Jump to content
sl3000

Някой пробвал ли е Би-Ксенон кит за вграждане

Recommended Posts

Здравейте, колеги! От известно време се натъквам на такива комплекти за вграждане и ми е интересно дали някой вече ги е пробвал. Надявам се, че темата вече не е разисквана. А ето и примери:http://luxima.bg/index.php/Bi-Xenon-Projector.htmlhttp://www.made-in-china.com/showroom/ollo...ight-OLLO-.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно тези не съм ги пробвал, но съм сигурен че ще са по добре от ксенон на обикновен рефлектор. Имай предвид че трябва стъклото или пластмасата на фара да са прозрачни и не набраздени за да не ти пречупват светлината. С други думи, на стоков фар със стъкло, играещо ролята на леща няма да стане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, твоите фарове не са ли с оригиналното стъкло(пластмаса)? Доколкото си спомням твоите фарове са ретрофит.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналното е да, но то си е плоско, няма релеф за насочване на светлината, както е например 5-та или 4-та генерация. Другото е че не си писал в профила си с какъв сивик си, за да съм по точен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

- Аз, вградих лупа от БМВ във стоковия фар на Дел Сол и грам не пръска светлината - съвсем права линия се получава

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Използвам темата да питам понеже и аз мисля да си поръчвам лупи за фаровете но вече си купих би-ксенон H4 от Щатите и се чудя дали ще мога да го изпозлвам или трябва да е H1 или H7 ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ej9 е с Н4 така че си си взел точно това което ти трябва :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

- Аз, вградих лупа от БМВ във стоковия фар на Дел Сол и грам не пръска светлината - съвсем права линия се получава

Ако спрем кола до кола и пуснем фаровете срещу стена, ще разбереш какво имам предвид. За колегата който вече си е купил ксенона, аз също бях така и си ползвам старата система. Зависи при теб дали прожектора ще е с D2S цокъл, ако е така ти трябва само два преходника от баластите към D2S.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според теб така заслепявам ли ,а и за пробата преди да зглобя фара пробвах и без стъкло -разликата е минимална ,но лупата е на един пръст от стъклото.

Аз, не искам да се драчим ,а да си помагаме. Между другото и лупите и крушките са ми подарък :)

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) Не това исках да кажа airbrush. В никакъв случай не омаловажавам това, което си направил. Казвам само, че между това, което е при теб и при мен има разлика, която най добре се вижда на стена и кола до кола. Погрешно ме разбираш. Нека обаче се върнем на въпроса на колегата и да не спамим в темата му.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Продуктът представлява Би-Ксенонов прожектор ( оптика + ксенонова лампа ), с механично превключване на дългата светлина, предназначен за монтаж вътре в рефлектора. Системата е аналогична на фабрично вградените би-ксенонови фарове в колите."

 

 

Как се вгражда това чудо в рефлектора?Отваря ли се фара?

Ако е ефективно, ангелските очи излизат доста по скъпо: около 400лв + 120лв за ксенон!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето го по-доброто решение (поне според мен) КЛИК, вече съм си ги поръчал и когато дойдат, почва монтажа!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата Харпи(bktuning.net) предлага вече такива ретрофити на сносни цени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето го по-доброто решение (поне според мен) КЛИК, вече съм си ги поръчал и когато дойдат, почва монтажа!

Какво стана,монтира ли ксеноните? :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление от работа не ми остава време да се заема както трябва а и колата ми отвори малко занимавка с месец и половина в бокса. В момента работя по фар (предоставен специално за тестове с любезното съдействие на някой хора от Аксаково-Варна, да не става реклама :blink: ) малко по-малко когато имам време и в процеса се появиха доста идеи и падна голямо търкане и боядисване, но взеха да се оформят доста добре. Надявам се в най-близко бъдеще да светна и аз с ксенон! Един приятел като видя на какво взеха да приличат моите фарове, реши да си поръча въпросните лупи (от началото на темата) за вграждане от Англия и може би скоро ще имам снимки как светят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление от работа не ми остава време да се заема както трябва а и колата ми отвори малко занимавка с месец и половина в бокса. В момента работя по фар (предоставен специално за тестове с любезното съдействие на някой хора от Аксаково-Варна, да не става реклама :) ) малко по-малко когато имам време и в процеса се появиха доста идеи и падна голямо търкане и боядисване, но взеха да се оформят доста добре. Надявам се в най-близко бъдеще да светна и аз с ксенон! Един приятел като видя на какво взеха да приличат моите фарове, реши да си поръча въпросните лупи (от началото на темата) за вграждане от Англия и може би скоро ще имам снимки как светят.

Чакам с нетърпение! :) :) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето го и моя китайски Би-ксенон.

Публикувано изображениеПубликувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Крушките са с интензитет 5000К, но въпреки това малко ми синеят. В бъдеще планирам да пробвам 4300К . След монтажа имах две нощни карания и никой не ми присветна,че го заслепявам. Забелязвам,че осветеността пред автомобила се подобри. Не мисля,обаче,че светят на по-далече от халогенните Osram Nigt Braker. При монтажа единствено разлепяването на фара е по-трудната част.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Монтажа изисква ли необратими модификации по фара ... в смисъл за евентуално връщане към фабричната схема с обикновенните кружки?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да се върне фара към първоначалния му вид трябва отново да се разлепи-лупите не могат да излязат през отворите на крушките. Също трябва да се пазят телчетата, които придържат халогенната крушка и ламаринката против заслепяване, която стои пред крушката- при монтажа на би-ксенона тези елементи отпадат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е че не заслепяваш останалите,поздравления че си внимавал за това.Но имайте предвид че официално е излезнало разпореждане за спиране от движение на коли директно на пътя ако не са със заводски Ксенон светлини.Имат право и сигурно вече спират автомобили.Лесно се познава по баластите дали е фабричен или не е......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, откъде намирате гладко стъкло за фара? Или купувате изцяло нов фар?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че фабричното стъкло може да се полира ... Вземаш си 2 , като резервна част , в случай , ако прецакаш твоите при полиране и пробваш. Фактически трябва да изтъркаш тая "мрежа" от стъклото , която се намира от вътрешната страна ... Пробвай първо с по едра шкурка (400) , а после с финна ( 800 - 1000) . Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че фабричното стъкло може да се полира ... Вземаш си 2 , като резервна част , в случай , ако прецакаш твоите при полиране и пробваш. Фактически трябва да изтъркаш тая "мрежа" от стъклото , която се намира от вътрешната страна ... Пробвай първо с по едра шкурка (400) , а после с финна ( 800 - 1000) . Успех

Колеги няма нужда да търката стъклото, най-малко пък от вътрешната му страна. Може само от вън и то ако е пожълтяло и потъмняло.Ето ЛИНК за моята тема има и снимки как светят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата наистина няма нужда но аз имам, имам и фарове(двусекционни, дали са по добри от едносекционните?) за опити които наскоро отворих определено мрежа не е подходяща дума направо си е сериозен релеф, някой правил ли го е това упражнение? Civic 4th 91g.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...