Jump to content
NikolaiN

Изпускателна система

Recommended Posts

Здравейте, искам да попитъм някой виждал ли е в България да се продава някъде такова гърне? http://www.vbox7.com/play:287281ffНа Vitara-та бях и сложил спортно гърне и се чуваше добре, но за дълъг път ти бръмва главата.Сега за хондата искам на дълъг път да е тиха а в града примерно да се чува :o и като гледам май само това гърне ще ме оправи.Ако някой знае нещо... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бъди сигурен, че няма да е евтино като му гледам цената в клипа :o. Иначе ако искаш по "спортен" звук, земи си един кюнец на YED за 60-70 лева и си бръмчи. Лично аз съм с такъв, но постоянно съм с блендата на него, че без нея много надува и бучи .. На дълго не се оплаквам, хондите и за без това са си шумнчики така че ... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично за първи път виждам нещо такова....но мислиш ли, че си струва 400$ без доставка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли вариант ръчно да го заглушавам с някъкъв накрайник ли незнам?Моето предишното ми струваше 200лв неръждавейка и имаше опция за регулиране, но ефекта беше нулев -> това е на витарата Публикувано изображение

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хареса ми идеята, но е прекалено скъпо. Виж ако си ги направим ще е поносимо. А от това на снимката има ли полза? Виждал съм да се продават, но не съм ги чувал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хареса ми идеята, но е прекалено скъпо. Виж ако си ги направим ще е поносимо. А от това на снимката има ли полза? Виждал съм да се продават, но не съм ги чувал.

Звук изкарва и то хубав, но като ще трябва да ходя някъде по надалеч :o затова ако някой знае номер да го заглушавам някак си като излизам на дълъг път да сподели

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз лично смених няколко гърнета и трябва да ти кажa че звука идва само и единсвено от ремус :) много приятен и плътен звук и не ти гръмва главата на дълъг път ако е само за звука а не за гъзарията да го променяш това е :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
какво е това?Нищо не ми говори ;)
Въпросната клапа, която можеш да си монтираш където искаш по генерацията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с такова гърне каквото си сложил на Витарата, и съм много доволен с тези клапи които си ги отворил до край аз съм ги затворил и се получи много добре. На дълъг път е изключително тиха като за спортно гърне ефекта е като нещо на това Варекс което е от клипчето. Неможе да стане като звук със сток гърне но е доволно ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това изглежда много много мания. ТУК може да видите някой идеи за слагане.

А ТУК едно клипче как се държи CIVIC Si.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че ще стане да минем и по-евтино.Сигурен съм, че някой майстор ще може да го измайстори ако не ел. то поне ръчно да я мърдаш тази клапа...не ми изглежда голяма философия.Ще поразпитам тези дни да видя какво ще кажат ;)

Редактирано от NikolaiN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

до колкото разбрах аз от клипчето, ползата от клапата е, че когато е затворена въздуха е принуден да мине пп друг път (тоест да направи 1-2 обиколки с което да се заглуши)та ако на нашите обикновени гърнета сложим такава клапа, като я затворим къде ще отиде въздуха ??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

М за по евтино сигурно може, но все пак хората са го направили достатъчно добре щом го предлагат с 4г гаранция за 180$ и 1г за 140$ --> предполагам че материалите който са ползвани са добри но за това може да се изкаже май само някой който разбира от тези работи. За по евтино вероятността да оцелиш правилната комбинация от материали май не е много голяма затова минимум от 2риа път ще стане както трябва и то май пак ще се върже всичко на тези пари.Stancho - на тези снимки които аз съм дал за пример клапата е сложена преди задното гърне - т.е. сложиш ли я там при отворена клапа задното гарне го няма при затворена си е като нормална кола ( минава през крайното гърне ). Май е варянт и да я сложиш след карализатора (резонатора) и дирекно там да излиза.

Редактирано от LUZIFER

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой замисли ли се защо изходната тръба на гърнето при фабрична генерация излиза малко зад бронята или на нивото и? Ако сте карали без гърне, предполагам сте усетили неприятните миризми на изгорели газове в купето, особено на отворени прозорци. Няма да е добре ако и при тази система се получава така. И все пак гледам из нета че доста хора са си сложили. Може пък да няма миризми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де не може ли да се изкарат изгорелите газове след бронята ако се сложи тръбата след клапата с един наий обикновенн накрайник, че да не мирише на изгорели газове и да не загрява купето ( един път съм карал старата консерва с разкачена генерация от меката връзка и много нажежаваше купето )?Трябва ли да се ползват 2 клапи ( една преди гърнето и една на правата тръба) или там от където има по слабо съпротивление от там ще излиязат всичките изгорели газове?

Редактирано от LUZIFER

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми хареса повече първата идея от клипа, ще ги накарам да модифицират гърнето отвътре така че като се затвори клапата да минава въздуха пак през гърнето но по друг заглушителен път.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми хареса повече първата идея от клипа, ще ги накарам да модифицират гърнето отвътре така че като се затвори клапата да минава въздуха пак през гърнето но по друг заглушителен път.

Не ,че искам да се заяждам брат ,ама ако всеки от кръжока по труд и техника можеше да "модифицира" така гърнета то те нямаше да струват по 480 $, определено цената не е само заради клапата :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми хареса повече първата идея от клипа, ще ги накарам да модифицират гърнето отвътре така че като се затвори клапата да минава въздуха пак през гърнето но по друг заглушителен път.

Не ,че искам да се заяждам брат ,ама ако всеки от кръжока по труд и техника можеше да "модифицира" така гърнета то те нямаше да струват по 480 $, определено цената не е само заради клапата :)
Ами днес питах на 2 места, казаха ми че ставало но имало голяма играчка и не им се занимавало и се продавали ръчни алтернативни на това с дистанционното които били пак на нормална цена(не говорим за марково а средна работа гърне) Ще питам и на още 2 места където са доста заредени с модели гърнета, почти съм сигурен че ще имат нещо такова каквото търся

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви са тези ръчни алтернативи? Гърнета с тапи продават и някои колеги във форума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви са тези ръчни алтернативи? Гърнета с тапи продават и някои колеги във форума.

Ами пак с такава клапа, но да я завърташ ръчно а не с дистанционно...иначе за какви тапи говориш?Изолират ли напълно бученето, че сякаш не съм виждъл такива

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж

ианче не знам дали действително тези дето се предлагат тук изкарват такъв звук. Виж тази тема тук. Редактирано от LUZIFER

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето едно клипче,на мойта "либов" Гласче на Civic D14A4+модификации . Колата ми е със 4-2-1 колектор,един резонатор,тип "газоускорител"+една пура+крайно гърне на Шаен Спорт(генерацията е на 50мм)+ Cold Air Intake,като искам да направя една забележка че със всяко една от модификациите гласът на колата се изменя малко или много. На клипа съм със тапата,без тапата е брутален особенно след 5000Rpm :)

Редактирано от PETE_TONG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!Да се изкажа и аз неподготвен :) , обаче този линк дето го е пуснал колегата Фидо Дидо не е за пренебрегване. Струва ми се много по- лесно да се направи. В youtube.com има много хубави предложения за cutout exhaust (демек за тая джаджа) :D. И самата им направа ще много по лека за изработка ето един пример :http://www.installuniversity.com/install_u...explanation.htmмоторче + част от стар колектор + малко намеса от стругар = рев :)Успех на всички колеги запалени по спортния звук!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре де ако се направи така звука не минава през спортно гърне...няма ли да се чува само гирлотия :) щото като гледам си има обикновенно и като се затвори клапата минава през него, като се отвори през !?! :D никъде направо излиза от тръбата ли?

Редактирано от NikolaiN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви са тези ръчни алтернативи? Гърнета с тапи продават и някои колеги във форума.

Има две ръчни алтернативи:

1.С едно просто лостче преместваш потока на изгорелите газове.Като те спрат ченгетата как ще го заглушиш без да те усетят.

2.Пак с механичен лост, но с жило,като на ръчната.Контрола не е електронен, но имаш контрол!!!

 

Тази идея много ми допада и ще си поиграя с някои заварчик!

 

 

П.С. Нека колегите които са наясно да споделят ще има ли ефект и колко или само ще бръмчим!

Ако не изкочат поне 5 магарета повече, не си заслужава труда!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочетох няколко коментара, но не всички и незнам дали някой го е предложил, но според мен е в пъти по евтин и също така сполучлив вариант. Значи Идеята е да се намери някое хубаво гърне със заглушител - аз имам такова и "бучи" много, но като се сложи заглушителя който се вкарва около 5 сантиметра навътре в гърнето и изхода му е тесен като на оригиналното гърне. Пак се чува бученето, но почти не се чува - много по тихо е ;) Това да си играете да слагате клапи ми изгелжа прекалено скъпо и трудно за изпълнение и за употреба. Тази клапа ще епод колата и отварянето и затварянето ще е малко трудно ръчно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като гледам по клипчетата тези клапи -> http://www.badlanzhpe.com/po.php?products_id=34 се монтират преди обикновенното гърне, това означава, че газовете си излизат директно като все едно да си с права траба?което пък означава ли че звука ще е не особено приятен, само една гирлотия? Примерно аз изкам да постигна точно ей тъкъв звук ->

как ще стане като не минава през спортно гърне а излиза директно навън :lol: ? И още нещо да попитамКакто казах искам точно ей така да се чува дел сола
ако някой има подобен звук да ми каже как го е постигнал(махал е гърнета ли,резонатор ли има, катализатора стои ли, средно гърне има ли...или просто зависи какво спортно гърне ще сложиш?.Мотора е Б16А2 ако има някъкво значение...Чух 3 дел сола 2-та се чуваха гадно, само гирлотия а третия беше със страхотен звук(нещо подобно на клипчето по горе)Ето примерно това не ми харесва като резултат ->
а 2-та се чуваха доло-горе така..просто гирлотия без онази лека промяна която се усеща в определени обороти в първия клип който пуснах. Редактирано от NikolaiN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/88-92-00-06...sQ5fAccessoriesКолега ето това гърне е на колата която казваш че и харесваш звука казва се Twin Loop Muffler мисля даже че го въвеждат МУГЕН аз много съм се замислил за такова нещо за съжаление тука в БГ ги няма все още от И-Бей ще излезе около 200леваПоздрави и безаварийни :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, моя звук е почти идентичен. С гърне с тапа съм, кеф ти силно кеф ти тихо, тапата се слага за 1 минута. До края на седмицата живот и здраве, ще си изкарам колата от гаража и ще ти се обадя да я чуеш. Ако ти хареса ще те насоча към колегата от когото купих гърнето. Поздрави :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм достатъчно време с такова гърне тип пура за да знам че не е така. Мисля че туин лууп ще е една идея по дебел звука, но пак на дълъг път главата ти ще придобива квадратни очертания.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/88-92-00-06...sQ5fAccessoriesКолега ето това гърне е на колата която казваш че и харесваш звука казва се Twin Loop Muffler мисля даже че го въвеждат МУГЕН аз много съм се замислил за такова нещо за съжаление тука в БГ ги няма все още от И-Бей ще излезе около 200леваПоздрави и безаварийни :lol:

колега знам че е такъв тип и наистина май тук няма такива, но целта ми е просто същия звук да постигна не, че непременно да е същото гърне...знам че и с обикновенни спортни гърнета се постига този звук, но незнам точно кои модели и има ли изобщо разлика от моделите гърнета или зависи и по системата дали има средни гарнета, катализатор и т.н.

Колега, моя звук е почти идентичен. С гърне с тапа съм, кеф ти силно кеф ти тихо, тапата се слага за 1 минута. До края на седмицата живот и здраве, ще си изкарам колата от гаража и ще ти се обадя да я чуеш. Ако ти хареса ще те насоча към колегата от когото купих гърнето. Поздрави :P

Добре колега ще се радвам :)

Карал съм достатъчно време с такова гърне тип пура за да знам че не е така. Мисля че туин лууп ще е една идея по дебел звука, но пак на дълъг път главата ти ще придобива квадратни очертания.

Да така е и аз съм карал със спортно гърне и знам, че за дълъг път нестава...затова съм намислил да оставя оригиналното(без да се вижда) и да изкарам едно спортно което чрез клапа да се пуска и спира.При затворена клапа да преминават газовете през оригиналното гърне а при отворена през спортното...Защото ми се струва, че ако просто си излиза от клапата навън без да минава през крайно спортно гърне звукът ще е гаден, като все едно да си без никакво гърне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, моя звук е почти идентичен. С гърне с тапа съм, кеф ти силно кеф ти тихо, тапата се слага за 1 минута. До края на седмицата живот и здраве, ще си изкарам колата от гаража и ще ти се обадя да я чуеш. Ако ти хареса ще те насоча към колегата от когото купих гърнето. Поздрави :lol:

Колега дай да го чуем това гърне,ако имаш клипче?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мъдрите хора са казали "Хем боли хем сърби" :lol: Които иска да му е тихо просто да не си слага спортно гърне които иска дискотека да си слага :lol: . А за моята колица си имам спортно гърне но докато бях с катализатора то не се чуваше на дълъг път с нормално каране 100 120 :o

Редактирано от B7_

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мъдрите хора са казали "Хем боли хем сърби" :D Които иска да му е тихо просто да не си слага спортно гърне които иска дискотека да си слага :D . А за моята колица си имам спортно гърне но докато бях с катализатора то не се чуваше на дълъг път с нормално каране 100 120 ;)

там е работата че за дълъг път нестава ;) а това което е по средата на това гърне на снимката допринасиа ли за промианата на звука? http://image.automotive.com/f/techfaq/8951...iet+muffler.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един познат заварчик имаше Ситроен Ксара 1,4 и преди да му сложи турбина и да го попилее беше си направил пред задното гарне едно разклонение просто тръба. която вървеше успоредно на гърнето. И там беше направил една клапичка като руля на кораб, която се превключваше с едно жило под седалката си. Само се навеждаше и след 4 секунди колата ревеше. Кеф ти рев, кеф ти тишина. Питахме го защо не го е направил това пред катализатора, поне да няма никакво съпротивление назаде, той каза че не се е сетил. Направи го с оксижена и ъглошлайфа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Системата е измислена, клапата е готова и утре ще я монтират...ще направя и клип с резултата.Но искам да попитам каде в Добрич и в краен вариант във Варна има голямо разнообразние от накрайници за ауспуси?Търся си точно ей такъв Публикувано изображение

такъв Публикувано изображение

и в краен случай такъв Публикувано изображение

Редактирано от NikolaiN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега какво стана, 2 дена минаха, всички тръпнем в очакване?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...