Jump to content
B E X 3 M

S 2000 Vs Civic Type R

Recommended Posts

колеги искам да попитам коя от тез две каляски е по евтина за потдръжка.колко вървят консулмативите на едната и на другата.Благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да е лошо да напишеш коя генерация сивик :shy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам сивика ще е по евтин,колегата съм сигурен че визира 7ма генерация която е на цената на с2к.Големия въпрос по скоро не е в подръжката,а дали ти се кара предно или задно,в смисъл за такава кола е ясно че подръжката ще е по скъпа и , ако имаш точно пари по добре се насочи към други коли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да за 7-ма става въпрос.питам защотот скоро може да ме огрее една от двете .естествено предпочитам s2000 но според мен там частите са си бая по скъпички

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да за 7-ма става въпрос.питам защотот скоро може да ме огрее една от двете .естествено предпочитам s2000 но според мен там частите са си бая по скъпички

трябва да си на 1000% сигорен,че е така !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твърдо съм зад с2к,това е легенда докато типеР малко или повече си е масовка,скъпи части естествено,пази я като очите си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с двете ръце за S2000 уникален автомобил...,но ако трябваше да избирам S2000 или CIVIC 8 TYPE R нямаше да му мисля много. Type-R e супер красив въпреки,че по-стария му събратим CIVIC TR 7G е по-бърз :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

зависи за кой Type-R осмичка говориш - хеча вярно е по-бавен от стария, но седана е друга бира ... но пък много трудно се намира с ляв волана относно оригиналния въпрос, не очаквай да получиш отговори - никой от форума не е имал и 2те коли, че да ти отговори. пък който ги е имал, поддръжката им е най-малкия му проблем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:rolleyes: благодаря за отговирите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щом въобще ти минават мисли от рода на това колко ще ти е подръжката на С2000, въобще не те съветвам да си я взимаш :rolleyes:.грабвай един тайп Р и тва е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

баща ми скоро е решил да взима два type-r a и ми каза че ако разкарам моята кола може да ми подари едната.но аз естествено ще му предложа да купи s2000 вместо една от другите.там е работата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С2000 си е уникална кола, но си е само за газълък лятото, пичеловка демек :) Повече от един човек неможеш да качиш и ако не е с хард топ, аз просто не бих я взел, мекия таван я загрозява според мен, а нека да мислим, че все пак няма да я караш само лятото най-вероятно.Реално ако имам тея при бих скочил в едно японско седанче тайп-р, боли ма гъза, че е с десен волан, ще го преглътна зад волана на това зверче. Ако ще е за хеч, определено 7-ма бие пред 8-ма, понеже сие доказано, че е по-бърза. Но парите все пак ги дава твоя баща, така че избора си е твой. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако баща ти ще плаща и ти каже че нп скача в С2000 :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

зависи за кой Type-R осмичка говориш - хеча вярно е по-бавен от стария, но седана е друга бира ... но пък много трудно се намира с ляв волан

Не трудно, а до колкото знам изобщо я няма с ляв. Мисля че се произвежда за японския пазар само.По темата: Бе, много е спорен въпроса. Двете коли нямат нищо общо. Едното си е играчка а другото си е напълноприложима кола в ежедневието. Трябва сам да си претеглиш дали наистина да вземеш което искаш, което ти трябва или което е по разумно. Успех!П.С. "Блазе ти пич!" :rolleyes: Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

S2000 е супер , но само при условие , че имаш и друга кола за всеки ден.Иначе Тайп Р за мен е по-добрия избор като единствена кола.За избора 7-ма срещу 8-ма - това е въпрос на избор и качества , който търсиш.7-ма е по-добра кола в техническо отношение - по-бърза, по-добро окачване, повече възможности за силов тунинг8-ма е с по-добър дизайн, по-нова, а 2009 CW edition Тайп Р е и със LSDВсе пак каквото и да избереш все ще е уникално добра Хонда :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично моят избор би бил R Type частите са по евтини. Но все пак ако имаш още една кола за каране през зимата и можеш да си позволиш поддръжката на S2000 зимай него. Със сигурност ще хваща окото на повечето който нищо не разбират от коли докато, R type-a неразбиращите ще го пренебрегнат. А всички говорят за R type седан който го няма с ляв волан но ако ще се дават толкова пари мислил ли си за американският CIVIC Si.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звъниш в Бултрако и питаш.Колко излиза обслужването на двата автомобила !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

S2000 си е колата, каквото и да си говорим. Няма нищо общо с Type R. Остави обслужването - искаш ли двуместна! спортна резачка без таван или пък клониш към градска четириместна бегачка с голям багажник?Това трябва да ти е единствения въпрос...с другото се живее.Моят избор винаги би бил един дори за единствена кола - S2k.

Редактирано от victor_xtz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...бе то С2000 и тя не е ли гейска кола като ДелСол-а:) ...аз бих избрал по бързата и по мощната значи С2000 !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

От двете аз бих избрал S2000. Иначе ако трябваше да си избера Хонда за тези пари най-вероятно бих си избрал Integra Type-r (DC5) който идва с К20А двигател, LSD, 6 скорости, седалки Recaro, спирачки Brembo. Вероятно ще е по-скъп за поддръжка от Civic-a, но на мен ми харесва доста повече. За съжаление нито една от колите не съм я разглеждал на живо ;) Но Интеграта (Type-R) ми изглежда нещо като "златната среда" между S2000 и Civic Type-R. Проблем ще е че май има само с десен волан за японския пазар.Да се пуснеш снимки ако стане вътката с баща ти ;)

Редактирано от Alexandro

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взремай с2000 поне става за пързаляне.Определено ще те забелязват повече.И кабриото си кабрио

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...бе то С2000 и тя не е ли гейска кола като ДелСол-а:P ...аз бих избрал по бързата и по мощната значи С2000 :)

Значи в мечтите си би трябвало да съм гей... S2k много ясно - Тайп-Ер-ът за мен е бързооборотно ванче, което наистина има голям потенциал под капака, но друго си е надлъжноразположеният VTEC в комбинация със задно ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам от къде е дошло това убеждение в повечето от вас,че type-r 7-ма ген. е по-бърз от 8-ма ген. Единият е за 6.8, другият е за 6.6 от 0-100,което е пълна подробност с тези 0.02 в полза на fn2 пред ep3, но чак бил по-бърз и други подобни щуротии....само тези от Top Gear реват,че 8-а ( или по-скоро трябва да говорим за 2-ра и 3-та ген. специално при Type-R) имал недозавиване, да ви кажа добре си завива:rolleyes:,иначе по-новият бил hot hatch за 2007 -няма проблеми нали;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Прав си ... макар и новият да изглежда по голям !!! Но мен лично 7-а най мо допада , ако говорим за JDM-ската версия , тя е далеч по бърза от , който и да е Type-R :) разбира се като изключим NSX-R и Integra-R

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе темата не е да обсъждаме май кой type-r е по-добър, но при всички положения, без технологичните добавки разбирасе, 7ген. е просто фаворит във всяко отношене. За мен най-големия недостатък на 8ген. е смотаното задно окачване.. голяма стъпка назад. Да не говорим, че в двигателя промяната е за мижавите 1 кон... :lol: Пълна гъзария - S2000, второстепенна гъзария 8gen.Type-R, личен кеф - 7gen.Type-RТова е моето мнение. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И тотален, абсолютен, ипълващ отвякъде кеф Интегра тайп-р ДЦ5. И визия и двигател и поведения на пътя :lol::)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много Топ Гиър гледате всички! Ако има възможност покарай двете коли и вземи това което ти е на сърце!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много Топ Гиър гледате всички! Ако има възможност покарай двете коли и вземи това което ти е на сърце!

Масов проблем, Крелионе, масов!Хората купуват по предразсъдъци, по чужди сравнение, и изобщо не се замислят какво наистина им харесва, какво наистина им подхождаЕдно време и аз си мислех, че ще съм много бърз с кола без никакъв understeer и супер твърдо окачване - но се оказва, че много повече мога да се доверя на някой мек недозавиващ сивик, и съответно съм по-бърз - в реални условия, на непознат път с непознато качество и количество дупки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...