Jump to content
Guest Al_Capone

ЗАПИСВАНЕ за Национална Среща 2009

Recommended Posts

Guest Al_Capone

Скъпи колеги Хонда-фенове,

 

Имам удоволствието от името на екипа, който в последните три месеца се занимаваше и продължава да се занимава с организацията на това събитие, да ви поканя да се включите в Годишна Национална Среща на Хонда Феновете в България 2009.

 

Хората от Инициативният комитет по организацията сме се постарали тази година да направим такава среща, каквато не веднъж много фенове са споделяли, че им се иска да има – с организирани мероприятия, състезания, конкурси и като цяло – със „съдържание”.

 

Разбираме, че въпреки положените усилия за максимално точна и пълна организация на събитието, успехът му ще зависи до голяма степен от всички участници в него. Знаем и че като организатори със сигурност няма да сме перфектни и безгрешни... но нали „който не прави нищо, само той не греши”. В тази връзка много разчитаме на вашето позитивно отношение и участие и се надяваме всички заедно да успеем да превърнем тези 2-3 дена в истинско удоволствие и празник!

 

В секциите по-долу ви предоставяме информация за събитието. При необходимост от допълнително информация, не се колебайте да задавате въпросите си тук или на електронна поща honda2009@hondabg.com.

 

Време и място на провеждане

 

12 – 14 юни, 2009 г.

Почивен комплекс „Манастира”, в близост до гр. Велико Търново

 

Програма на срещата

 

За основния ден на мероприятието 13 юни (събота) са подготвени следните мероприятия:

 

1) Организирано авто-шествие на ХОНДА автомобили

Преминаване на колона от (много) Хонди по предварително определен маршрут през централната част на Велико Търново, като по този начин се дава публичност и се пропагандират мотото на срещата „Безопасността по пътищата зависи от мен!” и самото мероприятие.

 

Шествието ще се проведе при тръгването от комплекса към пистата за състезанията. За реализацията на шествието имаме подкрепата на Община Велико Търново и е осигурен е ескорт от 2 полицейски автомобила.

 

2) Автомобилни състезания на пистата в с. Ресен (*За повече информация и записвания използвайте "Тази тема")

*** Drag racing ***: Ще бъдат реализирани състезания в 3 класа, като схемата ще бъде „директно елиминиране”. Победителите от отделните класове ще се състезават за генерално класиране.

 

*** Майсторско шофиране ***: Състезанието ще бъде „за време”. Ще бъде определен маршрут по пистата (с помощта на сигнални конуси и маркировка по пистата), за преминаването на който ще се засича време. За всеки докоснат конус ще се добавят наказателни секунди към времето на съответния състезател.

Класове няма и идеята на състезанието е да може да вземе участие и „обикновения” Хонда – фен (който не е рейсър, тунингар и т.н.), тъй като за успех в състезанието от решаващо значение са уменията на шофьора, а не мощността на автомобила му.

 

*** Drag – пускания ***: При наличие на достатъчно време, след приключване на двете планирани състезания ще бъде осигурена възможност за пускане на свободно комбинирали се двойки от автомобили, които искат „да премерят силите си”.

 

На самото място на провеждане са осигурени:

- присъствие на Полиция, Бърза помощ и противопожарно оборудване;

- екип от страна организаторите, включващ Главен съдия и Директор на състезанието с екип от над 10 човека (технически комисари, маршали, стартьори, организационни помощници);

- съдийска маса с осигурено ел. захранване от генератори, компютърна техника и озвучаване;

- каски (шлемове) и бонета за състезателите;

- заграждения на местата за публиката;

- търговец на напитки и скара;

- химически тоалетни;

- маркировка на пистата.

 

Допълнителни такси за участници и публика на пистата няма.

 

Наградите за всяко състезание са нематериални (купи, възпоменателни плакети и др.) плюс евентуално други, осигурени от спонсорите.

 

В отделна тема, в която ще се правят записванията за участие в състезанията, ще се публикуват подготвените:

- организационна схема на пистата (старт, финал, зрители, съдийска маса, зона за сигурност, паркинг зрители, технически парк състезатели);

- вътрешен правилник за провеждане на състезанията на пистата;

- декларация, която всеки участник ще трябва да приеме и подпише.

 

За въпроси по отношение на самите състезания, моля използвайте създадената за това тема, благодарим ви!

 

/темата за условията и регистрацията за състезанията ще бъде публикува в рамките на до 48 часа след пускането на настоящата тема, така че ако в момента не я виждате - "изчакайте малко" и тя ще се появи :-) /

 

3) Конкурс „Най-яка Хонда за 2009 година”

Всеки участник в Годишната среща ще има право да се кандидатира за този приз. Класирането ще се извърши не от (някакво си) жури, а от всички участници в срещата – всеки присъстващ ще има право на глас. Тоест – това не е технически или друг обективен конкурс, а просто приз за автомобил, чийто външен вид допада най-много на членовете на участниците в нашия форум (приемайки, че присъстващите на срещата са представителна извадка за тях).

 

За включване в конкурса, моля отбележете желанието си да се включите в полето „Бележки” при попълването на online заявката за участие в срещата или изпратете писмо на адрес honda2009@hondabg.com.

 

4) Вечеря и вечерно парти в комплекса

Тук ще бъдат включени:

- официално награждаване на всички призьори от състезанията на пистата в село Ресен

- обявяване на резултатите от конкурса „Най-яка Хонда за 2009 година” и награждаване на призьорите;

- две състезания/викторини – едното свързано с любимата марка, а другото с музикална насоченост... с подходящи и интересни въпроси и награди;

- теглене на томбола, в която ще участват всички присъстващи на срещата;

- музика и танци до зори.

 

5) Мероприятие във Велико Търново, свързано с безопасността на движението

Очаквайте информация за това мероприятие в отделна тема скоро! Ще са необходими „доброволци”, които да се включат в тях – за предпочитане 5-6 доброволКи, които са готови да отделят един час в съботния предиобед, който ще прекарат със сигурност в добро настроение.

 

6) Мото на срещата - "Безопасността по пътищата зависи от МЕН!"

Текстът на мотото върху транспарантите и другите информационни материали ще бъде изписван "с имената ни" - на хората, които подкрепяме идеята за разумно и отговорно шофиране. Идеята е заимствана от начина, по който беше "изрисуван" болида на Хонда във Формула 1 миналата година. Всяка буква от текста ще е "направена" от много на брой имена (или обратно - графичният фон ще бъде "направен" от имената ни).

 

Имената, които ще "вплетем" в мотото ще са имената на всички участници + имената на всички колеги от форума, които въпреки, че няма да присъстват на срещата, имат желание да подкрепят инициативата. Последното ще може да направи всеки на специално подготвена online форма за подкрепяне на инициативата. Очаквайте съвсем скоро информация за това в отделна тема!

 

Времеви план на срещата

(подлежи на доуточняване и промяна – финалният му вид ще бъде получен от всеки участник на място)

 

*** Петък ***

09:00 – 22:00

Пристигане, регистрация и настаняване в хотелската част и палатковия лагер

 

*** Събота ***

09:00 – 20:00

Пристигане, регистрация и настаняване в хотелската част и палатковия лагер

09:00 – 13:00

Свободна програма, закуска и обяд в комплекса

13:00 – 14:30

АВТО – ШЕСТВИЕ във Велико Търново по пътя към пистата в с. Ресен

14:30 – 19:00

Състезания по драг и майсторско шофиране на пистата в с. Ресен

21:00 – ........

Вечеря и вечерно парти в комплекса

 

*** Неделя ***

08:00 – 10:00

Закуска в комплекса

08:00 – 14:00

Отпътуване от комплекса

 

Настаняване

 

Вариантите за настаняване са 3:

 

1) Хотелска част на почивен комплекс „Манастира”

21 двойни стаи – 36 лв / вечер (за цялата стая)

5 тройни стаи – 42 лв / вечер (за цялата стая)

18 четворни стаи – 40 лв / вечер (за цялата стая)

 

2) Палатков лагер в почивен комплекс „Манастира”

Осигурено е място за оформяне на палатков лагер в рамките на почивния комплекс. Осигурено е място в непосредствена близост до палатковия лагер за паркиране на автомобилите на къмпингуващите. Осигурена е химическа тоалетна, като ще могат да се ползват и 2 тоалетни в сградите на комплекса.

 

Екип от двама опитни и оборудвани колеги ще съдейства на място в палатковия лагер на всеки, който има нужда от помощ. Същите хора ще се грижат и за оптималното разпределение и организация на палатки, коли и хора.

 

Допълнителна такса за преспиването на палатка в рамките на комплекса няма.

 

3) Допълнителна база за настаняване – Почивен комплекс „Лесопарк” (разположен на разстояние 700 метра от комплекс „Манастира”).

30 двойни стаи – 36 лв / вечер (за цялата стая)

5 тройни стаи – 42 лв / вечер (за цялата стая)

 

Информация за условията в двата комплекса може да намерите на техните уебсайтове - www.manastira-bg.com и www.lesopark-bg.com.

 

 

Бюджет на срещата, спонсори & такса „участие”

 

Както на всички нас предполагам ни е ясно, за да може да се реализира сериозна организация и мероприятие, трябва да се осигурят съответните материали и да се ползват съответните външни услуги. Набавянето им може да стане по два начина – или чрез осигуряването им от хората, които са се заели с организацията, или чрез заплащането им.

 

Голяма част от необходимите за провеждането на срещата материали успяхме да осигурим по „първия начин” – хора от екипа ги предоставиха за ползване. Такива осигурени неща са например генератори за ток, тенти, маси, аудио-оборудване, преносими компютри, принтер, канцеларски материали, каски/шлемове, техника за почистване на пистата, промишлени пожарогасители, различни инструменти и други, и други...

 

Примери за необходимите за осигуряване чрез заплащане неща са осигуряването на полиция и медицински лица по време на шествието и на пистата, изработването/отпечатването на информационните материали (транспаранти, плакати, стикери и др.), осигуряването на химически тоалетни, оградна лента за пистата и така нататък, и така нататък...

 

На база на очакваните разходи беше съставен бюджет на мероприятието.

 

За осигуряването на финансовия ресурс, необходим за покриването на тези разходи, положихме много усилия за осигуряване на спонсори. Бяха подготвени подробно представяне на мероприятието и предложение с два вида спонсорски пакети. Тази информация беше изпратена до голям брой фирми, които преценихме, че биха се заинтересували.

 

Добрата новина е, че към настоящия момент вече ИМАМЕ спонсори. И то имаме един генерален спонсор (с по-големия пакет) и два официални спонсора. Наличните към момента спонсори са:

ЕКО България (Верига бензиностанции ЕКО) - Генерален спонсор

M&S Auto (Вносител и дистрибутор на авто-части за японски автомобили) - Официален спонсор

ОМБРЕ Сервиз (Специализиран сервиз за автомобили Хонда) - Официален спонсор

 

Не толкова добрата новина е, че осигурената сума от тези спонсори плюс сумата, събрана от реклама във форума, не покрива целия бюджет на мероприятието, както ни се искаше. Поради тази причина се налага да наберем сумата за останалата част от разходите като такса от участниците.

 

Стойността на общата „оставаща” неосигурена сума разделихме на очаквания брой участници. Така бе определена сумата на таксата, която ще събираме. Разбира се, ние не преставаме да се опитваме да осигурим още спонсори и се надяваме да постигнем успех и "да се появят” още такива. Ако това се случи, всички пари, събрани „отгоре” ще бъдат похарчени единствено за сегашната среща – ще се осигурят например допълнителни непланирани материали за всеки участник. Тоест – нищо като финанси няма да „остава” за срещи за следващи години, „за форума”, „за клуба” или каквото и да е друго. Всички осигурени пари ще бъдат разходвани само с цел реализацията на тазгодишната среща.

 

В резултат на гореописаното беше определена такса от 10 лв, която се заплаща еднократно от всеки „възрастен” участник в срещата. Всички присъстващи до 16-годишна възраст приемаме за деца и те не заплащат таксата. А „всеки участник в срещата” означава човек, който отговаря на ПОНЕ ЕДНО от следните условия:

- по време на споменатия в началото период на срещата пребивава в някой от двата комплекса (вкл. в палатковия лагер);

- взима участие като състезател в някое от състезанията на пистата в село Ресен.

 

Всички направени разходи се водят на детайлен отчет, за да бъде осигурена максимална точност и прозрачност на похарчените средства. А ако някой от вас е собственик, служител или има контакт във фирма, за която смята, че би се заинтересувала от спонсорство на мероприятието, нека за подробности и информация се свърже с организационния екип на адрес honda2009@hondabg.com!

 

 

Регистрация и записване за срещата

 

Процесът по записване за срещата е следния:

 

1. Попълва се online-формата за регистрация, която се намира на

този w e b - а д р е с .

Формата се попълва за всички, независимо дали ще преспиват в комплексите или палатковия лагер, или няма (като например хората от Велико Търново и околността, които ще нощуват в домовете си).

 

2. В рамките на 24 часа екипът по регистрацията (който се състои от 3 човека) изпраща по електронна поща потвърждение за приета заявка за участие, в която се включва:

- потвърждение за наличие на съответните заявени стаи и запазването им (ако регистриращият се ще преспива в комплексите) или съответно предложение за алтернативни стаи;

- информация за общата сума, която трябва да бъде преведена – нощувки (ако има) + такса за участие (за колкото хора са регистрирани);

- данни на банковата сметка, по която трябва да бъдат преведени парите;

- номер (код) на заявката – който ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да се впише в полето „основание” на вносната бележка при пускането на банковия превод на сумата.

 

3. В рамките на следващите 2-3 дни човекът трябва да извърши превода на парите по посочената банкова сметка.

 

4. Ако в срок до 7 календарни дни плащането е пристигнало по сметката, екипът по регистрацията изпраща потвърждение по email за участие в срещата. ТОВА Е ЕДИНСТВЕНОТО ВАЛИДНО ПОТВЪРЖДЕНИЕ ЗА УЧАСТИЕ В СРЕЩАТА.

Ако в срок до 7 дни плащането НЕ е пристигнало по сметката, то направената заявка става невалидна и запазените по нея стаи се предоставят на следващите по ред кандидати.

 

При въпроси по отношение на регистрацията – пишете на адрес honda2009@hondabg.com.

 

Регистрация и записване за състезанията на пистата

 

Регистрацията на участници в състезанията на пистата в село Ресен ще става в отделна тема тук във форума. Възможност за записване на участници ще има и на място, НО гаранция за участие в състезанията ще имат единствено записалите се предварително хора – причината за това е, че времето за състезания може да се окаже недостатъчно при голям брой хора, записали се на място.

 

„Други”

 

Стикери за автомобилите

Осигурени са стикери на мероприятието – по два за всеки автомобил на участник. Те ще бъдат изпратени на участниците по пощата 1 седмица преди датата на събитието. Целта е да може всеки участник тръгвайки към Търново да сложи стикерите на колата си (например на задния си ляв прозорец, и на задното стъкло) и така да се „познаваме” дори и по пътя към мероприятието.

 

Вътрешен ред

Правилата за вътрешен ред в комплекса са описани в правилник, който всеки от участниците в срещата приема да спазва и се подписва в подкрепа на това при пристигането си. Екип от хора на място ще се грижи спазването му.

 

Информационни материали за срещата

Транспаранти с мотото на срещата ни и с информация за нея ще бъдат разпънати на централни места във Велико Търново една седмица преди събитието.

 

Плакати с информация за срещата ще бъдат разлепени във Велико Търново.

 

Насочващи табели към мястото на събитието ще бъдат поставени по основния маршрут от Велико Търново към комплекс „Манастира”.

 

Отразяване в медиите

Мероприятието ще бъде активно отразено в медиите. За целта са подготвени две съобщения до медиите, които ще бъдат изпратени чрез агенция до всички медии и лично до конкретни специализирани медии. Освен това имаме проявен интерес и от електронни медии за отразяване на място.

 

Организация на място

Всеки участник при пристигането си ще получи комплект от материали, включващ:

- вътрешен правилник за провеждане на срещата;

- програма-график на срещата;

- личен бадж;

- рекламни и други материали от спонсорите.

 

В рамките на комплексите е осигурен контрол на достъпа, тъй като те са изцяло резервирани за нашето мероприятие и външни лица няма да се допуска.

 

За организацията на място ще отговаря екип от колеги, към всеки от които ще може всеки участник да се обръща при необходимост от информация или съдействие. Хората от организационния екип ще имат отличителни знаци, а телефони за връзка ще бъдат посочени както предварително, така и в комплекта материали, който всеки участник ще получи при пристигането.

 

Карта на мястото:

Публикувано изображение

 

 

Ами... май това е "накратко", колеги ;-)...! Стягайте Хондите, взимайте доброто си настроение под мишница и айде на купона!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Регнах се и се записах за срещата :P Искам да благодаря за всичко , което сте направили момциииии :P:P Знам , какво ви е било и го оценявам на 100% :) И аз имам пръст в цялата тая работа , но сравено с това , което сте направили отпада мойто :P Искам да помоля всички от форума , които ще вземат участие да бъдат точни във всяко едно отношение за да уважим напълно труда на всеки един от огранизаторите , а и да си спомогнем сами за едно ункално ХОНДА ПРЕЖИВЯВАНЕ :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+2. А до сряда ще знаем решението на още един потенциален спонсор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Скъпи приятели хондаджии, искам да ви кажа само че двойните стаи в комплекс "Манастира" вече свършиха. Като пуската заявка имате го предвид :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Поради технически причини независиещи от екипа на http://forums.hondabg.com/ някои от потребителите на пощата http://www.abv.bg/ може и да не са получили своите потвърждения за регистрацията, ако сте пуснали заявка и не сте получили потвърждение, моля да ни уведомите на honda2009@hondabg.com ! Извиняваме се за причиненото ви неудобство.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+3А къде става записването за драг рейсинга и какви са 3-те класа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Ами тази вечер ще пуснем и записването за състезанията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скъпи приятели хондаджии, искам да ви кажа само че двойните стаи в комплекс "Манастира" вече свършиха. Като пуската заявка имате го предвид ;)

Айде стига бре :) Кофти.До другия Хотел лесно ли се стига?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам,аз във формата за записване питах де:) тъй като съм кажи речи от Търново и може да не спя в комплекса и няма да съм участник в надпреварата в Ресен,може ли да подпомогна срещатата като платя и аз такса ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жалко че са свършили. Дано да се чува музиката в Лесопарк. :) Пък и в крайна сметка кой ще спи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това , че са свъришили не е проблем :) Даже е радостно ;) Ние ще сме си заедно вечерта така или иначе ... Пък знае ли човек , може да объркаме стаите и хотелите в събота вечер ;);):D:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Скъпи приятели хондаджии, искам да ви кажа само че двойните стаи в комплекс "Манастира" вече свършиха. Като пуската заявка имате го предвид ;)

Айде стига бре :) Кофти.До другия Хотел лесно ли се стига?
Вечерта със сигурност на около 700 метра е по нанадолнище :D Но все още има тройки и четворки в Манастира :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина двата комплекса са в непосредствена близост, така че няма проблем. Така или иначе купона е в "Манастира".Няма да се делим, купона е един, а това кой къде ще спи (ако въобще се спи), няма значение.КраТун: Такса плаща всеки за цялостната организация, няма да има отделно такса за състезанията на Ресен:)Това дори е написано в първият пост на темата.Успех на всички и до скоро ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм от обора на палатките! Въпрос?-трябва да пазаруваме от хотела или може да си донесем скара и да сия позваме самостоятелно ?! Както и други палаткови пренадлежности ?Осветление някакво ще има ли за палатковия лагер ? Благодаря .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Барбекю има голямо което можем да ползваме, но никой няма да ви спре да си ползвате и вашето :) За палатковите принадлежности ще пише човека който е отговорник за палатковия лагер, но осветление ще има.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм от обора на палатките!

Въпрос?-трябва да пазаруваме от хотела или може да си донесем скара и да сия позваме самостоятелно ?! Както и други палаткови пренадлежности ?

Осветление някакво ще има ли за палатковия лагер ?

 

 

Благодаря .

Няма проблем всеки да си ползва личното барбекю,но само на определените за това места!

Открит огън няма да се пали!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ние с в отбора на палаткаджиите. Имайте в предвит, че ще си донесем патковия мезонет, и ни трябва повечко място. :)

 

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Правя ъпдейт на свободните стаи! В "Манастира" има свободни само четврки стаи! Двойни и тройни стаи свободни там няма!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+2 Да вземем да се запознаем с хората в клуба , при правилни обстоятелства :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам въпрос. Както доста от колегите знаят, доста от феновете пристигат още от четвъртък. Тази година има ли някаква пречка това да се случи, защото най-вероятно аз и още няколко човека, ще се гласим за този ден. Става дума за палатковия лагер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам въпрос. Както доста от колегите знаят, доста от феновете пристигат още от четвъртък. Тази година има ли някаква пречка това да се случи, защото най-вероятно аз и още няколко човека, ще се гласим за този ден. Става дума за палатковия лагер.

Разбира се,че може да пристигнете ден по-рано!Ще се радваме на всяка помощ в почистването и подреждането на района! :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Останали свободни места:Манастира 2-ки 03-ки 04-ки 13Лесопарка Св.2-ки 93-ки 2 Моля, всички които са направили своите резервации да преведат сумите по сметката в рамките на тази седмица.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Препоръчвам на палаткаджиите две основни неща:1. Идвайте с малки палатки - мястото е малко и е комплекс от площи покрити с трева и тротоарни плочки. Малките палатки, на които не са им необходими забити в земята колчета са за предпочитане.2. Вземете си надуваеми постелки. Аз лично ще си сложа палатката на плочките или на асфалта ако се наложи, но запомнете, че може и няма място за всички на тревата! Иначе терена е равен и до централното място на купона има 20 метра.

Редактирано от Al_Capone

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Организацията ми се струва,че ще е корава. Ще се видим там колеги и дано спретнем една запомняща се НАЦИОНАЛНА ХОНДА СРЕЩА. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ще има ли място за палаткаджиите, да не стане така, някой да си спи в колата :lol: не че е проблем и не че ще се спи много много но .... :huh:Аз утре отивам да зема палатка от Практикер не е много голяма, надявам се да я сместя някаде измежду другите :huh:Организацията е на ниво!

Редактирано от atoma

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За съжаление с по-малка палатка не разполагаме. Имайте го в предвид. Ще дойдем най вероятно рано в петък, но не е изключено това да стане и по-късно вечерта. Надявам се да има място. Организация за сега изглежда перфектна, и не ми се иска да си разваляме купона с неуредици. Ако стане проблем все пак, палатката е с две стаи, и можем да приютим някой. :angry:

Редактирано от Antony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ние пък от Шуменската група се гласим да дойде само за Драга и след като приключи да си ходим , та въпроса ми е проблем ли е ? Ще можем ли да участваме :angry: ? Такси ще има , а за нас по високи ли ще са ... ей такива неща ни интересуват :angry:

Редактирано от Ivaylo Yovchev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В резултат на гореописаното беше определена такса от 10 лв, която се заплаща еднократно от всеки „възрастен” участник в срещата. Всички присъстващи до 16-годишна възраст приемаме за деца и те не заплащат таксата. А „всеки участник в срещата” означава човек, който отговаря на ПОНЕ ЕДНО от следните условия:

- по време на споменатия в началото период на срещата пребивава в някой от двата комплекса (вкл. в палатковия лагер);

- взима участие като състезател в някое от състезанията на пистата в село Ресен.

1.Записвате се като участници в Национална среща 2009. - Записване за Нац.среща 2009

2.Записвате се за състезанията. Повече информация - тук

 

Има много хора, които няма да нощуват в комплекса, а ще присъстват само на вечерното парти, други само на пистата.

Процедурата е една за всички:angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ни и нас :angry: Жалко , че не се класирахме за 2ка в Манастира :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Живот и здрае , ще правиме група за петък от София налиииии???????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво, не се косете, че не сте се класирали за 2-ка в Манастира.Разстоянието между 2-та комплекса е 700м цифром и словом.Хотела е нов и прекрасен, няма да останеш недоволен.Ако пък алкохола ти пречи да извървиш разстоянието от Манастира до Лесопарка, ще ти помогнем или ще те приютим някъде :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споко ве и аз съм в Лесопарка и то по мое желание ! Не си се прекарал .. адаш ! :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пък разстоянието от лесопарка до манастира ще е осеяно с палатки .. така че дреме ти на оня цифром и словом , както и да го наречеш :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Палатките са в Манастира, не по пътя между двата комплекса :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде бандата и аз съм в Лесопарка..с жената и един невръстен хонда фен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Приятели, искам да ви съобще че има само една свободна двойна стая и една тройна стая в "Лесопарка" и 13 четворни стаи в "Манастира" всичко останало е заето.

 

Също така искам да ви напомня като основание за плащане в платежното да пишете номера на заявката, а не вашето име или членски внос, благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една четворка за мене в манастира :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги!

 

Ето обобщена информация от записванията дотук:

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Брой регистрирани участници: 158

Брой регистрирани палатки: 8

 

Свободни стаи в МАНАСТИРА: единствено 4-ки - 12 бр.

Свободни стаи в ЛЕСОПАРКА: < няма >

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

От скоростта на регистрациите дотук изглежда, че вървим в правилната посока, имаме вашата подкрепа и се очаква да направим една наистина "яка" среща!

 

Искам да споделя нещо в тази връзка... Информацията за липсата на свободни 2-ки и 3-ки вече НЕ ОЗНАЧАВА, че регистрацията спира! Разбира се, че срещата я правим за всички фенове - включително тези, които със закъснение са видели темата или по някаква друга причина не са успели да резервират "навреме". В крайна сметка - преспиването за повечето от нас вярвам, че е само необходимо условие за участието ни... и далеч не най-важното нещо. Та ако нямате възможност да съберете цяла стая - пишете ни на honda2009@hondabg.com с информация колко сте и ние ще помогнем за "свръзка" с други фенове, които търсят комбинация... разбира се - можете да отворите и директно тема тук във форума за тази цел.

 

Изобщо - пишете ни тук или на email-a при необходимост от каквото и да е съдействие или нужда от информация!

 

Поздрави на всички!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...