Jump to content
No Limit Performance

Дино графики на вашите автомобили

Recommended Posts

С известно закъснение ето графиките на шампионите в най-високите класове на националната.

 

 

Публикувано изображение

 

 

Публикувано изображение

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето и една децка графика от мен D15+модове..Публикувано изображение

Редактирано от nikolai/qnkov
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сток б18ц

Публикувано изображение

 

Назлобена б20-ска

Публикувано изображение

 

Bone Stock D16z6 - на 0.4 и на 0.6(помпата не достига вече)

Публикувано изображение

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

б20-ската кърти паважа.Някаква информация относно модовете които е претърпяла?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

MARCUS Сподели моляте тая 4 ген с ква карантия е че държи на 1.1 като се има впредвид и главата от y8

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само бутала от витара.

Гарнитурата каква е колега?В смисъл колко дебела///

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със 2 нормални гарнитури е Драго ;) А икономика можеше да извади още малко , но много кофти се задъхваше на 4700-5200 и виновника си е интейка или филтъра ... Но като цяло добре се представиха и двете коли ... като се има на впредвид че на втората не и давах шансове да слезне цяла от диното , особено след нервите които ми образува преди да я метнем ... :)П.С Нека не цапаме тука ....

Редактирано от GeFi's Garage
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се предварително, нека да е последен офтопик.

За всички които ме питаха, турбо д15-ската не е моя, аз си карам атмосферна астматичка Публикувано изображение

Кратко описание на д15-ската за да не отговарям на всички лични: сток блок и биели, сток глава от D16Y8, бутала витара, турбо ККК26 от някаква стара Ланча, две сток метални гарнитури за главата, кулер, права генерация на 65мм ако не се лъжа, ЕКУ OBD0 PP4. На диното си беше с пълен комплект АГУ, заедно с плочката.

Степен на сгъстяване - неизвестна.

Цена на проекта - също неизвестна

Който иска повече подробности да дойде до Поморие да пита собственика Публикувано изображение

Редактирано от Marcus
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С извинение за офтопика. Къде в София могат да ми направят последователно два пъти Дино тест на колата, за някаква приемлива сума. Искам да я замеря, да направя remap-а, който по спецификации вдига въртящия момент с 60nm и конските сили с 40 и веднага да я замеря пак? Че гледам един тест 90лв - два теста един след друг 180лв ми изглежда прекалено :)

Редактирано от Veseliq
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://vbox7.com/play:280a83c7fb . В петък реших ,че трябва да отида на дино колкото се може по скоро за да мога да спа спокоино. Звъннах на Гефито и тои каза (В събота мога ) аз казах идвам. Отидох и се върнах с 350 Hp на 0.9-0.95 буст с 60мм генерация.

НЕ сме я пипали повече ,защото имам проблем с Actuator-a . В края на пролетта пак с по големи инжектори и 76 мм генерация и друг Actuator .

Публикувано изображение

БЛагодаря на Гефито ;))))

Редактирано от K1r1L
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Delsol B16А2 на един бар.

 

Публикувано изображение

 

P.S.Можеше и още,но собственика каза,че му стига толкова понеже не можела и така да се кара. :lol:/>

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Давайте и параметри на турбетките ако е възможно ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Драго инфото е приблизително понеже от четири години колата не е карана и дори собственика не си спомня всичко.Глава:стокова,шлайфана до степен 9,7:1, със стоков смукател и дросел.Блок:шлайфан на 82мм след укрепване с пинове.Биели:игъл.Бутала:някакви за над 400к.с.Турбо:основа и топла част гарет,студената част е с китайски алуминии.Нещо около GT3076.Дюзи:550ссРегулатор на горивото:китаец на 4бара под вакум.Горивна помпа:външна над 255 литра.Гейт:китайски около 40мм.Блоуоф:HKS.Турбо пътища:можеби на 60мм,със средно голям кулер.Генерация:ф76мм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D15B е целия двигател или? Изглежда, че има VTEC. Ако двигателя е D15B - обикновенния ВТЕК двигател ли е или е 3 етапния?  Интересна ми е графиката на горивовъздушните смеси.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде и от мен една, B20Z Vtec, 50mm генерация външно, б16 валове, с две думи пълен сток. Другия път повече следват модове   :) 10x to GeFi's garage

 

 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Публикувано изображение

 

Сглобявана от мен,мапната от Гефито.

Сток z6 ,керамика,лек маховик, гарет Т25,генерация,П28,инжектори може би 340 ... трябва му по-добра кутия и ще е супер за този сетъп :)

Редактирано от Nile
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
И от мен един икономик англичанка D15Z8
 
Разпределителен вал, кобилици, инжектори и всмукател от D16Z6
Integra Type R филтърна кутия и интейк рамо
4-2-1 изпускател Twister
генерация всякакви размери + бая рестриктивно гърне накрая 
 
Публикувано изображение
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

D15Z1 VTEC E4-2-1 OBX ИЗПУСКАТЕЛ+ГЕНЕРАЦИЯ НА Ф55СМУКАТЕЛ Д16З6+190СС ИНЖЕКТОРИ+ИНТЕЙК С "СПОРТЕН ФИЛТЪР"СТОК ЕКУ.ОГРАНИЧИТЕЛ НА 6500.post-27926-0-33897200-1404825973_thumb.jpeg

 

 

 

Редактирано от Колега
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Ето един спрелюк, счупи се пин-а на чипа и не можахме да видиме кво става с нитрото :( Това е без CF, по DIN става 168.7 к.с и 214.4 нМ на мАторя
Публикувано изображение
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

'Кроткия седан' засилен засилен както си треа в 'НРР' 

Публикувано изображение

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"докато Mustang и  Dyno Dynamics например са с активен товар и се получават доста по-големи загуби"

и неповатяемост на ръновете. А това кое колко загуби има, няма нищо общо с типа на диното, а от това в завода инженерите като са решавали един кон колко е, да са го решили правилно. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май не съм се изразил правилно. Под загуби нямах предвид механични загуби по трансмисията, а разликите в мощността на вал и на колела между различните стендове, но както и да е...

Редактирано от nosferatu666

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под загуби нямах предвид механични загуби по трансмисията, а разликите в мощността на вал и на колела между различните стендове.

Аз точно това имах в предвид, но ти не ме разбра. Да ти го обясня по-просто - имаш кантари и някакъв предмет. Слагаш го и получаваш резултати, на Сони 1004,34 грама, Самсунг 998 грама, Филипс 1005 грама. Също така на някой от кантарите, колкото пъти го сложиш, всеки път различно нещо виждаш(ниска повтаряемост), а пък единият от кантарите ти "изчислява" евентуално колко ще е това на Луната или Марс(на мотор). 

Извод: за да знаеш реално колко тежи, трябва да отидеш в Лувъра, Париж(мисля, че там се съхраняваше абсолютния еталон за един килограм)

 

По-просто не можах да се опитам да ти го обясня.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направих сравнение на още едно дино - HPP Garage и мотора отново си извади същият момент и почти същите коне. Ето графика:

 

Публикувано изображение

 

 

 

Специални поздрави на всички хейтъри!

________
paRADOx

Редактирано от paRADOx
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горе долу колко са допустимите загуби на това дино?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като на всички дина които мерят на гуми (10-15 %) на предно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...