Jump to content
Sign in to follow this  
No Limit Performance

Дино графики на вашите автомобили

Recommended Posts

С известно закъснение ето графиките на шампионите в най-високите класове на националната.

 

 

Публикувано изображение

 

 

Публикувано изображение

  • Upvote 4
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ето и една децка графика от мен D15+модове..Публикувано изображение

Edited by nikolai/qnkov
  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

В16А2 пълен сток с леко налягане.

 

 

Публикувано изображение

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сток б18ц

Публикувано изображение

 

Назлобена б20-ска

Публикувано изображение

 

Bone Stock D16z6 - на 0.4 и на 0.6(помпата не достига вече)

Публикувано изображение

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

б20-ската кърти паважа.Някаква информация относно модовете които е претърпяла?

Share this post


Link to post
Share on other sites

MARCUS Сподели моляте тая 4 ген с ква карантия е че държи на 1.1 като се има впредвид и главата от y8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Само бутала от витара.

Гарнитурата каква е колега?В смисъл колко дебела///

Share this post


Link to post
Share on other sites

Със 2 нормални гарнитури е Драго ;) А икономика можеше да извади още малко , но много кофти се задъхваше на 4700-5200 и виновника си е интейка или филтъра ... Но като цяло добре се представиха и двете коли ... като се има на впредвид че на втората не и давах шансове да слезне цяла от диното , особено след нервите които ми образува преди да я метнем ... :)П.С Нека не цапаме тука ....

Edited by GeFi's Garage
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Извинявам се предварително, нека да е последен офтопик.

За всички които ме питаха, турбо д15-ската не е моя, аз си карам атмосферна астматичка Публикувано изображение

Кратко описание на д15-ската за да не отговарям на всички лични: сток блок и биели, сток глава от D16Y8, бутала витара, турбо ККК26 от някаква стара Ланча, две сток метални гарнитури за главата, кулер, права генерация на 65мм ако не се лъжа, ЕКУ OBD0 PP4. На диното си беше с пълен комплект АГУ, заедно с плочката.

Степен на сгъстяване - неизвестна.

Цена на проекта - също неизвестна

Който иска повече подробности да дойде до Поморие да пита собственика Публикувано изображение

Edited by Marcus
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

С извинение за офтопика. Къде в София могат да ми направят последователно два пъти Дино тест на колата, за някаква приемлива сума. Искам да я замеря, да направя remap-а, който по спецификации вдига въртящия момент с 60nm и конските сили с 40 и веднага да я замеря пак? Че гледам един тест 90лв - два теста един след друг 180лв ми изглежда прекалено :)

Edited by Veseliq
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://vbox7.com/play:280a83c7fb . В петък реших ,че трябва да отида на дино колкото се може по скоро за да мога да спа спокоино. Звъннах на Гефито и тои каза (В събота мога ) аз казах идвам. Отидох и се върнах с 350 Hp на 0.9-0.95 буст с 60мм генерация.

НЕ сме я пипали повече ,защото имам проблем с Actuator-a . В края на пролетта пак с по големи инжектори и 76 мм генерация и друг Actuator .

Публикувано изображение

БЛагодаря на Гефито ;))))

Edited by K1r1L
  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Delsol B16А2 на един бар.

 

Публикувано изображение

 

P.S.Можеше и още,но собственика каза,че му стига толкова понеже не можела и така да се кара. :lol:/>

  • Upvote 1
  • Downvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Давайте и параметри на турбетките ако е възможно ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Драго инфото е приблизително понеже от четири години колата не е карана и дори собственика не си спомня всичко.Глава:стокова,шлайфана до степен 9,7:1, със стоков смукател и дросел.Блок:шлайфан на 82мм след укрепване с пинове.Биели:игъл.Бутала:някакви за над 400к.с.Турбо:основа и топла част гарет,студената част е с китайски алуминии.Нещо около GT3076.Дюзи:550ссРегулатор на горивото:китаец на 4бара под вакум.Горивна помпа:външна над 255 литра.Гейт:китайски около 40мм.Блоуоф:HKS.Турбо пътища:можеби на 60мм,със средно голям кулер.Генерация:ф76мм.

Share this post


Link to post
Share on other sites

D15B е целия двигател или? Изглежда, че има VTEC. Ако двигателя е D15B - обикновенния ВТЕК двигател ли е или е 3 етапния?  Интересна ми е графиката на горивовъздушните смеси.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Айде и от мен една, B20Z Vtec, 50mm генерация външно, б16 валове, с две думи пълен сток. Другия път повече следват модове   :) 10x to GeFi's garage

 

 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Публикувано изображение

 

Сглобявана от мен,мапната от Гефито.

Сток z6 ,керамика,лек маховик, гарет Т25,генерация,П28,инжектори може би 340 ... трябва му по-добра кутия и ще е супер за този сетъп :)

Edited by Nile
  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
И от мен един икономик англичанка D15Z8
 
Разпределителен вал, кобилици, инжектори и всмукател от D16Z6
Integra Type R филтърна кутия и интейк рамо
4-2-1 изпускател Twister
генерация всякакви размери + бая рестриктивно гърне накрая 
 
Публикувано изображение
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

D15Z1 VTEC E4-2-1 OBX ИЗПУСКАТЕЛ+ГЕНЕРАЦИЯ НА Ф55СМУКАТЕЛ Д16З6+190СС ИНЖЕКТОРИ+ИНТЕЙК С "СПОРТЕН ФИЛТЪР"СТОК ЕКУ.ОГРАНИЧИТЕЛ НА 6500.post-27926-0-33897200-1404825973_thumb.jpeg

 

 

 

Edited by Колега
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ето един спрелюк, счупи се пин-а на чипа и не можахме да видиме кво става с нитрото :( Това е без CF, по DIN става 168.7 к.с и 214.4 нМ на мАторя
Публикувано изображение
  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

'Кроткия седан' засилен засилен както си треа в 'НРР' 

Публикувано изображение

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

"докато Mustang и  Dyno Dynamics например са с активен товар и се получават доста по-големи загуби"

и неповатяемост на ръновете. А това кое колко загуби има, няма нищо общо с типа на диното, а от това в завода инженерите като са решавали един кон колко е, да са го решили правилно. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Май не съм се изразил правилно. Под загуби нямах предвид механични загуби по трансмисията, а разликите в мощността на вал и на колела между различните стендове, но както и да е...

Edited by nosferatu666

Share this post


Link to post
Share on other sites

Под загуби нямах предвид механични загуби по трансмисията, а разликите в мощността на вал и на колела между различните стендове.

Аз точно това имах в предвид, но ти не ме разбра. Да ти го обясня по-просто - имаш кантари и някакъв предмет. Слагаш го и получаваш резултати, на Сони 1004,34 грама, Самсунг 998 грама, Филипс 1005 грама. Също така на някой от кантарите, колкото пъти го сложиш, всеки път различно нещо виждаш(ниска повтаряемост), а пък единият от кантарите ти "изчислява" евентуално колко ще е това на Луната или Марс(на мотор). 

Извод: за да знаеш реално колко тежи, трябва да отидеш в Лувъра, Париж(мисля, че там се съхраняваше абсолютния еталон за един килограм)

 

По-просто не можах да се опитам да ти го обясня.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Направих сравнение на още едно дино - HPP Garage и мотора отново си извади същият момент и почти същите коне. Ето графика:

 

Публикувано изображение

 

 

 

Специални поздрави на всички хейтъри!

________
paRADOx

Edited by paRADOx
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Горе долу колко са допустимите загуби на това дино?

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Като на всички дина които мерят на гуми (10-15 %) на предно.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...