meto_pz 0 #1 Публикувано 14 Април, 2009 Здравейте колеги.Аз съм нов.От доста време се каня да пусна една тема,щото хондата ми къса нервите и никой не може да я оправи.Проблемът е следния:разход на гориво 10,12/100 градско.Докато стигне 2500 об/сек все едно карам старата си фиеста 1.1 на гас,след това да речем се усеща ,че е хонда.Максимална скорост съм достигал 175 км/ч , но това мисля е нормално.Докато загрее двигателя колата работи на 2500 оборота което вече мисля е доста.И последно но не и по значение,когато дам рязко гас,колата първо глъхне после потегля.Последният майстор каза че карбуратора давал много богата смес и това било причината да ми цапа свещите и да вкара бензин в маслото.НЕЗНАМ КВО Е ПРАВИЛ НО ОТ ТОГАВА ПРОБЛЕМ С СВЕЩИТЕ НЯМАМ И БЕНЗИНА ОТ МАСЛОТО СЕ ИЗПАРИ.От как съм я взел тая Хонда хич не съм доволен, а си я купих с такъв мерак...Колата е 1,3 карбуратор ;16v;75 hp;джанти 15-ки;катализатор-премахнат Мнения по-въпроса ???? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #2 Отговорено 14 Април, 2009 не че искам да те отчайвам, но ми направи впечатление че караш с 15 цолови джанти с 1.3 двигател. не знам какво очакваш да се случи, но това все пак е 1.3, а тези джанти са на ръба на разумното за 1.5 какъвто е моя например. направи проба с 13-ки и виж как ще е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
enigma 78 #3 Отговорено 14 Април, 2009 Имах такъв проблем с глъхненето ,като карах D13-ка , но всичко се оправи като смених горивния филтар (при теб е до резервуара),и след това карах известно време с добавка за прочистване на горивната сиситема .За максималната скорост -тя си е толкова ,на 4 с моита съм правил 180. Смени си капачката и палеца.Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
meto_pz 0 #4 Отговорено 14 Април, 2009 не че искам да те отчайвам, но ми направи впечатление че караш с 15 цолови джанти с 1.3 двигател. не знам какво очакваш да се случи, но това все пак е 1.3, а тези джанти са на ръба на разумното за 1.5 какъвто е моя например. направи проба с 13-ки и виж как ще е. извинявам се,грешката е моя 14-ки са Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M.R.Tuning 0 #5 Отговорено 14 Април, 2009 Гледал ли си компа дали ти дава някакви грешки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #6 Отговорено 14 Април, 2009 (Редактирано) Колега, моля те отиди в свестен сервиз и като си оправиш колата ще си я заобичаш. При Д13 нещата не са за всеки майстор.P.S. Огледай си вакумните маркучи, да няма някой изваден. Редактирано 14 Април, 2009 от Stefan Milev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prozium 30 #7 Отговорено 14 Април, 2009 Че колко време ти отнема да стигнеш 2.5к оборота? Аз почти от там си стартирам. Тя тръгва да върви след 3к . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atanasbe 99 #8 Отговорено 14 Април, 2009 колага аз съм от белово не съм много капацитет но може да я видя като идвам към Пз пиши ми да се разберем в скайп atanasbeимам и един карб от моята така ми седи абе ще измислим нещо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kras3n 5 #9 Отговорено 15 Април, 2009 Здравейте колеги.Аз съм нов.От доста време се каня да пусна една тема,щото хондата ми къса нервите и никой не може да я оправи.Проблемът е следния:разход на гориво 10,12/100 градско.Докато стигне 2500 об/сек все едно карам старата си фиеста 1.1 на гас,след това да речем се усеща ,че е хонда.Максимална скорост съм достигал 175 км/ч , но това мисля е нормално.Докато загрее двигателя колата работи на 2500 оборота което вече мисля е доста.И последно но не и по значение,когато дам рязко гас,колата първо глъхне после потегля.Последният майстор каза че карбуратора давал много богата смес и това било причината да ми цапа свещите и да вкара бензин в маслото.НЕЗНАМ КВО Е ПРАВИЛ НО ОТ ТОГАВА ПРОБЛЕМ С СВЕЩИТЕ НЯМАМ И БЕНЗИНА ОТ МАСЛОТО СЕ ИЗПАРИ.От как съм я взел тая Хонда хич не съм доволен, а си я купих с такъв мерак...Колата е 1,3 карбуратор ;16v;75 hp;джанти 15-ки;катализатор-премахнат Мнения по-въпроса ????От къде да започна.И аз карам Хонда Сивик 5 ген 1.3. 16v 75 hp с джанти 15-ки,разхода през зимата ми е към 10-11/100.При лудо каране съм достигал до 13/100(градско).Мислех си,че проблема е само в моята кола за загряването,като я запаля,поне 1-2 мин държи 2500 оборота,и след това ви пада на нормалните.Карал съм я най-много до 160 км/ч;защото ме е страх повече,иначе се усеща,че може още.Същата работа е и при рязкото подаване на газ,всякаш колата се чуди,а да тръгне,а не,ама като тръгне,мини ли 3000 оборота,върви я спри .Явно,не съм само аз с тези проблеми,но какво да очакваш от двигател 1.3. ???Мисля,че за 1.3. си е супер колата.Ще следя темата за развитие,може пък и да е в нас проблема,въпреки,че съм минал през много сервизи,и казват,че колата си е супер. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ceco85 60 #10 Отговорено 15 Април, 2009 не че искам да те отчайвам, но ми направи впечатление че караш с 15 цолови джанти с 1.3 двигател. не знам какво очакваш да се случи, но това все пак е 1.3, а тези джанти са на ръба на разумното за 1.5 какъвто е моя например. направи проба с 13-ки и виж как ще е.Колега, не причината са джантите. Аз съм с 16-ки. Ако искаш ми кажи, ще те кача да видиш как върви. От теб бях купил спортно филтърче, с оная зелената хонда... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xags 4 #11 Отговорено 15 Април, 2009 не че искам да те отчайвам, но ми направи впечатление че караш с 15 цолови джанти с 1.3 двигател. не знам какво очакваш да се случи, но това все пак е 1.3, а тези джанти са на ръба на разумното за 1.5 какъвто е моя например. направи проба с 13-ки и виж как ще е.Колега, не причината са джантите. Аз съм с 16-ки. Ако искаш ми кажи, ще те кача да видиш как върви. От теб бях купил спортно филтърче, с оная зелената хонда...И моята D13-ka е с 15-ки джанти но нямам такав проблем с разхода. Гори към 9/100градско при нормално каране.Сменям и на 10 000км. маслото и всички филтри и вече 70 000км. не сам имал проблеми с двигателя и с разхода. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
meto_pz 0 #12 Отговорено 15 Април, 2009 Гледал ли си компа дали ти дава някакви грешкиНе,от Пазарджик съм и тук в сервизите не могат да я видят като хората.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
meto_pz 0 #13 Отговорено 15 Април, 2009 И моята D13-ka е с 15-ки джанти но нямам такав проблем с разхода. Гори към 9/100градско при нормално каране.Сменям и на 10 000км. маслото и всички филтри и вече 70 000км. не сам имал проблеми с двигателя и с разхода.Да разбирам ли,че 9/100 бензин е нормално за тая кола??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #14 Отговорено 15 Април, 2009 ...нормалното е да ти гори 5 извън и 8 в град без задръствания Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
meto_pz 0 #15 Отговорено 15 Април, 2009 ...нормалното е да ти гори 5 извън и 8 в град без задръствания сега е 10 градско и 8 извънградско с 100 км Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #16 Отговорено 16 Април, 2009 ...свещите ти в какво състояние са?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
meto_pz 0 #17 Отговорено 16 Април, 2009 ...свещите ти в какво състояние са??Вече не се зацапват.Иначе са нови,смених ги преди 2,3 седмици.Denso са.Предполагам преди са ставали с нагар от това,че се е подавало много гориво което не е изгаряло и от там е влязло в двигателя.Все пак не съм кои знае колко компетентен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LENO 1 #18 Отговорено 18 Април, 2009 Kолега карам д13б2 но нямам такива проблеми моята си вьрви отлично според мене вьрви на свестен майстор или вакумите някаде ти правят проблеми при мен имах подобен проблем и се оказа че вакума на кутията за ваздушния филтар прави проблеми извадих го и го запуших , от тогава проблеми нямам колицата си дьрпа прилично,сьщо така и извади буксата на автоматичния смукач той се намира от дясно на карбуратора и няма да ти вдига такива убороти в началото вероятно е запушен или задрьстен.Успех дано сьм ти бил полезен ако имаш някакви вапроси пиши на лични да ти пратя малко снимки кое да запушиш и кой е датчика поне да опиташ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NOS 16 #19 Отговорено 18 Април, 2009 (Редактирано) отиваш в СБА то в пз и като влезнеш там свиваш в първата в дясно,търсиш синя гаражна врата и питаш за лазар,той ще ти я оправи,д13 ка на мой пр имаше такав роблем и си я оправи човека, в пз само той може да ти помогнеуспех Редактирано 18 Април, 2009 от NOS Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
meto_pz 0 #20 Отговорено 19 Април, 2009 отиваш в СБА то в пз и като влезнеш там свиваш в първата в дясно,търсиш синя гаражна врата и питаш за лазар,той ще ти я оправи,д13 ка на мой пр имаше такав роблем и си я оправи човека, в пз само той може да ти помогнеуспех когато купувах колата ходих там.Само дето пари ми взеха.Те нямат програма за елкона,и момчето което ми гледа колата тогава каза да не се заблуждавам,че те ще ми кажат нещо точно по тази причина.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NOS 16 #21 Отговорено 22 Април, 2009 (Редактирано) бачинка объркал си сервиза не първият сервиз в дясно а първата свивка в дясно хващаш и продължаваш 30 метра направо и от лявата страна последния сервиз е на лазар а момчето дето ти е гледал колата в първия сервиз дето си ходил се вика иван познавам го лично и мога да ти кажа че от хонди и хабер си няма гледа ги като неандерталец голям камик защото ремонтира само фв опел и аудита Редактирано 22 Април, 2009 от NOS Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
meto_pz 0 #22 Отговорено 25 Април, 2009 Вчера четох доста в форума,по различни въпроси.Видях темата за компютъра и грешките.И реших да рестартирам комп-а,както е обеснено тук в форума.Когато отворих кутията с бушоните какво да видч...те просто липсват...Гледам комп-а под жабката 2 букси си стрчат от там.Явно нещо е пипано много яко.Ето снимки...кутия с бушоните.;компютъра с висящите буксиМнения и препоръки???? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
meto_pz 0 #23 Отговорено 26 Април, 2009 днес се застуди времето и колата пак почна да работи на 3 цилиндъра.......от какво ли е това става само при студено време Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #24 Отговорено 26 Април, 2009 Виж си капачката на делкото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
meto_pz 0 #25 Отговорено 26 Април, 2009 Виж си капачката на делкотода и други така ми казаха утре ще я сменя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atanasbe 99 #26 Отговорено 27 Април, 2009 също я караи някъде да видят да не ти е избила бобината Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
meto_pz 0 #27 Отговорено 28 Април, 2009 Никой нищо не казва за снимките и за комп-а....снимка на кутията където липсва бушона за комп-аснимка на буксите висящи от комп-а Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #28 Отговорено 28 Април, 2009 (Редактирано) Едната букса ти е за диагностика.Коя грешка ти дава компа ???Според мен никой не е пипал нищо "много яко". http://www.fastjapcars.com/mod-subjects-pr...1-scope-all.htm Редактирано 28 Април, 2009 от sebulba Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
meto_pz 0 #29 Отговорено 28 Април, 2009 Хммммм....как да разбера...тук в Пазарджик няма сервиз където да я закачат на елкомп? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #30 Отговорено 28 Април, 2009 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=7245 тук е описано как става работата с ЕЦУ-то на д13 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atanasbe 99 #31 Отговорено 29 Април, 2009 Колега на кутията с бушоните нищо и няма всичко си е там а за компа виж дали ти влиза една по голяма букса в компа, виж дали ти святка диода имаш едно малко прозорче на компа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
meto_pz 0 #32 Отговорено 29 Април, 2009 (Редактирано) Да наистина бушончетата са си на место!Проверих и буксата на комп-а и тя си е на место!Диода светва веднъж като дам контакт...после паля и не мига изобщо,което ще рече,че няма гршки доколкото разбрах от прочетеното в форума.Рестартирах го.Утре като я запаля на студено ще видя как се държи колата,одеве заковах оборотите на 700-800 но при загрял двигател.Направи ми впечатление,че след като намалих оборотите от врътката която е зад карбуратора,сега колата не ускорява така,както преди,а малко по-бавно.Утре ще пиша пак.Между другото не мога да намеря дистрибуторна капачка в Пазарджик.... !!! Има един магазин за японски части ма там си е е.ало мамата.Искаха ми 100 лв за една гарнитура на карбуратора и 2 000 за нов !!! Редактирано 29 Април, 2009 от meto_pz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове