Jump to content
georgivanov1

Cr-z Официално представяне

Recommended Posts

Здравейте колеги,днес е било официалното представяна на CR-Z на салона в Детроит

По официални данни европейският модел ще е 4 местен 2+2 ,6 степенна скоростна кутия,1.5 124 кс и ще харчи около 5,0l/100km

 

Представяне CR-Z

 

Eто и как ще изглежда европейското купе

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много се оплюва тази кола тук, но лично на мен ми допада. Нямам търпение да видя цената й в България (чисто любопитство) и някой друг тест в Top Gear / Fifth Gear.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично на мен външно не ми харесва въобщено интериора е ЛУД :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за вас,но на мен колата ми допада!Интериора ми пълни душата,и съм убеден че тази кола ще е невероятно удобна и приятна за каране(все едно е направена за теб)!А относно двигателя ще кажа 2 думи:икономия/бъдеще! Силно се надявам скоро да я видиме из бУгарските улици :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично на мен пък задницата ми прилича на някаква комбинация между Мазда 323 и Ситроен С4 ... интериора обаче наистина е ненормален :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз мисля че е супер колата, а интериора е просто невероятен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично на мен пък задницата ми прилича на някаква комбинация между Мазда 323 и Ситроен С4 ... интериора обаче наистина е ненормален :bg:

Не забравяй че задниците на Мазда 323 и Ситроен С4 приличат и са копирали задницата на СRX 2ген. :dry: Така че колата си е наследник на CRX и е нормално да има нещо подсказващо за предишният модел!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Харесваше ми докато не видях задната "седалка" :dry: В крайна сметка нещо като нищо. Да ги бяха направили като в Порше. Не доумявам за какво е тоя хамбар отзад?!

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е браво бе... на мокета ли трябва да си облягам ръката?? :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха това си е дискриминация. Един по-едър българин на тая седалчица изобщо няма да се хване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре с ръка на мокета отколкото с дупе в бидето :dry:

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Редактирано от sCoff

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ахааааедното е за големи задници другото е за фини мадами!!Да има къде да си побереш големото дупе :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакай , чакай - кои ще са последно седалките за тези отзад :dry: това което наистина прилича на биде май ще е някаква пластмаса/гума за да си прибираш батериите за телефона или нещо такова :bg: но май ще изглежда като снимката с мокета ? или няма да има изобщо седалки отзад ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с мокета е варианта на Порше, а това с пластмасовото нещо като нищо е безумното решение на Хонда за пазара в Европа. В Щатите са си спестили тази безподобна глупост и колата е 1+1.

Редактирано от sCoff

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Черния салон няма колани няма проблеми :dry: 1+1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми тогава ДДС-то ще й се приспада - екстра :bg: Сега да се окаже , че ще е и евтинка и отрепа пазара :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Невероятен автомобил! Още преди месеци като разбрах за него и доста бях заинтригуван защото мн ми хареса като цяло. Единствения недостатък са му стоповете, но това си е лично мое мнение. Незнам защо ми приличат на мерцедес и bmw но в днешно време няма как да не се копира вече. Очаквах двигателя да е поне 1.6 и поне 150 коня, но ако това е единствения двг ще е малко кофти защото няма да имаш голям избор от мотори, а тези 124 коня на такъв дизайн са му малко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Очаквах двигателя да е поне 1.6 и поне 150 коня, но ако това е единствения двг ще е малко кофти защото няма да имаш голям избор от мотори, а тези 124 коня на такъв дизайн са му малко

Дават Максимален въртящ момент 174 Nm ,което еднакво на мотор 1.8,но с 35г/км по малко вредни газове /CO2/ което ще каже 117г/км Мисля че колата няма да е много бавничка,а и зависи от теглото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

0-100 за 9.8 сек. - по-бавна от стокова 5г с Д15Б2 :D

175нм от електродвигателя от 1000 до 2000 оборота

 

При положение че интериора/таблото е 1към1 с Инсайт- какво му се кефите не разбирам?!

цената ще е 2-3К евро над Инсайта - демек 45+ лева.

Хонда са обявили цел за продажби в САЩ - 15К на година, очакват да са предимно жени- демек това е тяхната Тигра :lol:

 

По официални данни разходът на гориво (ЕПА тест)

 

7 смесено, 7.6 градско...

Редактирано от Restless

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствения недостатък са му стоповете, но това си е лично мое мнение. Незнам защо ми приличат на мерцедес и bmw но в днешно време няма как да не се копира вече.

Колега триъгълният стоп на прелюд излезе 1991г, тогава мерцедес(124) и бмв изобщо нямаха дизайн на стоповете, просто правоъгълници.Така, че не ние крадем от тях, а те от нас!

 

0-100 за 9.8 сек. - по-бавна от стокова 5г с Д15Б2 :lol:

7 смесено, 7.6 градско...

Нека изчакаме и ще видим.Не ми се вярва да изкарат куц кон на пазара и да харчи двойно от поло!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи, това е именно версията за САЩ, европейския вариант ще се покаже през пролетта в Женева. Спокойно, там отзад в тези дупки не се сяда - върху тях си е имало седалки и облегалки, просто на снимките не е показано как се махат, направо дават как се трансформира във вариант 1+1. Частта на която би трябвало да са закрепени облегалките се бута надолу и става като цял багажник, подобно като при комбитата. След това се дърпа една щора от край до край и ето ви 2-местното купе ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По Проспекта който ми пратиха от Хонда дават следния разход„Motor i-VTEC de 1.5 litros acoplado em paralelo ao sistema IMA da Honda, com emissões de 117 g/km** e consumos de 5,0 l/100km“„Двигател I-VTEC 1,5-литров съчетани в паралел с Хонда система има, с емисии от 117 г / км и празход 5,0 l/100km„A unidade de 1.5 litros combinada com a potência e o binário do sistema híbrido IMA em paralelo oferece uma potência total de 124 Cv e 174 N•m de binário. O valor do binário máximo é idêntico ao do Civic 1.8 litros, mas com menos 35 g/km de emissões de CO2, registando apenas 117 g/km**.O motor eléctrico proporciona no CR-Z uma curva de binário invulgarmente plana, com o valor máximo disponível logo às 1.500 rpm, um ponto invulgarmente baixo para um motor normalmente aspirado. Acoplado a uma transmissão manual de 6 velocidades, o motor de combustão assistido pelo sistema IMA oferece uma grande flexibilidade em todas as mudanças, com emissões reduzidas e um escape de sonoridade desportiva. “На 1,5-литров единица в комбинация с мощност и въртящ момент от хибридна система IMA паралелно предлага обща мощност от 124 CV и 174 N • метра въртящ момент. Стойността на максималния въртящ момент е идентичен с Civic 1.8-литра, но под 35 г / км емисии на CO2, само с 117 гр / км **В електрически двигател осигурява CR-Z въртящ момент необичайно плоски, с максимално бързо на разположение при 1500 об. / мин, необичайно ниска точка за нормално атмосферно пълнене на двигателя. Комбиниран с механична предавателна кутия 6-степенна, за горене, подпомаган от системата IMA предлага голяма гъвкавост при всякакви промени, с намаляване на емисиите и ауспух със спортен звук .П.С. Превода е от Гугъл и има малки неточности

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе някой да ми подари една такава всички кусури ще ги преглътна :) нищо че е "дамска" :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...и не мен да ми го подарят веднага го вземам колата си е готина и футуристична,може ако потръгнат продажбите да пуснат и по голям двигател почти на 100% съм убеден,че няма да е само с този :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано се повторят събитията, довели "случайно" до CRX USDM с най мощен мотор 108 к.с., наблягане на добър разход, и EDM -124 и 150 к.с., спортно купе...... ех мечти :angry: :angry: :cool: Като гледам тенденциите надали, но се припокриват с Црх 2-ра генерция, щатската версия е 1+1, много се дивят на нашите "пейки" отзад.....Иначе чудесно купе, дано се позасилят с по-сериозен матор!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://jalopnik.com/5446157/dont-believe-t...s-not-a-new-crx

Honda wants you to believe that the CR-Z is the reincarnation of the legendary CRX. It should have been — and it even looks right — but it's no CRX. How do I know? I own one.The assembled media at Cobo Hall seem to be moderately impressed with Honda's CR-Z. I can understand this. It's a hybrid, it looks cool, and it's likely to be more entertaining than most green cars. But to my mind, it's a perfect example of product Fail, and on a personal level, it's one of the greatest vehicular disappointments in recent memory.How can I say this without having driven it? Easy: I can read a press release, and I own a 1988 Honda CRX Si. The Si is a 2000-pound, 100-hp wonder, a manic, front-wheel-drive snotrocket that can crank out 35 mpg and make any winding road its bitch. The CR-Z is a wildly different machine. It weighs 2800 pounds. It's rated for 37 mpg on the highway, which seems impressive until you remember just how tiny it is. And while its 1.5-liter hybrid four can be mated to a six-speed manual, it also makes just 122 hp.How did this happen? A million questions pop into my mind: If mileage, not marketing, is the goal, then why doesn't the CR-Z have a tiny, high-revving gasoline engine — or, better yet, Honda's excellent diesel four — under its hood? Is a power-to-weight ratio of almost twenty-three pounds per horsepower supposed to be fun, or merely fun by comparison? (I suppose that anything is entertaining next to a Toyota Prius, but "better than blah" doesn't make for much of an ad line.) Isn't a fun, carefully engineered, minimalist approach to the hybrid problem exactly what everyone expects from Honda? And in what world does a two-seat, 2800-pound fuel-economy special — remember, the base Civic weighs 2630 pounds and offers 34 mpg — fulfill that expectation?For most of my life, I was not a Honda fan. I grew up around oddball German and British iron, and by comparison, Hondas were never fast, quirky, or rear-wheel-drivey enough. Like most people, I spent a lot of time believing that the cars from the Big H were little more than bland, if useful, appliances.Then I went racing. I discovered motorcycles. I hung out with guys who spanked Civic hatchbacks and hoon-happy CRXs around road courses, and I watched friends of friends win SCCA championships with relatively stock S2000s. I bought a 1975 Honda CB400F, a single-overhead-cam, four-cylinder motorcycle that makes less horsepower than my blender but spits out an insane howl at 10,000 rpm and is impossible not to love. I read a little more about Soichiro Honda's life, learning that he was, as Honda claims, a dreamer, but that he was also a incurable pragmatist. And I saw something.In a nutshell, Hondas are the Swiss Army knives of the automotive world: They may not be the perfect tool for every job, but they're surprisingly good at everything. We expect them to be reliable, light, smart, fun without being cranky, and designed with real people in mind, and they usually deliver. And most importantly, the killer hits, the wait'll-they-get-a-load-of-this focused efforts, are usually knocked out of the park. They leave the competition gasping and show ordinary people that cars don't have to suck.The CR-Z? This from the company that gave us the Civic CVCC, the Isle of Man TT wins, the first CB750, the Acura NSX, and the most slideable underpowered car of the last ten years, the S2000 CR? Where's the joy? Where's the fanaticism-for-the-people engineering? Where's the love?I want more, Honda. I want a light, small, and fun green car that makes a Fit look like the nerdiest thing on the planet. I know you can do it, and this isn't good enough. Get on it.Send an email to Sam Smith, the author of this post, at sam@jalopnik.com.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ай и аз да се изцепя по темата - не съм си и мислил, че японец би направил толкова грозен екстериор. Мотора пък е впечатляващо слаб за днешно време имайки в предвид, че други автомобили хибридни версии са с по 300 коня отгоре и харчат по 3 литра надолу. Има само едно хубаво нещо - таблото, но за сметка на това са сложили не един, а 2 нужника зад предните седалки. Може би японците са мислили, че ще я карат хора със слаби стомаси :angry: или пък ще се возят хора при пишман шофьори :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ай и аз да се изцепя по темата - не съм си и мислил, че японец би направил толкова грозен екстериор. Мотора пък е впечатляващо слаб за днешно време имайки в предвид, че други автомобили хибридни версии са с по 300 коня отгоре и харчат по 3 литра надолу. Има само едно хубаво нещо - таблото, но за сметка на това са сложили не един, а 2 нужника зад предните седалки. Може би японците са мислили, че ще я карат хора със слаби стомаси :o или пък ще се возят хора при пишман шофьори :D

Както каза колегата Element;"Значи, това е именно версията за САЩ, европейския вариант ще се покаже през пролетта в Женева. Спокойно, там отзад в тези дупки не се сяда - върху тях си е имало седалки и облегалки, просто на снимките не е показано как се махат, направо дават как се трансформира във вариант 1+1. Частта на която би трябвало да са закрепени облегалките се бута надолу и става като цял багажник, подобно като при комбитата. След това се дърпа една щора от край до край и ето ви 2-местното купе "

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дайте го насам тоя грозник ;) Като му гледам задните седалки и направо няма как въодушевено да не изкрещя.........ТОВА СИ Е ИСТИНСКИ ЦРХ :););):P Луда кола,ето това харесвам в Хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...