Jump to content
LSSAH

Honda Prelude Bb3 2.0i F20a4 за първа кола?

Recommended Posts

Здравейте ;) Приятно ми е, Александър се казвам. Надявам се скоро да мога да си купя кола и съм се насочил към въпросната Honda Prelude. Въпроса ми е достатъчно здрава ли и надеждна, че да не лежа под нея както се лежи под европейските сандъци - БМВ, ФИАТ, ОПЕЛ.....и подлежи ли този двигател 2.0i 133 hp, на силов тунинг. Искам да го докарам след известно време до 200 коня като 2.3 версията щото дърпа до 100 само за 7.1 ;):);) Аааа и става ли газов инжекцион да се сложи?? Мерси предварително ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей добре дошъл. Прелюда е супер кола и като всяка друга Хонда е достатъчно здрава стига да попаднеш на читав автомобил. 2.3 двигателя не е 200 коня а 160, 2.2 е 185 а 2.2 за японския пазар (JDM) е 200. Силов тунинг на ф20 се прави като се замени с Х22 но това си е мое мнение. Колкото до газов инжекцион до колкото знам има колеги които карат така нека те дадат информация как се държи.Успех с покупкатап.п. Пропуснах да кажа че макар че е с 4 места си е двуместна кола така че имай и това предвид като избираш.

Редактирано от Wyvern

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей мерси много ;):):D Извини ме за невежеството при двигателите ;) ама последният месец прекарах в изучаване на двигателите на Тойота щото се бях зарибил по Селика, ама Прелюда е много по-красив, та сега ще трябва да свикна и да ги изуча и тези :D Ами гледам ги по 4000 лева хубавите Прелюди с 2.0i четвърта генерация и мисля с газовия инжекцион да ми пасне на джоба и с малко оптичен тунинг се надявам да имам готино возило ;) Стискате палци, ще черпя, ако я взема ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, колата е супер надеждна! Мойта скоро ще стане 12 годишна, но друго освен консумативи засега не съм сменял, а имам навъртяни към 50 хил.км. Двигателя е много дуракоустойчив, а окачването желязно. Колата си заслужава парите, но личното ми мнение е, че за първа кола трябва да си вземеш нещо по евтино и до 100 коня. Като всеки млад шофьор, докато набереш нужния опит ще се случи да я чукнеш тук, там- я броня, я калник, не дай си боже фар или стоп и тогава ще береш ядове, защото не се намират лесно и са доста скъпи. Пък и колата предразполага към по-спортно каране, така че ако нямаш опит става опасно не само за теб, но и за околните! След 1-2 години си вземи направо с 200 коньовия двигател, хем още ще спаднат цените, хем ще си се научил да караш! Сега знам, че някои веднага ще скочат, ама как, защо, ти чуваш ли се какво говориш и пр. Има ли някой с ръка на сърце да каже- аз първата ми кола нито веднъж не съм я блъснал, чукнал, надрал и пр.? От години не съм си блъскал или чупил нещо по колите, но няма да ви казвам първата ми кола- едно полско фиатче, колко пъти го боядисвах за една година ;) Така че, сам си прецени- колата, като качества е супер, но дали ще можеш да я караш безпроблемно- зависи само от теб ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си и много мислих по въпроса и съм говорил с шофьори, но за себе си стигнах до извода, че ако съм неспособен шофьор ще се убия и със Смарт ;) Държа колата да е красива и докато задобрея като шофьор ще я пипам само външно. А Прелюда е красавец и половина и го искам много. Може и да съжалявам, че сигурно няма да те послушам, (дано да съжалявам само за фар или калник, ако се стигне до там да съжалявам, но не и за нещо по-сериозно) но отвътре не ми дава да се кача на някой сандък. Държа много на външния вид, а мисля също така да бъда разумен шофьор. Дано не ме мислиш за твърдоглавец, но просто така чувствам нещата. А иначе ако видя, че съм недъгав шофьор ще се откажа сам от такава кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От теб определено ще излезе свестен шофьор. Вземи си прелюда стига да ти е по джоба поддръжката и просто карай внимателно. Както сам каза некадърника и със Смарт може да се блъсне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
;) И аз се надявам да излезе свестен шофьор от мен. Откакто се помня съм пешеходец и не смятам да бъда като тези, които псувам по улиците - убийци на колела. А относно поддръжката - можете ли да ми кажете примерни цени на най-често сменяните консумативи - ангренажни ролки и ремъци, филтри, накладки, фарове, калници, смяна масло.....да знам как да си поддържам джоба ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте :huh: Приятно ми е, Александър се казвам. Надявам се скоро да мога да си купя кола и съм се насочил към въпросната Honda Prelude. Въпроса ми е достатъчно здрава ли и надеждна, че да не лежа под нея както се лежи под европейските сандъци - БМВ, ФИАТ, ОПЕЛ.....и подлежи ли този двигател 2.0i 133 hp, на силов тунинг. Искам да го докарам след известно време до 200 коня като 2.3 версията щото дърпа до 100 само за 7.1 :huh::):dry: Аааа и става ли газов инжекцион да се сложи?? Мерси предварително :dry:

Позволявам си този коментар, защото от 16 години карам Прелюд в разни модификации.Този автомобил е прословут със здравината и надеждността си. Доколкото разбирам, искаш това да ти е първата кола и си съвсем млад шофьор.Тогава характеристики като 200к.с., силов тунинг, ускорение 7.1 и т.н. са ти категорично противопоказани. Дори ми се разсърди за тези думи, но след време ще се убедиш Редактирано от ZAPPA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо добре дошъл!Добре си се насочил и ще бъдеш доволен от избора си!Прелюда е страхотна кола и ще ти доставя удоволствие да я караш или дори само да си я гледаш :dry: Вземи си такава коля,каквато на теб ти се иска и с какъвто мотор си си наумил.Хората са го казали-"Кефа цена няма!".Факт е,че с какъвто и мотор да я вземеш,след време ще ти се иска да е по-мощна и така се завърта един кръг :huh: Общо взето търси запазен екземпляр и най-вече търси здраво купе-двигател по-лесно се прави :dry: Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Zappa, прав си, но аз съм сантиментален и много ще се привържа към първата си кола и искам да е максимално хубава. Затова се стремя да е красива, агресивна, стилна, спортна и мощна, да има дух и излъчване - точно като Прелюда. Искам да се кефя на колата, която ще карам и да знам, че тя е над кварталните кошници Голф, Астра, Вектра, 320, Пунто, Браво и т.н. Не мисля, че като за начало 135 коня е кой знае колко много - все пак колата трябва да е мощна, за да не те предаде при изпреварване. Главно харесвам Прелюда заради външния му вид, а това да ли може да се тунингова силово - питам за дългосрочен период, защото колкото и тъпо да звучи, смятам тази кола да я покарам няколко години поне. Нито ще имам ресурса, нито уменията да я направя 200 коня и да я управлявам след това, в началото. Смятам да си спазвам правилата в града, не съм луд рацер-донор, само искам да дразня прошляците по светофарите с красива и мощна кола :) Благодаря на всички за мненията и на тези, които тепърва ще се изкажат. Не ти се сърдя, защото няма за какво. Ти си прав за това, което казваш, а аз ти казвам аргументите си в полза на това, което искам като кола. Policeman, прав си - кефа няма цена. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все едно виждам себе си ,преди 2 години. :) И аз бях се запътил към Селика ,после минах към Сивик 5г д16з6 ама като видях ,че за тези пари взимам Прелюд... ето ме на ,радвам му се от една година само на картинка.Преди това 1 година му се радвах като го карах ,но моята история е дълга. Вземай един 2.0 133 коня и не се притеснявай. За първа кола е перфектна и достатъчно мощна за да не се притесняваш когато изпревараш. На светофари няма да си най-бързия със сигурност. Но кефа да си я караш ее.... нямам думи. Аз поне, aдски много се кефя да си обикалям и да карам бавно с 30-40км/ч ... густо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само едно ще ти кажа: Prelude е мания!!!

Редактирано от mEtaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само едно ще ти кажа: Prelude е мания !!!

--- :) мога само да добавя, че Прелюда не е кола за всеки....а само за ценители! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колегите горе долу казаха какво е и какво не е прелюда, аз да ти кажа за консумативите...Евтиния вариант за такива е:ремъци, ролки, водна помпа около 200лвпак същите ама "УЖ" орегинални към 400лвМасло вече ти ще си прецениш но едва ли повече от 60-70лв, филтрите са като на всички др. автомобили като цена...Газ инжекцион се слага без проблеми, и там е по избор марката(препоръчват или BRC или тея българските... забравих им името)Аз моя все още си го карам на бензин и мисля, че за голяма кола гори доста с акъла си...както каза някой колега по горе:-Имай на предвид, че си е чисто двуместна, отзаде има място слаби гаджета :)успех при избора на читава кола :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си и много мислих по въпроса и съм говорил с шофьори, но за себе си стигнах до извода, че ако съм неспособен шофьор ще се убия и със Смарт ;) Държа колата да е красива и докато задобрея като шофьор ще я пипам само външно. А Прелюда е красавец и половина и го искам много. Може и да съжалявам, че сигурно няма да те послушам, (дано да съжалявам само за фар или калник, ако се стигне до там да съжалявам, но не и за нещо по-сериозно) но отвътре не ми дава да се кача на някой сандък. Държа много на външния вид, а мисля също така да бъда разумен шофьор. Дано не ме мислиш за твърдоглавец, но просто така чувствам нещата. А иначе ако видя, че съм недъгав шофьор ще се откажа сам от такава кола.

Все едно виждам себе си ,преди 2 години. :) И аз бях се запътил към Селика ,после минах към Сивик 5г д16з6 ама като видях ,че за тези пари взимам Прелюд... ето ме на ,радвам му се от една година само на картинка.Преди това 1 година му се радвах като го карах ,но моята история е дълга. Вземай един 2.0 133 коня и не се притеснявай. За първа кола е перфектна и достатъчно мощна за да не се притесняваш когато изпревараш. На светофари няма да си най-бързия със сигурност. Но кефа да си я караш ее.... нямам думи. Аз поне, aдски много се кефя да си обикалям и да карам бавно с 30-40км/ч ... густо.

Все едно виждам себе си преди 2 години ;)

 

 

Това да се казваш Александър и първата ти кола да не е prelude просто не може ;). Не се шегувам. Иначе Aleksandyr е прав - вземи си 2,0 133. Достатъчно надежден и върви добре. Гледай да има климатик. По възможност си намери с 2 airbag-a (доста трудно, но не и невъзможно). Тези 200 коня ги забрави. Не се подвеждай по темите в този форум, където всеки се опитва да прави "тунинг". Това ще ти е първата и единствена кола и ще разбереш че по-важното е как работи, как вози и колко ти е комфортно на теб, отколкото това колко точно коня е и за колко секунди взима 400 м. 

 

Относно оптичния тунинг - мнението на болшинството в този форум е, че натруфения тунинг стои зле на Прелюда. Има доста неща по които може да се зарибиш и са оригинално слагани на Прелюд - климатроник, озвучителна система с 9 говорителя, ел. прибиращи се огледала, подгрев на седалки, дори и телевизор (!!!).

 

Поздрави и се оглеждай за читав екземпляр, не бързай да купуваш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лелеее, трима Александровци фенове на Прелюд ли сме ;) ;) ;) Надявам се скоро да се присъединя към каращите тази страхотна кола :P Rollin, цените които казваш ме устройват, дано да не се налага обаче други работи да пипам. А иначе нямам намерение да мъкна дърва с нея, тъй че на който му тясно отзад....пеша ;) За оптичен тунинг и аз съм съгласен, че натруфеността е селяния - мислех за една предна броня малко изнесена напред, кристални фарове, тънък спойлер тип фиштейл, прагове, шпленти на капака и два малки въздухоотвода от двете страни на предния капак и естествено лети джанти. Няма да слагам всичко наведнъж докъдето стигнат парите :D :D :D Адаш, нямам търпение да се пусна с 30-40 пред университета и "пичовете" с вектрите и баварците да се пукат от яд колко са им грозни колите (тука малко го избивам и аз на гъзарщина ама пустите евро кашони ме дразнят както и надутите им собственици) ГолЕмо густо ще е :D Помня още първия Прелюд от 4-то поколение, който видях пред даскалото като бях 10 клас (преди 4-5 години) - изтекоха ми очите по него - тази агресивна муцуна от която лъха на сила и мощ, тези линии, които те карат да изтръпнеш, Боже кръвта ми кипва само като я гледам на снимка (сигурно ви изглеждам като откачалка ама съм влюбен в тази кола) Искам яяяяяя :);)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимай 2.0,че другите двигатели ще ти бъркат в джоба много откъм разход.Като ще се возиш за кеф бавно не ти трябва Н22А,поне не засега.Един ден когато решиш , че искаш да наблегнеш на Performance-а,тогава правиш един бърз SWAP С Н22А и си капитан.Този 2.0 мотор хич не се занимавай да набиваш пари в него със съмнителен положителен резултат.Тия щифтове на капака за къв кур са ти?Отворите също?Щтифтовете за 20-30лв са рацерски и смешни,да не говорим че не ти трябват.Ако искаш щифтове с готин вид и да ти вършат работа-купи си AEROCATCH.Обаче там проблема е че не се виждат толкова и шоуто отива в тоалетната:)Хаха,или просто си купи бял Прелюд,ще се виждат от далече понеже са черни.Хубави PERFORMANCE модификации са:-LSD - демек шпер.Това е най-якото нещо което можеш да сложиш на силна кола с предно предаване.-Heavy duty Sway bars - ако вземеш хубави ще спре да недозавива,което е най-гадното на кола с предно.-Strut bars - това помага за стегнато поведение по завои,но и по дупки ;) -Окачване ама ще те е яд да я караш в БГ после-Разни полиуретанови втулки по окачването,които са вечни и т.н. щото мога да продължа.Но имай предвид че тия оптичните дивотии няма да ти помогнат грам;)Най-много да ги чупиш по дупките и да си пред дилема дали за пореден път да ти ги лепят и боядисват или да караш колата грозна.А и аз специално се научих да ценя сток вида на колата,но ми трябваше много време и много неща да модифицирам по мойта кола за да ми дойде акъла ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вземай си bb3 и си гледай кефа по здраво от това нема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По сток вида съм забрвил да спомена и аз .... но те колегите май са добавили всичко. Единственното нещо по екстрериора което адски много и отива е ... да я свалиш с 2 пръста надолу от заводското и джанти 16" (зашито в Б-я е трудно със 17") с ЕТ (офсет) 35... и колата заспива ,просто нищо повече не и трябва ,нищо!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето затова се регистрирах тук - да ми се налее акъл от хора, които разбират, че аз съм малко неразбирач и си мисля едни неща, пък те се оказват други... :) Благодаря много ;) Prelude, това колко пари ще излезе викаш???? Еми на външен вид се оказва, че ще я смъкна надолу, джанти и фарове (тях задължително ;) ) И това което Prelude каза да стане малко по-повратлива :D Ама ако обясниш термините, които си използвал, няма да е лошо ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

-Имай на предвид, че си е чисто двуместна, отзаде има място слаби гаджета :)

Ще си сложи една лепенка "No fat chicks allowed" и е готов :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето затова се регистрирах тук - да ми се налее акъл от хора, които разбират, че аз съм малко неразбирач и си мисля едни неща, пък те се оказват други... :D Благодаря много :) Prelude, това колко пари ще излезе викаш???? Еми на външен вид се оказва, че ще я смъкна надолу, джанти и фарове (тях задължително :D ) И това което Prelude каза да стане малко по-повратлива :D Ама ако обясниш термините, които си използвал, няма да е лошо :D

Шпера ти кара двете колела да се въртят еднакво или приблизително еднакво в завой.Зависи какъв шпер ще вземеш като конструкция и данни.Но идеята е че в завоя даваш цялата газ и колата не си запалва само вътрешното колело,което остава олекнало.Ако това стане изправяш завоя моментално и те кара да върнеш газта ,за да завиеш.А точно тук помага шпера-външното колело бута също толкова колкото и вътрешното и завоя е факт.после ще пиша повече ,че си тръгвам от работа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ме пак:)Стигнах до SWAY BARS-а,което са ти стабилизиращите щанги.По принцип ако една кола недозавива противно на всякаква логика трябва да я сковеш отзад,за да има ефект.аз си купих щанги на фирма Whiteline.Произведени са в Австралия,аз ги поръчах от САЩ и не е като да не излизат малко скъпи,но повярвай ми-заслужава си.Колата ми на момента спря да недозавива,аз й сложих и предна и задна.Предната е сток размера-25мм,но е плътна и два пъти по-тежка от оригиналната,която явно е куха.Задната ми беше 13мм,а сега е 21мм. Следващото от списъка е Strut bar-овете.Това са ти разпънките , които много хора слагат на амортесьорите.Аз ги сложих на горните си носачи и претендирам да съм прав.Просто им е по-лесно да ги сложат на амортесьорите , а и са свикнали да са там понеже малко коли са с горни носачи.Както и да е,идеята е да направиш купето по-кораво,да не се гъне при усилие.В това число влизат както дупките,така и завоите.Абе ако си карал картинг знаеш че той няма никакво окачване,обаче знаеш и че завива като мечта,много е директен като управление и т.н.....това е точно защото е много твърд и поради още някои неща.Окачването и втулките се правят по същата причина по-стегнати,но това са неща които много зависят от начина на експлоатация и къде ще я експлоатираш.Окачването и втулките по него помагат на колата да търпи гадните ни пътища.Ако ги направиш по-корави целия бой го отнася купето,шарнирите и другите елементи.Ако караш внимателно и не прекаляваш с твърдостта на избраните от теб продукти може да си караш колата дейли въпреки модификациите.А и много зависи колко са зле пътищата по които я караш,щото колкото и да си внимателен,ако пътят ти е като Бейрут след бомбандировките-файда няма.Това са ти за начало важните неща.Като съвет ти давам да си правиш първо спирачките,защото няма значение колко ти е бавен или бърз автомобила,важно е да спира добре.Там вземи стоманени и оплетени маркучи,ревизирай си апаратите ако не ги чувстваш на ниво,ползвай по-добри накладки,мини на по-големи апарати и дискове,сменяй си спирачната течност на 2 години максимум и слагай винаги качествена по предписание на производителя.След спирачките можеш да мислиш другите неща.успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eeeee, човек, нямам думи ;):D;):D :D :):D:P Много ти благодаря, чак ми е неудобно, че съм ти отнел толкова време. Определено ме накара да се замисля да зае*а външния тунинг в началото за сметка на тези щанги. За спирачките - определено мисля да сменям накладките и спирачната течност. А колата ще я карам предимно по магистралата щото уча в Благоевград, а съм от София. И от време на време на кафенце с нея или на гости като ходя. Нямам намерение да вися по задръстванията с нея и да си я троша по ямите. Тъй че не пречи да вози по-твърдо, стига да реагира отлично при завиване. И все пак предна и задна такава щанга, шпер и втулки колко пари ще излезнат. Само частите, има кой да ми ги направи :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ще ти е първата и единствена кола и ще разбереш че по-важното е как работи, как вози и колко ти е комфортно на теб, отколкото това колко точно коня е и за колко секунди взима 400 м. 

Ето затова го написах горното. изречение. Просто prelude ти е обяснил по-добре за какво иде реч. Като даскал е... :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ще ти е първата и единствена кола и ще разбереш че по-важното е как работи, как вози и колко ти е комфортно на теб, отколкото това колко точно коня е и за колко секунди взима 400 м. 

Ето затова го написах горното. изречение. Просто prelude ти е обяснил по-добре за какво иде реч. Като даскал е... :punk:

 

хахаха,аз и даскал :D :D

зарежи тази работа,народът и без това е достатъчно прост :D

 

поуката е-остави си колата сток защото по-красива няма да стане.

само й добави по-големи джанти и можеш да я свалиш малко да затвори дупките в калниците.

всички останали пари дай за глезотийки като музика или за performance части,които обаче остават скрити.

тогава ще караш красива кола,която ще е вълк в овча кожа и ще можеш да се подиграваш с доста коли когато си на кеф да го правиш.

това е много по-добре според мен от това да имаш кола накичена с всички артикули от Ауто Мания,а като искаш да върви по-бързо да пръдне и да умре:)

Или да имаш някакви боди китове като на бързи и яростни,които още повече подчертават огромните арки на колелата и дупката между калника и малките 15-ки , с които караш колата.А и с тия пластмаси като вземеш две дупки и приличат на още по-голямо лайно,та колата ще си изгуби окончателно и малкото хубав външен вид дето й е останал.

Имаше тук във форума един агент с такъв прелюд дето приличаше на леген и имаше поне 20кг кит по него.Генади се казваше човека и лъжеше наляво-надясно че под капака имаше Н22,а то беше някакъв F22 130 или 150 коня сигурно.

Потърси инфо за тази кола да видиш за какъв леген ти говоря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си купувай prelude! Предпочитам колата, която карам да не я виждам зад всеки ъгъл.Кво да ти кажа - по същите критерии като твоите преди 1 г. 1м. и 13 дни си купих моя Prelude 2.0 133ps.Едно обслужване тогава, един маншон и вече 7000 км не съм барнал абсолютно нищо друго по него.Една уникална кола, която съчетава в себе си прословутото хондовско качество и неподвластен на времето дизайн. Женските как му се кефят няма да ти казвам. Относно притесненията ти от удари има решение - под 400лв е каското.Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко инфо по темата:Петата генерация я правят такава грозна, за да можела "да компенсира слабите продажби на четвъртата генерация".Още веднъж се потвърждава тезата, че хората с пари /които имат възможност да си купят чисто нов автомобил/ нямат вкус

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко инфо по темата:Петата генерация я правят такава грозна, за да можела "да компенсира слабите продажби на четвъртата генерация".Още веднъж се потвърждава тезата, че хората с пари /които имат възможност да си купят чисто нов автомобил/ нямат вкус

Всеки си има вкус,казало кучето и си облизало гъзасори ама не се здържах

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз за 1-ва мисля да зимам Прелюд но няма смисъл да е 2.0 като 2.3 и 2.2 в-тека имат минимална разлика в горенето. 2.0 гори кум 11-12 а другите 2-е по 13-14

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мене първата ми е Прелюд Ф20А4 ББ3.Доставя ми огромно удоволствие да я карам в града и извън него,но на 400м ми идва дя я насека с брадвата :) Като изключим това,че не е от най-пъргавите,не мога да кажа нищо друго освен хубави неща за нея :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мене няма никакво значение коне и т.н. Има хора направо сядат на коли по над 300-400 коня. За мен по важно е колата която купуваш да си е харесваш и да е караш с любов

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нз нз малко тъпо ми звучи щото като чета разбирам че искаш спортна кола която да набира за по малко от 7 с. пък в същото време искаш газов инжекцион. Не те знам както искаш то сигурно може да се сложи нз ноо ще се прецака колата с тос газ на жигула или на лада как да е ама за газ на по хубав автомобил съм категорично против:tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нз нз малко тъпо ми звучи щото като чета разбирам че искаш спортна кола която да набира за по малко от 7 с. пък в същото време искаш газов инжекцион. Не те знам както искаш то сигурно може да се сложи нз ноо ще се прецака колата с тос газ на жигула или на лада как да е ама за газ на по хубав автомобил съм категорично против!!!

И аз мисля така и съм против слагане на газова уредба на спортна кола

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Първата кола, която карах беше Renault Espace 1, 1990. Карах го 3 месеца и сега от малко повече от месец карам Prelude 2.0 4 gen, автомат. Единственото, което ме смущава понякога е разхода, около 12-13, но не ми се слиза от колата... Просто невероятна. Както казаха колегите - мания.

Редактирано от poplo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей банда, айде сега аз да кажа нещо, а пък после може да ме оплювате. Преди година баща ми реши да си купи Прелюд. Тръгнахме да търсим и на цена от 4000лв. нагоре. Не е истина какви варели се продаваха на е#ати парите. Както и да е след Н броя коли баща ми почна да се оглежда и в другите марки и оп Селика 94г. с четирите фара. Купи я на цената на Прелюд тройка. Да ви кажа колата не отстъпва по нищо на прелюда дори обратното. По широка и удобна за каране, отзад може да качиш хора, разход 9-10 градско, по-добро поведение на пътя и най-вече няма грам ръжда никъде. Не искам да Ви обидя някои от Вас знаят колко съм запален по Хонда , но нека не бъдем коне с капаци.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей банда, айде сега аз да кажа нещо, а пък после може да ме оплювате. Преди година баща ми реши да си купи Прелюд. Тръгнахме да търсим и на цена от 4000лв. нагоре. Не е истина какви варели се продаваха на е#ати парите. Както и да е след Н броя коли баща ми почна да се оглежда и в другите марки и оп Селика 94г. с четирите фара. Купи я на цената на Прелюд тройка. Да ви кажа колата не отстъпва по нищо на прелюда дори обратното. По широка и удобна за каране, отзад може да качиш хора, разход 9-10 градско, по-добро поведение на пътя и най-вече няма грам ръжда никъде. Не искам да Ви обидя някои от Вас знаят колко съм запален по Хонда , но нека не бъдем коне с капаци.Поздрави

Нормално все пак е японска кола. Не бих коментирал другите марки но и аз съм се возил в други японски коли и съм с добро впечетление

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека първо малко да обясня за себе си, защото само чета и сега реших да се влкюча. Аз съм сравнително млад водач на МПС (45 000 км - 3 години шофиране, от които последната в Пловдив). До преди година съм шофирал само в малкия град в който живея и в Стара Загора( повечко в Стара Загора). Управлявам Peugeot 405 SRI (122 h.p.) от както съм станал водач (но не това е целта- да ви занимавам със себе си). Искам да дам малък съвет на колегата който си търси хондичка-много добре си се насочил, конете не карат колата, задкормилното устроиство извършва подобен тип манипулация. Мисля че ако я управляваш разумно конете ще са ти от полза, не във вреда. Иначе за прелюд като цяло - не купуваш кола а МАНИЯ както вече бе споделено по-горе.Няма да се повтарям, бяха споделени напълно компетентни, мнения само ще дам още едно малко съветче - ако не си се качвал, качи се и карай палко прелюд, за да видиш каква покупка искаш да направиш, наблегни на показатели като пътно поведение, комфорт в купето, отчетливост на уредите на таблото, положение на водача в купето и съм сигурен че ще усетиш превъзходството на Хонда, поне с мен беше така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека първо малко да обясня за себе си, защото само чета и сега реших да се влкюча. Аз съм сравнително млад водач на МПС (45 000 км - 3 години шофиране, от които последната в Пловдив). До преди година съм шофирал само в малкия град в който живея и в Стара Загора( повечко в Стара Загора). Управлявам Peugeot 405 SRI (122 h.p.) от както съм станал водач (но не това е целта- да ви занимавам със себе си). Искам да дам малък съвет на колегата който си търси хондичка-много добре си се насочил, конете не карат колата, задкормилното устроиство извършва подобен тип манипулация. Мисля че ако я управляваш разумно конете ще са ти от полза, не във вреда. Иначе за прелюд като цяло - не купуваш кола а МАНИЯ както вече бе споделено по-горе.Няма да се повтарям, бяха споделени напълно компетентни, мнения само ще дам още едно малко съветче - ако не си се качвал, качи се и карай палко прелюд, за да видиш каква покупка искаш да направиш, наблегни на показатели като пътно поведение, комфорт в купето, отчетливост на уредите на таблото, положение на водача в купето и съм сигурен че ще усетиш превъзходството на Хонда, поне с мен беше така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека първо малко да обясня за себе си, защото само чета и сега реших да се влкюча. Аз съм сравнително млад водач на МПС (45 000 км - 3 години шофиране, от които последната в Пловдив). До преди година съм шофирал само в малкия град в който живея и в Стара Загора( повечко в Стара Загора). Управлявам Peugeot 405 SRI (122 h.p.) от както съм станал водач (но не това е целта- да ви занимавам със себе си). Искам да дам малък съвет на колегата който си търси хондичка-много добре си се насочил, конете не карат колата, задкормилното устроиство извършва подобен тип манипулация. Мисля че ако я управляваш разумно конете ще са ти от полза, не във вреда. Иначе за прелюд като цяло - не купуваш кола а МАНИЯ както вече бе споделено по-горе.Няма да се повтарям, бяха споделени напълно компетентни, мнения само ще дам още едно малко съветче - ако не си се качвал, качи се и карай палко прелюд, за да видиш каква покупка искаш да направиш, наблегни на показатели като пътно поведение, комфорт в купето, отчетливост на уредите на таблото, положение на водача в купето и съм сигурен че ще усетиш превъзходството на Хонда, поне с мен беше така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...