Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

Забравих да добавя ,че колата винаги загрява горе долу 1/4 и стрелката замръзва.... :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Здравейте колеги,

Купих си филтър за купето с идеята да си го сменя сам. В кутията, която ми дадоха имаше 2 филтъра. Предположих, че толкова са филтрите, които трябва да сменя.

Откачих жабката, развих 2-те болтчета и изкарах филтъра, но странното е, че там имаше само един филтър?

Да не би аз да не виждам втория след като в кутията имам 2 броя.

Мислех, че след смяна на филтъра, който беше в ужасно състояние, ще изчезне леко лошия мирис, който влиза в купето когато включа климатика на студено, но миризмата остана.

Някакви идеи?

 

Както и колегата ти каза, второто парче е вдясно и се издърпва наляво и след това към теб. Ако продължаваш да имаш лоша миризма след това, иди в някой сервиз специално за климатици и ги накарай да ти направят пълна профилактика на климатичната система. С един вълшебен спрей, миналото лято на другата ми кола, в подобен сервиз отстраниха всякакви гадни миризми и нещо повече - сигурно поне 1-2 месеца след това въздухът от климатика ухаеше толкова приятно, че дори не съм слагал допълнителни ароматизатори в купето. Пръскаха в тръбите и явно спрея убива бактериите и плесента, появили се от влагата. Отделно, че ми провериха и допълниха фреона и маслото на компресора. Моята Сивушка я купих миналата есен и не съм тествал климатика в жегите, но сега като се постопли, задължително ще направя същата профилактика, за да бъде всичко на 100%. Поздрави!

 

колега дай повече инфо за този сервиз

 

 

Ето адрес:

София, бул. "Сливница" №277

 

По принцип там продават акумулатори и точно до него пълнят и климатици. Ако не се лъжа, даже май са едно цяло, защото последният път като ходих, имаше някаква промоция, че ако закупиш акумулатор от тях, получаваш и безплатна диагностика на климатика. Аз така или иначе трябва да сменям моя акумулатор, та със сигурност ще се възползвам от промо-то, ако все още е актуално.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, gelle, аз втора зима карам със 195/65/15 88Н с джанти 7J и не съм имал проблем - нито е опирала, нито съм усещал нестабилност. Друг е въпроса, че според калкулаторите за гуми дава отклонение в километража и е недопустима замяната на  195/60 със 195/65.

Ако не са ти сменени главините с 5 болтови значи си с 4х100 междуболтово разстояние, а 56.1 мм ти е централния отвор. ЕТ-то на моите джанти не си спомням какво е (или 35, или 38) но ще проверя довечера.

Благодаря Колега!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

 

Здравейте колеги,

Купих си филтър за купето с идеята да си го сменя сам. В кутията, която ми дадоха имаше 2 филтъра. Предположих, че толкова са филтрите, които трябва да сменя.

Откачих жабката, развих 2-те болтчета и изкарах филтъра, но странното е, че там имаше само един филтър?

Да не би аз да не виждам втория след като в кутията имам 2 броя.

Мислех, че след смяна на филтъра, който беше в ужасно състояние, ще изчезне леко лошия мирис, който влиза в купето когато включа климатика на студено, но миризмата остана.

Някакви идеи?

 

Както и колегата ти каза, второто парче е вдясно и се издърпва наляво и след това към теб. Ако продължаваш да имаш лоша миризма след това, иди в някой сервиз специално за климатици и ги накарай да ти направят пълна профилактика на климатичната система. С един вълшебен спрей, миналото лято на другата ми кола, в подобен сервиз отстраниха всякакви гадни миризми и нещо повече - сигурно поне 1-2 месеца след това въздухът от климатика ухаеше толкова приятно, че дори не съм слагал допълнителни ароматизатори в купето. Пръскаха в тръбите и явно спрея убива бактериите и плесента, появили се от влагата. Отделно, че ми провериха и допълниха фреона и маслото на компресора. Моята Сивушка я купих миналата есен и не съм тествал климатика в жегите, но сега като се постопли, задължително ще направя същата профилактика, за да бъде всичко на 100%. Поздрави!

 

колега дай повече инфо за този сервиз

 

 

Ето адрес:

София, бул. "Сливница" №277

 

По принцип там продават акумулатори и точно до него пълнят и климатици. Ако не се лъжа, даже май са едно цяло, защото последният път като ходих, имаше някаква промоция, че ако закупиш акумулатор от тях, получаваш и безплатна диагностика на климатика. Аз така или иначе трябва да сменям моя акумулатор, та със сигурност ще се възползвам от промо-то, ако все още е актуално.

 

благодаря ще отида да ги проверя 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеѝте колеги! Имам Сивик 1,7 бензин, на таблото имам лампа която ме предупреждава, че двигателното масло е за смяна. Вчера смених маслото но не знам как да програмирам лампата да изгасне и да ме предуеди при следваща смяна, може ли няоѝ да ми помогне?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеѝте колеги! Имам Сивик 1,7 бензин, на таблото имам лампа която ме предупреждава, че двигателното масло е за смяна. Вчера смених маслото но не знам как да програмирам лампата да изгасне и да ме предуеди при следваща смяна, може ли няоѝ да ми помогне?

Махни крушката и няма да те предопреждава

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И това е идея, но не ми се сваля таблото 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето това може да помогне цък.

И още едно ...

Редактирано от kotarankat

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Понеже не можах да намеря искам да ви попитам колко литра събира скоростната на седма ген 1.6 мотора защото моята хвана 1.5л

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не би да не си го източил всичкото? Мисля, че беше 1.9л...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Литър и половина е при нормална смяна,литър и деветстотин е след като е отваряна .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги защо не давате идеи ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на моята и смених лагера на първичният вал но пак хвана литър и половина

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На какви хлабини му регулирате клапаните на това D16V1.Предполагам е като на другите D серии или...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,от скоро ми свети лампата за диагностика и съответно я закарах,грешката която изписа е "Температурен датчик едно",та въпросът ми е някой знае ли кой е този датчик е евентуално номерът му?Само да поясня става въпрос за Сивик 1.7 дизел 2004г.,колата си пали и върви без проблеми но лампата за  диагностиката свети когато се запали студена,ако е топла лампата гасне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги ! Имам следния проблем , парното и климатика не искат да тръгват .Пробвах на всички степени и на нито един не иска да тръгва . Погледнах за бушони и всичко е наред . Колата е 1.7 цтди.

Редактирано от TweeTy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

искаш да кажеш, че вентилатора в купето не тръгва така ли? (защото ако той не е пуснат - климатика не тръгва, съответно на топло няма да духа също през питата на радиаторчето).

Прегледа ли предпазителите в двигателния отсек - ето ти схема на предпазителите там: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=44905&p=1051109963

Редактирано от Jorko.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги как се сверява  часовника на оригиналното радио на сивик 1.6 втека

Редактирано от Coupee

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Jorko до вчера си работише перфектно парното и климатика , днеска ми излезна тоя проблем.Незнам за вентилатора не съм в час с тия работи много много , но утре ще погледна за предпазителите в двигателния отсек. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги как се сверява  часовника на оригиналното радио на сивик 1.6 втека

Има бутон clock ,натискаш го  едновременно с бутоните под които пише съответно М за минути и Н за час..Това е за оригиналното радио на 1,7...предполагам,че е същото..

Редактирано от dsc
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,нов съм във форума, имам проблеми със светлините при работещ двигател всички мигат, за 7-ма ген. иде реч. Съвет за проблема и къде в София мога да го отсраня. Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой сблъсквал ли се е с теч на вода при резервната гума? Изглежда като карам в дъждовно време, там се събира вода. Знам, че такъв проблем често се среща при 6-та генерация и там протича някакво уплътнение на стопа, но тук откъде може да е? Някой имал ли е подобен проблем на 7-ма генерация? Предварително благодаря за помощта! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой сблъсквал ли се е с теч на вода при резервната гума? Изглежда като карам в дъждовно време, там се събира вода. Знам, че такъв проблем често се среща при 6-та генерация и там протича някакво уплътнение на стопа, но тук откъде може да е? Някой имал ли е подобен проблем на 7-ма генерация? Предварително благодаря за помощта! ;)

Не знам дали и при теб е същият проблем но при мен беше от антената.От тавана по-колоната,през стопа и хайде при резервната гума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Колеги, някой сблъсквал ли се е с теч на вода при резервната гума? Изглежда като карам в дъждовно време, там се събира вода. Знам, че такъв проблем често се среща при 6-та генерация и там протича някакво уплътнение на стопа, но тук откъде може да е? Някой имал ли е подобен проблем на 7-ма генерация? Предварително благодаря за помощта! ;)

Не знам дали и при теб е същият проблем но при мен беше от антената.От тавана по-колоната,през стопа и хайде при резервната гума.

 

 

А в такъв случай, не трябва ли тапицерията на тавана под антената да се мокри? Водата при резервната гума е само в най-ниските части, нагоре по стените пипам и е сухо. Утре ще разгледам още по-подробно... Много се дразня от такива проблеми, чиито източник е труден за намиране... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И още нещо - някой може ли да обясни как се маха пластмасовия панел от вътрешната страна на задния капак? Става дума за хечбека с 2 врати, а не 4-вратия Сивик. Нужен ми е достъп до моторчето за задната чистачка, но тази пуста пластмаса не иска да падне. Дърпам със все сила и пак не става. Някой, който я е свалял, би ли споделил как най-лесно става номера? Поздрави! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,нов съм във форума, имам проблеми със светлините при работещ двигател всички мигат, за 7-ма ген. иде реч. Съвет за проблема и къде в София мога да го отсраня. Благодаря предварително!

Провери си акумулатора, колега. Най-вероятно е пътник. Ако не е от него се насочи към генератора или някоя отхлабена или окислена маса към купето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой сблъсквал ли се е с теч на вода при резервната гума? Изглежда като карам в дъждовно време, там се събира вода. Знам, че такъв проблем често се среща при 6-та генерация и там протича някакво уплътнение на стопа, но тук откъде може да е? Някой имал ли е подобен проблем на 7-ма генерация? Предварително благодаря за помощта! ;)

Моята пропускаше през десния стоп. Свалих, почистих, безцветен обикновен санитарен силикон сложих и за сега няма проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги помогнете със съвет!

При преминаване през по-голяма неравност, легнал полицай или участък където шосето е потънало, независимо с висока или ниска скорост, отпред от дясно се появявя един шум като рязтягане и свиване на пружина. По-скоро не е тропане а стържене. Когато температурата навън е по-ниска се чува по-отчетливо, а на малки дупки въобще го няма. Амортисьори са сменяни преди около 20000 км. и още са в гаранция. Рейката е оправяна преди 1 година. От лявата страна не се чува нищо. Амортисьора не е омаслен. Възможно ли е да е свързано с пружината или амортисоьора си е тръгнал?

Смених тампоните на стабилизиращата щанга, ефект никакъв. Забелязах, че сутрин при по-студено време се чува по-силно скърцането, като се позатопли през деня е по слабо. Може ли да е от тампона на макферсона? На канал гледаха шарнирите и не показват никакви признаци на износване. Установихме само,че ако вдигнеме колата на крик и въртя гумата на лаво-дясно (навътре-навън) горе в болта на амортисьора се чува едно пукане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Колеги помогнете със съвет!

При преминаване през по-голяма неравност, легнал полицай или участък където шосето е потънало, независимо с висока или ниска скорост, отпред от дясно се появявя един шум като рязтягане и свиване на пружина. По-скоро не е тропане а стържене. Когато температурата навън е по-ниска се чува по-отчетливо, а на малки дупки въобще го няма. Амортисьори са сменяни преди около 20000 км. и още са в гаранция. Рейката е оправяна преди 1 година. От лявата страна не се чува нищо. Амортисьора не е омаслен. Възможно ли е да е свързано с пружината или амортисоьора си е тръгнал?

Смених тампоните на стабилизиращата щанга, ефект никакъв. Забелязах, че сутрин при по-студено време се чува по-силно скърцането, като се позатопли през деня е по слабо. Може ли да е от тампона на макферсона? На канал гледаха шарнирите и не показват никакви признаци на износване. Установихме само,че ако вдигнеме колата на крик и въртя гумата на лаво-дясно (навътре-навън) горе в болта на амортисьора се чува едно пукане.

 

 

 

При мен имаше нещо подобно на такъв шум, но основният проблем беше едно тропане все едно нещо отпред е разхлабено. Реших да действам кардинално - смених наведнъж тампони на стабилизиращата щанга, двете биалетки, двата шарнира и всички кормилни накрайници (и вътрешни и и външни). Резултатът - сега съм с реално нова предница и НИКАКВИ шумове. Но това беше отчаян ход, защото ми омръзна да се чудя откъде тропа и всички велики майстори да ме убеждават, колко всичко било ОК.

 

Относно скърцането/стърженето при теб, бих заложил на тампон на амортисьора и най-вече лагерчето му. При мен явно е било от шарнирите, защото скърцаше като навивам волана, а и отделно - и на двата шарнира бяха тотално разкъсани маншончетата. Та внимателно огледай маншоните им - ако има скъсано - сменяй без да се замисляш.

 

Провери си също така много подробно и биалетките. Казвам ти го, защото в един доста хвален сервиз се кълняха, че моите са ок, и нямало смисъл да се сменят, а като ги сменихме, се оказа, че едната има лек луфт и съответно шумеше. Сложих TRW биалетки и работата "заспа".

 

Пожелавам ти успешно решаване на проблема - няма нищо по-досадно за мен от шумове по ходовата част и мисията по разкриването им...  ;)

Редактирано от SkyWalker

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,нов съм във форума, имам проблеми със светлините при работещ двигател всички мигат, за 7-ма ген. иде реч. Съвет за проблема и къде в София мога да го отсраня. Благодаря предварително!

Мигат на празен ход нали? - http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=44905&p=1057374626

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги. Решил съм да си сменя радиото в колата,мо се чудя дали трябва да се съобразя с големината на фабричното или те са стандартни и всяко би влязло там без да има разстояние в леглото?дайте малко акъл,какво друго трябва да съобразя при избора на ново:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,колега! Оригиналното радио е със специфична форма и эа да сложиш друго ще ти трява едня преходна рамка. По-напред в темата бяхме дискутирали, даже бях сложил линк то къде си паръчах моята.Иначе афтърмаркет плеарете са със стандартни размери като единичните са DIN, а двойните 2-DIN.

Редактирано от kotarankat

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега за отговора, ама май ще си остана с оригиналното т.к. трябва да го направи някой който си разбира.а такъв човек в София за сега не познавам.четох доста по темата и в други дискусии и мога да си навлеча много новиглавоболия ако не се справя добре сам.П.с. Колеги на вас не ви лие твърде шумна колата-мотор,уплатнения? Мен това много ме дразнеше и в някаква степен си реших проблема като сложих на всички врати едно специално шумоузолиро фолио.Мога да ви постна снимки ако ви е интересни как стана:)П.с.2 Някой да знае в София къде мога да си затъмня задните стъклата на добра цена?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

gabanna На мен ми е истересно да видя как е станало шумоизолирането :) ще те помоля за снимки ако може

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Здравей колега. Първо се слага от вътрешната страна от фолиото. След което се затваря от външната с цяло парче фолио като се внимава да не се залепят някои от механизмите за заключване. Играчка е, но ефект има определено. Ако имате въпроси пишете.
 
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,според вас на моя Сивик ще паснат ли джанти със следните характеристики 4X100 с централен отвор 57,1мм, 7,5J ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не греша толкова са заводските железни

Редактирано от Code7

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега с гуми 215/45/17 и спортни пружини Eibach и опира в подкалника само като сме 4-ма в колата :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заводските джанти са 4х100, централен отвор 56мм, 5,5J - стоманените и 6J - алуминиевите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...