Nikolay Kozloduy 6 #1 Публикувано 6 Октомври, 2009 Здравейте колеги, От доста време съм се замислил да махна моно-то на д15-ката , и имам въпрос относно това: Кой е най-удачния вариант за суап (без смяна на двигател и глава)?. В смисъл инжекция от какъв мотор, ECU и т.н.? Засега съм се спрял за суап от D15B7. Интересува ме и финансовата част . Интересно ми е да разбера на какви цени горе долу са тези части: Инжекцион (от Б7 например) Делко ECU Знам, че има много теми относно swap-а във форума, просто искам малко актуална информация. Ще помоля да се пише само по темата а не неща от сорта: "Търси в гугъл", "Ползвай търсачката", "Питай еди кой си" "Сложи си B16A .." Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #2 Отговорено 6 Октомври, 2009 не се занимавай с глупости. Сложи си една б16-ка че да ти става благо като те изпуши някоя умряла д15 та по темата (частите който са най добре според мен)(не претендирам че разбирам много) : смукателен колектор от д16а6 - и за 20 лв съм намирал ама принципно във форума ще те обръснат една 100чка делко - д16а6 - 60-80 лв (няма по всяко по отделно да казвам че тука върви доста по-скъпо то е ясно) Еку - д16а6 60 лв (ако е след 90-та още по добре) делкото може и сегашното да си ползваш ама трябва малко да се "ремонтира". За предпочитане е да си намериш от а6. ще ти трябва и резисторна кутия (40-50 лв) ама аз това го избегнах като си сложих направо високоомни инжектори (излязоха ми 45 лв и още веднаж благодарско на колегата дето ми ги прати) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #3 Отговорено 6 Октомври, 2009 Ми засега ти давам примерни цени дето ми казаха за тези части:Инжекцион - 100 лв.Делко - 100 - 120 лв.ECU - 100-150 лв. И на мен ми се видят малко скъпички ... Не че искам да мина със 100 лева за всичко както се вика, но просто са малко височки цените за тези неща при условие, че не са от по-голям двигател ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #4 Отговорено 6 Октомври, 2009 Ако направиш пълен суап на инжекцията от B7 ще ти излезе много по-скъпо, защото ецу'то и делкото са обд1, трябва и преходници да правиш и стават 330. Най-лесния вариант както каза Терориста над мен е еку от сивик4/црх2 пълна инжекция, и делко от D16A6 /май единственото достъпно за нас делко от едновалов obd0 пълна инцекция двг, като изключим Z2 но той е еквивалент/. Цената на "инжекциона" /колектора/ oт B7 ми се вижда добра - той ще ти свърши работа, но трябва да си потърсиш други еку и делко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #5 Отговорено 6 Октомври, 2009 Я кажете от икономичния витек ,човека може ли да ползва нещо ако не с акъл да му помогна с друго ,не съм ходил да питам какво имат и каво нямат но ако нещо върши работа и го има няма да са такива цените.П.п слагаи б18ц4 и не се занимаваи .шега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #6 Отговорено 6 Октомври, 2009 (Редактирано) смукателния колектор ако ти го дават оборудван за 100 лв го взимай. Другите части не е речено да ги взимаш от едно място и т.н. ако ще минаваш на ОБД1 там цените са доооста по "весели". Само Еку Р28 е около и над 200 лв. Делката ОБД1 се намират и за по 150 лв. п.п. Смукател от икономика става ама е малко малък. Ако гони вървеж не е за предпочитане.п.п.п. Ами ти си решаваш какво да почваш да правиш и към какво да се ориентираш. По-лесното и евтино е от д16а6 пък от там нататък ти си знаеш, Все пак и ОБД1 си има предимства . Просто ти си решаваш да ли доста повече пари и играчка си заслужава ОБД1-то. Редактирано 6 Октомври, 2009 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #7 Отговорено 6 Октомври, 2009 (Редактирано) Т.е да разбирам, че по-евтиния и лесен вариант за swap е чаркове от D16A6? От отговорите в тая тема зависи каква обява ще пускам в купува/продава Просто искам колата да е пълна инжекция, а не като и дам газ да се чуди какво става (както е със моно-то). Нито ще се състезавам с нея, нито ще я пипам занапред. Евридейка за дълги години един вид Редактирано 6 Октомври, 2009 от Nikolay Kozloduy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #8 Отговорено 6 Октомври, 2009 Т.е да разбирам, че по-евтиния и лесен вариант за swap е чаркове от D16A6? Като си накупиш чарковете ако ти се разкарва мое да наминеш до Враца да ти напрайм суапчето за някой друг час. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #9 Отговорено 6 Октомври, 2009 Делкото от 5 ген не става ,до колкото знам ,трябва от Д16А6 или Д16Z2.Ако ползваш нискоомни инжектори нагласи едни 30-40 лв за резисторна кутия ,също така си намери всичките букси, че който прави суапа ,ще има да запоява или прехвърля букси бая Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #10 Отговорено 6 Октомври, 2009 Моя милост ще прави всичко по тая кола Нема кво да ми се опъне Всъщност ще ми се опъне делкото с шибаните градуси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #11 Отговорено 6 Октомври, 2009 (Редактирано) Делкото от 5 ген не става ,до колкото знам ,трябва от Д16А6 или Д16Z2.Ако ползваш нискоомни инжектори нагласи едни 30-40 лв за резисторна кутиястава с малко преправяне и малко опции в чипа. а за инжекторите по-добре да си търси високоомни да не се занимава с глупости. Става и по-прегледно без една камара кабелаци.хубаво и да си намериш жило за газта от пълна инжекция. Редактирано 6 Октомври, 2009 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #12 Отговорено 6 Октомври, 2009 @ teror1sta: Вече съм си заплюл твоя всмукател Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Борислав 23 #13 Отговорено 6 Октомври, 2009 Давай брат в същия дух. И подържай темата в развитие. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kassy 0 #14 Отговорено 6 Октомври, 2009 Да, много правилни въпроси задаваш, мен също ми е интересно, щото смятам до края на месеца и аз да се прехвърля на пълна инжекция!Успех и поддържай темата! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondю 41 #15 Отговорено 6 Октомври, 2009 ........Всъщност ще ми се опъне делкото с шибаните градусиТова ти е най-малката грижа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #16 Отговорено 7 Октомври, 2009 ECU -за 70-80 лв ,но надали е подготвено за чип ако намериш такова е 6+ Прибави към списъка и една гарнитура на всмукателният колектор-15-20 лв Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #17 Отговорено 7 Октомври, 2009 20 лева гарнитура ако я вземе от Самурая моята (същата 1:1 с тази като в самурая) я взех на 8 лв от Дунав. Благодарско на Мони Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #18 Отговорено 7 Октомври, 2009 Снощи си писахме с колегата teror1sta в скайп относно делкото. Размислих върху това дали да преправям моето делко и да си търся "барнато" ЕКУ да не ми отчита грешка от липсващия датчик и реших да си търся делко от А6. По малко главоболия според мен (отпада преправянето на ЕКУ и делкото от моно-то) .. Остава да решим задружно какво ЕКУ да търся и да почвам да събирам чарколяците Пълен комплект всмукателен колектор от D16A6/D16Z6/D15B7 с всички сензори/инжектори (По-късно ще поясня кои части можете да ползвате от моно-инжекциона)- Нова гарнитура за всмукателния колектор Можете да минете и без нея, но по-добре си я купете...- ЕКУ от пълен инжекцион може да е PM6, PM7, или PR4- Жило за газта Можете да минете и без това (както аз направих), но ви препоръчвам да си намерите жило от някой от изброените двигатели.- Делко от пълен инжекцион Не мога да опиша колко е важно да си намерите читаво делко. Особено ако Сивикът ви е 1990-1991 със ЕКУ - PM5. Повече по въпроса - по-късно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #19 Отговорено 7 Октомври, 2009 Еку-то така или иначе трябва да се чипне ! Естествено че е по -добре да си намериш делко от а6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondю 41 #20 Отговорено 7 Октомври, 2009 (Редактирано) Ето така ще ти изглежда колата след суапа. Това е моята предишна Хонда преди повече от 2 години. Беше първия такъв суап в Габрово . Иначе няма какво да добавя повече , нашите момчета са изчерпали темата. ЕКУ-то е най-добре да бъде PM6 или PM7 и то по възможност след 1990 г. (по лесно е за подготовка за чип), ако ще си със суап от D16А6 респективно от D16Z2. И според мен това ти е най-удачния избор откъм цена/резултат. Ако имаш въпроси питай смело ..... Успех ! Редактирано 7 Октомври, 2009 от hondю Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
anikolov 10 #21 Отговорено 11 Октомври, 2009 Без да преча на темата на колегата, мисля, че мога само да помогна с въпроса си: имам оборудван всмукател от D16Z6 + абсолютно цял двигател D14A3 (инжектори - които обаче не знам дали са високо или нискоомни и не мога да разбера, ако взема тях дали ще ми трябва резистрона кутия; и въобще всичко друго налично от целия двг.) въпросът ми е много прост и очаквам много прост и точен отговор от компетентните - какво друго ми трябва, за да завърша целия суап към пълен инжекцион, ако можете да ми кажете точни цифри като PM7 от кой модел след коя година и т.н. надявам се, че ме разбрахте Предварително благодаря на всички! Още веднъж, извинявам се на колегата, че използвам неговата тема, но мисля, че въпросът ми е актуален към нея.П.С. И още нещо, с какво всмукателят от Z6 е по-лош от този на А6 ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #22 Отговорено 11 Октомври, 2009 Инжекторите може да ги разбереш какви са ,примери съпротивлението им ,ако е между 2 и3 ома са нискоомни ,ако е по голямо съпротивлението са високоомни и нямаш нужда от резисторна кутия.Но са 190cc (може и да бъркам). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #23 Отговорено 11 Октомври, 2009 (Редактирано) Инжекторите от OBD1 и OBD2 колите са високоомни, т.е. няма да имаш нужда от резисторна кутия. Относно еку'то - PM6 или PM7, годината няма значение защото все се чипват. Относно всмукателите не мога да кажа нищо, има някои хора които предпочитат Z6, има някои хора които предпочитат A6. Не съм сигурен какви точно са разликите в дизайна на геометрията на двата колектора...но и двата вършат работа. ;)EDIT : AMD, 190cc Редактирано 11 Октомври, 2009 от kalmara Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
anikolov 10 #24 Отговорено 11 Октомври, 2009 Инжекторите от OBD1 и OBD2 колите са високоомни, т.е. няма да имаш нужда от резисторна кутия. Относно еку'то - PM6 или PM7, годината няма значение защото все се чипват. Относно всмукателите не мога да кажа нищо, има някои хора които предпочитат Z6, има някои хора които предпочитат A6. Не съм сигурен какви точно са разликите в дизайна на геометрията на двата колектора...но и двата вършат работа. EDIT : AMD, 190cc Ако ми каже някой само и какво делко да търся, мисля, че ще знам почти всичко от което имам нужда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #25 Отговорено 11 Октомври, 2009 Ако ще слагаш PM6;PM7 ECU - делко от Д16А6 или Д16Z2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido.dimitrov 1 #26 Отговорено 11 Октомври, 2009 И колко коня ще стане ДВГ-то след Суапа? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #27 Отговорено 11 Октомври, 2009 110 коня Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #28 Отговорено 12 Октомври, 2009 101 ако съдим по най-близкия такъв фабричен двигател Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #29 Отговорено 12 Октомври, 2009 абе някой беше извадил графики, които показваха към 110 коня Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kassy 0 #30 Отговорено 13 Октомври, 2009 Да използвам темата, тъй като и аз мисля да правя малък Swap проект... възможно ли е от d15b2 да стане D15Z6?и ако да... от какво ще се нуждая моята хонда е сивик 5 ген 93 год...двигателят е ясен!'' Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #31 Отговорено 13 Октомври, 2009 пак ще ти трябват същите работи. ако ще го правиш това за да "бяга" повече ефекта няма да е кой знае какъв. Ще има ефект ама най-вероятно ще е от това че си минал на пълна , а не толкова от главата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kassy 0 #32 Отговорено 13 Октомври, 2009 всъщност не е толкова за да бяга, естествено меракът ми е да има няколко кончета отгоре, но по скоро, не искам да притриса така на празни обороти когато се понатовари от аудио, светлини и климатик примерно! в една тема по рано се обсъждаше това.Значи няма много смисъл от подмяната на глава а?това ще са само допълнителни грижи и главоболие?ще помисля и над това, а нужда от раздвижена ролка? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nasakoto.Yakata 5 #33 Отговорено 14 Октомври, 2009 Конете май за нищо ги нямате. Тая Д15-ка ще я изкарате по мощна и от Д16А6 от който взехте всмукателя. Ако беше така хората с Д16 щяха да правят суап с блок от Д15 И малко по горе, как ще стане тая работа от Д15Б2 да минеш на икономичният витек само със смяна на всмукател и еку Ако беше така по бензиностанциите отдавна щеше да има "тунинг кит" за хонда (еку + всмукател + комплект крилчати гайки + ключ 12) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #34 Отговорено 14 Октомври, 2009 добър сарказъм Nasakoto.Yakata, трябваше преди да сменя главата докато бях само с пълна инжекция да ми извадиш стокова д16а6 дето да ме бие ... д15б2 с пълна върви повече от стокова д16а6 ! тествано Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kassy 0 #35 Отговорено 15 Октомври, 2009 Аз имам нов въпрос. Какво значи, че ЕКУ-то трябва да се чипва и защо е нужно това?Колата ми има климатик има ли това някъкво значение? щото някаде четох из темите за твоа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #36 Отговорено 15 Октомври, 2009 добър сарказъм Nasakoto.Yakata, трябваше преди да сменя главата докато бях само с пълна инжекция да ми извадиш стокова д16а6 дето да ме бие ... д15б2 с пълна върви повече от стокова д16а6 ! тествано пич това че товята е вървяла не значи че всяка ще върви така аз имах д15бзле и беше отвратителен но ето че примерно твоят се справя добре но това не го прави по-добър ор редица двигатели Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #37 Отговорено 18 Декември, 2009 Майсторе, до къде стигна с проекта? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martjo 35 #38 Отговорено 3 Февруари, 2010 (Редактирано) Ако ще слагаш PM6;PM7 ECU - делко от Д16А6 или Д16Z2 Да се накача и аз към темата не мога нещо да открия в Уикипедията тоя двигател Д16З2? Аз ли бъркам нещо или такъв няма?Защото сега си търся делко от Д16А6 поради същата причина от моно към пълна инжекция. Ако става от тоя двигател да си редактирам темата, че търся и от такъв вид двигател.Аха видях Д16 А6 познат още като Д16З2 ок Редактирано 3 Февруари, 2010 от martjo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #39 Отговорено 3 Февруари, 2010 Майсторе, до къде стигна с проекта? Ако мен питаш - напролет мисля да я измайсторя таа каляска мойта .. Кризата нещо ме бие през ръцете Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
W-POWERRRRR 3 #40 Отговорено 22 Март, 2010 (Редактирано) в тоя дух я кажете момчета какъв е смисъла да се слага глава от малкия витек,щом върви прилично само с инжекцион.и аз към суап съм се засилил.и разхода като цяло вдига ли се след суапа Редактирано 22 Март, 2010 от W-POWERRRRR Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове