ivorpetkov 16 #921 Отговорено 27 Май, 2013 (Редактирано) ...ремонитра се с автомивка...Така и не разбрахме какво е...Дрънчеше точно все едно хвърляш пирон в тенекия от сирене. При мен също изчезна дрънченето - след повечко друсане по един планински път.Каквото е било или е изпаднало или се е наместило. И на автомивка бях също така. Редактирано 27 Май, 2013 от Ивайло Петков Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tape 13 #922 Отговорено 27 Май, 2013 Здравейте колеги , от няколко дена си търся джанти и се харесах ето тези http://prodavalnik.com/prodavam-originalni-leti-dzhanti-za-mazda-mazda-323-15-tsola-i22750841 но като ги поставих има разстояние някои знае ли колко е вътрешния диаметър за хонда сивик 7 генерация и дали си заслужава да ги нося на стругар или да не се занимавам , благодаря за отделеното време.Мисля, че вътрешния диаметър на сивик е 56.1 . Ако на тези джанти е по-малък няма да влизат. Ако е по-голям е хубаво да сложиш втулки. Ако няма готов размер втулки се правят при стругар :)/> По принцип може и без втулки, защото гайките центрират джантата, но все пак според мен е по-добре да си сложиш втулки. Като цена втулките ако намериш размера, който ти трябва са към 20тина лева..при стругар май пак излизат там някъде, трябва да провериш 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Евгении 0 #923 Отговорено 27 Май, 2013 Колеги, още веднъж ще искам малко помощ за стъкло на странично огледало(дясно). Откаде да си поръчам или да ми направят. Ходих на няколко места, звънях , но не могат да ми намерят. Идеи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Code7 7 #924 Отговорено 27 Май, 2013 http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?LH_BIN=1&_sacat=0&_from=R40&_nkw=civic+01-05+mirror&LH_PrefLoc=3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Евгении 0 #925 Отговорено 27 Май, 2013 (Редактирано) http://www.ebay.co.u...or&LH_PrefLoc=3а дали тези 2001-05 имат разлика с 3 врати или 5 врати, тъй като от едно място ми бяха поръчали огледало, а то не се оказа същото. Виждам, че на някой пише с нагряване (heated) , какво представлява, каква е разликата , и какво да си взема, тъй като на мен ми падна само стъклото. Дали тези, които имат снимка са същите ?Кое е по-добро: плоско или изпъкнало ? Редактирано 27 Май, 2013 от Евгении Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest #926 Отговорено 27 Май, 2013 Поне в e-bay пише, че стават за седани, хетчбеци и т.н., но дали е така не мога да ти гарантирам. Ето в тази обява примерно са изброили всички възможни 7-ми генерации. Иначе тези с нагряване имат едни реотанчета отзад и изглеждат ето така: Но трябва и старото да е било с подгряване за да има смисъл да купуваш отново такова. За плоско и изпъкнало - повечето европейски са изпъкнали (асферични), а американските имат закон според който трябва да са плоски (не знам защо). В асферичните се вижда повече и се намалява зоната без видимост (т. нар. "мъртва зона"). Ето сравнение какво се вижда на един и същ автомобил след смяната на плоското оголедало с асферично: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
b0bi 1 #927 Отговорено 27 Май, 2013 Може ли към оригиналното CD да се свърже усилвател и колона ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vartan 9 #928 Отговорено 27 Май, 2013 Нов въпрос който явно пак ще остане без отговор .Смених радиатора на климатика понеже стария беше спукан и одеве запалих колата и пуснах климатика като навън си беше хладно , а в купето топло.Климатика започна да охлажда купето , всичко точно но ми направи впечатление , че примерно климатика работи 10-15 секунди и изключи за 4-5 и после пак се включва.Това нормално ли е.Един приятел ми каза че може да е препълнена системата и да прави много голямо налягане и заради това така да изключва климатика (компресора).Преди не знам как е било понеже колата я имам от 6-7 месеца. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #929 Отговорено 27 Май, 2013 Възможно е да е от налягането защото системата има предпазни клапани и най-вероятно е снабдена със сензор за налягането.Цялата система се управлява от един компютър ,може проблем да имаш и в него.Ако обясниш как точно се случва изключването и постояно ли е то ...зелената индикация в бутона за климатика угасва ли ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vartan 9 #930 Отговорено 27 Май, 2013 (Редактирано) Не бутона си свети постоянно като го включа.Това започна да го прави след като смених радиатора и напълнихме система цялата с фреон и масло.550 грама фреон сипах ме. Редактирано 27 Май, 2013 от vartan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Code7 7 #931 Отговорено 28 Май, 2013 (Редактирано) И моя почти не спираше допълнихме с фреон, че явно никога не му е слагано ~100г. и започна да си спира по-често и ест. да духа по-хладно. От 15C на духалките сега е 4-5C. Редактирано 28 Май, 2013 от Code7 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vartan 9 #932 Отговорено 28 Май, 2013 Явно и при мен е същата работа , понеже при мен имаше дупка по радиатора и системата ми не е била пълна.Само колега да те питам това на коя степен си я мерил тази температура , че мисля довече и аз да замеря . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Code7 7 #933 Отговорено 28 Май, 2013 (Редактирано) При 28-30C външна на място на свободна, просто не падаше под 15C преди пълненето, духалките само горе(към теб) на най-студено. Редактирано 28 Май, 2013 от Code7 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vartan 9 #934 Отговорено 28 Май, 2013 (Редактирано) Колега имах предвит на колко си го пуснал климатика 1 , 2 , 3 , или 4.Иначе то е ясно , че е на най-студеното. Редактирано 28 Май, 2013 от vartan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Code7 7 #935 Отговорено 28 Май, 2013 (Редактирано) Не съм сигурен при мен е Auto или една скала без цифри, но това си мисля, че не влияе. Редактирано 28 Май, 2013 от Code7 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
markup 156 #936 Отговорено 28 Май, 2013 Мога да те пратя в един сервиз в Пловдив от който съм безкрайно доволен - вече поне 5-6 коли съм водил и на всички им намират решение (за справка - пежо 206 - преглед в пежо, резултат - спукан компресор, преглед в Бош - компресор и електроника, преглед при тях - радиатор... оказа се радиатора..) Ето адресът (близо до бриколажа и ВиК - разгледай street view за по-добра ориентация) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
le6ko 0 #937 Отговорено 28 Май, 2013 здравеите налага ми се да сваля динамото поради неприятен шум които издава някои може ли да ми подскаже отстрани ли ще излезе или отгоре и каде мога да видя как?Дизел или бензин ти е мотора ?дизел Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #938 Отговорено 28 Май, 2013 Колегата с динамото на дизела може да порови назад в темата да види как се сваляше,но имам спомени,че доста неща се сваляха за да се извади динамото.По въпроса с климатика...колеги вие 2мата май си говорите за различни неща защото тоя сивик го има с климатроник и климатик.Ако е климатроник е нормално да изключва при достигане на настроената температура,но ако е климатик не би трябвало да изключи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Code7 7 #939 Отговорено 29 Май, 2013 Nile може и да е прав, понеже при мен, когато връткам на студено лампата на климатика сама си светка и той тръгва.Динамото/Алтернатора при мен го сваляха от доло разкачаха окачването и излезна... от горе просто не ставаше при мен беше изгоряла диодна плочка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vartan 9 #940 Отговорено 29 Май, 2013 (Редактирано) Колега генератора трябва да се вади от долу. Редактирано 29 Май, 2013 от vartan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #941 Отговорено 29 Май, 2013 Може ли към оригиналното CD да се свърже усилвател и колона ?Закарай го в някой сервиз и кажи че искаш да ти изкарат чинчове за усилвател преди 5 години струваше 40 лв сега незнам цена. После си взимаш един нискочестотен филтър усилвател и туба и си готов 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zafir4o 0 #942 Отговорено 1 Юни, 2013 (Редактирано) Колеги помагайте...от една седмица насам при разко подаване на газ независимо на коя предвка се чува скрибуцане (отпред) и немога да се ориентирам от каде идва много странно и дразнещо. /> Редактирано 1 Юни, 2013 от zafir4o Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jecho 0 #943 Отговорено 1 Юни, 2013 Колеги, имам проблем с радиото (оригиналното е). Като го псна ми измлиза някаква грешка CDD E. Има ли начин да го reset- на или някакви идеи как да го оправя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WestHam 0 #944 Отговорено 1 Юни, 2013 Колеги, имам проблем с радиото (оригиналното е). Като го псна ми измлиза някаква грешка CDD E. Има ли начин да го reset- на или някакви идеи как да го оправя? Тази грешка не знам каква е, а иначе можеш да откачиш акумулатора, но трябва да знаеш после кога да активираш радиото отново. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #945 Отговорено 1 Юни, 2013 (Редактирано) Колеги помагайте...от една седмица насам при разко подаване на газ независимо на коя предвка се чува скрибуцане (отпред) и немога да се ориентирам от каде идва много странно и дразнещо. /> Тампоните на двигателя прегледани ли са? Редактирано 1 Юни, 2013 от kotarankat Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jecho 0 #946 Отговорено 2 Юни, 2013 Колеги, имам проблем с радиото (оригиналното е). Като го псна ми измлиза някаква грешка CDD E. Има ли начин да го reset- на или някакви идеи как да го оправя? Тази грешка не знам каква е, а иначе можеш да откачиш акумулатора, но трябва да знаеш после кога да активираш радиото отново. Днес като пробвах да го пусна ми изписа "Error 2". A ако пробвам да откача акумулатора, как пускам радиото после? Мерсии.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #947 Отговорено 3 Юни, 2013 Не ти е изписало CDDE ами CODE -не си видял добре.Откачи акумулатора за 5 минути да се ресетне и му въведи кода с бутоните с цифрите .Ако не го знаеш почвай да търсиш за лепенки с кода в района на жабката ,вратите ,преден и заден капак или ако имаш книжка на колата ,може и да е записан вътре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zafir4o 0 #948 Отговорено 5 Юни, 2013 (Редактирано) Тампоните на двигателя прегледани ли са?Прегледани са и всички са в изправност. Редактирано 5 Юни, 2013 от zafir4o Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chani 4 #949 Отговорено 6 Юни, 2013 колеги-става въпрос за ХОНДА 1,4 90 коня2002год-колата е на баща ми -дали може да се сложи конзола/не подлакътник/която е от ръчната до таблото/facelifta го има и моделите 2003 мисля,че ги имат??Дали ще пасне ,ще може ли да се закрепи-някой,ако слагал или има да помага,не знам дали 2001 -2002 може да се сложи??А съвет да даде някой-със централното ,се отключват само шофьорската врата и багажника)Благодарско!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jecho 0 #950 Отговорено 6 Юни, 2013 Не ти е изписало CDDE ами CODE -не си видял добре.Откачи акумулатора за 5 минути да се ресетне и му въведи кода с бутоните с цифрите .Ако не го знаеш почвай да търсиш за лепенки с кода в района на жабката ,вратите ,преден и заден капак или ако имаш книжка на колата ,може и да е записан вътре. Всичко е ОК,borko. Благодаря ти за помощта Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamalski87 1 #951 Отговорено 7 Юни, 2013 Търся си 4-ри броя железни джанти . Някои ако му се намират да свирка или ако знаете кажете от кои други коли стават и за нащи хонди. За допълнение моита е с 4-те болта феистлифта 2004г Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lubo krustev 0 #952 Отговорено 7 Юни, 2013 Привет на всички. От днес съм горд собственик на 1,7 дизелче и член на клуба . Стартирам с 2 бързи проблема. 1. Спирам на бензиностанцията пробвам да отворя капака към резервоара -> греда , дърпам лоста тегля майна , но пак не става . Бензинаджията дръпна лоста , аз подхванах с ключа капака и се отвори. Определено липсва нещото което избутва капака от заключването. Кое е това нещо ? Ако може снимка на механизма или решение ще съм благодарен.2. Проблем с дистанционното на централното. Изпълнявам проклетата процедура по обучение , но когато идва момента да заключи и отключи -> изпълнява само отключване и от двата бутона. Логично не се настройва и пак се почва с процедурата и ми писна . Всеки път изпълнява командата отключване и тва си е , не иска да заключи. И не се обучава Някой да е имал подобен проблем? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Code7 7 #953 Отговорено 8 Юни, 2013 (Редактирано) По 1. виж прикачената снимка, някаква ламаринка е... Редактирано 8 Юни, 2013 от Code7 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
markup 156 #954 Отговорено 8 Юни, 2013 колеги-става въпрос за ХОНДА 1,4 90 коня2002год-колата е на баща ми -дали може да се сложи конзола/не подлакътник/която е от ръчната до таблото/facelifta го има и моделите 2003 мисля,че ги имат??Дали ще пасне ,ще може ли да се закрепи-някой,ако слагал или има да помага,не знам дали 2001 -2002 може да се сложи??А съвет да даде някой-със централното ,се отключват само шофьорската врата и багажника)Благодарско!!Може да се сложи, аз съм с модел от 2001ва и си има. Въпросът е да намериш от къде да купиш такава... Изглеждат ми стандартни. Ако намериш пробвай на място да я напаснеш, стане ли - всичко ще е наред Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lubo krustev 0 #955 Отговорено 8 Юни, 2013 По 1. виж прикачената снимка, някаква ламаринка е...Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chani 4 #956 Отговорено 8 Юни, 2013 Благодаря ти приятел-би ли погледнал на твоята,как е хваната конзолата от заде до ръчната-с две болчета ли е!!Благодарско!! колеги-става въпрос за ХОНДА 1,4 90 коня2002год-колата е на баща ми -дали може да се сложи конзола/не подлакътник/която е от ръчната до таблото/facelifta го има и моделите 2003 мисля,че ги имат??Дали ще пасне ,ще може ли да се закрепи-някой,ако слагал или има да помага,не знам дали 2001 -2002 може да се сложи?? А съвет да даде някой-със централното ,се отключват само шофьорската врата и багажника) Благодарско!! Може да се сложи, аз съм с модел от 2001ва и си има. Въпросът е да намериш от къде да купиш такава... Изглеждат ми стандартни. Ако намериш пробвай на място да я напаснеш, стане ли - всичко ще е наред Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #957 Отговорено 8 Юни, 2013 Както си карах извънградско отивайки на сватба в Пазарджик (на 5-та с около 100-110км/ч) изведнъж Сивика заби муцуната за около 1 секунда и светнаха лампите за чек енгине и за подгряващите свещи едновременно. Естествено притесних се и я настъпах - всичко нормално като набиране (никакви сервизни режими), обаче лампите си светят. Е изкарах сватбата ...., от там на село 15-тина км. да оставя бабата и дядото за около 5 мин. Товарим се с децата и жената тръгваме и след 300м. пак заби муцуната и изгасна. Реши, че няма да запали - избутахме я обратно на двора и спахме на село. Откачих акумулатора и сутринта след 5-6 часа го закачам - щрак и запали от раз, обаче лампите си светят. Товарим се и газ към Пловдив. След 20-тина км, както си карах със 110 отново заби муцуната - оборотомера забива на 0 и до там. Изчаках 20-30мин. - щрак запали от раз и отново към къщи.... След 10км. отново вдясно. Третият път само 5км., четвъртият 1км.... Накрая с въже до сервиз. Оказа се датчик колянов вал - crank position sensor (СКР). Ето къде се намира - поз.14: Ето и снимка как изглежда този СКР: Оригиналният беше Bosch с № 0 281 002 486 - 184лв. нормална клиентска цена. Аз си взех италиянски на "EPS" с № 1.953.326 (три пъти по-евтин) ето и взаимозаменяемите: И всичко вече е наред. Значи да обобщя: забива муцуната (все едно си махнал контактния ключ) оборотомера на "0" и светват лампи чек енгине и за подгряващите свещи. Като поизстине малко датчика можеш да запалиш и така ..... датчик колянов вал 60-тина лева 7 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
b0bi 1 #958 Отговорено 9 Юни, 2013 Здравейте колеги! От няколко дена насам ми скърца съединителя на какво може да се дължи това? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ico_kudreviq 0 #959 Отговорено 9 Юни, 2013 Здравейте колеги! От няколко дена насам ми скърца съединителя на какво може да се дължи това?Оф и моя скърца така плавно като се отпуска особенно на първа.. смазвах го с WD40 пак скърца ама по рядко.. смажи го с нещо и аз не знам вече с кво ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest #960 Отговорено 9 Юни, 2013 Ето тук има нещо по въпроса. А това е за скърцащият педал на съединителя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове