Jump to content

Recommended Posts

полазата от него каква е .. пишат едни неща от сорта че вдига мощност повишава респонса ? на какъв принцип работи има ли някакъв ефект от подобно нещо !??!!?Increase Horse Power & Torque Betta Throttle Respnse Improve Audio Quality Longer Battery Life Time Improve Fuel Effciency Increase Headlight Brightness Improve Igniton Flow. Strengthen Starting Power Stabilized Vothage 6 Improve Englise Performance Speacially Designed For Watger & water & Heat Resistanceтова му са "УЖ плюсовете" но ВСЕ ПАК НАБЛюдения ?ефект ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карах с такова на ЦРХ-а около 6 месеца.Ефект никакъв не усетих.Сега съм го махнал, защото зимата я карам само когато няма сняг навън и е сухо, а все пак това си е консуматор и ми сваля акумулатора като не я карам по-дълго време.Както върви, пали, набира колата, все си е същото с него и без него.Това на практика е един кондензатор.Идеята е, че стабилизира напрежението като това помага на датчиците и компютъра на колата да си вършат по-добре работата.В реалния живот никаква разлика не усетих както писах по-горе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това на практика е един кондензатор.

DC/DC конвертор, който потдържа винаги една стойност на изхода при изменение на входа, но доста противоречиви неща прочетох тук-там за стабилизаторите... Едни споменават за някакви си 2-3 коня, други, че на дино ефект никакъв...Аз не съм запознат, и нямам преки впечатления, но каква е логиката той да е от някаква полза - дано да се разбере!По принцип в компютъра всички процесори, памети и др. така или иначе се захранват от стабилизатори, работят далеч с по-ниско напрежение от това на акумулатора, и промените от 9 до 14 волта не ги бъркат изобщо. Явно ефекта ще да е към силовите полупроводникови елементи, които пак се управляват от компютъра, НО работят директно с напрежението от батерията, и при вкючване на големи консуматори това се отразява малко или много на работата на мотора...Явно конвертора точно това компенсира, но може и да е излишна загуба на средства :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да добавя към горното мнение , ако компютъра е стоков(а дори и да не е но там зависи от тунера) и всичко е изрядно дори него не би трябвало да го бъркат промени от 10 до 14 волта , защото на повечето неща който зависят от тока и биха повлияли на работата на мотора и т.н. си има таблици с корекции за определените волтажи ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, така е. Да не би да се компенсира евентуалното забавяне, докато компа пресмята нещата, и оттам да има някакъв минимален ефект...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

pamo, ако имаш предвид,че този стабилизатор на напрежение(от ибей примерно)

компенсира някакви забавяния на ЕЦУ-то много се лъжеш - нищо не компенсира.

Това е просто една кутийка с два кабела, която се свързва към " +" и "-" на акумулатора.

Не виждам по какъв начин може да компенсира забавяне докато компа смята.

Ей това е ибей шукарийката:

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Очевидно е, че няма връзка с това, което си представях. Очевидно е и, че не стабилизира напрежението на силовата шина в компа като видим къде и как е поставен :) Това на снимките явно е така наречения "Ground stabilizer" Описва се, че филтрирал шумове и пулсаций, и по еди-какъв си начин изглаждал и работата на мотора, и оптимизирал работата на електрониката..бла-бла (с извинение :o ) Малко несериозно ми звучи като чета списъка от неща, за които пишат че се подобрявали. Особено като гледам и скромния му начин на монтаж...но знае ли човек - навсякъде вече пишат "иновационна технология", и чакат да се купува ;) Интересно, че и цената му никак не е малка, ако е на по-сериозна фирма (примерно "APEXI)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нашите коли нямат нужда от такива неща :) Все пак са ги мисли хора които като нация имат традиции в електрониката и са на ТИ с материала :P Със сигурност обаче има марки и модели автомобили на които това устройство ще даде положителен ефект. Извън темата само ще ви споделя че от както сложих кондензатор 1Ф в багажника заради музиката, паля по-лесно, но това по-скоро се дължи на това че акумулатора ми е на 6 години. Така че ефекта за които се сещам е удължаване на живота на акумулатора ... теоритично ;)

Редактирано от Shadow^Dancer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-големия "кондензатор" в нашата кола се явява именно акумулатора. Дори един фарад е нищо в сравнение с такъв капацитет. Просто "вдигам" темата за още други мнения :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нашите коли нямат нужда от такива неща :huh:

Никоя кола няма нужда от такова нещо. Ако все пак с тази измишльотина се подобри нещо, то колата е била развалена или толкова е кола...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-големия "кондензатор" в нашата кола се явява именно акумулатора. Дори един фарад е нищо в сравнение с такъв капацитет.

Така е, но тогава защо слагаме тоя 1ф за музиките?! Защото (както при паленето) консумацията на нискочестотните усилватели е пикова и се получават падове на напрежението. Колкото и голям "кондензатор" да е акумулатора просто не е толкова ... бърз (най-общо казано). Не че с кондензатора само можеш да запалиш ... заряда му не е достатъчен. Просто в първоначалния момент на паленето, когато консумацията е най-голяма, кондензатора удря едно рамо :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...но тогава защо слагаме тоя 1ф за музиките?!

Защото не можем да залепим стъпалото за акумулатора, и да го свържем с кабели 2 сантиметра :o Но, да не накланяме темата в друга посока ;);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

именно, колегата pamo е прав. Дължината на проводника е голяма има съпротивление и загуби, а и като си помисля че в някои случаи кондензатора пречи(колкото и странно да ви звучи..)....Но все пак аз говоря за много големи консумации от рода на 200А и нагоре....От тая джаджа може и да има ефект честно казано, но той ще е при моменти с по голяма консумация от рода на каране на фарове, чистачки и парно....Абе сложна е работата защото не му знам и принципа на действие обаче срещнах някаде дето казвате, че е кондензатор.... но в тея размери то би бил смешен....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, айде техниците и светилата по електрониките и кондензаторите ... ;) така като го гледате тва нещо по снимката дето е приложил колегата войводата/cls ... какво може да е това нещо, а :) ако съдим по начина на свързване особено. Като не е кондензатор, кажете какво е, че аз не мога да се сетя.

Това на снимките явно е така наречения "Ground stabilizer" Описва се, че филтрирал шумове и пулсаций, и по еди-какъв си начин изглаждал и работата на мотора, и оптимизирал работата на електрониката..бла-бла (с извинение :) )

Така лии ... :) и по какъв начин се извършва тая така наречена теоритична филтрация на шумове и пулсации. Абе кой беше ония елемент в електрониката дето вършеше такива работи ... как му викаха :o едни такива чернички, синички, кафевички, кръгли ... с две крачета. Виждал съм ги в телевизор Philips ... Редактирано от Shadow^Dancer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си го представчям като уптра кондензатори на няколко волта и примерно DC-DC преобразовател, при нармална работа кондензаторите се зареждат, при нужда почват да се разреждат през преобразователя, но това е моето мнение, като нищо може и просто кондензатор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добро замасяване на двигателя + кондензатор :) това е

 

Като са толкова ултра мега гига добри в тия работи, що няма една снимка какво има в тая кутиика...

За тези се знае какво има:

Публикувано изображение

 

 

Ето така изглежда нещо което работи и не е куче - цък

Редактирано от mihou

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека първо уточним нещо 1.Акомулатора Не е кондензатор а батерия :):) 2.Това нещо може да повлияе на некой москвич на Хонда не вервам 3.За да е стабилизатор целия ток трябва да минава през него трябва и трансформатори и тям подобни елементи за компенсиране на разликите тая пишка ако е кондензатор ще дефазира тока но трябва да е на отделен кабел за да има ефект другото са измишльотини :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добро замасяване на двигателя + кондензатор :) това еЕто така изглежда нещо което работи и не е куче - цък

А това на линка е същото като моето, обаче още не съм го инсталирал. Като го сложа ще кажа дали има разлика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

mihou, със сигурност няма да е това :) но мерси, все пак, че сподели ;) някой да не се излъже, че върши работата на APEXI за над 230 долара :)

...така като го гледате тва нещо по снимката дето е приложил колегата войводата/cls ... какво може да е това нещо, а :) ако съдим по начина на свързване особено. Като не е кондензатор, кажете какво е, че аз не мога да се сетя.

Ако е това, което колегата си направи труда да покаже в разглобен вид съм съгласен - няколко прости елемента, и любимия ти кондензатор от телевизор "Филипс" който като чета назад ти удължавал живота на акумулатора в колата ;)

Нека първо уточним нещо 1.Акомулатора Не е кондензатор а батерия :o:)

Ама и ти не казваш в магазина - Дайте ми една батерия за кола, нали? ;) Грешно си прочел, и тълкувал написаното ;)

А това на линка е същото като моето, обаче още не съм го инсталирал. Като го сложа ще кажа дали има разлика.

Wyvern, непременно сподели!!! Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...