющял на снимката.Зна4и от как съм я продал преди 2 години на скоро говорих с хората дето я взеха, сменяли са ман6они,задед амортисиор и ма6инката на дясното стъкло.Тва е мой,ска4ай в тигана.Ако може6 да вземе6 s Vtec 6те се накефи6 на MAX

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rossignol

А то4но за тази Сивик става въпрос дето съм я изплющял на снимката.Зна4и от как съм я продал преди 2 години на скоро говорих с хората дето я взеха, сменяли са ман6они,задед амортисиор и ма6инката на дясното стъкло.Тва е мой,ска4ай в тигана.Ако може6 да вземе6 s Vtec 6те се накефи6 на MAX

витека не е много добър избор. доколкото знам няма почти никакви части за витек мотор. от друга страна щом е витек значи е пилен яко, колкото и да е здрав хонда мотора ако този дето го е пилил не е бил мераклия да го кара с хубаво масло, да се грижи, абе може и да не случи. А пък и витеците са неоправдано по-скъпи. мотори по 1,6 са с по 2000-3000 лв нагоре от същите 1,6 без витек. Може и да греша, отдавна не съм в час с цените, но преди 2 години беше така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Принципно си прав,но..............Не 4е съм карал много Хонди, но поне има х щтастието да карам 1,5 без В-тек1,6 с В-тек 125кс и сега 1,6 dohc.Определено не може да става сравнение.За частите си и не си прав..........Ако си надъханяк няма да та боли .... цакаш и кара6.Все пак е вапрос на възможности.Определено Опел-Капка излиза по тънко да караш.По въпроса за цената ми така или ина4е 1,6 със или без В-тек мн трудно се намира,там ве4е е късмет.Ама тва си е мое мнение,без да се засягаш ОК?? :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

от друга страна щом е витек значи е пилен яко, колкото и да е здрав хонда мотора ако този дето го е пилил не е бил мераклия да го кара с хубаво масло, да се грижи, абе може и да не случи. А пък и витеците са неоправдано по-скъпи. мотори по 1,6 са с по 2000-3000 лв нагоре от същите 1,6 без витек. Може и да греша, отдавна не съм в час с цените, но преди 2 години беше така.

Колега,не можах да вникна в логиката на изказването ти. TypeR-а е още по-скъп, а по тая логика не знаеш защо, като е само с 400 кубика повече от 1.6 Civic-а дето си караш ;);):D:D Значи разликата е МНОГО голяма и тя е най-вече в мощността и динамиката на този мотор. Също така и в здравината, тези мотори са конструирани така, че носят повече от по-малките си братовчеди на юркане. Ако се карат с хубаво масло, определено няма какво да им се плашиш.А що се отнася до цената на автомобила, се вдига заради митото, защото единя е 90 коня, а другия 160 :P Както се казва 'Елементарно Лотсън', пък и спортния автомобил е по-скъп винаги от туристическия!А по въпроса за юркането и душманското каране си е до човек. Ако някой си е расипник, каквато и кола да му дадеш, все ще я стопи. Като я купуваш ще гледаш. Определено ако Ти не знаеш, си има майстори, които знаят и могат да разберат ако един мотор е грохнал. Ако имаш питания, като си купуваш кола, мини през Омбре, за който най-вероятно си чувал и ще ти каже има ли живот в този мотор още или не? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Lavender

Малка промяна - приемам оферти и за купе :bounce:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...