sl3000 24 #1 Публикувано 29 Септември, 2009 Здравейте, колеги! От известно време се натъквам на такива комплекти за вграждане и ми е интересно дали някой вече ги е пробвал. Надявам се, че темата вече не е разисквана. А ето и примери:http://luxima.bg/index.php/Bi-Xenon-Projector.htmlhttp://www.made-in-china.com/showroom/ollo...ight-OLLO-.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #2 Отговорено 29 Септември, 2009 Точно тези не съм ги пробвал, но съм сигурен че ще са по добре от ксенон на обикновен рефлектор. Имай предвид че трябва стъклото или пластмасата на фара да са прозрачни и не набраздени за да не ти пречупват светлината. С други думи, на стоков фар със стъкло, играещо ролята на леща няма да стане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sl3000 24 #3 Отговорено 29 Септември, 2009 Добре де, твоите фарове не са ли с оригиналното стъкло(пластмаса)? Доколкото си спомням твоите фарове са ретрофит. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #4 Отговорено 29 Септември, 2009 Оригиналното е да, но то си е плоско, няма релеф за насочване на светлината, както е например 5-та или 4-та генерация. Другото е че не си писал в профила си с какъв сивик си, за да съм по точен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
airbrush 8 #5 Отговорено 29 Септември, 2009 - Аз, вградих лупа от БМВ във стоковия фар на Дел Сол и грам не пръска светлината - съвсем права линия се получава Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SEZER 35 #6 Отговорено 9 Декември, 2009 Използвам темата да питам понеже и аз мисля да си поръчвам лупи за фаровете но вече си купих би-ксенон H4 от Щатите и се чудя дали ще мога да го изпозлвам или трябва да е H1 или H7 ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZERO 162 #7 Отговорено 9 Декември, 2009 ej9 е с Н4 така че си си взел точно това което ти трябва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #8 Отговорено 10 Декември, 2009 - Аз, вградих лупа от БМВ във стоковия фар на Дел Сол и грам не пръска светлината - съвсем права линия се получаваАко спрем кола до кола и пуснем фаровете срещу стена, ще разбереш какво имам предвид. За колегата който вече си е купил ксенона, аз също бях така и си ползвам старата система. Зависи при теб дали прожектора ще е с D2S цокъл, ако е така ти трябва само два преходника от баластите към D2S. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
airbrush 8 #9 Отговорено 10 Декември, 2009 Според теб така заслепявам ли ,а и за пробата преди да зглобя фара пробвах и без стъкло -разликата е минимална ,но лупата е на един пръст от стъклото. Аз, не искам да се драчим ,а да си помагаме. Между другото и лупите и крушките са ми подарък Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #10 Отговорено 10 Декември, 2009 Не това исках да кажа airbrush. В никакъв случай не омаловажавам това, което си направил. Казвам само, че между това, което е при теб и при мен има разлика, която най добре се вижда на стена и кола до кола. Погрешно ме разбираш. Нека обаче се върнем на въпроса на колегата и да не спамим в темата му. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 921 #11 Отговорено 10 Декември, 2009 "Продуктът представлява Би-Ксенонов прожектор ( оптика + ксенонова лампа ), с механично превключване на дългата светлина, предназначен за монтаж вътре в рефлектора. Системата е аналогична на фабрично вградените би-ксенонови фарове в колите." Как се вгражда това чудо в рефлектора?Отваря ли се фара? Ако е ефективно, ангелските очи излизат доста по скъпо: около 400лв + 120лв за ксенон! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fiend 89 #12 Отговорено 12 Декември, 2009 Ето го по-доброто решение (поне според мен) КЛИК, вече съм си ги поръчал и когато дойдат, почва монтажа! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sl3000 24 #13 Отговорено 1 Април, 2010 Колегата Харпи(bktuning.net) предлага вече такива ретрофити на сносни цени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sl3000 24 #14 Отговорено 21 Юни, 2010 Ето го по-доброто решение (поне според мен) КЛИК, вече съм си ги поръчал и когато дойдат, почва монтажа!Какво стана,монтира ли ксеноните? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fiend 89 #15 Отговорено 21 Юни, 2010 За съжаление от работа не ми остава време да се заема както трябва а и колата ми отвори малко занимавка с месец и половина в бокса. В момента работя по фар (предоставен специално за тестове с любезното съдействие на някой хора от Аксаково-Варна, да не става реклама ) малко по-малко когато имам време и в процеса се появиха доста идеи и падна голямо търкане и боядисване, но взеха да се оформят доста добре. Надявам се в най-близко бъдеще да светна и аз с ксенон! Един приятел като видя на какво взеха да приличат моите фарове, реши да си поръча въпросните лупи (от началото на темата) за вграждане от Англия и може би скоро ще имам снимки как светят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sl3000 24 #16 Отговорено 21 Юни, 2010 За съжаление от работа не ми остава време да се заема както трябва а и колата ми отвори малко занимавка с месец и половина в бокса. В момента работя по фар (предоставен специално за тестове с любезното съдействие на някой хора от Аксаково-Варна, да не става реклама ) малко по-малко когато имам време и в процеса се появиха доста идеи и падна голямо търкане и боядисване, но взеха да се оформят доста добре. Надявам се в най-близко бъдеще да светна и аз с ксенон! Един приятел като видя на какво взеха да приличат моите фарове, реши да си поръча въпросните лупи (от началото на темата) за вграждане от Англия и може би скоро ще имам снимки как светят.Чакам с нетърпение! :) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sl3000 24 #17 Отговорено 16 Февруари, 2011 Ето го и моя китайски Би-ксенон. Крушките са с интензитет 5000К, но въпреки това малко ми синеят. В бъдеще планирам да пробвам 4300К . След монтажа имах две нощни карания и никой не ми присветна,че го заслепявам. Забелязвам,че осветеността пред автомобила се подобри. Не мисля,обаче,че светят на по-далече от халогенните Osram Nigt Braker. При монтажа единствено разлепяването на фара е по-трудната част. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
denq 0 #18 Отговорено 16 Януари, 2012 Монтажа изисква ли необратими модификации по фара ... в смисъл за евентуално връщане към фабричната схема с обикновенните кружки? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sl3000 24 #19 Отговорено 16 Януари, 2012 За да се върне фара към първоначалния му вид трябва отново да се разлепи-лупите не могат да излязат през отворите на крушките. Също трябва да се пазят телчетата, които придържат халогенната крушка и ламаринката против заслепяване, която стои пред крушката- при монтажа на би-ксенона тези елементи отпадат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #20 Отговорено 16 Януари, 2012 Хубаво е че не заслепяваш останалите,поздравления че си внимавал за това.Но имайте предвид че официално е излезнало разпореждане за спиране от движение на коли директно на пътя ако не са със заводски Ксенон светлини.Имат право и сигурно вече спират автомобили.Лесно се познава по баластите дали е фабричен или не е...... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #21 Отговорено 17 Януари, 2012 Колеги, откъде намирате гладко стъкло за фара? Или купувате изцяло нов фар? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
denq 0 #22 Отговорено 19 Януари, 2012 Мисля, че фабричното стъкло може да се полира ... Вземаш си 2 , като резервна част , в случай , ако прецакаш твоите при полиране и пробваш. Фактически трябва да изтъркаш тая "мрежа" от стъклото , която се намира от вътрешната страна ... Пробвай първо с по едра шкурка (400) , а после с финна ( 800 - 1000) . Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manch 29 #23 Отговорено 19 Януари, 2012 Мисля, че фабричното стъкло може да се полира ... Вземаш си 2 , като резервна част , в случай , ако прецакаш твоите при полиране и пробваш. Фактически трябва да изтъркаш тая "мрежа" от стъклото , която се намира от вътрешната страна ... Пробвай първо с по едра шкурка (400) , а после с финна ( 800 - 1000) . УспехКолеги няма нужда да търката стъклото, най-малко пък от вътрешната му страна. Може само от вън и то ако е пожълтяло и потъмняло.Ето ЛИНК за моята тема има и снимки как светят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #24 Отговорено 22 Януари, 2012 Колегата наистина няма нужда но аз имам, имам и фарове(двусекционни, дали са по добри от едносекционните?) за опити които наскоро отворих определено мрежа не е подходяща дума направо си е сериозен релеф, някой правил ли го е това упражнение? Civic 4th 91g. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове