boby70 55 #121 Отговорено 8 Август, 2012 С известно закъснение ето графиките на шампионите в най-високите класове на националната. 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #122 Отговорено 25 Август, 2012 B18C Powered by 1Net 6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikolai/qnkov 100 #123 Отговорено 19 Септември, 2012 (Редактирано) ето и една децка графика от мен D15+модове.. Редактирано 19 Септември, 2012 от nikolai/qnkov 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boby70 55 #124 Отговорено 6 Октомври, 2012 В16А2 пълен сток с леко налягане. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #125 Отговорено 7 Октомври, 2012 Сток б18ц Назлобена б20-ска Bone Stock D16z6 - на 0.4 и на 0.6(помпата не достига вече) 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aphex 1 #126 Отговорено 11 Октомври, 2012 б20-ската кърти паважа.Някаква информация относно модовете които е претърпяла? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #127 Отговорено 1 Ноември, 2012 И аз вече мога да поствам тука 6 ген. сивик D15Z6 EK3И 4 ген. сивик D15 блок Y8 глава, ККК26 на 1.1 бар 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pesheca 19 #128 Отговорено 1 Ноември, 2012 MARCUS Сподели моляте тая 4 ген с ква карантия е че държи на 1.1 като се има впредвид и главата от y8 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #129 Отговорено 1 Ноември, 2012 Само бутала от витара. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
РадославКз 422 #130 Отговорено 1 Ноември, 2012 И показателите на икономиката са мнооого добри,83Kw са си 115 коня на колелата..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #131 Отговорено 1 Ноември, 2012 Само бутала от витара.Гарнитурата каква е колега?В смисъл колко дебела/// Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #132 Отговорено 1 Ноември, 2012 (Редактирано) Със 2 нормални гарнитури е Драго А икономика можеше да извади още малко , но много кофти се задъхваше на 4700-5200 и виновника си е интейка или филтъра ... Но като цяло добре се представиха и двете коли ... като се има на впредвид че на втората не и давах шансове да слезне цяла от диното , особено след нервите които ми образува преди да я метнем ... П.С Нека не цапаме тука .... Редактирано 1 Ноември, 2012 от GeFi's Garage 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #133 Отговорено 1 Ноември, 2012 (Редактирано) Извинявам се предварително, нека да е последен офтопик. За всички които ме питаха, турбо д15-ската не е моя, аз си карам атмосферна астматичка Кратко описание на д15-ската за да не отговарям на всички лични: сток блок и биели, сток глава от D16Y8, бутала витара, турбо ККК26 от някаква стара Ланча, две сток метални гарнитури за главата, кулер, права генерация на 65мм ако не се лъжа, ЕКУ OBD0 PP4. На диното си беше с пълен комплект АГУ, заедно с плочката. Степен на сгъстяване - неизвестна. Цена на проекта - също неизвестна Който иска повече подробности да дойде до Поморие да пита собственика Редактирано 1 Ноември, 2012 от Marcus 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #134 Отговорено 9 Ноември, 2012 (Редактирано) С извинение за офтопика. Къде в София могат да ми направят последователно два пъти Дино тест на колата, за някаква приемлива сума. Искам да я замеря, да направя remap-а, който по спецификации вдига въртящия момент с 60nm и конските сили с 40 и веднага да я замеря пак? Че гледам един тест 90лв - два теста един след друг 180лв ми изглежда прекалено Редактирано 9 Ноември, 2012 от Veseliq 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #135 Отговорено 18 Ноември, 2012 (Редактирано) http://vbox7.com/play:280a83c7fb . В петък реших ,че трябва да отида на дино колкото се може по скоро за да мога да спа спокоино. Звъннах на Гефито и тои каза (В събота мога ) аз казах идвам. Отидох и се върнах с 350 Hp на 0.9-0.95 буст с 60мм генерация. НЕ сме я пипали повече ,защото имам проблем с Actuator-a . В края на пролетта пак с по големи инжектори и 76 мм генерация и друг Actuator . БЛагодаря на Гефито ))) Редактирано 18 Ноември, 2012 от K1r1L 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boby70 55 #136 Отговорено 29 Януари, 2013 Delsol B16А2 на един бар. P.S.Можеше и още,но собственика каза,че му стига толкова понеже не можела и така да се кара. :lol:/> 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #137 Отговорено 29 Януари, 2013 Давайте и параметри на турбетките ако е възможно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boby70 55 #138 Отговорено 29 Януари, 2013 Драго инфото е приблизително понеже от четири години колата не е карана и дори собственика не си спомня всичко.Глава:стокова,шлайфана до степен 9,7:1, със стоков смукател и дросел.Блок:шлайфан на 82мм след укрепване с пинове.Биели:игъл.Бутала:някакви за над 400к.с.Турбо:основа и топла част гарет,студената част е с китайски алуминии.Нещо около GT3076.Дюзи:550ссРегулатор на горивото:китаец на 4бара под вакум.Горивна помпа:външна над 255 литра.Гейт:китайски около 40мм.Блоуоф:HKS.Турбо пътища:можеби на 60мм,със средно голям кулер.Генерация:ф76мм. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paRADOx 1011 #139 Отговорено 15 Февруари, 2014 20 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikolai/qnkov 100 #140 Отговорено 2 Април, 2014 d15b2 6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CiviC PoweR 46 #141 Отговорено 5 Май, 2014 Ето я и мойта дино графика Сетъпа е:Д15б сгъстен на около 11.7 с дросел на 60мм , всмукател edelbrock, вал crower stage 3, китайски спортен изпускател, генерация на 57мм вътрешно с проходно гърне 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #142 Отговорено 5 Май, 2014 D15B е целия двигател или? Изглежда, че има VTEC. Ако двигателя е D15B - обикновенния ВТЕК двигател ли е или е 3 етапния? Интересна ми е графиката на горивовъздушните смеси. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #143 Отговорено 5 Май, 2014 Айде и от мен една, B20Z Vtec, 50mm генерация външно, б16 валове, с две думи пълен сток. Другия път повече следват модове 10x to GeFi's garage 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalin_gk 216 #144 Отговорено 21 Май, 2014 (Редактирано) H22A - разпределителни валове от Н22А7, дросел ф68, премахнати балансиращи валове, генерация ф60 вътрешно, степен на сгъстяване 10.6/сток/ Мартин от ХЕЕД ми е качил графиката без смесите . Ще се пробвам утре да я взема. Редактирано 21 Май, 2014 от kalin_gk 13 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #145 Отговорено 23 Юни, 2014 (Редактирано) Сглобявана от мен,мапната от Гефито. Сток z6 ,керамика,лек маховик, гарет Т25,генерация,П28,инжектори може би 340 ... трябва му по-добра кутия и ще е супер за този сетъп Редактирано 23 Юни, 2014 от Nile 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #146 Отговорено 25 Юни, 2014 И от мен един икономик англичанка D15Z8 Разпределителен вал, кобилици, инжектори и всмукател от D16Z6 Integra Type R филтърна кутия и интейк рамо 4-2-1 изпускател Twister генерация всякакви размери + бая рестриктивно гърне накрая 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Колега 203 #147 Отговорено 8 Юли, 2014 (Редактирано) D15Z1 VTEC E4-2-1 OBX ИЗПУСКАТЕЛ+ГЕНЕРАЦИЯ НА Ф55СМУКАТЕЛ Д16З6+190СС ИНЖЕКТОРИ+ИНТЕЙК С "СПОРТЕН ФИЛТЪР"СТОК ЕКУ.ОГРАНИЧИТЕЛ НА 6500. Редактирано 8 Юли, 2014 от Колега 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #148 Отговорено 23 Август, 2014 Ето един спрелюк, счупи се пин-а на чипа и не можахме да видиме кво става с нитрото Това е без CF, по DIN става 168.7 к.с и 214.4 нМ на мАторя 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d16killer 87 #149 Отговорено 17 Септември, 2014 http://prikachi.com/images/75/7612075l.jpg d16y3-Stock ECU 113HP(STOCK).на Диноджета изкара 133 коня-нон втек 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #150 Отговорено 12 Октомври, 2014 На диното на Drag Power . 1,1 bar налягане,горивото е Е85 Следващия път на 1,7 бара и Е100 9 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fir3 468 #151 Отговорено 14 Октомври, 2014 STOCK honda S2000!!! СТОК хонда С2000!!! на новото дино в HPP Garage 9 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nosferatu666 16 #152 Отговорено 14 Октомври, 2014 (Редактирано) Ако ти се струва по-мощна отколкото са я писали от завода я мерни в Овърдрайв ако имаш възможност и ще се изненадаш от разликата. Защото Dynojet са инерционни стендове, докато Mustang и Dyno Dynamics например са с активен товар и се получават доста по-големи загуби. На въпроса кой е по-истинския резултат едва ли може да се даде отговор. Съжалявам за офтопика, може да е полезно на някой. Редактирано 14 Октомври, 2014 от nosferatu666 6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bigmo6 202 #153 Отговорено 21 Октомври, 2014 'Кроткия седан' засилен засилен както си треа в 'НРР' 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
joskata 83 #154 Отговорено 25 Октомври, 2014 Ето и още една графика на Б16Т https://www.facebook.com/photo.php?fbid=871929366159021&set=oa.1507737812812840&type=1&theater 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veid 164 #155 Отговорено 2 Ноември, 2014 "докато Mustang и Dyno Dynamics например са с активен товар и се получават доста по-големи загуби" и неповатяемост на ръновете. А това кое колко загуби има, няма нищо общо с типа на диното, а от това в завода инженерите като са решавали един кон колко е, да са го решили правилно. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nosferatu666 16 #156 Отговорено 2 Ноември, 2014 (Редактирано) Май не съм се изразил правилно. Под загуби нямах предвид механични загуби по трансмисията, а разликите в мощността на вал и на колела между различните стендове, но както и да е... Редактирано 2 Ноември, 2014 от nosferatu666 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veid 164 #157 Отговорено 3 Ноември, 2014 Под загуби нямах предвид механични загуби по трансмисията, а разликите в мощността на вал и на колела между различните стендове. Аз точно това имах в предвид, но ти не ме разбра. Да ти го обясня по-просто - имаш кантари и някакъв предмет. Слагаш го и получаваш резултати, на Сони 1004,34 грама, Самсунг 998 грама, Филипс 1005 грама. Също така на някой от кантарите, колкото пъти го сложиш, всеки път различно нещо виждаш(ниска повтаряемост), а пък единият от кантарите ти "изчислява" евентуално колко ще е това на Луната или Марс(на мотор). Извод: за да знаеш реално колко тежи, трябва да отидеш в Лувъра, Париж(мисля, че там се съхраняваше абсолютния еталон за един килограм) По-просто не можах да се опитам да ти го обясня. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paRADOx 1011 #158 Отговорено 16 Ноември, 2014 (Редактирано) Направих сравнение на още едно дино - HPP Garage и мотора отново си извади същият момент и почти същите коне. Ето графика: Специални поздрави на всички хейтъри! ________paRADOx Редактирано 17 Ноември, 2014 от paRADOx 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #159 Отговорено 17 Ноември, 2014 Горе долу колко са допустимите загуби на това дино? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boby70 55 #160 Отговорено 17 Ноември, 2014 Като на всички дина които мерят на гуми (10-15 %) на предно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове