dimitrofski 3 #1 Публикувано 20 Февруари, 2010 Здравейте момчета!Както е видно от заглавието,става въпрос за досадното почукване на клапаните.Прди около 2 седмици бях за смяна масла,и регулиране на клапаните.Познавам се с управителя на сервиза,и съм сигурен че са се опитали да ги бъзнат,но не намерих никакъв положителен ефект след реглажа.Ходих и до Омбре,човека чу колата,и вика "нищо и няма,даже много тихо работи",но колата си работи като дизел,полудявам от това тракотенеАз лично не намирам логика,японците да са конструирали бензинов двигател,който да трака като дизел.Та,имам молба към по склонните на услуги от вас,и тя е:нека някои с D14A4,която според него работи тихичко,да се отзове за едно слушателско сравнение,ще съм благодарен ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #2 Отговорено 20 Февруари, 2010 Не знам за твоята, ама моята Д13ка като е студена почукваха клапаните (сега след смяната на главата не се чуват) Щом Омбре ти е казал, че нищо и няма, няма какво да го мислиш - карай и си свиркай Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ilian83 2 #3 Отговорено 20 Февруари, 2010 Студена или топла се чува чукането? Или постоянно? Само на ниски обороти ли се чува или и над 1500-2000об.?Най добре снимай малко клипче и пусни тука да го чуем.Не се притеснявай щом Омбре ти е казал че колата ти е Ок значи е Ок,но тука има доста хонди дето почукват като дизелче и добре да локализираме откъде точно идва тва чудо.Клапани,разпределител,кобилици или ниско долу от двигателя?Какво точно ти каза Омбре? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimitrofski 3 #4 Отговорено 20 Февруари, 2010 Ами нямам промяна на звука при топъл и при студен двигател,то си е постоянно едно и също почукването(тракането).А Омбре,буквално 5 секунди отдели на моята кола,и каза че работи супер,дори много тихо,и ми затвори капака и аз си тръгнах.Нямам причини да не му вярвам на човека,стори ми се че знае какво говори,но все пак не съм свикнал с такъв шум,постоянно намалявам радиото да чуя трака ли,бе лудост е направо не се търпи.Относно клипчето,още утре ще направя,само да видя как ще го кача. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #5 Отговорено 21 Февруари, 2010 карай и си свиркай-тъкмо няма да ти издуха клапаните Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #6 Отговорено 21 Февруари, 2010 Ааа как така, що не му кажете на човека, че е за биелни лагери или някаква друга гадост (гарнитура на глава)? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chirenski 18 #7 Отговорено 21 Февруари, 2010 Тропания и почуквания има много, щом Омбре е казал,че е добре сигорно е така. При мен също има тропане, след реглаж на клапани и след това смяна на биелни лагери тропането си остана, даже сега почна да тропа повече. Решение още не съм намерил,ползвам твоята тема ако някой има друга идея нека сподели ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ilian83 2 #8 Отговорено 21 Февруари, 2010 Аз мисля,че при повечето хонди е от едно и също място това тракане.Въпроса е да разберем откъде точно е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nastezatelq 24 #9 Отговорено 21 Февруари, 2010 Тропания и почуквания има много, щом Омбре е казал,че е добре сигорно е така. При мен също има тропане, след реглаж на клапани и след това смяна на биелни лагери тропането си остана, даже сега почна да тропа повече. Решение още не съм намерил,ползвам твоята тема ако някой има друга идея нека сподели ...Проверете си кубилиците за износвания от към оста на която са захванати,ако има леко износване никога няма да центроваш клапана както трябва да е и ще почуква Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ilian83 2 #10 Отговорено 21 Февруари, 2010 Как точно се изразява тва износване откъм вала.Поясни малко.Леглата на кобилиците ли какво? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dex2ex 5 #11 Отговорено 21 Февруари, 2010 И моята трака.Двигателя е в идеално състояние до колкото мога да преценя, като си отвън не се чува нищо обезпокоително-работи си перфектно но като седнеш зад волана се чува доста по добре.Аз лично отдавам това на лошата шумоизолация между двигателя и купето.Надявам се да съм прав ,ще ми се отнякъде да изнамеря същата Хонда като моята но току-що излязла от фабриката и да чуя как работи -ама май няма как да стане.Затова и гадаем или си въобразяваме и аз незнам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Panayot Karadjov 0 #12 Отговорено 21 Февруари, 2010 (Редактирано) Обща болка от вън не се чува тракането а се чува зад волана при затворени врати на купето някъде около педалите.И аз като купих моята се чудех какво е това тракане.това е от маркуча на хидравликата който отива към педалите нещо с годините ставал по твърд и за това се получавало така но не било никакъв проблем.Това ми го каза най добрия монтьор на хонда във Варна ,ако имате този същият проблем откачете ремъка на хидравликата и ще се уверите.Аз вече свикнах и не му обрръщам внимание Редактирано 21 Февруари, 2010 от nelikb Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimitrofski 3 #13 Отговорено 22 Февруари, 2010 Прави сте че отвън по-слабо се чува,но вътре си е лупане яко.Омръзна ми да ми казват колко добре ми работи дизелчето !Ето едно малко клипче,дано успеете да чуете нещо http://vbox7.com/play:016b44ab.Между другото,едно монтьорче каза,че имам и дюза,която леко почуква. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nastezatelq 24 #14 Отговорено 22 Февруари, 2010 Как точно се изразява тва износване откъм вала.Поясни малко.Леглата на кобилиците ли какво?Точно леглата , нали през кубилицата минава стоманен прът и самата кубилица се износва на елипса Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogo 25 #15 Отговорено 22 Февруари, 2010 Пич, каква е била предишната ти кола? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Draik 18 #16 Отговорено 22 Февруари, 2010 Че нормално си се чува, или поне аз не чувам нещо притеснително. Моята преди реглажа беше къде къде по-шумна. Сега си е точно така както е и твоята. Така като я слушах май още даже не беше загряла и обортите бяха повечко. Но все пак това е клип а не на живо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #17 Отговорено 22 Февруари, 2010 ...я и аз да пиша тука регулирах си клапаните обаче всмукателните с пластина 0.2 после като свърших и сложих капака на главата ми казаха,че имало разлика от 0.2 и 0.20 и трябвало с 0.20 .... а и средното болтче на капака на главата првъртя карам така пречи ли не забелязвам омасляване Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #18 Отговорено 22 Февруари, 2010 според тези "мозъци" и 0.2000 ще е различно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #19 Отговорено 22 Февруари, 2010 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ilian83 2 #20 Отговорено 22 Февруари, 2010 Прави сте че отвън по-слабо се чува,но вътре си е лупане яко.Омръзна ми да ми казват колко добре ми работи дизелчето !Ето едно малко клипче,дано успеете да чуете нещо http://vbox7.com/play:016b44ab.Между другото,едно монтьорче каза,че имам и дюза,която леко почуква. Линка не работи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
go6i11 6 #21 Отговорено 22 Февруари, 2010 почуква ти главата иди се прегледаи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #22 Отговорено 22 Февруари, 2010 Линка не работи.Определено. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimitrofski 3 #23 Отговорено 23 Февруари, 2010 Пич, каква е била предишната ти кола? почуква ти главата иди се прегледаи Ама как ме нахранихте само !Да ви кажа честно,до тази година карах само нови коли,ама буквално,имал съм коли произведени преди седмица,и най-вероятно вече съм станал много "отворен" ,и искам 98-ми набор да работи като нова.Мерси че ме поуспокоихте,без майтап щях да я разколача целата заради тея клапани.Сега само каране,и ще правиме само когато се счупи(дано не е скоро). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Leni 2 #24 Отговорено 23 Февруари, 2010 Оправи линка да чуем и ние за какво става въпрос.Все пак не само ти имаш проблем.Дискусията не е излишна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #25 Отговорено 23 Февруари, 2010 http://vbox7.com/play:016b44ab Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #26 Отговорено 23 Февруари, 2010 A, баш така звучи и мойта като е студена и форсирана (1500об?), може би в по-малка степен. Дизелиращия звук се чува като е загряла само зад волана в движение при над 2000об (при ок 3000 изчезва пак) и то само ако се ускорява достатъчно бавно. При бързо ускорение не се усеща подобно, бих го нарекъл "прикъркорване". Не може да се каже, че е тропане или тракане, много е идиотско. Лично при мен като сипя 100 октанов бензин звуците намаляват доста - пробвай. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ilian83 2 #27 Отговорено 23 Февруари, 2010 Оборотите на клипа са доста високи към 1500 предполагам.Добре е да направиш клип в нормален температурен и работен режим на двигателя.Така както си снимал на 1500 об. бученето на двигателя се слива с чукането и неможе да се разграничи точно.Добре е докато снимаш да подаваш и отнемаш газта от дросела за да се чуе как е."Slade" много ми е чудно как чуваш чукане от двигателя само в купето,а като си вдигнал капака и си над двигателя да не го чуваш.Да нямаш втори мотор под купето?Пусни и ти един клип може да открием нов източник на тропане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimitrofski 3 #28 Отговорено 23 Февруари, 2010 Колегата е прав,че вътре се чува повече.Явно трябва да се свиква.Иначе не знам,то ръчкането по този проблем би изразходил излишни пари,нерви и тн.Защото не видях някой,който да каже-Това се дължи на еди какво си износване или нещо подобно .Между другото,прочетох и другите теми за тракането,и видях че много колеги имат такъв проблем,и нямат решение.Ще чакаме някой да открие шумната бактерия в нашите коли.П.П Само с 100 октана я карам от около месец.Разликата в цената я компенсирам с по-ниския разход Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mi6ankin 8 #29 Отговорено 23 Февруари, 2010 НЕ Ангажираща мнение ,за мене е шумна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #30 Отговорено 24 Февруари, 2010 "Slade" много ми е чудно как чуваш чукане от двигателя само в купето,а като си вдигнал капака и си над двигателя да не го чуваш.Да нямаш втори мотор под купето?Пусни и ти един клип може да открием нов източник на тропане.Ами защото на празен ход не се чува, дори при форсиране. Правих опит да форсирам на 1-ва с дръпната ръчна и полусъединител - също не може да симулира звука, който се чува в движение.Ще направя клип докато карам, но не е гаранция, че ще може да се чуе отчетливо на записа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Leni 2 #31 Отговорено 24 Февруари, 2010 "Slade" много ми е чудно как чуваш чукане от двигателя само в купето,а като си вдигнал капака и си над двигателя да не го чуваш.Да нямаш втори мотор под купето?Пусни и ти един клип може да открием нов източник на тропане.Ами защото на празен ход не се чува, дори при форсиране. Правих опит да форсирам на 1-ва с дръпната ръчна и полусъединител - също не може да симулира звука, който се чува в движение.Ще направя клип докато карам, но не е гаранция, че ще може да се чуе отчетливо на записа.Slade Е то ако се чува само в движение преполагам че ще е от испускателната система нещо опира някъде.Едва ли е от двигателя при теб щом не го чуваш при вдигнат капак и подаване на газ.dimitrofski Според мен има хора тук във форума,които са имали такъв проблем и са открили и отстранили проблема с тракането,но не пишат в темата.Не може в цяла България никой да не установил най-честия проблем с тракането от двигателите Хонда.Ама си траят хората.Макар,че има поне 10 такива теми и нито една няма конкретен отговор на проблема.Тази е поредната,която ще потъне във форума без отговор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gergi 14 #32 Отговорено 24 Февруари, 2010 И моята така си мърка,даже звука със отворен капак ми напомня малко на двигател от лада.Един позндат автомонтьор ми сподели че е възможно да е от неподходящо масло.А моето наистина е гадно- british petroleum 15W50. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Leni 2 #33 Отговорено 25 Февруари, 2010 15W50 идва малко гъстичко особенно за зимния сезон при студен старт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ilian83 2 #34 Отговорено 28 Февруари, 2010 Колега докъде стигна с проблема.Предприе ли някакав ремонт или така си я караш? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimitrofski 3 #35 Отговорено 6 Март, 2010 Ми момчета карам си я.Пак казвам,докато не се счупи няма да я ръчкам.Ще се свиква с шума.Иначе за маслото,може да пробвам някаква пълна синтетика примерно,но не вярвам да е от това.Сега на преден план са тампони,биялетки и тн.П.П Почвам да търся някой с японски език,да вкарам една тема в honda.jp Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове