Jump to content
backstage

Accord 2.0tdi 1997г ?

Recommended Posts

В момента имам Civic MB2 1.4i 1998г. Много си харесвам колата, за една година и навъртях около 25000км. Хич не я жаля, в нашето семейство е от 2005г и досега не е имало проблеми с нея. НО малко е поизпусната вече - има за смяна масло, ролки, филтри, ляво външно каре, един куп тампони, амортисьори, има две криви джанти и гумите вече не са много добри, лятото ако ще остане, ще има нужда от четири лети джанти + четри летни гуми, дразни ме салона, искам да сложа полукожения с плюш, няма халогени, няма климатик, само предните стъкла са ел и т.н. Това разбирасе не са сериозни проблеми - двигател и скорости, засега са удражали, но колата е карана в България вече пет години, първо я кара майка ми, после баша ми за кратко и после аз се учих на нея да карам. Да не забравяме, че и фаровете са ужасни и бих сиакл да сложа ксенон. Като форма, удобство и пъргавост ми харесва много, но самият екземпляр е употребен, а някакси не бих сменил Сивика за същия, но нов внос. И понеже си правя сметката да я продам за около 3800 лятото, да дам на наше 2 хил, защото колата е тяхна, да запазя за себе си другите две и да додам около 4 хил. Гледам в мобиле има за по 5000 доста добри Accord-и и искам да взема такъв, пак ще дам пари за обслужване и джанти около 1000лв, но за 6 бона ще имам по-висок клас кола, с малко повече екстри и нов внос.

 

И след този офф топик, идва главния въпрос, какво мислите за мотора 2.0TDI. Кара ми се дизел, хем е 105к.с. (доста повече от мойте 75 сегашни), хем харчи значително по-малко от Сивика, който ми дава среден разход 7-8 литра. Искам да ме посъветвате в моята ситуация дали този модел с този мотор е удачен и като цяло дали си заслужава да търся и да се грижа за такава кола?

 

Публикувано изображение

Редактирано от backstage

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за разхода мисля че е един и същ със тоя сивик естествено акорда има много повече екстри и е по комфортен но за вървеж недеи да се залъгваш от 0 до 100 близо 15сек дизеловите мотори които се слагат на хонда до2003 са от роувър и усузу така че по добре бензинов акорд

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно няма да е дизела. Добре а като цяло за модела какво ще кажете и ако търся БЕНЗИНОВ мотор, какъв да е? Разход до 9-10 комбинирано ще го преживея. Същевременно и да е здрав, предполагам за този модел е ясно кои са слабите места и кое е най-добре. Очаквам съвети за безнинов Акорд, колеги ;)

Редактирано от backstage

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензиновите за ОК какъвто и да вземеш няма да збъркаш.2.2VTEC мисля че е най-добрия вариянт за това купе.Не гори като за 150 коня а върви доста и не се чупи. F22Z2 май е двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се заблуждавай от това че дизела е на Роувър,мотора е прилично пъргав и доста здрав.Обичайния преглед при хора които разбират от дизели и ще бъдеш много доволен. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Civic 1,7CTDI - ускорение от 0 -100км/ч за 11,5секНе подценявайте дизела ;) при доускорения от 60 нагоре (до към 190км/ч) може да засрами доста бензинови

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам същият дизелов двигател (2.0i TD, Rover), само че без кулър (86к.с.). 10.5 от 0-100. И от моите скромни 3 години опит с подобен агрегат ще кажа само едно... адски здрава машина!!! Въпрос на поддръжка колега, както винаги!

Редактирано от stanislav_stz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега как го измери това 10.5 до 100 иначе найстина мотора е здрав то и хонда нямаше да го сложят иначе

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Качи се на читав екземпляр и ще разбереш как. Имам Акорд 2.0 тди от лятото и съм доста впечатлен - и от разхода /който е толкова нисък, че няма да го споделя, защото колата не се продава :angry: /, и от вървенето и от комфорта. Преди да се реша на тази покупка бях твърд привърженик на бензина или по-точно пропан-бутана, но сега изобщо не съжалявам, вярно инвестицията в смяната на ремъци и ролки не е малка, но кефа да караш такава машина си заслужава. Ако искаш питай sebulba /може да го намериш тук или в ровър форума/, редовните форумци го познават, как върви машината. Поздрави и газ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Карам същият дизелов двигател (2.0i TD, Rover), само че без кулър (86к.с.). 10.5 от 0-100.

:angry:

Редактирано от едмундо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз карам сивик сега само,че 90 коня 1,4 и аз мисля да го сменям с акорд.и точно този дизеловия!баща ми има авенсис 2.0тди 110 коня,комби и върви ама се къса.Не мисля че и акорда няма да е така!Пък както каза и един колега по горе,хонда не биха го сложили ,ако не е читав мотора!Ако вземаш бензинка най-добре наай-големия двигател вземай,удоволствието да е на 6!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам същият дизелов двигател (2.0i TD, Rover), само че без кулър (86к.с.). 10.5 от 0-100.

:o
Едмундо, ако още ти е смешно виж ТУК ама гледай само ускорението...Разхода не го гледай, че ще станем много с дизелите и ще вдигнат цената на нафтата... :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като чета размислите на колегата ,как да си смени колата мисля че откривам малка грешка-по скоро в сметките.Те тези 1000 лева аванс които си оставяш постфактум май май ми се виждат малко а трябва да стигнат за застраховки,обслужване,евентуално гуми може да трябва да се купят,акумулатор а ако автомобила е нов внос към разходите се прибавят и регистрация и тн други разходи.Помисли малко в тази насока моят съвет е да си оставиш повечко пари за после а не да ги даваш до стотинка за кола и след това ядец.П.П аз след като си купих Хондата се изръсих още около 1700 без да правя грам ремонт.В тази сума влиза-регистрация,екотакса,гражданска,каско,обсл

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам същият дизелов двигател (2.0i TD, Rover), само че без кулър (86к.с.). 10.5 от 0-100.

:(
Едмундо, ако още ти е смешно виж ТУК ама гледай само ускорението...Разхода не го гледай, че ще станем много с дизелите и ще вдигнат цената на нафтата... :P
Дааа смешно ми е ..дори ми стана още по-смешно...влез хубаво и разгледай въпросният сайт!!!!!!!!!!! Залагам си колата ако данните посочени от теб са верни...ускорение 8.8 сек, максимална 215 км и извънградски разход 4 литра :):(:) :) :):huh: ,слезте малко на земята с тези дизелаци,бъдете реалисти...много заблудени гълъбчета подведени от големия въртящ момент в ниските и привидното краткотраино ускорение си мислят че карат самолет..... :) п.п визирам конкретния модел ,нямам претенции към съвременни комън рейл печки!
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,аз от скоро карам Accord 1,8 es-115к.с. и съм впечатлен от колата.Виждам,че те интересува разхода-аз съм с газов инжекцион и на газ ми харчи 12-градско и 8,5 извън,разбира се при нормално каране.Интересувах се за този модел преди да я купя,намерих дори статия в един вестник от преди няколко години и мнението на специалистите ,е че колата се характеризира с изключителна надеждност и здравина.Аз я карам от няколко месеца и съм доволен,дано оценките на специалистите да са верни.Ще ти изпратя снимки на имейла.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дайте един дизел в софия да го замерим - много по-просто ще е отколкото да гадаем и да се псуваме :) ... всъщност дайте повече от един, че може единия да не е читав ...П.П. не говоря за състезания, а за измерване на 0-100

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво да го засичате нали писах по горе засечено е от 0 до 100 за 14-15 сек и то 105к а 86к още по бавно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ме извинявате, но тези 14-15 секунди сигурно са засичани с някоя изпушила вече печка.Дават и 11.6 по каталог и наистина си ги прави за толкова някъде, а на доускорение наистина е доста по-добра от бензинка с повече от 105 коня.Двигателя наистина не е лош, гори си нормално и при добра поддръжка не създава проблеми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека пита дали да си купи дизел, а колегите пак почнаха спора от 0-100!Спортен дух има в нашия форум, ;) само за гонки мислим! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво да го засичате нали писах по горе засечено е от 0 до 100 за 14-15 сек и то 105к а 86к още по бавно

И какво като си писал ?..Ти и за разхода си писал че е еднакъв с бензиновия сивик, ама е еднакъв ако сравняваш градският разход на дизела, с разхода на дълго на бензина... :) Изобщо като ти чета постовете и в други теми за дизели, имам чувство че никога не си бил собственик на такава кола... :) Освен това, аз лично вярвам повече на ускорението и разхода на моят дизелов Акорд, отколкото на това което ти пишеш... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

работил съм 5г като управител на автомивка във варна карал съм почти всички модели и генерации на хонда за този дизел съм разпитал поне 10 човека защото мислех да купувам такъв пробвал съм няколко когато си купувах сивика

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвал си 2 коли, ти сам го написа в една друга тема... :D Но едно е да пробваш, друго е да притежаваш такъв автомобил...От една проба, не може да се дават генерални оценки за автомобила, защото и ти самият не знаеш в какво състояние е изпробваният автомобил.. :( Ако автомобила който пробваш има проблем с турбото, това не значи че всички останали Хонди с този мотор, ускоряват като него... :D За това пак ти казвам, не давай категорични оценки за нещо, което не си притежавал и изпробвал многократно, защото аз например го имам същото нещо и няма как да вярвам на теб.. :( ...Как да ти вярвам за разхода например, като аз си сипвам горивото и знам колко гори...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега единствената лоша дума която казах е че набира мудно и това е факт за разхода както казах съм питал доста притежатели извънградско около 5 градско във варна около 9 моя сивик гореше пак там 10 извънградско 5.5-6 голяма разлика в разхода не виждам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега единствената лоша дума която казах е че набира мудно и това е факт за разхода както казах съм питал доста притежатели извънградско около 5 градско във варна около 9 моя сивик гореше пак там 10 извънградско 5.5-6 голяма разлика в разхода не виждам

Тези 9 трябва да ги постигат с каране на 4500 оборота на втора-трета. Ако ги видиш тези собственици, им кажи да идат да се прегледат.9...Пък разликата, колега е, че аз както и да го карам, извън града над 6.5-7 не мога да го накарам да гори. Даже и със средна 160 по магистралата към Шумен. Даже и с 4 нормални човека. Муден? Сивик англичанка с 1.4 90 коня мотор и прави ластик. До 100. След това бензинката е добре да се откаже :P Нормално вървене за турбодизел. Редактирано от chefo77

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, наиситна много задълбахме в ускорението. Не вярвам двулитровия дизел да е по-тромав от моя Сивик - 75hp. За външен вид и комфорт Акорда ми харесва повече. Разхода също съм убеден, че ще е по-малък. Сивика ми двама 8, средно (карам го малко повече градско). Акорда мисля, че ще е около 6,5 пък и нафтата е малко по-евтина, така че ще го усетя. А и ще е нов внос, няма да е търкалям 6 години из БГ. Така, че единственото нещо, което ме притеснява е МОТОРА, дали дава сериозни проблеми и дали си заслужава. Дори да е муден, това не ме интересува чак толкова. Ако някой има да каже още нещо за двигателя, ще съм много доволен :)

Редактирано от backstage

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, колега - моторът е изключително надежден, един от най-добрите в класа си. Иска единствено хубаво масло и що-годе добра нафта и си работи ток. Е, малко по-шумен е от комън-рейлите, но няма как. Охладителната система е много добра, няма да се налага да слагаш и махаш картоните отпред (ей, майтап майтап, но това го видях с очите си на коли 2000 година...). В нашия форум най-честия му проблем е избягала центровка, като говорим за 10+ годишни коли, които не са пипани откъм помпа. И тук-там изгоряла свещ. Ако не е четвъртата се сменя за норматив. Зимата с работещ подгрев (свещи и реле) и добра центровка не се замисля да запали на -18.Ето малко повече инфо от Wiki-то.http://en.wikipedia.org/wiki/Rover_L-Series_engineС ръка на сърцето ти казвам, че досега не съм чувал лоша дума за този мотор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А консумативите като при бензинката ли са, че никъде не намирам инфо? Някой да има пресни цени за ролки, ремъци и труд за дизела? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oще един глас за мотора. Също не съм чул лош отзив. Може да е ровър, но е железен. Имам малки наблюдения за същия мотор в ровър 200/25 - страхотна динамика в малкото купе. Аз обмислям смяна на голф 3 със сивик аеродек дизел и за мотора въобще не питам. Мен комфорта повече ме притеснява, че дизела в и без това недотам добре обезшуменото купе на сивик-а....да не стане....съвсем ......две приказки да не можеш да си кажеш с жената... :lol: :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А консумативите като при бензинката ли са, че никъде не намирам инфо? Някой да има пресни цени за ролки, ремъци и труд за дизела? :lol:

Имаш 3 ролки и 2 ангренажни ремъка. Общо са около 400-450 лева. Отделно имаш един пистов ремък (20-27 лева в зависимост от марката) и ролка към него, която обаче не е задължително да се сменя цяла - просто я сваляш, избиваш лагерчето, слагаш лагерче номер 6203 (6.20 лв на FAG).Филтрите са нещо като 7-8 маслен, 5 лева въздушен, 20-ина горивен, 20 - купе.За труд за смяна на ангренажите с ролките не мога да кажа нищо, аз я взех със сменени такива, но за всичко останало - не повече от 20-ина лева.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш 3 ролки и 2 ангренажни ремъка. Общо са около 400-450 лева. Отделно имаш един пистов ремък (20-27 лева в зависимост от марката) и ролка към него, която обаче не е задължително да се сменя цяла - просто я сваляш, избиваш лагерчето, слагаш лагерче номер 6203 (6.20 лв на FAG).Филтрите са нещо като 7-8 маслен, 5 лева въздушен, 20-ина горивен, 20 - купе.За труд за смяна на ангренажите с ролките не мога да кажа нищо, аз я взех със сменени такива, но за всичко останало - не повече от 20-ина лева.

Пък аз междувременно се разрових и намерих това. С доставката е малко под 300 лв., което си е 30% по-евтино от българските цени, а сигурно има и по-евтини из нета :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А консумативите като при бензинката ли са, че никъде не намирам инфо? Някой да има пресни цени за ролки, ремъци и труд за дизела? :lol:

Двата ремъка на Контитех и трите ролки INA са точно 345 лв...Смяната е на пазарлък.. Колкото се споразумееш с майстора...Аз като нямам друга работа, и за 30 лв. ги сменям.. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А консумативите като при бензинката ли са, че никъде не намирам инфо? Някой да има пресни цени за ролки, ремъци и труд за дизела? :fun:

Двата ремъка на Контитех и трите ролки INA са точно 345 лв...Смяната е на пазарлък.. Колкото се споразумееш с майстора...Аз като нямам друга работа, и за 30 лв. ги сменям.. :D
Е, аз казах около, пък и споменах, че не съм ги сменял :DЕто виж - и майстор даже имаш вече :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...