Jump to content
Нимрод

Тунингована Д серия или Б серия витек

Recommended Posts

Значи б16 стоков, или със напълно обичайните модове - колектор, генерация и някъф ремап е много по-готин за каране от която и да е Д серия, дали два вала, един вал , мини ми и т.н. Здрав и хубав б16 мотор винаги ще е по-добре :)

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледнато от страната на цифрите които съм срещал из нета, една изцедена Д серия (д16 в случая) прави около 220-230 коня на маховика максимум, сравнено с Б16 мога да ви кажа че разликата не е фрапираща (мощностите са почти еднакви), въпреки че от Б16 тия коне се вадят малко по-лесно :)П.П. По-добро е това, в което налееш повече кинти. Това, което си искал да тунинговаш и си успял да постигнеш целта си :)

Редактирано от Sako
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сако да почти няма разлика в максималните мощности между двата двигателя, но има една разлика която много от нас знаем я се замислете колко Д16-ки с изтропали лагери сте виждали и колко Б16-ки, аз постоянно гледам обяви търсим колянов вал за Д16 те станаха дефицит вече:) за Б 16 съм виждал че се продават валове и никой не ги купува:) и всичкото е от физиката на моторетките:)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Д-серията върви много добре за цената си, но дотам. Не си струва наливането на пари освен ако си сигурен,че ще ти е достатъчно, а това всички знаем, че е невъзможно.Б-серията няма как да се сравни с Д. Ако беше така, нямаше суапа да е 2к.лева, а другия да е 600лв.Ако всички имахме пари да си позволим ЦРХ с Б16 или 5 ген. ВТИ, едва ли щеше да има фенове на Д-серията. Просто безпаричието ни кара да търсим компромиса и това е точно Д серията.На всеки е ясно, че който е засилвал Д, рано или късно минава на Б. Топлата вода е открита вече.

Редактирано от freesoul
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D16 съществува, защото е трябвало нещо междинно между Б16 и Д15. Решили са да сложат втек(даже не при всички) и пълен инжекцион и ае да не се оплакват клиентите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така си е наи вече джоба ни казва какво да правим, но само несъм съгласен че Д-серията е с слаба долница тъи като е с цяла пета. Това че са малко хората да възтановят железата вътре преди модовете си е друго.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цяла пета, но основните шийики на вала са с по-малък диаметър, пък и биелите са слабички. Б серията е по-презапасена откъм здравина. Гледам че всички спорите изцяло и само за двигателите . Ми дайте да погледнем трансмисиите. Б серията има заводски по-добри предавателни числа о опция за ЛСД диф, докто при Д серита сток ЛСД няма. Всеки е чувал за лсд в jdm d15b, но никой не го е виждал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напротив. Коментирано е и това, че кутиите на "B" са по-облагодетелствани откъм предавателни числа сериино, здравината и т.н. Японската D15VTI мисля е с лсд, но и те са няколко варианта, а и ги няма много по нашите ширини, и шанса да се види на живо такава е сведен до минимум. Слагането при липса на лсд се подразбира, и е част от сериозния тунинг (до колкото може да се каже "сериозен" за едва ли не хвърлената в коша "Д" серия..) Те нещата са си ръка за ръка. Коментирани са и други важни неща като предимства и недостатъци, чак се чудя как са станали цели 25 страници!?.... Зимите са ни много дълги явно...

Мисля, че всеки който е решил да се позанимае сериозно да тунингова "D" или "B" или "C" или каквото и там да е, е наясно в какво ще се забърка, и ще прави нещата в положителна насока. А това кой какво е решил си е лично негова работа, решение, възможности... Важното е да има краен резултат + удоволствие от направеното. Като цяло въпроса е много некоректно зададен. Има теми в които се пита и се разсъждава "КАК?", а не "ИЛИ" Мисля, че първото е по-смислено.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквото и да говорим всичко опира до пари. Още не мога да направя мини ми, а да мисля за Б серия е абсурд просто... оставам си привърженик на Д серия по финансови причини и едва ли скоро ще се променят нещата. :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз пък си правя D16 евридейка която ще струва горе долу колкото 2 B серии (разбирайте едно б16 и едно б18ц4 примерно) и го правя щото искам да направя нещо дет до сега май никой успешно не го е направил. Инъче за драг проекта някой хора знаят.... B серия ...

Редактирано от Sako
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло въпроса е много некоректно зададен.

ВъпросЪТ си е съвсем на място и доста ясен. Никой не пита кой-двигател е по-добър. Отговорът е ясен. Това, което се цели със заглавието е да се помисли дали цената, която се плаща за суап към Б серия може да се окаже по-добре похарчена за модифициране на вече съществуващата Д16 в коша. Разликата между моторите е над 1000лв, а за тия пари може да се спретне нещо добро от едновалката.Нека се има предвид, че с тия пари е опция и един китайски охлюв, който определено ще даде предимство за Д16.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правя това което имам в коша(Д16а9),бях намислил да му сменя маховика,файнъл,колектор, да пилна главата и т.н. обичайните неща, но в крайна сметка се замислих и реално нямаше да се задоволя с толкова.Беше ми мечта да карам турбо кола и си накупих турбо кит.Някой ден ако ми изпадне нещо от сорта на Б16/18 , бих сложил в Рекса със голямо удоволствие такова моторче :)

Редактирано от fakel4e

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм недоволен от семейната б18-ка, но който ми казва, че е по-добра от пипаната ми д16-ка е преял с гъби ... а да говорим за сравнение със сток б16 е смехотворно :) кацнете малко, че тая тема от край време е смешна :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно подкара ли Д16ката, кога ще ги сборим с type K? :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нямам време идния месец както се очертава :) като я подкарам ще се чуе ...

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За драгаджийка винаги бих избрал Б серия... Д-то е готино и по-евтино,има средни и ниски за разлика от повечето Б-та, но реално 13 сек. Д не съм виждал... А какво мислите за Х-суапа... горе-долу за 2к лв. може да се вместим в 4 ген/ЦРХ ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Х-суапа е оправдан ако се прави за драг.За писта със завои обаче, е пълна простотия да се слага толкова тежък двигател, който променя центъра на тежестта и прави колата тромава в завоите. Особено пък ако говорим за нашата малка писта Дракон. :)Моите наблюдения са, че B-серията ако не се побутне с някакви ъпгрейди, в стоков вид е доста мъртва, докато D-моторите си вървят по рождение (дори без доработки).Което пък от финансова гледна точка прави D-серията по съблазнителна.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Х серията си е още по скъпа за да се прави, с тоя никасил :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите наблюдения са, че B-серията ако не се побутне с някакви ъпгрейди, в стоков вид е доста мъртва, докато D-моторите си вървят по рождение (дори без доработки).Което пък от финансова гледна точка прави D-серията по съблазнителна.

Чета и не вярвам на ушите си :D да не би да бъркаш Д и Б серия моторите ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радо, пак ти казвам карал си срещу б16ки в тежки купета, как няма една вървяща B Серия в софия в 5та генерация, както бяха едно време B18c4 на Господар, b16 на рибата и b16 на Егоцентрика, тогава ако го имаше рекса, щеше да паднеш тежко и от трите коли, тогава щяхме да видим колко е мъртъв Б серия мотора :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно. Не съм спал на течение. И няма стокова B16 в западна България, от която да съм припадал. Явно вие летите в космоса с вашите B-мотори.Не ви карам да вярвате. Хората които са видели как наказвам, те знаят. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе колега моите наблюдения са че ти май нещо си спал на течениеПубликувано изображение изкарвам ти рекс ВТ сток или 5Г ВТИ сток ти ми изкараи рекс Д16 сток или 5Г Д16 стокПубликувано изображение на всякакви дисциплиниПубликувано изображение

 

Изкарай бе момче, хайде изкарай стоково VT или VTI по-бързо от моя РЕКС D16Публикувано изображение Редактирано от paRADOx

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А на Филип б16ката в Сивик 6та не те лие била, а и на джап фета на техника не даде ли по-добро верме от твоята, а неговия мотор по-сток не може да бъде :)/>15.231 142.88 1.178 2.425 - 1. Филип Ненков "А"15.249 149.67 1.051 2.482 - 30. Радослав Стоянов "А"А всички знаем, че твоят рекс наистина върви необеснимо много :) , не казва, че е бавна колата в никакъв случай.

Редактирано от Me Gusta
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Радо рекса както навремето белият рекс на Венци са достатъчно показателни комббинацията от леко купе с зц база мотор на какво са способни.Показателно е и че рекса е с по-висока терминална проблемът е че почти няма съпорт за тези мотори и хора този спор не се ли реши преди 3-4 години вече?

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Филип колата е много добре направена, и той инвестира непрекъснато в нея. Та не е от най-стоковите и е доста силен конкурент.Има три автомобила с B16 от които съм падал, и на Филип Civic-a е един от тях. Аз също имам записани победи над него, но и той ме е съсипвал. Може да се каже че колите ни са равностойни на 400m.Колата му има цифра подобрения и определено не е сток, пък и той не я прави за драг, а за писта. Моята също е за писта, но дори на 400м не се представя зле. При по-добър старт бих дал и по-добро време от 15.249.

Редактирано от paRADOx
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата му е далеч от много подобрена, когато караше с теб и на джап феста мотора беше напълно сток, сток генерация с катализатор, единственото нещо е че има шпер и е поулекотил от седалки и пластмаси, това е единственото :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

както бяха едно време B18c4 на Господар, b16 на рибата и b16 на Егоцентрика, тогава ако го имаше рекса ...

:lol: все пълни стоковици :lol: Радо, не мисля че си честен ... б-серията не включва само тоя мъртвец б16а2, има мотори, на които в сток вариант не можеш да им се опънеш при равни маси на купетата, със сток д16 ...
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз имам д серияя която върви повече от 90% от б16 ките в форума и немога да си обясня защо??Но това незначи ,че харесвам повече д серия .Разхода е единствения и + според мен. И В ниските е пъргава точно до 2000 оборота.Тези двигатели са създадени сякаш за по ежедневна кола.

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка, двигателят е толкова мощен, колкото големи са мечтите и парите на собственика.И всички тези 26 страници до тука са само търкане на клавиатурата. Аз казах че съм фен на D-series и точка.Всеки двигател е с различни параметри и има различни предимства.D16Z5, леко пипнат, в купе на CRX 2gen, прави ЧУДЕСА!Факт.

Редактирано от paRADOx

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, по-нагоре много взехте да бъркате азбуката .... Говорим за B и D серии мотори, няма нужда да се цапа тая тема с H, F, K, C .... Сравнението основно е D16 vs B16 понеже няма (освен малкото D17-ки) D серия с по-голяма кубатура за това и аз лично не съм намесил B18 и най-вече B20 в спора за спорта :) Или ако намесвате по-голяма кубатура моля ви не съпоставяйте двигателите в купета с еднакви килограми защото висчки знаем какъв е резултата и смисъл от темата няма :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За драгаджийка винаги бих избрал Б серия... Д-то е готино и по-евтино,има средни и ниски за разлика от повечето Б-та, но реално 13 сек. Д не съм виждал... А какво мислите за Х-суапа... горе-долу за 2к лв. може да се вместим в 4 ген/ЦРХ ...

Малко видео материал за теб понеже не си виждал д-та под 13 сек
всеки мотор може да се направи, стига да имаш достатъчно парички, а тоя спор е безмислен. Нали е Хонда, кво значение има Д ли е, Б ли е, Х ли е, К ли е.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тунингована Д серия или Б серия витек

 

То темата отдавна се изкриви :D заглавието според мен е кое по добро от тунингована дЪ серия или Б серия витек /нищо друго/ сиреч кое е по добре едното е бутано другото сток :huh: .Аз така разбирам заглавието.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фенче Б16 карб е най доброто ама требе се посаветваме Врачанската група с теб как стават нещата:) Paradox намерих един стоков рекс ВТ който върви задоволително за Б серия. обещавам при следващото ми идване в София да направим няколко старта;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спорът е безсмислен. Още се чудя какво ме въвлече в тази безумна тема.

Аз разбирам въпроса, като Фена: бутната D серия или стокова B.

Отговорът ми остава непроменен, и го казвам за последно: ТУНИНГОВАН D-ДВИГАТЕЛПубликувано изображение

 

Който смята че не съм прав, нека ми извади по-бърза стокова (1.6l) B серия, от лекинко тунингования ми D16Z5.

 

 

Единствена конкуренция виждам в лицето на Филип, ако приемем че мотора му е стоков.

CRX VT няма как да е по-бърз от мен, защото има разлика от 100кг, която за вас може би не е фактор... Но на писта истината е друга.

 

yajo нали ти си този който ме предизвиква, така че ти си намери стокова B серия. Ако обаче те препарирам, заставаш в тази тема и с дебели букви пишеш: D-series RULEZZ!

 

 

ps: И още нещо - карал съм B серия CRX. Имаше период в който бях решил да си взема такъв. От това което оглеждах и тествах, останах разочарован...може би защото очаквах повече.

Редактирано от paRADOx
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е Радославе аз с моя Б серия, по точно на момата ми ама си е стоковица. аз ще я карам! единствения коз който има е някакав колектор който е правен нее купуван и някаква генерация но друго всичко си е стоково по мотора дори няма филтър ами си е с оригиналното панелче, имаше проблеми с тоците та съм му сменил свещички и разни такива дребни нещица и моторчето сега е в час:)/> като дойда към София ще направиме стартче на 400 метра пък ще хваля после и Д12-ките на джаза дето ги монтират:)

Редактирано от yajo
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая тема стана сгоних се :lol: Явка не подценявай Радо ;) миналата година беше най-ниската 15ка сега може да има още изненади по колата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спорът е безсмислен. Още се чудя какво ме въвлече в тази безумна тема.

Здравейте. Май си забравил 5-та Б16А2 пълен сток преди 2-3 месечни на Булгара. Ако искаш пак може да направите няколко старта да си припомниш. И да не съм off в Б16А2 моторетката има доста сила дори и в стоков вариант. И нещо немаловажно, един стоков мотор създава по малко проблеми от към издражливост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е справедливо барана срещу сток нищо, че е повече коне Публикувано изображение Мисля, че няма маняци, които имат хонди и не са им барнали абсолютно нищо и карат сток :) Тя самата кола е толкова нервна , че си го иска барането Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...