Jump to content
Sign in to follow this  
No Limit Performance

Дино графики на вашите автомобили

Recommended Posts

Нека в тази тема всеки да пусне дино графиките на автомобила си.п.п. Ще помоля някой модератор да премести темата в подфорум "Проекти", че там най-често се задават въпроси свързани с дино графиките.

Share this post


Link to post
Share on other sites

да прав си Драго може като за начало да открие сезона :) нали той оназ вечер каза че има 420 коня и 320 НМ и искаше да сравни с мен графики явно има,ама не му се дава :) Аз се надявам скоро да ми ги пратят явно сега имат много работа както каза колегата от пловдив :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ей пак модераторите трябва да повличат крак...

 

да започнем с графика на един ГОЛЯМ двигател, сътворен от един ГОЛЯМ модератор :)

 

D13J позната още като D13Johnyboy или за по-просто D13-vtec :)

Публикувано изображение

 

забавна машинка се получи.... а като знам че има и още на къде да се вдига мощността, направо

ми става благо на сърцето...

 

Ето я и мойта която съм показвал вече ама нека си седи в тази подредена тема с много много дино графики :)

D15vt или D15-1net или на който както му харесва

Публикувано изображение

за разлика от горния проект, този е завършен и не мисля да пипам нищо повече

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ето и моята с напълно сток издухан мотор (В20А9 е мотора) :)

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Скоро като понастроя трябва да имам и след издевателствата по колата.

Edited by VTEC Inside LUDA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз имам графиките на всички пуснали се на втория Дино ден , който организира Тони /Хронос/ или беше първия - на 29.09.2007 ;) Ако някой няма графиката да свирка , ще му я пратя :)

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Това ми е последния рън и делкото здаде багажа :) след сигурно 10 ръна . Колата Хонда Сивик д15б2 , с глава от СиАрЕкс д16а9 , спортни валове секънд стейдж / като на бившия двигател на Стамен / , раздвижни ролки / само тях успя Емо да настрои оптимално / , предполагаема степен на згъстяване 10.7 :) , спортна генерация на 63мм само със спортно гърне от Тайгър , стандартни свещи Днесо за д15б2 , спортни кабели от Прелюд х23 , спортен филтър на Рактив и без Чип а дефоут настройки от Емо :) След последния рън Емо трябваше да почне да настройва и чипа и да изтиска поне още 10 коня , но уви ... Двигателя , за да си покаже и максимума са му нужни по-твърди пружини за валовете понеже след 7000 оборота стандартните не смогват и просто не се затварят / вижда се и ясно на графиката как умира колата :) / . Тва е , проекта както е тръгнала работата няма да види бял свят ;)

Edited by Tino

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тино имам един въпрос към теб защо ти е сдало багажа делкото на диното / питам защото 1вия ден на диното и мойто сдаде багажа,нещо болестно ли е това или съвпадение?/ и другото което искам да попитам имаш ли идея дали от Б серия прожинките стават за Д серия? че и аз сега карам на сериозни рпм а и колата ми е турбо .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами предполагам е здало багажа защото 20 години безупречна работа му стигат :) съвпадение мисля :) Нищо не става от Б серията :) единствено ролките на валовете стават от б16а2 на д16а9/8 и там другите двувалове не витек мотори . Консултирай се с Емо/1нет/ и Демон-а за пружини на клапаните :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тино, качи ми на D15ката графиката че Емо я е затрил :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Иван ТаневТази трябва да е твоята ,нали ? Edited by Tino

Share this post


Link to post
Share on other sites

това са конските сили на гумите нали

Share this post


Link to post
Share on other sites

последния рън е от стокова вти-аика нали ?! които е 125,3 коня ? интересно ми е защото съм виждал и в други държави да вади същите данни.

Edited by K1r1L

Share this post


Link to post
Share on other sites

Е срам не срам ще пусна и аз да ми се посмеете :ebanjeee:

Публикувано изображение

Share this post


Link to post
Share on other sites

Защо да се смеем,с тази турбина толкоз

Share this post


Link to post
Share on other sites

последния рън е от стокова вти-аика нали ?! които е 125,3 коня ? интересно ми е защото съм виждал и в други държави да вади същите данни.

Има жокери, но мотора е последна песен и неще да се предаде кучето... :ebanjeee:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Е срам не срам ще пусна и аз да ми се посмеете :D

Публикувано изображение

Румба важно е как се чувства като я караш. Тея графики като сойности няма кво да ги гледаш, само по форма :ebanjeee: А и 250коня и 300нм си е супер.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Публикувано изображение

Толкова показва B16-ка на 15psi.Трябва да призная,че надмина очакванията ми :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
В темата ми в раздел Проекти има всичко описано.MYAMOTO: Поздравления! Ние си го знаехме че бръмбара върви много, но сега го имаш и в цифри вече :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колегата от Бургас няма ли да пусне диното на бързата хонда или ще остане в тайна?

Share this post


Link to post
Share on other sites

незнам за графика ама бързата хонда с 700 кубика мотори се гони :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не няма да има графики ! Както казах в 2 теми много хора се дразнят от тях и ме нападат безпочвено ,затова искам да има мир и спокойствие и да не се караме помежду си :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Иво нека е мир....предполагам като всяко дино и това в Пловдив е имало принтер и имаш резултата си на хартиен носител.Постни ги тука(заеби оня монитор на който не се вижда каква кола се мери) на мен ще ми е интересна графиката.Поздрави

Share this post


Link to post
Share on other sites

аз имам по интересна Идея к о и т о има претенции да доиде до бургас и да се пусне с неговата си "турбо кола" и да видим какво ще се случи.;) в една тема четох че на иво колата е 190 коня това означва че почти всеки ще го убие от бои;):) :) ;) ;) :) :) ;)

Edited by K1r1L

Share this post


Link to post
Share on other sites

Иво нека е мир....предполагам като всяко дино и това в Пловдив е имало принтер и имаш резултата си на хартиен носител.Постни ги тука(заеби оня монитор на който не се вижда каква кола се мери) на мен ще ми е интересна графиката.Поздрави

Драго както каза един твой сигражданин и приятел колата ми е само 190 коня :) разпитай него за по големи подробности защото той каза пред всички че е по запознат от мен с колата ми :) Имал си е шпионин :) А и невиждам какво ме сдъфкахте отново за тях ,колата ми даже сега е по силна от преди ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ей тва е приказка!пп Не отговарям за думите на чужди хора,ноо в случая тва е удобно.Успех

Share this post


Link to post
Share on other sites

Питането ми не беше с цел заяждане ако така сте го разбрали. Не мога да коментирам кола която дори не съм виждал затова ми е интересно чисто технически да видя диното и какво сте постигнали. Все пак едно число нищо не означава в крайна сметка. Пожелавам много успехи за в бъдеще с проекта!

Edited by Nasakoto.Yakata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Хайде да се придържаме към графики, все пак за това е темата.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днес пак ходихме да видим Свилен как я кара :o и да замерим на Джони Д15-ката с втек глава както и мойта Б16-ка след като и оправих генерацията.

 

За съжаление, това беше само мерене и макар да успея да "пипна" малко настройките и на 2-те, по мойта поне има още мааалко какво да се поиграе. На Джони двигателя го смятам за напълно настроен на пълно натоварване и остава само да му оправя разни дразнещи глупости по празния ход.

 

Към Джони: да не си посмял да даваш предверение от делкото... даже още малко трябва да го намалим щото с 1 градус закъснение от таблиците качих 3кс ;)

 

Д15Б2 с фабрична всмукателна и изпускателна система и портната втек глава.

Публикувано изображение

 

А ето я и Б16-ката която трябваше да настройвам, но на последното състезание, заради кофти капачка

я попрегрях малко и сега е с лееееко :o издухана гарнитура, та нямаше как да я тормозим много.

синята графика е точно след сглобяване на мотора, с 58мм дросел и много запушено гърне

червената е в момента. Тази графика мисля да я пусна и в темата за отлежалия алуминий, тъй като там започнахме нещо като дискусия.

Публикувано изображение

 

Ми тва е...

 

п.п. оборотите аз съм ги писал по графиките защото при това мерене не отчитахме обороти. Оборотите са взети от предишни замервания и са верни защото нищо по скоростните кутии и гуми не е променяно от миналия път.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ето и Б18-ката на BOSS'HOGG измерена на диното но келеша във варна.

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ето още 2 графики... първото е един доста популярен в последно време двигател - Б18Ц4 абсолютно фабричен, само дето му е сменено ЕЦУ-то

 

Публикувано изображение

Синята графика е с блокирани пеперуди и кара на дългите рънъри.

Червеното е без блокаж на пеперудите (вторите дросели)

С моментното ЕЦУ не мога да управлявам вторите дросели, а от графиките се вижда че е напълно необходимо.

Тия дни ще преработя ЕЦУ-то и ще оправим тая работа и крайната графика ще бъде смесицата от синьо и червено. Хем доста момент, хем мощност :D

Интересен извод за притежателите на Б18 е да не се ебават много с бензина който ползват. Б18-ките си искат сериозен аванс (това беше 2-рата която го потвърди) и е добре бензина да е над 95. Втори интересен извод е че при напомпани Б18-ки ще се наложи смяна на инжекторите.... нещо което до сега само предполагах, но вече съм убеден. За фабричен или близък до фабричното двигател с пикова мощност под 7800-8000 са ОК, но нагоре ще почнат да не стигат.

 

 

Това пък е Д16А8 в роувър със сменен изпускателен колектор и генерация ама не помня на колко. С други думи, доста фабричен двигател

 

Публикувано изображение

За съжаление, свещите по по грешка се оказаха 5-ци и прегряха. Собственикът си ги смени, но чак след като установихме проблема на диното.

Ако бяха ОК свещите може би щяхме да изкараме 1-2 кончета отгоре. Интересното е, че преди да почна да я боря, имаше много странен спад и мощността ставаше равна изведнъж. Оказа се, че колата си била искала малко аванс и нещата си дойдоха на местата.

Тази сесия се оказа пример за това което не е добре да научаваме на диното. Или как проблем в двигателя може да съкрати сесията и да попречи на реализирането на пълния потенциал. Стигнахме много близо до максимума, но все пак щеше да е добре да няма изненади като прегряти свещи.

 

п.п. Пропадането на сместа е преохладена ламбда сонда, не се заблуждавайте че сместа става хипер богата

Share this post


Link to post
Share on other sites

лол сори за офаама тая б18 много силни резултати е дала бе :) съвсем стоков двигател ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Абсолютно сток ако не броиме ЕЦУ-то което е п28-ца

какво им е силното на резултатите, според мен баш толкова трябваше да са си.

Ето и как изглеждаше сравнението преди/след настройки с чип за B18C1, но отново без управление на пеперудите.

 

Публикувано изображение

синьо - фабричен GSR чип на П28 ецу

червено - след 1 час играчка.

 

п.п. съжалявам, но глупавия прекъсвач ни прецака малко синята графика и естествено тия 195Нм не са реални :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

е никои няма от Пловдив дино графики тук нека и аз тогава да се наперя между батковците с моя икономик D15Z6 с неотварян мотор само генерация всмукател и АПЕКСИ ВАФЦ2 http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2423/99...bIwo625mQIm.JPG мисля че е леко смях но все пак :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

незнам какви са тия данни аз гледам само горе тестовете колко са защото долните данни са малко??? :offtopic: вижте тук маи се виждат повече неща http://pics.data.bg/categories/1/%D0%BE%D0...264b6/civic_ivo

Edited by OUTLAW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Келеша е твоя човек и цената е 80лв

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вчера водихме В18-ката на г-н Gospodar на дино... започнахме от тук:

Това трябва да е фабричен чип от GSR

Публикувано изображение

 

и след малко играчка стигнахме до тук:

 

Публикувано изображение

 

Ето и съпоставката преди-след

Публикувано изображение

 

със здраве да си я ръчка :dry:

13Нм и почти 8кс, аз - доволен, дано и той да е. Както се вижда най-големите ползи отново не бяха в пиковата мощност а в ниски и средни обороти.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Emo Tази b18c4 на Gospodar голяма разлика дава спрямо другата b18c4,на какво се далжи това ,някаква идея ? От састояние на двигател ,колектори и генерация ли ЕЦУ ли ?Сподели някакви впе4атления изводи .Кое ЕЦУ е по добре за Б18Ц4 П30 или П28 и ако има разлика каква е .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...