Jump to content
gena_bs

Помощ за избор на Accord 6 Gen

Recommended Posts

Здравейте,Пускам нова тема, защото в темата на колегата за избор на първа кола се обсъждат другите модели. Извинявам се, ако с въпросите си дублирам теми във форума! В момента карам различен клас и модел автомобил - Opel Astra F Caravan (комби) 1.6i 75hp. Искам да премина едно ниво нагоре както с мощност, така и с комфорт и надеждност на автомобила. Първоначално се насочих към Opel Vectra B Hatchback с 2.0i 16v 136hp и 2.2i 16v 147hp. За съжаление последния ДВГ е рядкост за този модел. Освен това мои приятели, бивши собственици на Vectra и настоящи на Accord ме насочиха към Honda.Като резултат - спрял съм се на Honda Accord Liftback 6 gen. 2000-2002. Не съм сигурен, че ще успея да събера достатъчно финансов ресурс, но доколкото може да се вярва на мобилето, за около 8000 - 10000лв. може да се намери нещо що-годе свястно.От няколко дни чета форума ви и успях да прегледам някои от сервизните ръководства за модела. Още ми е трудно да се оправя с означенията на двигателите на Honda, но се надявам да навляза в нещата бързо...Моля да ме насочите към теми във форума/форуми или да ми отговорите на следните въпроси:1.Според wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Accord сглобката на "европейките" е в Swindon, England.Има ли Made in Japan? Какви са недостатъците на "англичанките"? Притеснява ме и фактът, че гаранцията за корозия на купето е само 6 години. Това вярно ли е?Четох тук за гниенето на предишните генерации на Civic и се надявам при Accord да няма такива "екстри"!2.Кой ДВГ, с който се оборудват модификациите е за предпочитане като съотношение мощност/разход? Питам за 2.0 и 2.3 кубатура бензин, но може да споделите и за дизелите. Предимства, недостатъци, разходи за поддръжка?3.Според това, което прочетох, ми се иска модификация ES или ES Executive. Нивото на оборудването има ли връзка с типа/ кубатурата на ДВГ? В смисъл по-мощният мотор предлага ли повече екстри?4.Интересуват ме приблизителните разходи за първоначалното обслужване - ремъци, шайби, масла и др. такива, които задължително трябва да се сменят.5.На какво да обърна внимание и обстойно да проверя преди покупката на Accord 6 gen.? Конкретно за модела, защото темата "Какво да гледаме при покупката на автомобил ..." от audiclub съм я чел няколко пъти, даже си позволих да я допълня за Опел форума специално за Astra F.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да ти отговоря точко по точно, но ще напиша каквото знам. Аз карам Сивик 6г, а баща ми има Акорд 2000г 1.8ls. Колата е доста прилична, като цяло за 3 години и половина не е имало сериозен проблем с нея, чак сека и избоксува съединителя и има за смяна неща по окачването, НО това е благодарен ие на предишния и собственик, който е бил див италиански селянин и я е карал душмански. Проблеми с двигател и скорости няма никакви. Комфортна е, карал съм я, около 2000 км и навъртях. Нашата е с най ниско оборудване - климатик, плюш, халогени и това е и ел стъкла. Няма кожен салон, няма клматроник, на 2,3 литорвата съм виждал с навигация заводска, много е яко. Колата е като цяло е просотрна, чувал съм, че дава проблеми с централното, наще също е прецакано тотално, но не съм убеден в тода дали е честосрещан проблем. Разход дава около градско 9-10, извънграда 7. Това е спред баща ми, но той кара много икономично 80-110, с леко потегляне и често по инерция. Аз съм я рязал и не и е много малък разхода да ти кажа, не че и 10 е малко. Устойчива е при 180км/ч и влизане на пост, който започва в завой колата не мръдна, а със Сивика с повече от 110 не смея, пък и съм хванал волана яко и съм нащрек. Според мен ще направиш добър избор, ако си вземеш таква кола. Дизеловия мотор е на Роувър и за него чух противоречиви мнения. Това е от мен засега. :)Ето няколко снимки на нашата:http://195.149.248.189:8080/2010-01-18/ed0...deb_800x600.jpghttp://195.149.248.189:8080/2010-01-18/b58...d4f_800x600.jpghttp://195.149.248.189:8080/2010-01-18/d98...38d_800x600.jpg

Редактирано от backstage

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За обслужването:Ремъци+ролки, въздужен филтър, маслен филтър, горивен филтър,масло = 564лв (с включен труд)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По точките :

1.Според wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Accord сглобката на "европейките" е в Swindon, England.Има ли Made in Japan? Какви са недостатъците на "англичанките"?

Акордите са Японски,Европейски и Американски сглобки. Аз лично в България не съм виждал Японска версия.

Притеснява ме и фактът, че гаранцията за корозия на купето е само 6 години.

Моята я имам от август 2008г. а е производство 1999г. и наченки на корозия не съм видял никъде.

2.Кой ДВГ, с който се оборудват модификациите е за предпочитане като съотношение мощност/разход? Питам за 2.0 и 2.3 кубатура бензин, но може да споделите и за дизелите. Предимства, недостатъци, разходи за поддръжка?

Аз съм с двойка мотор и само върху него имам наблюдения и мога да кажа само, че колата си дърпа прилично а и все пак си е големичка. Проблеми с ДВГ-то за момента нямам а за поддръжка, колегата по-горе е писал цена.

3.Според това, което прочетох, ми се иска модификация ES или ES Executive. Нивото на оборудването има ли връзка с типа/ кубатурата на ДВГ? В смисъл по-мощният мотор предлага ли повече екстри?

Модификациите които са ми известни: "S" , "LS" , "ES" и "R". Според мотора са : 1.6 S или LS ; 1.8 LS или ES ; 2.0 LS или ES, и допълнително се слагат навигация, кожа и автоматична кутия.За другите въпроси не мога да кажа нищо конкретно но се сещам за две-три теми във форума където бяха дискутирани, поразрови се с търсачката защото аз не успях да ги намеря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за информацията, колеги!Четох, че има и вариант за дизел на Isuzu, за които знам, че са отлични агрегати. Затова включих и тези ДВГ, но на Rover нямам вяра никак!Accord 2.0 бензин ES ще бъде най-вероятно. Не можах да разбера само кой точно е кода на ДВГ (F20B5?) и V-tec ли е? Обаче цената за първоначалното обслужване на Accord е доста висока и ме притеснява. Тази стойност на сервиз Honda ли е? За Opel Vectra имам калкулатор на официален сервиз и всичко това излиза малко под 300лв. с труда. Посочени са стандартните дейности - филтри, масло, ролки, амортисьори, спирачни накладки, текущо обслужване за по-новите модели .... Ще помоля, ако има такъв on-line calculator за Honda, да ми напишете линк!Намерих тук: http://www.avtomarket.bg/guide/details.php?id=170 най-общи характеристики на колата. Не знам дали са верни, обаче.Днес направих едно бързо сравнение между бензиновите Accord, Mazda 626 2.0 и Opel Vectra B 2.0i 16v според данните на сайта. Наистина Accord-ът е доста тежичък и харчи повече, но пък е и по-мощен. Като ниво на оборудване най-много ми харесва, като габаритни размери колите са приблизително еднакви, но докато не се кача да покарам нищо не мога да кажа. За возията и стабилността предполагам, че отново Accord ще води. Vectra вози по-твърдо със сигурност, а Mazda не съм карал.

Редактирано от gena_bs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четох, че има и вариант за дизел на Isuzu, за които знам, че са отлични агрегати. Затова включих и тези ДВГ, но на Rover нямам вяра никак!

Ей там ти е грешката.... ;) Дизелите на Ровър, се оказаха най коравите и безпроблемни TDI-та правени през онези години... :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Акорда го обслужваш и забравяш за всичко до следващото обслужване. Е и от време на време си наливаш бензин. Аз колата е имам от 2-ве години и нямам никакви проблеми само каране и това е. От окачването само наклатки смених и нищо друго до момента а колата ми е с спортно окачване. Ти си преценяваш какво ще караш но с хонда няма да сбъркаш. Само си отваряй очите да не е карал някой хайванин и да и е взел душата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, искам да съм подготвен преди огледите!

Пуснах темата, за да получа компетентни съвети какво точно да гледам с особено внимание. Всички коли си имат слаби места, фабрични дефекти, които се проявяват след определен пробег.

Молбата ми е, ако не ви затруднява, да ме насочите към някоя тема тук или сайт, където мога да прочета тези неща.

А така също и да ме ориентирате за ценовия диапазон на Accord 2.0 SE liftback 2000-2002.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

F20B6 e двулитровият V-tec мотор. Гори колкото 1.8 щото по-рядко има нужда да го "цедиш". За 6 години откакто я имам ръждясаха само главите на някои болтове (явно са английски). Ако е в добро състояние НЕ пести от консумативи и особенно от обслужващ "качествен" персонал, щото ако няма да Я тунинговаш това ще са единственните пари за части влагани в Нея. Намери и покарай автоматика (особенно в ръчния му режим). Ще ти харчи маалко повече и ще набира маалко по-бавно ОБАААЧЕ - абе просто опитай. Успех и късмет :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....а ако си вземеш американското купе 2.0SE, просто забравяш за всякаква поддръжка - ходовата част е подсилена спрямо английската версия, по-широка е, екстрите са повече /климатроник, кожа, отопление на седалките и др./ Четири години го карам и съм очарован от автомобила. Единствено някоя биалетка да се обади, но при цена около 28 лева не е болка за умиране. А визията на купето.......... :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....а ако си вземеш американското купе 2.0SE, просто забравяш за всякаква поддръжка - ходовата част е подсилена спрямо английската версия, по-широка е, екстрите са повече /климатроник, кожа, отопление на седалките и др./ Четири години го карам и съм очарован от автомобила. Единствено някоя биалетка да се обади, но при цена около 28 лева не е болка за умиране. А визията на купето.......... :stupid:

Майна наистина купето си е купе но зависи какво ще си хареса и на какъв екземпляр ще попадне. Аз лично търсих купе като твоето но попаднах на седана, даже неотстъпва на купето като качество и екстрите ги имам даже и в повече но моята е рядак егземпляр затова и дадох повече кинти от нормалното, но кеф цена няма. Която и да избере няма да згреши. Грешката ще е ако не е хонда в това съм сигурен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....а ако си вземеш американското купе 2.0SE, просто забравяш за всякаква поддръжка - ходовата част е подсилена спрямо английската версия, по-широка е, екстрите са повече /климатроник, кожа, отопление на седалките и др./ Четири години го карам и съм очарован от автомобила. Единствено някоя биалетка да се обади, но при цена около 28 лева не е болка за умиране. А визията на купето.......... :)

Само да допълня, че американско купе с мотор 2.0 няма. Има 2.3 - Аз карам такова. :lol:Частите са евтини. Карето е 100-ина лева. Смених и някой друг шарнир и накрайник като я взех, но цените бяха учудващо ниски. Примерно по 20-30лв.Смяна на ремъци ми излезе 120лв. Отоплението на седалките е страхотен кеф. Возията е приятна, седалките са най-удобните, в които съм сядал (сравнено и с доста чисто нови модели).Плюсовете колегите са ги казали, минусите, според мен са: - Шумно е в купето, сравнено с коли подобен клас. - Мощна е, но за гонки между светофари не става, много дълги скорости има (ама пък на дълъг път... малиии - кеф!) - Лампата за заден ход не осветява (абе глупост изглежда, ама да се направя на тъп западняк :stupid: ) - Не се чупи... Бях свикнал с предишните коли събота или неделя да слизам да им обръщам внимание, да оправям някоя дреболия, а тая голям темерут, само да я караш иска :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аими много добе си се ориентирал към 2.0 ( аз с 1.8 и които и да питам с 2.0 гори колкото мойта ). М както може и да разбереш ако потърсиш имат тук таме проблем със дръжките на вратите ама все пак копуваш стара кола :stupid: Аз от както съм я взел вече 2г само едни шарнири съм сменял и термостат, но мисля, че това си е в рамките на допустимите ремонти (изключваме масла филтри и т.н.). Иначе съм с най ниското ниво на оборудшане но и друго не ми е трябва чак толова. BOSE-то в тези модели е добра екстра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

акорд вагон CH9(H23A FF)CL2(H23A 4WD) 200ксЖалко че са обратни :stupid:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да допълня, че американско купе с мотор 2.0 няма. Има 2.3 - Аз карам такова. :huh:

.......тогава аз карам афганистанско купе от 4г, без да зная дори :dry: Колега, твоето също е хамериканско, но е орязана версия, произвеждана само за американският пазар. Твоята е с климатик, а не с климатроник, кожен салон с отопление на седалките, четири двойни пръскалки на фаровете и др. са рядка опция, изобщо няма раздувки на четирите калника и още доста разлики. Относно двигателя - 2000сс е доказано най-оптималния избор за двигател при всички антомобили в средния клас, като тази кубатура е призната за най-добро съотношение икономичност/мощност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отзивчивостта ви колеги!Сигурно и другите модификации на Accord си заслужават, но ще ви помоля да се ограничим само до тази, която съм си харесал:Accord 2.0 SE (или по-високо ниво на оборудване) liftback, 5 степенна механична скоростна кутия, 2000-2002/03 година. Искам да е с бордови компютър, климатроник, Bose audio с управление от волана, 4 airbags, 4 ел.стъкла, огледала с подгряване, фарове за мъгла, оригинални лети джанти. Предполагам че ги има в това изпълнение SE? Aко има автопилот, фабрични navi и xenon, няма да се разсърдя... :D Не държа на кожен салон и въобще не искам шебидах. Не знам какво друго включва оборудването SE?Интересуват ме проблемите по тази модификация, а дотук почти само суперлативи ми пишете :) Което само ме убеждава, че съм се насочил в правилната посока...Вчера, докато си ровичках в нета ми попадна една Toyota Avensis 2002 година 2.0 VVT D4 или нещо от сорта. На книга характеристиките (разход на бензин, ускорение, въртящ момент и мощност) бяха малко по-добри от тази на Accord 2.0. Като габарити са почти идентични, като Avensis-а е малко по-лек. Знам, че някои от екземплярите с VVT двигателите си папкат масълце, а прочетох някъде, че са по-мудни от Accord с 2.0 бензин.Някой случайно да има преки впечатления за такава или подобна на нея машина?

Редактирано от gena_bs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най-добрия мотор за тези акорди е 2.0 147к и2.3 произведен в англия1.8 136к също е удачен вариант търси си ръчка автоматите горят много един приятел има 2.0 автоматик и във варна не пада под 14-15 градско слаби места са им задните тампони на носачите (не е болка за умиране струват 200лв със смяната)не слушай приказки че не е произведен в япония и не бил толкова здрав един път като го обслужиш проблем няма да имаш дизеловите акорди с двигател на хонда почват от 2003(по здрав и икономичен дизел не съм виждал)а за тези години който си писал дизеловите акорди са с двигател на роувър също сравнително добър но много муден американския акорд също е много здрав карал съм веднъж един 3000кб 200к и е уникален

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера, докато си ровичках в нета ми попадна една Toyota Avensis 2002 година 2.0 VVT D4 или нещо от сорта. На книга характеристиките (разход на бензин, ускорение, въртящ момент и мощност) бяха малко по-добри от тази на Accord 2.0. Като габарити са почти идентични, като Avensis-а е малко по-лек. Знам, че някои от екземплярите с VVT двигателите си папкат масълце, а прочетох някъде, че са по-мудни от Accord с 2.0 бензин.Някой случайно да има преки впечатления за такава или подобна на нея машина?

имам TOYOTA RAV4 2.0 VVT-i 150кс, въпреки перманентното 4х4 съм вдигал 200 на равно с 3 души + багаж, никакво масло не харчи, мотора по качества е напълно идентичен с този на акорда ми. Вземи тази, която те кефи повече и е по-читава!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да допълня, че американско купе с мотор 2.0 няма. Има 2.3 - Аз карам такова. :D

.......тогава аз карам афганистанско купе от 4г, без да зная дори :D Колега, твоето също е хамериканско, но е орязана версия, произвеждана само за американският пазар. Твоята е с климатик, а не с климатроник, кожен салон с отопление на седалките, четири двойни пръскалки на фаровете и др. са рядка опция, изобщо няма раздувки на четирите калника и още доста разлики. Относно двигателя - 2000сс е доказано най-оптималния избор за двигател при всички антомобили в средния клас, като тази кубатура е призната за най-добро съотношение икономичност/мощност.
Е как така караш американско купе, като не е произведено в Америка? :)Доколкото знам, има един модел на Accord Coupe 6gen. След като казваш, че твоето е "американско", е нормално да се предположи, че имаш предвид американската му версия...А ме светни тогава какво е хамериканското по колата ти? Редактирано от TipoMan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега карам вече 5-6 месеца такава Хонда 2.0 i Vtec SE Executive колата е уникална като екстри има абсолютно всички:ел.седалка(шофьорска),подгряване на седалките,климатроник,круиз контрол,навигация,кожен салон,4 ел.стъкла,ел.огледала с подгряване,Bose Audio,лети джанти оригинални и какво ли още не:DДосега освен консумативи друго не съм правил по колицата а вече и навъртях 6-7000 километра може и повече,разхода е към 8 извънградско и от 10 нагоре градско ама както казват колегите кеф цена няма:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да допълня, че американско купе с мотор 2.0 няма. Има 2.3 - Аз карам такова. :)

.......тогава аз карам афганистанско купе от 4г, без да зная дори :D

Колега, твоето също е хамериканско, но е орязана версия, произвеждана само за американският пазар. Твоята е с климатик, а не с климатроник, кожен салон с отопление на седалките, четири двойни пръскалки на фаровете и др. са рядка опция, изобщо няма раздувки на четирите калника и още доста разлики.

Относно двигателя - 2000сс е доказано най-оптималния избор за двигател при всички антомобили в средния клас, като тази кубатура е призната за най-добро съотношение икономичност/мощност.

 

Е как така караш американско купе, като не е произведено в Америка? :P

Доколкото знам, има един модел на Accord Coupe 6gen.

След като казваш, че твоето е "американско", е нормално да се предположи, че имаш предвид американската му версия...

А ме светни тогава какво е хамериканското по колата ти?

 

Публикувано изображение

те тва пише и на мойта :D сигурно и тя е авганска.... :D :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Братле всеки си знае колко налива в резервоара обаче да ми кажеш че ръчната скоростна котия гори с 4-5л разлика неможеш да ме сагласиш.Разлика да има 1-2л не повече. Обаче в трафика да те питам как е ръчката. А спецялно нашия автомат е супер с типтроник голям кеф. Ако искаш ръчен режим ако не автомат. Супер е но това си е мое мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега deejay,Ще те затрудни ли да ми направиш малко снимки на интериора?Забравих да попитам и какви принадлежности и инструменти има колата? Крик, ключ за болтовете на джантите и др.Резервната гума стандартен размер ли е?

Редактирано от gena_bs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

търси си ръчка автоматите горят много един приятел има 2.0 автоматик и във варна не пада под 14-15 градско

Без да се обиждаш колега но явно приятеля ти има доста тежък крак, и аз съм я докарвал към 15 но също така съм я докарвал и около 10-11 на сто.

Колега deejay,Ще те затрудни ли да ми направиш малко снимки на интериора?Забравих да попитам и какви принадлежности и инструменти има колата? Крик, ключ за болтовете на джантите и др.Резервната гума стандартен размер ли е?

По принцип си има всичко освен ако продавача не си хареса нещо преди теб :lol: При мен липсва триъгълник но не знам дали си има такова нещо колата по принцип, иначе резервната гума си е както другите даже е лята. Напиши от кой град си и може да изскочи някой акорд да го разгледаш по-обстойно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

те тва пише и на мойта :lol: сигурно и тя е авганска.... :lol: :lol:

Ха, ей голям кеф да ти пише на колата America, а? :lol:

Айде вместо да си мерим американското по колите, да помогнем на колегата, а?

Accord Coupe 6gen има един модел, произвеждан в различни конфигурации за различните пазари. Всички шасита са произвждани в Ohio.

За американския пазар на това шаси слагат двигатели 2.3 и 3.0(само автоматик), за европейския двигателите са 2.0 (F20B5) и 3.0.

Твойта е произведена за EUDM (Europеan Domestic Market). Вероятно сглобявана в Англия. Съжелявам, че те разочаровам... ;)

Какъв смисълът да казваш на някой да си търси точно американскo Accord Coupe 6gen, при положение, че според теб явно всички са хамерикански?

Би ли ми показал как изглежда неамериканско Accord Coupe 6gen?

Има ли вероятност колегата да сбърка и да попадне на такова? :lol:

Редактирано от TipoMan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега има американско купе с 2.0 мотор съседа ми е с такава

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Специално за колегата Tipo ManSixth generationNorth America (CG)Also called Guangzhou-Honda HG 7230Isuzu AskaProduction 1998-2002Assembly Marysville, Ohio, USASayama, JapanAyutthaya, ThailandNelson, New Zealand (1998 only)Guangzhou, ChinaClass Mid-sizeBody style(s) 4-door sedan (US body, chassis no. CG1/CG5/CG6)2-door coupe (US body, chassis no. CG2/CG3/CG4)Layout FF layoutEngine(s) 2.0L F20B5 I4 147 hp (110 kW)2.3L F23A1 I4 150 hp (112 kW)2.3L F23A4 I4 148 hp (110 kW)2.3L F23A5 I4 135 hp (101 kW)3.0L J30A1 V6 200 hp (150 kW)Transmission(s) 4-speed automatic5-speed manualWheelbase Sedan: 106.9 in (2715 mm)Coupe: 105.1 in (2670 mm)Length 1998-2000 Sedan: 188.8 in (4796 mm)2001-02 Sedan: 189.4 in (4811 mm)1998-2002 Coupe: 186.8 in (4745 mm)Width 70.3 in (1786 mm)Height 1998-2002 Sedan: 56.9 in (1445 mm)1998-2002 V6 Sedan: 57.3 in (1455 mm)1998-2000 Coupe: 55.1 in (1400 mm)2001-02 Coupe: 54.9 in (1394 mm)2001-02 V6 Coupe: 55.3 in (1405 mm)Curb weight 2,990 lb (1,356 kg)Fuel capacity 17.1 US gallons (64.7 L; 14.2 imp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напиши от кой град си и може да изскочи някой акорд да го разгледаш по-обстойно.

Опа! Чак сега видях, че не съм си попълнил местонахождението.

Градски сме, колега Fiend :tooth:

Когато се постопли може да се видим, ако ти е удобно, разбира се! :lol:

 

За приндлежностите - Astraта, която карам, брат ми я купи гола като пушка! Даже се учудих, че не са свалили щората на багажника и 4-те задтилки гадовете. Нямаше го и стиропора за резервната гума, в който се постявят крика и ключа.

В User Manual не пише ли какви принадлежности включва съответното ниво на оборудване? Този път съм решил всичко да си търся до дупка!

Редактирано от gena_bs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

слаби места са им задните тампони на носачите (не е болка за умиране струват 200лв Кви задни тампони кви 5 лева бре ...тва да не ти е сивик..кат не ти е ясно барем не пиши...слабо място им било...има барем 10 слаби места само не и тая щуротия дет си я написал!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ае момчета аз не съм чувал досега някя марка да продава кола без крик и без резервна гума, само дето нашите продавачи са алчни, че просто няма накъде. Мойта си е LS уж най-ниското ниво на оборудване и си има вскичко нормална резервна гума има си и стериопор за нея, крик. Все пак тези неща се копуват ако колата ти я продават без тях, но всичко друго е перфектно, пробвай да си свалиш цената малко и беж да те няма с яката Хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Специално за колегата Tipo Man

 

 

Sixth generation

North America (CG)

 

Also called Guangzhou-Honda HG 7230

Isuzu Aska

Production 1998-2002

Assembly Marysville, Ohio, USA

Sayama, Japan

Ayutthaya, Thailand

Nelson, New Zealand (1998 only)

Guangzhou, China

....

Мда.. и аз това казвам бе.

Accord Coupe 6gen има един модел и няколко варианта с различни двигатели.

Двигател 2.3 се е продавал само за US.

Двигател 2.0 се е продавал само за EU.

 

Отиди в mobile.de и потърси с двигател 2.3

После потърси в някой американски сайт купе с 2.0.

 

Какво не ти е ясно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега deejay,Ще те затрудни ли да ми направиш малко снимки на интериора?Забравих да попитам и какви принадлежности и инструменти има колата? Крик, ключ за болтовете на джантите и др.Резервната гума стандартен размер ли е?

Колега тук ти качих малко снимки на колата:http://dox.bg/files/dw?a=3b48ec4c29 За принадлежностите резервна гума има лята,крик,ключ за болтовете + секретен болт(незнам дали е за всички) и това е май вече аптечка,триъгълник,пожарогасител трябва да си ги купиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да допълня разликата между Американски и Европейски купета 6 генерация.

Освен различните двигатели, които се поставят за различните пазари,

има и леки разлики в предницата, маската, фаровете и отворите на халогените.

 

Американско купе 6gen:

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

 

Европейско купе 6gen:

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Та колеги с "американските" купета 6 генерация... бихте ли показали как изглежда предницата ви? :tooth:

Редактирано от TipoMan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега прочети пак инфото, и по-специално раздела за двигателите.Този модел го няма за европейския пазар!North american accord........... :tooth:п.п. това дето го даваш е фейслифт!

Редактирано от BLEIN MONO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега прочети пак инфото, и по-специално раздела за двигателите.

Този модел го няма за европейския пазар!

North american accord........... :lol:

п.п. това дето го даваш е фейслифт!

Ми нали и аз това казвам бре! :tooth:

Че има модел на Accord Coupe 6gen, който е с различен фейслифт, двигатели и ниво на оборудване и се е предлагал само на Американския пазар!

И че може да объркате колегата, когато му давата съвет да си търси точно "американскa" Accord Coupe 6gen, защото наистина има такава модификация, която се е правила само за щатите. А тя се намира доста рядко в Европа...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, говорим едно и също нещо, ама не моем се разберем :P :P :tooth::lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега Tipo Man, нямам време да отговарям на всеки твой пост, още повече че това вече става офтопик, а за всичко това е писано в други подобни теми отпреди години и можеш да го прочетеш чрез търсачката, но разбери едно - всички купета на акорд 6-та генерация се произведени САМО И ЕДИНСТВЕНО в америка, в щата Калифорния и са проектирани от същия легендарен екип, проектирал и иконата NSX !!! Затова и задниците им толкова си приличат с НСХ-а. Обаче твоето купе с 2.3 мотор е произведено за американския пазар и се среща рядко тук, а повечето у нас са произведени за европейския пазар, където взискателността на европееца, конкуренцията на много луксозни марки и по-високата продажна цена принуждава или по-скоро подтиква производителя да предлага автомобила с доста повече екстри, с каквито всъщност разполага и акорд купе предлагано на американския пазар, но в топ-модификацията си с 3.0 литровия мотор. И за да не спориме излишно и да ти изброявам всички разлики, моля отговори на един само въпрос - твоята с климатик ли е, или с климатроник?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всички купета на акорд 6-та генерация се произведени САМО И ЕДИНСТВЕНО в америка, в щата Калифорния

Заводът на Honda e в Marysville, Ohio, USA. Калифорния е на няколко хиляди километра... ;)http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Honda_assembly_plants

 

Обаче твоето купе с 2.3 мотор е произведено за американския пазар и се среща рядко тук, а повечето у нас са произведени за европейския пазар, където взискателността на европееца, конкуренцията на много луксозни марки и по-високата продажна цена принуждава или по-скоро подтиква производителя да предлага автомобила с доста повече екстри, с каквито всъщност разполага и акорд купе предлагано на американския пазар, но в топ-модификацията си с 3.0 литровия мотор..

Ха, е значи сам признаваш, че има Европейска и Американска версия на Accord Coupe 6gen. :P

Всъщност, просто исках да внеса пояснение на това твое твърдение:

.....а ако си вземеш американското купе 2.0SE, просто забравяш за всякаква поддръжка - ходовата част е подсилена спрямо английската...

И след като според теб Американската е по-калпава, защо съветваш колегата да се набутва?!

 

Много лично го прие май.... Почваш да хулиш милата ми американка в тема, която се казва "Помощ за избор на Accord 6 Gen" ? :cool:

Какво сега, да си мерим екстрите ли? :)

Е изживял съм си детството...

 

Айде, за да има Хамерика в описанието на колата ти, пък и за да не внасяш объркване можеш да пишеш че караш:

Европейски Американски Акорд Купе, а пък аз явно, по твоята квалификация карам

Американски Американски Акорд Купе

:D

Редактирано от TipoMan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отзивчивостта, колеги!

 

едмундо,

Явно си много навътре в материята. Ако не ти е проблем, напиши ми 10-те слаби места или колкото са там, моля те!

 

LUZIFER,

В някои модификации и нива на оборудване на последни модели автомобили с цел снижаване на себестойността крик и ключ просто липсват! Окомплектовката включва спрей (не знам как точно се нарича), който при досег с въздуха и гумата полимеризира много бързо. Ползва се за бърз ремонт на спукана гума. Колкото да стигне до вулканизатор. Даже и стелките на купето се поръчват отделно????

Естествено, Astra-та беше опоскана до "кокал" от джамбазите, но да не ви занимавам с моите неволи. И понеже вече знам какво се случва, искам да съм сигурен какво да си търся! Ако не са оригиналните заемат полезно място в багажника, по моргите ги няма...

 

deejay,

Огромно благодаря за снимките! Наистина колата ти е супер! Цветът и той ми харесва много.

Не бях разбрал, че си с десен волан, но това не е от значение.

Има ли Accord с червен цвят от тези години? Виждал съм като твоя, тъмносин, черен, златист, сребърен...

 

Navi-то работи ли? В смисъл има ли някакви карти в него, примерно на Европа? За БГ ми е ясно, че няма.

Защото ако няма или са много скъпи, то по-добре да си купя отделно навигация и да не търся кола с фабрична такава!

 

Не забелязах да има подлакътник между седалките. Той не се ли предлага за тази генерация?

Свикнах на коли с подлакътник и вече ми е терсене без такъв. В краен случай ще си добавя някакъв, както направих на Astra-та.

Редактирано от gena_bs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отзивчивостта, колеги!

 

едмундо,

Явно си много навътре в материята. Ако не ти е проблем, напиши ми 10-те слаби места или колкото са там, моля те!

 

LUZIFER,

В някои модификации и нива на оборудване на последни модели автомобили с цел снижаване на себестойността крик и ключ просто липсват! Окомплектовката включва спрей (не знам как точно се нарича), който при досег с въздуха и гумата полимеризира много бързо. Ползва се за бърз ремонт на спукана гума. Колкото да стигне до вулканизатор. Даже и стелките на купето се поръчват отделно????

Естествено, Astra-та беше опоскана до "кокал" от джамбазите, но да не ви занимавам с моите неволи. И понеже вече знам какво се случва, искам да съм сигурен какво да си търся! Ако не са оригиналните заемат полезно място в багажника, по моргите ги няма...

 

deejay,

Огромно благодаря за снимките! Наистина колата ти е супер! Цветът и той ми харесва много.

Не бях разбрал, че си с десен волан, но това не е от значение.

Има ли Accord с червен цвят от тези години? Виждал съм като твоя, тъмносин, черен, златист, сребърен...

 

Navi-то работи ли? В смисъл има ли някакви карти в него, примерно на Европа? За БГ ми е ясно, че няма.

Защото ако няма или са много скъпи, то по-добре да си купя отделно навигация и да не търся кола с фабрична такава!

 

Не забелязах да има подлакътник между седалките. Той не се ли предлага за тази генерация?

Свикнах на коли с подлакътник и вече ми е терсене без такъв. В краен случай ще си добавя някакъв, както направих на Astra-та.

Колега търси кола без навигация няма смисъл от нея купи си допълнително. А за подлакатника зависи как е оборудвана колата с екстри.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...