K1r1L 860 #1 Публикувано 13 Януари, 2010 полазата от него каква е .. пишат едни неща от сорта че вдига мощност повишава респонса ? на какъв принцип работи има ли някакъв ефект от подобно нещо !??!!?Increase Horse Power & Torque Betta Throttle Respnse Improve Audio Quality Longer Battery Life Time Improve Fuel Effciency Increase Headlight Brightness Improve Igniton Flow. Strengthen Starting Power Stabilized Vothage 6 Improve Englise Performance Speacially Designed For Watger & water & Heat Resistanceтова му са "УЖ плюсовете" но ВСЕ ПАК НАБЛюдения ?ефект ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #2 Отговорено 13 Януари, 2010 Аз карах с такова на ЦРХ-а около 6 месеца.Ефект никакъв не усетих.Сега съм го махнал, защото зимата я карам само когато няма сняг навън и е сухо, а все пак това си е консуматор и ми сваля акумулатора като не я карам по-дълго време.Както върви, пали, набира колата, все си е същото с него и без него.Това на практика е един кондензатор.Идеята е, че стабилизира напрежението като това помага на датчиците и компютъра на колата да си вършат по-добре работата.В реалния живот никаква разлика не усетих както писах по-горе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #3 Отговорено 13 Януари, 2010 Това на практика е един кондензатор.DC/DC конвертор, който потдържа винаги една стойност на изхода при изменение на входа, но доста противоречиви неща прочетох тук-там за стабилизаторите... Едни споменават за някакви си 2-3 коня, други, че на дино ефект никакъв...Аз не съм запознат, и нямам преки впечатления, но каква е логиката той да е от някаква полза - дано да се разбере!По принцип в компютъра всички процесори, памети и др. така или иначе се захранват от стабилизатори, работят далеч с по-ниско напрежение от това на акумулатора, и промените от 9 до 14 волта не ги бъркат изобщо. Явно ефекта ще да е към силовите полупроводникови елементи, които пак се управляват от компютъра, НО работят директно с напрежението от батерията, и при вкючване на големи консуматори това се отразява малко или много на работата на мотора...Явно конвертора точно това компенсира, но може и да е излишна загуба на средства Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #4 Отговорено 13 Януари, 2010 Само да добавя към горното мнение , ако компютъра е стоков(а дори и да не е но там зависи от тунера) и всичко е изрядно дори него не би трябвало да го бъркат промени от 10 до 14 волта , защото на повечето неща който зависят от тока и биха повлияли на работата на мотора и т.н. си има таблици с корекции за определените волтажи ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #5 Отговорено 13 Януари, 2010 Да, така е. Да не би да се компенсира евентуалното забавяне, докато компа пресмята нещата, и оттам да има някакъв минимален ефект... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #6 Отговорено 14 Януари, 2010 pamo, ако имаш предвид,че този стабилизатор на напрежение(от ибей примерно) компенсира някакви забавяния на ЕЦУ-то много се лъжеш - нищо не компенсира. Това е просто една кутийка с два кабела, която се свързва към " +" и "-" на акумулатора. Не виждам по какъв начин може да компенсира забавяне докато компа смята. Ей това е ибей шукарийката: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #7 Отговорено 14 Януари, 2010 Очевидно е, че няма връзка с това, което си представях. Очевидно е и, че не стабилизира напрежението на силовата шина в компа като видим къде и как е поставен Това на снимките явно е така наречения "Ground stabilizer" Описва се, че филтрирал шумове и пулсаций, и по еди-какъв си начин изглаждал и работата на мотора, и оптимизирал работата на електрониката..бла-бла (с извинение ) Малко несериозно ми звучи като чета списъка от неща, за които пишат че се подобрявали. Особено като гледам и скромния му начин на монтаж...но знае ли човек - навсякъде вече пишат "иновационна технология", и чакат да се купува Интересно, че и цената му никак не е малка, ако е на по-сериозна фирма (примерно "APEXI) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mihou 1 #8 Отговорено 14 Януари, 2010 http://www.importtuner.com/powerpages/0803...e/photo_08.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #9 Отговорено 14 Януари, 2010 (Редактирано) Нашите коли нямат нужда от такива неща Все пак са ги мисли хора които като нация имат традиции в електрониката и са на ТИ с материала Със сигурност обаче има марки и модели автомобили на които това устройство ще даде положителен ефект. Извън темата само ще ви споделя че от както сложих кондензатор 1Ф в багажника заради музиката, паля по-лесно, но това по-скоро се дължи на това че акумулатора ми е на 6 години. Така че ефекта за които се сещам е удължаване на живота на акумулатора ... теоритично Редактирано 14 Януари, 2010 от Shadow^Dancer Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #10 Отговорено 14 Януари, 2010 Най-големия "кондензатор" в нашата кола се явява именно акумулатора. Дори един фарад е нищо в сравнение с такъв капацитет. Просто "вдигам" темата за още други мнения Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niakoi 43 #11 Отговорено 14 Януари, 2010 Нашите коли нямат нужда от такива неща Никоя кола няма нужда от такова нещо. Ако все пак с тази измишльотина се подобри нещо, то колата е била развалена или толкова е кола... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #12 Отговорено 15 Януари, 2010 Най-големия "кондензатор" в нашата кола се явява именно акумулатора. Дори един фарад е нищо в сравнение с такъв капацитет.Така е, но тогава защо слагаме тоя 1ф за музиките?! Защото (както при паленето) консумацията на нискочестотните усилватели е пикова и се получават падове на напрежението. Колкото и голям "кондензатор" да е акумулатора просто не е толкова ... бърз (най-общо казано). Не че с кондензатора само можеш да запалиш ... заряда му не е достатъчен. Просто в първоначалния момент на паленето, когато консумацията е най-голяма, кондензатора удря едно рамо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #13 Отговорено 15 Януари, 2010 ...но тогава защо слагаме тоя 1ф за музиките?!Защото не можем да залепим стъпалото за акумулатора, и да го свържем с кабели 2 сантиметра Но, да не накланяме темата в друга посока Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #14 Отговорено 15 Януари, 2010 именно, колегата pamo е прав. Дължината на проводника е голяма има съпротивление и загуби, а и като си помисля че в някои случаи кондензатора пречи(колкото и странно да ви звучи..)....Но все пак аз говоря за много големи консумации от рода на 200А и нагоре....От тая джаджа може и да има ефект честно казано, но той ще е при моменти с по голяма консумация от рода на каране на фарове, чистачки и парно....Абе сложна е работата защото не му знам и принципа на действие обаче срещнах някаде дето казвате, че е кондензатор.... но в тея размери то би бил смешен.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #15 Отговорено 16 Януари, 2010 (Редактирано) Добре де, айде техниците и светилата по електрониките и кондензаторите ... така като го гледате тва нещо по снимката дето е приложил колегата войводата/cls ... какво може да е това нещо, а ако съдим по начина на свързване особено. Като не е кондензатор, кажете какво е, че аз не мога да се сетя. Това на снимките явно е така наречения "Ground stabilizer" Описва се, че филтрирал шумове и пулсаций, и по еди-какъв си начин изглаждал и работата на мотора, и оптимизирал работата на електрониката..бла-бла (с извинение )Така лии ... и по какъв начин се извършва тая така наречена теоритична филтрация на шумове и пулсации. Абе кой беше ония елемент в електрониката дето вършеше такива работи ... как му викаха едни такива чернички, синички, кафевички, кръгли ... с две крачета. Виждал съм ги в телевизор Philips ... Редактирано 16 Януари, 2010 от Shadow^Dancer Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #16 Отговорено 16 Януари, 2010 Аз си го представчям като уптра кондензатори на няколко волта и примерно DC-DC преобразовател, при нармална работа кондензаторите се зареждат, при нужда почват да се разреждат през преобразователя, но това е моето мнение, като нищо може и просто кондензатор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mihou 1 #17 Отговорено 16 Януари, 2010 (Редактирано) Добро замасяване на двигателя + кондензатор това е Като са толкова ултра мега гига добри в тия работи, що няма една снимка какво има в тая кутиика... За тези се знае какво има: Ето така изглежда нещо което работи и не е куче - цък Редактирано 16 Януари, 2010 от mihou Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #18 Отговорено 16 Януари, 2010 Нека първо уточним нещо 1.Акомулатора Не е кондензатор а батерия 2.Това нещо може да повлияе на некой москвич на Хонда не вервам 3.За да е стабилизатор целия ток трябва да минава през него трябва и трансформатори и тям подобни елементи за компенсиране на разликите тая пишка ако е кондензатор ще дефазира тока но трябва да е на отделен кабел за да има ефект другото са измишльотини Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #19 Отговорено 16 Януари, 2010 Добро замасяване на двигателя + кондензатор това еЕто така изглежда нещо което работи и не е куче - цъкА това на линка е същото като моето, обаче още не съм го инсталирал. Като го сложа ще кажа дали има разлика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #20 Отговорено 16 Януари, 2010 (Редактирано) mihou, със сигурност няма да е това но мерси, все пак, че сподели някой да не се излъже, че върши работата на APEXI за над 230 долара ...така като го гледате тва нещо по снимката дето е приложил колегата войводата/cls ... какво може да е това нещо, а ако съдим по начина на свързване особено. Като не е кондензатор, кажете какво е, че аз не мога да се сетя.Ако е това, което колегата си направи труда да покаже в разглобен вид съм съгласен - няколко прости елемента, и любимия ти кондензатор от телевизор "Филипс" който като чета назад ти удължавал живота на акумулатора в колата Нека първо уточним нещо 1.Акомулатора Не е кондензатор а батерия Ама и ти не казваш в магазина - Дайте ми една батерия за кола, нали? Грешно си прочел, и тълкувал написаното А това на линка е същото като моето, обаче още не съм го инсталирал. Като го сложа ще кажа дали има разлика.Wyvern, непременно сподели Редактирано 16 Януари, 2010 от pamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове