todorid 0 #1 Публикувано 13 Август, 2009 Здравейте!Имам хонда акорд, 2.0, автоматик типтроник. Освен типтроника и стандартните скорости-паркинг, задна, неутрална, директна- има и предавка D3. Тя е последната. Някой може ли да ми каже при какви условия би трябвало да се използва тази предавка?Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda5500 2 #2 Отговорено 13 Август, 2009 (Редактирано) Както се досещаш сигурно,скоростната кутия е 4 степенна.Като сложиш на D3 НЕ превключва на четвърта,примерно ако се кара само на места на които не се развива голяма скорост (градско например) можеш да караш спокойно и на D3 . Редактирано 16 Август, 2009 от misho Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dachev 52 #3 Отговорено 13 Август, 2009 Освен това при екстремно изпреварване на много ппс е добре да включиш предваритено на D3 с цел да не превключва на четвърта при времено отпускане на газта. Аз обичам по няколко наведнъж да си изпреварвам. Но ако няма никой насреща ти няма смисъл. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Майната 4 #4 Отговорено 13 Август, 2009 ......също при спускане с по-голям наклон Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #5 Отговорено 13 Август, 2009 Значи колега Д3 се ползва само и единствено по големи изкачвания ,за да не ти превклюва на 4та ,защото ако си на Д4 ще включи 4та и ще загуби мощност и ще трябва псотоянно да натискаш повече гаста,по този начин автомата ще е в постоянна работа вклюва 3та изключва пуиска 4та загуба на сила голям разход.По тази пречина се поставя Д3 за да не се допускат всички тези неща.Някой модели при црв има един бутон на ръчката като си караш на Д4 и го пуснеш вдига рпм/сваля една скорост надоло/ и по този начин както си караш на д4 можеш спокойно в движение да го пускаш ,докъто ако го нямаш неможе или поне не ехубаво да си играеш да превклюваш със стандартен автомат по време на движение,може да се повреди.При много голямо спускане можеш да си я сложиш колата на 2ра и си ти ,но ако не е толкова голямо но все пак си го има ако прецениш преди да потеглиш можеш да я сложиш на Д3 но не и в движение/гледаш надолнище и си викаш оооооо тук е за д3 и я слагаш / Ако имаш такав бутон за който споменах всичко е много по лесно в движение както си караш на Д4 го пускаш и си ти Например при старото црв модела до 2001г на таблото си го пише 1 2 Д3 Д4 Н Р З илои там както са подредени ,но при по новия модел всички са снабдени с това копче и предавката Д3 липсва напълно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Майната 4 #6 Отговорено 13 Август, 2009 При много голямо спускане можеш да си я сложиш колата на 2ра и си ти ,но ако не е толкова голямо но все пак си го има ако прецениш преди да потеглиш можеш да я сложиш на Д3 но не и в движение/гледаш надолнище и си викаш оооооо тук е за д3 и я слагаш / Ако имаш такав бутон за който споменах всичко е много по лесно в движение както си караш на Д4 го пускаш и си ти ...и каква е разликата да натиснеш кикдауна на лоста, или да мръднеш от 4 на 3? Аз си прехвърлям от 4 на 3 и обратно 3-4 години вече, преди това 1-2г на митсубишито и нямам никакъв проблем, още повече че той си е направен лоста да се превключва без да се натиска предпазния бутон, както примерно към 2-ра скорост (но и на втора минавам в движение, когато е голям наклона). Автоматика не обича много ръчкане, но недейте де си мислите че може така лесно да го повредите - не забравяйте че се проектира и се кара от умствено ограничени американци основно ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #7 Отговорено 13 Август, 2009 Пич в грешка си Автоматиците се чупят повече и по често от ръчните.Прочети малко как на някои ХОНДИ автоматиците държат по 30-50 000мили и са аут!Например тази която е била на Сивик от 2000т а на горе (тя е CVT). Или пък на скоростната предимоя ОДИСЕЙ демек 1999-2002ра и там по толкова държи и е аутМного е важно дане се кара с никакво друго масло освен с оригиналното на ХОНДА АТФ-З1 Ма много е важно Иначе си ебава майката за нула време скоростната.А най големия ташак е че в сервиз оторизиран от бултрако "майсторите" си нямат ни най малката идея как се сменя маслото на автоматик без да свалиш скоростната (как се сменя изцяло)!! А го пише във ВСЯКА сервизна и дори потребителска книга за ХОНДА!!!4ри пъти се източва и пълни от пробката!източваш всичко което може да се източи от пробката. караш 1-5км и така до 4то наливане на АТФ-З1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogo 25 #8 Отговорено 14 Август, 2009 Малко офф: Изключването от скорост на по-дълги светофари вреди ли на скоростната кутия? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aλexandro 12 #9 Отговорено 14 Август, 2009 Някой модели при црв има един бутон на ръчката като си караш на Д4 и го пуснеш вдига рпм/сваля една скорост надоло/ и по този начин както си караш на д4 можеш спокойно в движение да го пускаш.Спортен режим??? Иначе няма проблем да се превключва в движение от Д4 на Д3. Стига да не си влязъл в обороти на 4-та (то трябва да си луд за да превключиш тогава). При изкачване някъде в планината например, задължително избери D3.Съвет - винагинатискай хубаво педала на спирачката при превключване и изчаквай така докато усетиш че е превключила. А относно маслата. Когато си купих колата я закарах в сервиз Омбре 1. Понеже бързах и момчетата бързаха забравиха да ми сменят маслото на скоростите. Питах ги направо какво масло слагат за да си го сменя сам. Там човека ми каза Castrol ATF или Valvoline ATF. Нека Омбре да каже колко скоростни е счупил с тези масла Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #10 Отговорено 14 Август, 2009 (Редактирано) Ето офицялно за смяната на АТФhttp://www.google.bg/url?sa=t&source=w...Tc0Cmhaq9b-drBwTo thoroughly flush the transmission, the technician should drain and refill it with Honda ATF-Z1, then drive the vehicle for a short distance. Do this three times. Then drain and ref ill the transmission a final time. Редактирано 14 Август, 2009 от sand0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #11 Отговорено 14 Август, 2009 Някой модели при црв има един бутон на ръчката като си караш на Д4 и го пуснеш вдига рпм/сваля една скорост надоло/ и по този начин както си караш на д4 можеш спокойно в движение да го пускаш.Спортен режим??? Иначе няма проблем да се превключва в движение от Д4 на Д3. Стига да не си влязъл в обороти на 4-та (то трябва да си луд за да превключиш тогава). При изкачване някъде в планината например, задължително избери D3.Съвет - винагинатискай хубаво педала на спирачката при превключване и изчаквай така докато усетиш че е превключила. А относно маслата. Когато си купих колата я закарах в сервиз Омбре 1. Понеже бързах и момчетата бързаха забравиха да ми сменят маслото на скоростите. Питах ги направо какво масло слагат за да си го сменя сам. Там човека ми каза Castrol ATF или Valvoline ATF. Нека Омбре да каже колко скоростни е счупил с тези масла Ми разрови се в интернет да видиш колко скоростни ритат като кобила от масло различно от АТФ-З1 на хонда.Пък и Омбре продава оригинално АТФ-З1 незнам защо сте се изхитрили с по евтиното??? За да правиш ремонт на скоростна след 10 000км? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nasakoto.Yakata 5 #12 Отговорено 14 Август, 2009 Колега това което си дал за пример е само когато временно е слагано масло размично от Honda ATF и се налага да се направи промивка (flushing) по описаната процедура с трикратна смяна. Точка 5 има 2 варианта и промивката е вторият както е описано от теб.Обърни внимание че за ръчките не е спомената думата "промивка" в подобна ситуация, а всичките разновидности на скорости и двигатели са с почти идентични описания. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aλexandro 12 #13 Отговорено 14 Август, 2009 Ми разрови се в интернет да видиш колко скоростни ритат като кобила от масло различно от АТФ-З1 на хонда.Пък и Омбре продава оригинално АТФ-З1 незнам защо сте се изхитрили с по евтиното??? За да правиш ремонт на скоростна след 10 000км?Аз не споря с Интернет. Просто ми е малко трудно да пропътувам 200 км в едната посока (Козлодуй - София) само за да си купя масло за скоростите. Купих каквото имаше при нас (Кастрол). Предварително питах момчето там какво сипват те за да знам. Сега знам вече че предлагат и Honda ATF, но тогава само това ми казаха. Нека Омбре се включи и да каже какво е положението. Той самия мисля че има поне един автоматик от своите автомобили. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda5500 2 #14 Отговорено 14 Август, 2009 Ето офицялно за смяната на АТФhttp://www.google.bg/url?sa=t&source=w...Tc0Cmhaq9b-drBwTo thoroughly flush the transmission, the technician should drain and refill it with Honda ATF-Z1, then drive the vehicle for a short distance. Do this three times. Then drain and ref ill the transmission a final time.това 3 пъти източване и пълнене предполагам все с ATF-Z1 трябва да се прави,ако е по книга и всеки път с ново масло,така ли ? Една груба сметка излиза,че за една смяна,ако сам си сменяш маслото ти излиза към 600 лева ! Някой това правил ли го е на 10-12 годишните ни коли ??? ама честно... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #15 Отговорено 14 Август, 2009 (Редактирано) "Do this three times. Then drain and refill the transmission a final time. " Направете това ТРИ ПЪТИ После го направете за последен път Демек 4ри ПЪТИ!!! пример: ОДИСЕЙ 1997ма АТФ-З1 5.8литра на основен ремонт / 2.8литра на източване: 1ва точилка: източваш 2.8литра наливаш 2.8литра и изминваш 1-5км равносметка: (50% старо масло) + (50% ново масло) 2ра точилка: източваш 2.8литра наливаш 2.8литра и изминваш 1-5км равносметка: (25% старо масло) + (75% ново масло) 3та точилка: източваш 2.8литра наливаш 2.8литра и изминваш 1-5км равносметка: (12.5% старо масло) + 87.5% ново масло) 4та точилка: източваш 2.8литра наливаш 2.8литра и изминваш 1-5км равносметка: (6.25% старо масло) + (93.75% ново масло) "Колега това което си дал за пример е само когато временно е слагано масло размично от Honda ATF и се налага да се направи промивка (flushing) по описаната процедура с трикратна смяна. Точка 5 има 2 варианта и промивката е вторият както е описано от теб. Обърни внимание че за ръчките не е спомената думата "промивка" в подобна ситуация, а всичките разновидности на скорости и двигатели са с почти идентични описания." колега: точка 5 е да долееш АКО маслото не е в нивото НО!! е чисто и бистро като ново (сега да не ти търся какво казват хонда за дисколоризацията (демек като си е променило цвета). точка 2 е ако маслото ти е говняно на цвят ХОНДА АТФ-З1 или не е ХОНДА АТФ-З1 "Обърни внимание че за ръчките не е спомената думата "промивка" в подобна ситуация" а ти обърни внимание че на ръчните няма турбина която да ти е изцокала половината количество масло (демек да не се източва от пробката) "това 3 пъти източване и пълнене предполагам все с ATF-Z1 трябва да се прави,ако е по книга и всеки път с ново масло,така ли ? Една груба сметка излиза,че за една смяна,ако сам си сменяш маслото ти излиза към 600 лева ! Някой това правил ли го е на 10-12 годишните ни коли ??? ама честно... wink.gif smile.gif" Чесно ли??? Одисейя стария ми е на 270 000км и не беше с оригинално хонда или пък беше заминало. Направих промивката 3пъти (трябваше 4ри пъти) подобри се чуствително превключването. Но вече беше късно (около 200лв масло)!! Сега смених с нова скоростна и още 6литра по 38лв АТФ-З1 Чесно луд ли съм???? Нали с годините скоростната се подмладява???? Тъп ли съм да си мисля обратното и да и сменям маслото????? И как го изчисли 600лв????? 4ри пъти по 2.5литра = 4x2.5x38лв = 380лв (Омбре каза че има за към 25лв литъра) Омбре е с ШАТЪЛ 1998ма автоматик. Я кажете колко от вас са с чуждо масло и са минали над 10-20 000км и сутрин като дадът на задна дигателя не и изтръгва тампоните?? А после като превключва пак удря!! Редактирано 14 Август, 2009 от sand0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #16 Отговорено 14 Август, 2009 (Редактирано) Пишете в гугъл: ATF-Z1 harsh shiftingИ четете ето един пример:Atf-z1 is the same as dexronIII?DEXRON III can be used as a temporary replacement if you're just topping off the transmission, but should not be used as regular fill, and definitely not for a complete drain and refill. The DEXRON III is slightly thicker than the ATF-Z1, and also does not have the special additives that the OE Honda fluid does. It will cause harsh shifting, and if used for an extended period of time will gum up the shift solenoid. The shift solenoid is expensive, and the transmission would need to be flushed with the correct fluid before it will shift right.А ако почетете ще откриете че всеки втори с не оригинално АТФ-З1 му "рита като кон" скоростната. Редактирано 14 Август, 2009 от sand0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aλexandro 12 #17 Отговорено 14 Август, 2009 Аз съм изминал 20 000. Ако трябва да дам 400 лв за смяна на маслото за да не ми рита като кон (магаре, катър, муле, зебра) направо ще си купя ръчни скорости. Извинявам се на автора на темата, защото много се отклонихме от нея... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #18 Отговорено 14 Август, 2009 (Редактирано) Аз съм изминал 20 000. Ако трябва да дам 400 лв за смяна на маслото за да не ми рита като кон (магаре, катър, муле, зебра) направо ще си купя ръчни скорости. Извинявам се на автора на темата, защото много се отклонихме от нея...Пич ритането е първата стъпка преди да изхвърлиш кутията То не е само да ти рита и до там Очаквай по на там да не превключва скорости И кво ръчните са безплатни??? А знаеш ли в каква игра и коло кинти ще ти струва ръчна кутия???Както казах Омбре спомена за 4литра рязфасовката за към 90лвтакаче не е 400лв ако Омбре намери на тази цена.Или пък ако имаш някой с контейнер от САЩ там цената е 5-6$ на литър.Принципно в европа цената на АТФ_З1 европейското е към 20лв. Но бултрако леко са я умножили по 2 или 3 като се има в предвид че 20лв е крайна цена в европа и че предполагам бултрако в взима на 10лвТака че 200лв . 10литра као някой то го донесе от Германия/ Австрия... Редактирано 14 Август, 2009 от sand0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aλexandro 12 #19 Отговорено 14 Август, 2009 И сега какво? Ако си промия кутията ще спре да рита и ще изкара xxx км повече? Не ме разбирай погрешно... нямам за цел да споря излизшно. Просто искам да сложим на масата всички варианти защото колата ми е на 15 години. Идеята ми беше ако да речем дам тези 200 лв дали ще си залужава? И ще може ли тази инвестиция да се изплати от една 15 годишна кола карана с Бог знае какво масло в скоростите? Да не стане така, че въпреки, че ще я глезя сега, тя вече да си е изпяла песента? Тогава тези пари ще са хвърлени на вятъра.Това са въпросите които искат отговор. Ясно е че щом всички казват че Honda ATF е най-доброто значи е така. Спорна е обаче рентабилността на тези пари вложени в една 15 годишна кола на 150 хил. "реални" километра... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #20 Отговорено 14 Август, 2009 (Редактирано) И сега какво? Ако си промия кутията ще спре да рита и ще изкара xxx км повече? Не ме разбирай погрешно... нямам за цел да споря излизшно. Просто искам да сложим на масата всички варианти защото колата ми е на 15 години. Идеята ми беше ако да речем дам тези 200 лв дали ще си залужава? И ще може ли тази инвестиция да се изплати от една 15 годишна кола карана с Бог знае какво масло в скоростите? Да не стане така, че въпреки, че ще я глезя сега, тя вече да си е изпяла песента? Тогава тези пари ще са хвърлени на вятъра.Това са въпросите които искат отговор. Ясно е че щом всички казват че Honda ATF е най-доброто значи е така. Спорна е обаче рентабилността на тези пари вложени в една 15 годишна кола на 150 хил. "реални" километра...Чакай чакай..Твърдиш че от менте АТФа сега ти рита кутията ли??Да уточним този момент.какви са симптомите?? Пуснал съм по форума линк с сервизен мануал за прелюд. Там като отвориш на скоростна имаш един трабълшутинг (симптом - причина - какво да тесташ )Но да първото нещо е смяна на маслото.Можеш да минеш и със 6литра + да платиш на майстор да свали скоростната и турбината и да ги източи пп: ако я разглабчяш да знаеш че турбината се качва заедно със скоростите Задължително! И трябва на три пъти да потъне до край. Редактирано 14 Август, 2009 от sand0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cheto_82 0 #21 Отговорено 14 Август, 2009 (Редактирано) добре , а какви са алтернативите ако няма такав АТФ на хонда , нека сподели някои които е кара с различно масло Редактирано 14 Август, 2009 от cheto_82 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #22 Отговорено 14 Август, 2009 добре , а какви са алтернативите ако няма такав АТФ на хонда , нека сподели някои които е кара с различно масло Колега??? от няколко поста на сам обяснявам че алтернативата е да си купиш нова скоростна.....Каде няма ХОНДА АТФ-З1??? В джунглата ли живееш?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dachev 52 #23 Отговорено 14 Август, 2009 На мен проблема с свиреното на кутията започна точно след опресняване на маслото с 2.5 л преди 1 год. Сложено е оригинално АТФ. Постепенно започна да свири кутията и звука се засилва постоянно. А! и на задна за сега само малко ми рита. Ако знам, че звука ще изчезне съм готов да купя 20 литра по 30 лв Иначе кутията като цяло според мен се държи нормално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Майната 4 #24 Отговорено 14 Август, 2009 момчета не се заблуждавайте, АТФ не е "най-доброто" за автоматицита на хонда.....то е "единственото" допустимо масло! Ритали ви кутиите, не издържали автоматиците с друго масло.....ами що не опитате за по-евтино да карате двигателите си с хидравлично масло? След като производителя изрично е споменал какво да е маслото - това ще е! Моя автоматик си превключва толкова мазно при плавно каране, че чак не долавям понякога кога е минал с предавка нагоре. Просто си опреснявам маслото редовно и това е. При работа на място напр. на светофар никога не оставяйте на N (неутрална), понеже се покачва неимоверно налягането в кутията и води до лоши последствия, дори при спрян мотор не бива да се тегли автоматик на неутрална до колкото зная или поне да е на къси разстояния. Има начин за тест на автоматика дали е в кондиция, няколко начина за бързо потегляне с превъртане на гумите (дори 225/17 ), възможност за изреждане на всяка скорост до прекъсвач...........но не ви съветвам да правите тия експерименти. Не че ще се счупи лесно, но по-добре да не се насилва излишно. Статистиката сочи, че докато ръчна скоростна кутия издържа без ремонт средно до 250.000км, автоматиците устискват над 500.000 преди смяна на съединител. Ремонта на автоматик с частите излиза около 2 пъти ремонта на ръчката с оригинални части, друг е въпроса че за ръчните има и доста ментаци. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #25 Отговорено 14 Август, 2009 (Редактирано) На мен проблема с свиреното на кутията започна точно след опресняване на маслото с 2.5 л преди 1 год. Сложено е оригинално АТФ. Постепенно започна да свири кутията и звука се засилва постоянно. А! и на задна за сега само малко ми рита. Ако знам, че звука ще изчезне съм готов да купя 20 литра по 30 лв Иначе кутията като цяло според мен се държи нормално.1: Ако маслото не е бистро и розово го сменяте!!!2: Има линкове изтеглете си сервизните мануали и четете стъпка по стъпка за да определите от каде идва проблема.. Може кабела да е хлабав което води до твърдо превключване може да имате проблеми със соленоидите и куп други...Теста за приплъзване е описан в сервизния мануал. По спомен: ръчна+ спирачка. газ до дупка за не повече от еди колко си секунди и оборотите не трябва да превишат еди колко си ако превишът значи преплъзва...Бла бла чете си сервизните книги.. Редактирано 14 Август, 2009 от sand0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #26 Отговорено 14 Август, 2009 за смяната на маслото - просто наскоро на руски форум попаднах на такава тема :~)Та хората в Русия ползват тръбичка, за да източат почти всичкото масло от раз. Дали работи метода не знам , ако маслото не се пресякло - би трябвало. А за това че Хонда АТФ e "единственото" - на vtec.net беше писано по въпроса от хора продаващи и поддържащи стотици и хиляди Хонди на година. Не си спомням подробности, но имаше споменати 1-2 вида "чужди" масла, които са ок . Единия дори твърдеше, че Хонда АТФ сe прави от "еди-коя-си" марка, боядисано с оцветител, за да се различава . Едното беше някакъв Дексрон но май не 2 нито пък 3. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #27 Отговорено 14 Август, 2009 С тръбичка казваш??? Аз разглобена турбина немога да изцедя до край а те шмекерите с тръбичка бъркали в задника на скоростнаа и източвали цялото??? ОкВарвайте им на тези дето били ок Те дори продават добавки за да ти стнаело по спецификация на ХОНДА Ама аз не го вярвам....Имал съм чуждо масло в скоростната и знам как рита ще ми избие тампоните когато сутрин дам на задна... после се оправя но в крайна сметка си заминава скоростната Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dachev 52 #28 Отговорено 14 Август, 2009 Въпросното PDF-че от 200 страници съм го дръпнал от форума и съм го гледал с виснала долна челюст и широко отворени очи. Очаровах се какъв куп неприятности могат да се случат на скоростната ми кутия. В общи линии звучи смяна с друга защото дори самите лагери вътре са с извънземни размери и с трудно обясними цени от каталога на Honda, ако се има в предвид и умножението на цените на българските официални вносители по 3-4, сумите за един само един лагер стават главозамайващи. Да не говорим за самия ремонт, ако трябва да плащаш на сервиз. Извода за мен е да карам докато колата спре и тогава смяна с друга кутия, естествено употребявана и с подобаващи гаранции от доставчика! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #29 Отговорено 14 Август, 2009 (Редактирано) Гледай сега лагерите не се прецакват лесно. Има ремонтни комплекти за скоростите..Въпроса е струва ли си 100-200$ за ремонтен комплект + 200-500лв за ремонт??? След като от Англия или европа можеш да си вземеш скорост за 200Лири примерно. Стига да не изядеш дървото И все пак направи трабълшутинга и установи каде е проблема.пп. Не е вярно че Бултрако надува цените. Дори и да го прави не е с много. Ако си изтеглиш ХОНДА ЕПЦ и видиш цените ще забележиш че цените в Европа са си такива. (може би една идея по ниски).А в САЩ там са си много по ниски но за това винете ХОНДА не бултрако. Редактирано 14 Август, 2009 от войводата/cls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dachev 52 #30 Отговорено 14 Август, 2009 (Редактирано) Цените ги гледам точно от ЕПЦ-то, но явно не важи за България, зощото гледах същото ЕПЦ в локалния български представител. Разликата наистина е само в цените и трудно си обяснавам такива големи разлики примерно от 81 евро на 145 евро - говоря за преден амортисьор. И се чудя как печелят търговците в белите страни?! Примера ми не е наистина 3-4 пъти по-скъп, но за някои части е така. Редактирано 14 Август, 2009 от Dachev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fiend 89 #31 Отговорено 14 Август, 2009 Мойта каляска наскоро чукна 200 000 (колко са реални само тя си знае) и автомата поне според мен си работи доста добре. Леко подритва при "кик-даун" но ако си я карам спокойно, превключва съвсем леко и плавно. Предполагам при студен автомобил си е съвсем нормално да рита малко повечко когато превключва но след има няма километър си влиза в режим. Въпросното (леко) подритване което беше споменато при включване на задна ми обясниха, че си е нормално. Просто информативно (и за лично успокоение), някой правил ли основен ремонт на автомат монтиран на Акорд 6 генерация ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #32 Отговорено 14 Август, 2009 Пич много яко са те излъгали че е нормално да рита на задна! Това са първите симптоми на скапване на кутияталеко подритване??? Не е леко!! колата ми подскача все едно са ме одарили на светофар!!Това преди де Сега е с нова кутия. Сново масло и нямя го нормалното ритане на задна!Потърсете в ебай transmission KIT Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #33 Отговорено 15 Август, 2009 (Редактирано) http://s75.photobucket.com/albums/i310/av9...t=ATFchange.jpg Редактирано 15 Август, 2009 от Restless Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #34 Отговорено 15 Август, 2009 http://s75.photobucket.com/albums/i310/av9...t=ATFchange.jpg Не виждам нищо ново освен че колата седи на място и не я извеждаш за по едно кръгче Иначе пак точиш 4ри пъти маслото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #35 Отговорено 15 Август, 2009 просто подкрепям думите ти с официален документ на Хонда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #36 Отговорено 15 Август, 2009 просто подкрепям думите ти с официален документ на Хонда Забележете какво пишат от ХОНДА:ХОНДА Оригинално АТФ-З1 и НИКАКВИ ЗАМЕСТИТЕЛИ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda5500 2 #37 Отговорено 15 Август, 2009 Колегата май искаше да знае само за какво е предавка "D3" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #38 Отговорено 15 Август, 2009 Е сега знае много повече И то важни неща. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6031 #39 Отговорено 15 Август, 2009 Хей момци, стига сте се плашили от тея автомати Нищо не е вечно, а те са едно от малкото опровержения на тая теза. Както вече бях писал в една друга тема - прецака ми се клемореда и ДВГ-то няколко пъти угасна в движение както си карах с над 100. Първите пъти дори не осъзнах кво стАа и така и спрях както си бях на Д. А знаете ли кво става като коляновия вал (и скачения към него хидротрансформатор) спи, а от другата страна скачения първ. вал "тича" яко ... ЕМИ НИЩО палиш и караш се едно не е било. Д3 е унаследен режим и при типтроника няма смисъл от него, тъй като електрониката "съобразява" при наклон че превключването на горна или долна предавка дори и на Д е необосновано или поради нисък въртящ момент (по нагорнище) или с цел моторна спирачка (по надолнище). Д3 е просто автоматичен режим ползващ само първите 3 предавки- примерно за ремарке , както Д2 е "зимен" и тям подобни други щуротии или екстри - кой както иска. Карайте и се небойте - подопечните на Соичиро сан са го измислили Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZERO 162 #40 Отговорено 16 Август, 2009 Забележете какво пишат от ХОНДА:ХОНДА Оригинално АТФ-З1 и НИКАКВИ ЗАМЕСТИТЕЛИе то остана и да напишат с кои други масла може да се замести ако им слушаме всичките глупости, трябваше и болтовете да завиваме с предпазно фолио Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове