Jump to content
mctailer

Никога не ходете в Булграко или Юбико

Recommended Posts

Бултрако са най-големите измамници в България. Преди 2 години си купих нова хонда Сивик екзекютив 5 врати. Трябваше да замина за германия и на 10-тия месец отидох в близкия сервиз на Юбико. Там като ми видяха километража, казаха, че колата е на много малко - 8000 км и да я закарам на 20. Вобще не споменаха за 12 месечния срок.Сега ми изгърмя скоростната кутия и отказват да ми изпълнят гаранцията, защото съм бил закаснял не с километрите (колата е стояла страшно дълго в гараж) ами с месеците.. с 3 месеца. Сега трябва да търсля 5000 лв за да оправя скоростната кутия... и това е втория случай в който имам проблем с техния сервиз.Нека само да спомена и за първия:Колата е ударена и заведена щета предна решетка поправка. Отивам при тях и казват 1-во.. най-рано ще има място след 3 седмици, 2-ро ще я оправим за 1 седмица и 3-то ще ви коригираме решетката ама ще е с различен цвят от оригинала, защото е пластмасова и няма да стане същата.Питам ги - е добре нали плащам каско 2500 лв/ година, как така ще е с различен цвят.. ами така било това е пластмаса. Питам добре колко струва поправка, сички други неща, боядисване.. отговарят - 500 лв, колко струва нова решетка... 108 лв... е добре защо не ми сложите нова решетка и да си пишете, че сте ми оправили тази и да си получа същия цвят... така или иначе колата е застрахована и ще бъде покрито от застраховката... АМИ НЕМОЖЕ, НИЕ ЩЕ ОПРАВИМ ТАЗИ И ЩЕ Е РАЗЛИЧЕН ЦВЕТА, ТАКИВА ПАЗАРЕНЕТА НЕМОЖЕ ДА ИМА НИЕ СМЕ СЕРИОЗНА ФИРМА.......Искам да им пожелая на тези отрепки от бултрако дано да останат без никакви клиенти. Мен ме изгубиха, а щях да купувам още един сивик....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ТИЯ СА ПОЗОР ЗА ХОНДА ОБЩЕСТВОТО!Не си първия прецакан от тях!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти сервизна книжка имаш ли колега? Там си пише, кога да ходиш на прегледи. А относно решетката: щом застрахователя ти е преценил "ремонт" значи той ще плати за ремонт, а не за нова.п.п. Като си решил да си купуваш пак нова Хонда- поздравления. Не си мисли, че ако отидеш при някои други дилъри на други марки, положението няма да е същото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Положението ще е в пъти по-зле , нали ги знам от великата японска марка Тойота сервиза им колко струва :) Но наистина колега , в сервизната ти книжка пише всяко едно нещо точка по точка ;) Преди година купихме от Бултрако поредната Хонда и хората прилежно си бяха сменяли маслото на всяка 1 година , без да са минати километрите и дори ми подариха една смяна без да има нужда да се прави !!! Отностно Юбико , те са дилари , които нямат нищо общо с Бултрако ;) и за тяхната сервизна поддръжка са повечето изгърмяли колеги, така че явно и не са и толкова компетентни :( Отностно изгърмялата ти скоростна кутия .... това , че не си си сменил маслото в двигателя навреме е причината рекламацията на скоростната ти кутия да не мине , за съжаление е така , но самите те няма как да се оправдаят пред Хонда Великобритания , кофти е че става въпрос за кола , а не за телевизор или нещо по-малко , но немарливото отношение на потребителя е ключ за всеки производител и продавач да не зачете гаранцията която дава ;)Отностно това , че са сериозна фирма - да така си е , коне с капаци са , в Европа , Щатите , Япония всяка такава фирма са такива , проблема си е в нашия пуст балкански манталитет :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tino съгласен съм с теб за немарливото отношение на потребителя обаче я ми каже къде по нормалните държави ще ти направят счупената пластмасова решетка че отгоре на това ще е и с различен цвят. Откъде на къде и ще ми се оправдават че било ремонт и не можело да стане по друг начин. Това ми звучи точно като: "Ние ще залепим тая пък ще кажем на Хонда Великобритания че сме сложили нова". Не това го има само в БГ и се нарича некоректно отношение към потребителя. Наистина жалко но е факт

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1- Както спомена колега по-горе пиши за проблема до Хонда-Великобритания (може преди това да споменеш на изродите от Бултрако и Юбико за намерението си)2- Свържи се с Комисията по защита на потребителите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мога да кажа, че в сервиза на ЮБИ-КО съм ходил със Сивика за няколко неща и не съм имал проблем с тях, всичко са ми оправяли коректно, кризата може да си е казала думата и при тях... в смисъл - смяна на персонала... не съм ходил скоро.В книжките ни наистина си пише кое кога трябва да се сменя на определени километри, или месеци КОЕТО НАСТЪПИ ПЪРВО и потребителя, трябва да си гледа.За решетката, проблема пак е в теб - просто НЕ ПРИЕМАШ такава поправка и точка :( , а на тях няма да им изплатят и 1 лев от застраховката ти. Сервизи и бояджии да искаш... :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отностно изгърмялата ти скоростна кутия .... това , че не си си сменил маслото в двигателя навреме е причината рекламацията на скоростната ти кутия да не мине , за съжаление е така , но самите те няма как да се оправдаят пред Хонда Великобритания ,

какво е общото на маслото в двигателя и скоростната кутия? :dry:

 

Колега mctailer , ако не е тайна - каква е скоростната кутия? автоматик, ръчна?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз преди също си бях купил чисто нова кола самоче от друга марка и там батаците са същите, аз омах късмет че работиха мои причтели там иначе системата е лом. Но се обедих че нова кола не е за копуване. Набутвацията е голяма колкото и пари да имаш не се заслужава да ги прахосваш. Затова според мен купи си кола на минимум 3години и пак ще караш супер автомобил в перфектно състояние и няма да имаш зимане даване с гаранционни сервизи и да те клатят както си искат. Освен при тях никаде другаде и товае а цените при тях са двойни и тройни. Но това си е мое мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие не знаете , аз какви боеве водя всеки път във Авточойс като трябва да се прави нещо по служебния бус какви разправи са да ти обърнат внимание. Веднъж ми звъняха от централа правели проучване да ли съм доволен от услугите и ги насолих ама както трябва и отново нищо не се е променило. Всичко е нагоре с краката в нашата мила родна страна :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Restless - имах предвид , че заради това , че не си е сменил навреме маслото в двигателя му отпада гаранцията на колата като цяло , от там проблема му със скоростната кутия си остава за него :( Или иначе при Хонда общо между двете масла няма :) но има някои модели Пежо /по-старите/ при които като сменяш маслото в двигателя , сменяш директно и това в скоростната кутия ;) Отностно решетката - проблема е пак в потребителя , ако беше настоявал смяна на елемента щяха да му го сменат !!! Щом си пише поправка , боя - значи това ще и бъде !!! Отностно бояджиите в България , ако ми намерите бояджия при който след боядисване на елементи от колата , с цвят металик , / калник и броня / цветовете съвпадат с оригинала и съвпадат помежду си ще ви черпя !!! В случая , за да не остане колегата с пръст в устата като си получи колата , са го предупредили много коректно и са му казали истината !!! В сервиза на Тойота пребоядисваха 3 пъту врата , калник и праг докато паснат цветовете !!! А понеже не взимах аз колата , предна и задна броня си ни ги дадоха с видимо по-тъмен металик !!! Доката при Бултрако / подчертавам Бултрако защото Юбико си имат тяхна камера и от там съм адски разочарован !!! / видях един Джазз , на който трябваше да се втренчиш доста време , за да усетиш къде е боядисвано :dry: Борислав - това за новата кола искрено ме разсмя ;) Само да ви кажа , че това , че вие / не визирам никой конкретно / не можете да се оправите или не знаете , не означава че даден сервиз е лош или ви мамят !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оот Юби ко не съм с положителни впечатления. С Бултрако не съм имал грижи. Ако колата ти е закупена от Бултрако, трябва да се сервизира там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм си имал вземане-даване с българските сервизи, но като ви слушам имат много години докато стигнат турските (а какво остава за западните). Преди две седмици както си изпреварвах един товарен автомобил, имаше някакво дърво на пътя, греда с размери може би 8 см настрани и поне 40 дължина. Та камиона като мина през нея и право в десния калник и го смачка лекo, съответно се бяха скъсали 2-3 пластмасови клипсове, за които е закрепен фарът. Заради тия клипсове в сервиза си го смениха фара, на стойност 330 лири, даже не са ми искали протокол от полицията. Седнах и написах обяснение на английски, а там никой не го говори този език. Общо поправката струваше 550 лири. Само за сведение годишното ми каско, пълно покритие, при оценка на колата 40 000 лири, е 1185 лири (около 1070 лв български пари).

Редактирано от lord_of_the_road

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно всички официални вносители на автомобили са така. В никакъв случай не е по-различно в София Франс Ауто, във Аутофранс 3000, като последните са по-зле и от трагичния им предшественик ПроМобил. Мотопфое да не е по-добре?? Навсякъде клиентът си тръгва прецакан, унижен и обиден. Случаите на доволни клиенти са толкова малко, че изобщо не се забелязват в масата недоволни. Имам чувството, че имат картелно споразумение за немарливо и грубо отношение и обслужване, както и за космически цени на частите и ремонтите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега съчувствам ти.И аз минавах през подобни перипетии преди няколко месеца , само дето удара беше по сериозен.Забавиха се 2 месеца , защото в днешно време за по скъпи ремонти чакат аванс от застрахователя (45 дни)В сервиза на Бултрако отношението беше супер , извикаха застрахователя на 2-ри оглед без да ми губят времето.Колата беше боядисана добре, даже бяха пребоядисили и калниците освен предната броня и капака, за да не си личи разликата със старата боя.Имам само дребна забележка бронята не беше идеално напасната при десния калник, но се оказа че 50% от автомобилите излизат от завода така (UK допуск на бронята :) ) . Реших че не си заслужава времето и нервите. А и мострата в автосалона имаше същия проблем, който през зимата изчезва :) Като си вземах , колата бяха забравили в багажника сменените части , та идваха до работата да ги вземат . Имай пред вид , че те могат да си вземат парите от застрахователя, едва когато ти се подпишеш ,че приемаш колата!!т.е. ако не ти харесва , казваш и те отстраняват проблема.До тук за 1 година 3 пъти съм ходил в сервиза и всичко е било ок. 1. на 2 седмици реглаж на датчика за авто пилота на педала на съединителя2. Катастрофата3. Обслужването го направих преди 2 седмици - 180 лв (масло, маслен филтър , въздушен и поленов филтър и работа)Успех с ремоната , дано оправят колата бързо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мога да кажа, че в сервиза на ЮБИ-КО съм ходил със Сивика за няколко неща и не съм имал проблем с тях, всичко са ми оправяли коректно, кризата може да си е казала думата и при тях... в смисъл - смяна на персонала... не съм ходил скоро.В книжките ни наистина си пише кое кога трябва да се сменя на определени километри, или месеци КОЕТО НАСТЪПИ ПЪРВО и потребителя, трябва да си гледа.За решетката, проблема пак е в теб - просто НЕ ПРИЕМАШ такава поправка и точка :) , а на тях няма да им изплатят и 1 лев от застраховката ти. Сервизи и бояджии да искаш... :)

И аз съм доволен от Юбе-Ко нямал съм проблеми ако им влезнеш малко под кожата са големи пичаги, колкото до гаранцията в книжката си го пиша 20 000 км или 12 месеца.Ние българите сме свикнали като си купим нещо ново и проявим безотговорност, да съдим другите. :D Редактирано от TYPE-S

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е с автоматична скоростна кутия i-shift.Иначе за немарливостта, както казах бях там на 10-тия месец. Като пише 12 месеца не значи според мен че трябва да се изтипосам там точно на деня. Освен това като ми кажат недей идва до 20 000 км от сервиза, какво да ида в друг сервиз така ли? Ами ако си нямаме доверие взаимно, то по-добре да няма гаранция. Иначе не им пречи да ми сменят софтуера без да има проблем, макар това да е официално гаранционно обслужване. И нека малко влезем в подробности:Вкаравам колата в сервиза в събота, във четвъртък на следващата седмица ми се обаждат от бултрако пловдив и ми казват - отказваме Ви гаранциата. Аз се обаждам в Юбико София и те казват, говори с Манолов, той е единствения човек в БГ който има право да отказва гаранции. Звъня му в петък, той казва че не знае за случая и ще ми се обади в понеделник. В понеделник не се обажда, аз му звваня пак, той казва, че ще се запознае със случая и ще ми каже във вторник. До момента единствения човек уж който отказва гаранции, вобще не знае за какво става дума. Във вторник казва, че ще отнесе случая към Хонда Япония???? тук незнам дали е излъгал или трябва да се обърне към японците, при условие, че става въпрос за Европейската версия на сивика. След една седмица пак му званя, той казва, че хонда са в почивка и ще има отговор след 2 седмици, но той ще почива тогава и след още 2 да се обадя.. с други думи след 1 месец....В крайна сметка казва, че няма да стане след 1 месец, но за мен има много гнили неща в цялата история. Писах писма на хонда, надявам се те да ми отговорят.Разбрах се със сервиза на Омбре и той ще я оправи, но честно казано не искам да чувам за бултрако повече... да не говорим че искаха и 8 часа труд да им платя ... за диагностика на автомобила...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка аз обаче не разбрах дали са ти приели рекламацията или не ;) или защото не ти се чака си ги отебал и ще се оправяш сам ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Георги Манолов е най разбиращия човек в Бултрако!Смяна на маслото не е задалжително да се прави в сервиз на ХОНДА!!! Пине така е в САЩ (пише си го в потребителското опътване).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Апък аз ходих в бултрако да си купя сегменти и там твърдяха че сивик с 1.8мотор нямало и двигателями бил от акорд.Обесних че е от сивик англичанка аеродек или като мойта самоче модел1.8vti ате не 1.8 се слага само на акорд,и да съм намерил номер на рама на такъв акорд и понего дами намерят частите които ми трябват защото по номера на мотора нестава,тогава направо щях да падна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Апък аз ходих в бултрако да си купя сегменти и там твърдяха че сивик с 1.8мотор нямало и двигателями бил от акорд.Обесних че е от сивик англичанка аеродек или като мойта самоче модел1.8vti ате не 1.8 се слага само на акорд,и да съм намерил номер на рама на такъв акорд и понего дами намерят частите които ми трябват защото по номера на мотора нестава,тогава направо щях да падна.

Падай си.Но не става по номер на двигателя. Защото не са еднакви нищо че пише примерно Х23А ама има няколко Х23Ата.Плюс това те искат да си гарантират че ще се поръча точната част а не после да се правят рекламации.Нито пък програмата за частите има поле в което да напишеш номер на двигателя. Само по номер на част/ВИН/или избираш модел автомобил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Номера на двигателя е със супурнайсет а не 3-4 знака и ако производителя/оторизираният представител/ не може да ти каже какви точно части са слагали вътре -> да го еб. в производителя/представителя/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Номера на двигателя е със супурнайсет а не 3-4 знака и ако производителя/оторизираният представител/ не може да ти каже какви точно части са слагали вътре -> да го еб. в производителя/представителя/

Може няма проблеми :oops: Само чакай да звъннем в Япония :DНе не може да ти каже веднага от каде е този двигател!!!! В програмата няма каде да се въведе номер на двигателя и да ти излезе!!!Ако пуснеш запитване до Япония може и да ти кажат каде е внедрен този определен двигател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами намира се един номер на рама на англичанка с B18 и готово...А каква би била цената на комплект сегменти за този двигател в Бултрако - 1800лв?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами намира се един номер на рама на англичанка с B18 и готово...А каква би била цената на комплект сегменти за този двигател в Бултрако - 1800лв?

Едно време и аз си мислех че бултрако надува цените на резервните части...Да но не е така.. това са цените на Хонда за европа!! (Вчрно им аи надути части като АТФ-З1 което е 22лв в европа а тука 39лв).но като цяло цените са такива каквито са в европа за ХОНДА

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе и така е и не е така. Един пич тука във форума нали предлагаше поръчка на части от Хонда в Германия и цените на някои неща бяха по-евтини от тук. Да не би германците да са с по-нисък стандарт, че техните дилъри слагат по-малки надценки?А Хонда явно са решили, че европейците са много богати и могат да плащат в пъти повече от японците и американците... Странно мислене, но щом така си ни представят - парите ще отиват не при тях, а при китайските, турските и арабските им "конкуренти", а ние ще се чудим що ни се трошат толкова често колите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо колега съжелявам за случилото се!Тъй като аз работя във фирма която продава и поддържа после нови автомобили, ще ти обесня как стоят нещата (без да защитавам или обвинявам някого)1.При предаването на автомобила СЪС СИГУРНОСТ са ти казали, че маслото се сменя на определени километри ИЛИ 1 година!При пресрочие на едното от двете с определено време или километри ( в зависимост от производителя обикновено 1000км. или 1 месец) гаранцията ти пада!Това го пише в сервизната книжка която според мен си длъжен да прочетеш.2.Предната ти решетка няма нищо общо с гаранцията!Това се поема от каското което е съвсем отделна институция от въпросния дилър.Ти имаш право да изискаш колата ти да се оправи в друг сервиз който има договор със съответната застрахователна компания!3.Един и същ цвят боя покрита върху метал и пластмаса приема леко по-различен цвят.Мааалко по светъл върху пластмаса.Не съм технолог и не знам защо, но броните на новите коли имат дори разлика от завода.Българите не сме свикнали да си купуваме нови коли.Взимаме и караме.Гледайте си договорите за покупко продажба (особено ако купувате на лизинг), четете си внимателно сервизните книжки и други документи! Ако сервизите правят нещо нередно - търсете си правата! Това, че не сте си прочели книжките за експлатация си е немарливост.Друг е въпроса, че приемчиците са глупави и не им стана ясно: след продажбения сервиз е много по-важен и печеливш от продажбата на нови коли и като си купи някой нова кола после го заебават и отношението към клиента е типично Българско.Особено в големите градове.

Редактирано от Krelion

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм си имал вземане-даване с българските сервизи, но като ви слушам имат много години докато стигнат турските (а какво остава за западните). Преди две седмици както си изпреварвах един товарен автомобил, имаше някакво дърво на пътя, греда с размери може би 8 см настрани и поне 40 дължина. Та камиона като мина през нея и право в десния калник и го смачка лекo, съответно се бяха скъсали 2-3 пластмасови клипсове, за които е закрепен фарът. Заради тия клипсове в сервиза си го смениха фара, на стойност 330 лири, даже не са ми искали протокол от полицията. Седнах и написах обяснение на английски, а там никой не го говори този език. Общо поправката струваше 550 лири. Само за сведение годишното ми каско, пълно покритие, при оценка на колата 40 000 лири, е 1185 лири (около 1070 лв български пари).

добре каде в Турция имаш предвид Хонда официялин сервиз ли

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я си прочети книжката дали си длъжен в сервиз на Хонда да си сменяш маслото. И ако не мини някаде да ти биат печат с задна дата :oops:Иначе в САЩ можеш кадето искаш да си сменяш маслото без да ти отпадне гаранията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами намира се един номер на рама на англичанка с B18 и готово...А каква би била цената на комплект сегменти за този двигател в Бултрако - 1800лв?

Едно време и аз си мислех че бултрако надува цените на резервните части...Да но не е така.. това са цените на Хонда за европа!! (Вчрно им аи надути части като АТФ-З1 което е 22лв в европа а тука 39лв).но като цяло цените са такива каквито са в европа за ХОНДА
да бе... гарнитура на капака на клапаните човека от Германия ми достави за 65лв с доставката, Бултрако искаха 3-цифрена сумаАз не разбирам какъв е проблема да ремонтират гаранционно колата?! Човекът просто не е бил в страната?!Кола на година и 3 месеца с повредена скоростна! Ако няма следи от изнасилване (то как ли на автоматик?!) - значи става дума за дефектна кутия.Какво, от Англия ще ги питат как така скоростната на 1 от 100те продадени сивика е повредена?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка аз обаче не разбрах дали са ти приели рекламацията или не :oops: или защото не ти се чака си ги отебал и ще се оправяш сам :D

В крайна сметка ми отказаха, макар че съм абсолютно сигурен, че това е прищявка на Булграко и както отказаха така можеха и да я оправят.... ако колата беше купена от тях, а не от друга фирма! Между другото за което са си виновни самите те, защото аз като им се обадих преди 2 години, имаха 4 автомобила всичко на всичко в цяла българия, 1 година след пускането на автомобила в продажба, като 1 беше във варна и един в пловдив. Предложиха ми евентуално да ми доставят след 6 месеца.... може и в другия живот, след като се преродя в жаба.В крайна сметка е факт, че колата има производствен дефект и не аз съм причината колата да се повреди и е редно да се поеме повредата от гаранцията. Също така е факт и че маслото макар и на двигателя, който няма нищо общо е сменено в срок от километри, но със закъснение във времето и макар колата да е била в гараж с постоянна стайна температура, официалния документ казва че имат право да я откажат.Във всички случаи за мен бултрако не са достойни за представители дори на трабант за българия, с извинение на всички почитатели на този автомобил. Пожелавам Ви никога да не стигате до подобни ситуации...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я си прочети книжката дали си длъжен в сервиз на Хонда да си сменяш маслото. И ако не мини някаде да ти биат печат с задна дата :oops:Иначе в САЩ можеш кадето искаш да си сменяш маслото без да ти отпадне гаранията.

Няма да им падна до тяхното ниво. Нека се радват, че са ме преебали... рано или късно ще им се върне...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич, посъветвай се с адвокат. Личен съвет.Срокове, смяна, гаранционни условия и тн. Да ги разгледа някой компетентен адвокат и ги поцепи от съд.Не смятам, че срока е основание да ти отпадне гаранцията точно в твоя случай.P.S. На теб ще ти вземат кинти за ремонта, а към Хонда Ко ще отнесат ремонта като гаранционен. Така хем от теб ще вземат пари, хем от Хонда.Заради такива врътки на други фирми им отнеха изключителните права за дистрибуция на коли (и не само на коли).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е готова. :punk: Кофти случка с гаранцията.(трябваше друг да плаща)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е готова. ;) Кофти случка с гаранцията.(трябваше друг да плаща)

:punk: Е тва да се чува! Както казват - всичко е добре когато свършва добре. Щом i-shifta е станал дано и моята стане утре! Само да не е с лагер от Бултрако за 492069лв... Редактирано от Slade

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един въпрос по темата, към разбиращите: какво става като натиснеш педала на газта и педала на спирачката едновременно при автоматична скоростна кутия?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бъркайте "I-SHIFT"с автоматична кутия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бъркайте "I-SHIFT"с автоматична кутия.

Омбре, аз си мислех че i-shift-а е "помагало" да подскажеш на автоматика чи искаш предавка нагоре или надолу :thumbs1: не че съм карал :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...