boqnkov 0 #1 Публикувано 4 Февруари, 2010 Колеги от какво може да е това? Като тръгвам на първа с повечко газ цялата предница ми се тресе много. А да не говорим подам много газ и пусна съеднителя... Някой да е имал подобен проблем или да даде съвет? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Radko 10 #2 Отговорено 4 Февруари, 2010 Разгледай някои теми за съединител. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jokera 10 #3 Отговорено 4 Февруари, 2010 Или тампоните на носачите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki1 2 #4 Отговорено 4 Февруари, 2010 И аз предполагам ,че е съеденител+износен притискател и маховик.Буксува ли съеденителя колега ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marin D15B2 0 #5 Отговорено 4 Февруари, 2010 А тампони на двигатаел или и двете? А как тресе? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boqnkov 0 #6 Отговорено 4 Февруари, 2010 Ами не съм усетил да буксува. Тресенето не е като по чакъл например , а е много отчетливо и с голяма амплитуда на вибрацията. Да речем 3 - 4 пъти в секунда. Идеи как да разбера, кое от изброените е без да ходя на майстор, защото ще се почне едно лъгане и мажене.... ясно ви е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prisoner 2 #7 Отговорено 4 Февруари, 2010 Колега това тресене,ако се получава само тогава когато казваш,е мн вероятно да е от това,че превърта гумите мн леко дори подскача цялата предница и на мен ми се е случвало,но от първа на втора каот я изрежа.Ако имаш чувството,че цялата предница подскача и ще ти падне таблото,значи е от това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #8 Отговорено 4 Февруари, 2010 тресене се получава от износен съединител,но тогава се тресе цялата кола и се осеща че е от него при потегляне с повече газ и полу съединител това почти изчезва ако е от него... тресене също може да има от тампони на двигател, но ако не е тресене ами удар може да е от карета вътрешно външно, разбит деференциал и т.н.п.с. това е само когато тръгваш ли, обесни ако има някакви други работи който се получават при този симптом, когато караш на 1ва ,да преминеш от по висока на 1ва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #9 Отговорено 4 Февруари, 2010 Колега това тресене,ако се получава само тогава когато казваш,е мн вероятно да е от това,че превърта гумите мн леко дори подскача цялата предница и на мен ми се е случвало,но от първа на втора каот я изрежа.Ако имаш чувството,че цялата предница подскача и ще ти падне таблото,значи е от това.Именно. При този симптом според мен не всичко що е Хонда трябва да сменя съединители... Дано е от това при колегата и да няма проблем. boqnkov, покарай малко на сухо и в по-топло време, и на сух асвалт по същия начин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boqnkov 0 #10 Отговорено 4 Февруари, 2010 (Редактирано) Добре, колеги ще пробвам и ще експериментирам утре и ще напиша. От първа го прави много, но от първа на втора не съм обърнал особено внимание. Много благодаря на всички отзовали се. А относно това че ако е от съединител при тръгване с много газ и леко отпускане на съединителя точно обратното - имам чувството, че таблото ще ми падне. Редактирано 4 Февруари, 2010 от boqnkov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #11 Отговорено 4 Февруари, 2010 Явно аз не съм разбрал правилно, искаш да кажеш когато дадеш газ на колата и тръгнеш рязко и гумите боксуват предницата ти се тресяла ? Ако е това.... виновни за амортисиорите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Аз-съм споко 29 #12 Отговорено 4 Февруари, 2010 (Редактирано) И при мен се получава така колеги... Когато тръгна с много газ цялата предница почва да подскача и таблото започва да трака много силно / сякаш някой го удря с юмрук/ .Също го прави и като сменя от 1ва на 2ра * отново с много газ* .Но интересното е ,че не го прави винаги.И съм забелязал ,че този проблем го имам само през лятото.... Редактирано 4 Февруари, 2010 от vi4o0o Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #13 Отговорено 4 Февруари, 2010 нямаш ли този проблем ,когато е мокро навън или по точно асвалта на който си избуксувал и това тресене се получава... това е единствено от амортисиори. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #14 Отговорено 4 Февруари, 2010 Преди известно време случайно попаднах на нещо писано във тази връзка тук във форума, но нещо не ми се отдаде да го намеря точно сега. Всъщност го има не само в една тема.Днес ми се случи нещо подобно - на излизане от бензиностанция от плавно подаване на газ до към 4500об/мин рязко стъпах на педала... Получи се въпросното разтрисане, но по-скоро се дължи на вид гуми, колко е мокро, колко студена е настилката и гумите, вид окачване! но за проблем - не вярвам Достатъчно е навън да е +5 градуса, сухо, и всичко си е по старому. Само с изключение, че хубавото ускорение си е запазена марка на лятото :D Нека все пак колегата пише как е след каране на сухо, до колкото е възможно в това време Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pano 24 #15 Отговорено 4 Февруари, 2010 (Редактирано) Съединител 100% имах същия проблем с Голф след смяна на съеднител,оказа се че е фалшив.Мисля че има нещо общо с пружините на диска.Но трябва да си сигурен че не е от превъртане на гуми. Редактирано 4 Февруари, 2010 от pano Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
velislav 0 #16 Отговорено 5 Февруари, 2010 И при мен се получава така колеги... Когато тръгна с много газ цялата предница почва да подскача и таблото започва да трака много силно / сякаш някой го удря с юмрук/ .Също го прави и като сменя от 1ва на 2ра * отново с много газ* .Но интересното е ,че не го прави винаги.И съм забелязал ,че този проблем го имам само през лятото....Дам...и при мен е същото - сигурно е щото и мойта е d15b2 червена....И аз съм се чудил що е така, ма още върви...съединителя е здрав, качвам я на бордюр без проблем, в байр си върви, значи не боксува...сигурно щото е много лека колата и ако има повечко грайфер гумата... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #17 Отговорено 5 Февруари, 2010 Моята Д15-ка не тресе , сигурно защото е черна .Имах преди време подобен проблем , при мен се оказа първо поизносени гуми, и второ леко счупени предни пружини. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boqnkov 0 #18 Отговорено 5 Февруари, 2010 Колеги, не мисля че ми е износен съединителя, защото и аз без проблем си качвам бордюри и нагорнища. Тресенето се получава леко, сякаш без да буксуват гумите, а забуксуват ли и гумите става страшното... Не знам... попрочетох нещо за НЕРАВНОМЕРНО ИЗНОСЕН СЪЕДНИТЕЛ , но все си мисля че проблема не е в съединителя. Така и едно свястно тръгване не мога да направя. Коли по 60 коня ме изяждат с парцалите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iani qnkov 0 #19 Отговорено 5 Февруари, 2010 Колеги имам абсолиутно сущия проблем кат пила гуми и кат почнат леко да загряват(да захапва по добре) и почва да подскача цялата предница един приятел ми каза че е от опуснали амортисиори,даите мнения?!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #20 Отговорено 6 Февруари, 2010 не четете ли... казах ви това идва от амортисиори.... какво точно е износено неможе да се каже защото амортисиора си е читав като го свалиш или на стенд като идеш... но когато боксуваш се тресе предницата.... дори и като слагаш от 1ва 2ра пак парви така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #21 Отговорено 6 Февруари, 2010 (Редактирано) Лукчо беше писал някъде за подскачането при отпускане на съединителя настрани , що не потърсите - няма връзка със съединителя, гуми и каквото там си мислите. Редактирано 6 Февруари, 2010 от sebulba Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D_I_V_A_K_A 38 #22 Отговорено 10 Февруари, 2010 При мен също се получава нещо подобно,при тромаво потегляне(един вид тръгване без газ поема без никъв проблем),при по рязко поемане и задържане тип полусъединител,независимо в коя предавка се получава лаг при който все едно си нямам поплусъединител,или другия вариант почвам да подксачам тропам и гореописаните ситуации. При мен съединителя е нов. Идеите който имам са: неравномерно износен съединител,евентуално скъсан демпфер на съединителя... няма друго кво да е. тампоните на мотора са друг тип тресене,както и какъвто и да било вид тампони по окачването. Амортесьорите са чисто нови конита със се пружините и там не виждам да има проблем. Пробвах две три ходни на приятели,при тях няма такова нещо. Явно е,че проблема идва при съединителя. Най-съм склонен да вярвам на онова обяснение дет ми даде един познат монтьор за скъсана пружина на съединителя.. Но както и да го погледна единственото куцо нещо е,че малко е кофти в градски условия.. просто иска рязко потегляне.. без опити за полусъединител независимо в какви условия,ниски или високи.. докато не пребоксува нема го сменям. А някой ден като сменя,ще пиша дали проблема се е оправил. Интересно, но при мен предавките във високи обороти влизат като в масълце.. докато на приятел японски хеч за 2-3 км ръчка три пъти изчегърта на умиране от първа(прекъсвач) към втора... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boqnkov 0 #23 Отговорено 10 Февруари, 2010 Хм... снощи, като се мъчих да изляза с колата от един сняг т.е. поледица, имах голям проблем, защото съм с летни гуми, и то изтъркани. Трагедия... Както и да е. Като подавах леко газ, гумите буксуваха много, все едно съм във въздуха, т.е. върху двигателя и по - точно върху съединителя нямаше никакъв товар, и това тресене го правеше отново, което ме ме води на мъсълта ,че не е съеднинител. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #24 Отговорено 10 Февруари, 2010 отиди на стенд да ти проветят амортисиорите, когато са заминали това нещо което отписваш се получава и предницата подскача имаш чустовто предните гуми се мърдат назад напред ,а гумите се въртят така всеедно недостигат много обороти за да се въртят вързо и оттам идва това тресенеп.с. голямо изказване казах, дано ме разбереш ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Manqk 1 #25 Отговорено 10 Февруари, 2010 ооо и при мен го има този проблем с тресенето и сякаш ще се разпадне таблото .получава се при подаване на повече газ и пускане рязко съединителя и се проявява най-вече при мокър асфалт.ще се наложи да си проверя амортисъорите ,но няма да е сега че съм закъсал с парите.ще следя темата с итерес . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ryuugan 251 #26 Отговорено 11 Февруари, 2010 На мен ми се е случвало веднъж, мисля че беше мокро и отпуснах рязко съединителя на ниски обороти при бая подадена газ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Relax 3 #27 Отговорено 12 Февруари, 2010 Според мен си е от мокра настилка и гуми - не вярвам да е от съединител или амортисьори . Преди карах един котурник (пасат) дето на всяко кръстовище с много газ винаги превърташе и тресеше като за световно (...съединителя му беше чисто нов ) -това е само когато е мокро . Според мен не трябва да се шашкаш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #28 Отговорено 12 Февруари, 2010 От амортисьорите е,на 100%,ляв ми е изтекъл и като превърти лява гума започва да се разпада колата докато не пусна газта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mi7koN 9 #29 Отговорено 28 Февруари, 2010 Не е съединител при vw е съвсем различко возил съм се карал съм и знам. При vw е само претрисане от съединителя а хондите почват да скачат целите предници имам 3 и трите го правят това от време на време когато я настъпваш от място. Забелязъл съм също че го правят когато теренът е по неравен като грапъв асвалт и тнт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_crx_ 8 #30 Отговорено 28 Февруари, 2010 И при мен понякога се получава както казвате все едно ще ми се откачи таблото , но при мен се оказа че е от джантите и гумите бяха много напомпани Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivelin85 116 #31 Отговорено 1 Март, 2010 и аз съм за амортисьорите или счупена пружина едно от двете ако е износен съединителя той ще боксува Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Аз-съм споко 29 #32 Отговорено 1 Март, 2010 Е добре де ,ако е от амортисьорите не трябва ли да тресе винаги когато тръгваш с повечко газ? Защото примерно при мен тоя проблем се появява лятото . Примерно от 10 пъти само 1 започва да тресе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alex gti 0 #33 Отговорено 1 Март, 2010 И при мен тресе така но само когато съм със зимните гуми на мокър асфалт,като сложа летните пак го прави но те са rainsport-мокри гуми и имат уникално сцепление на мокро,така че според мен си е от гумите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
maori1505 2 #34 Отговорено 1 Март, 2010 Преди известно време случайно попаднах на нещо писано във тази връзка тук във форума, но нещо не ми се отдаде да го намеря точно сега. Всъщност го има не само в една тема.Днес ми се случи нещо подобно - на излизане от бензиностанция от плавно подаване на газ до към 4500об/мин рязко стъпах на педала... Получи се въпросното разтрисане, но по-скоро се дължи на вид гуми, колко е мокро, колко студена е настилката и гумите, вид окачване! но за проблем - не вярвам Достатъчно е навън да е +5 градуса, сухо, и всичко си е по старому. Само с изключение, че хубавото ускорение си е запазена марка на лятото Нека все пак колегата пише как е след каране на сухо, до колкото е възможно в това време и не достатъчна мощност ако си с по широки гуми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paRADOx 1011 #35 Отговорено 1 Март, 2010 Не съм чел отговорите на колегите, но от опит със същия проблем ти казвам: провери си гумите и джантите! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Коев 66 #36 Отговорено 2 Март, 2010 Аз съм имал 3 хонди до сега... и трите го правят този номер. Последната е автоматик и пак - на сухо с много газ не тресе а ПОДСКАЧА предницата преди да захапе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pepism 0 #37 Отговорено 3 Март, 2010 Колеги от какво може да е това? Като тръгвам на първа с повечко газ цялата предница ми се тресе много. А да не говорим подам много газ и пусна съеднителя... Някой да е имал подобен проблем или да даде съвет?колега и аз имам същия проблем.английски сивик 2000год.смених тампони на двигателя, стабилизираща щанга, накрайници и пак си тресе.не мога да си обясня защо става така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #38 Отговорено 3 Март, 2010 имах го проблема почти се реши след ремонт на едната помпа на съединителя и смяна на другата (протече). А след няколко месеца смених и съединител - беше напълно износен. Може би при не добре работеща хидравлика на съединителя се е износил по-бързо не знам... но след като смених и съединителя, пу-пу, не се е случвал този ефект. Интересен детайл - при студена кола не се получаваше. Само при загряла и лятото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #39 Отговорено 5 Март, 2010 Цък по темата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wink 18 #40 Отговорено 5 Март, 2010 Цък по темата.От прочетеното в тази тема,май найстина проблема идва от амортисьорите и омекнали тампони на двигателя!Аз също имам този проблем и явно ще трябва да влизам в бокса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове