Jump to content
Replay

Защо изобщо съществува Acura!?

Recommended Posts

Защо съществува марка на име акура? (Това хонда ли е или само марка която има договор с хонда да им копира моделите!) или въобще ако има някой който е наясно с това или знае конкретни исторически факти по въпроса нека сподели :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо, ама като порсна смятам да си купя Акура TL.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не можах да разбера много - Хонда са опитвали с това име да си продават колите в САЩ ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не можах да разбера много - Хонда са опитвали с това име да си продават колите в САЩ ли?

Да! Като идеята е, че са в горния край на средния клас автомобили. И с по-мощни двигатели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятел Replay защо ми се струва , че темите ти са в стил " кога ще стигна заветните 50 поста " ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нещо като Toyota - Lexus , Nissan - Infinity , разделение за луксозни автомобили , но не говора луксозни като Accord , Prelude.... говорим за едно ПО лукс. , като си създават нов бранд предназначен за най големият им пазар тоест за USA. И луксозни не говорим ,че имат нисък , среден и висок клас , а може би по точно само среден и висок , или само висок според мен като гледам Lexus , и по този начин те не могат да го направят от страна на Хонда , защото те си имат и нисък клас и изобщо коли за всеки джоб.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятел Replay защо ми се струва , че темите ти са в стил " кога ще стигна заветните 50 поста " ???

И аз така мисля май момчето в момента няма друга работа иначе акюра по горе пича обесни ама то се и чете има гугал за тия работи уикипедия и други тем подобни, ама ако се бори за педесете поста ще гледаме още интересни полубезмислени теми май :( :( Редактирано от predatov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятел Replay защо ми се струва , че темите ти са в стил " кога ще стигна заветните 50 поста " ???

Ако си мислиш че съм продавач на дъфки... (не съм) ... просто иам хонда от 1 година и съм се заредил с тъпи въпроси на скоро се регистрирах и ся стрелям на поразия ... :( :( ако имаш нещо друго да ми кажеш моля пиши на ЛС по-добре ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темите на въпросния потребител: :( 1. Емблеми Type R ! 2. Мисля да слагам Турбо! 3. Смяна на Двигател!? 4. В БГ има ли Nsx!? 5. Защо изобщо съществува Acura!? Аз лично с нетърпение чакам следващата...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темите на въпросния потребител: :( 1. Емблеми Type R ! 2. Мисля да слагам Турбо! 3. Смяна на Двигател!? 4. В БГ има ли Nsx!? 5. Защо изобщо съществува Acura!? Аз лично с нетърпение чакам следващата...

Май май си нямате друга работа ... ако исках да натрупам постове щях да пиша в темите от рода на: Кой кво хоби има, кой колко си бърка в носа, кой ква бира пие и т. н. щом мислите че гоня някаква цифра постове и продавам дъфки ОК! ... ко да напрая ... :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами като видите провала на Фолксваген с Фаетон, ще разберете защо японците са си разделили луксозните подразделения.Интересно, кой идиот би си купил кола с претенции в класа на S класата на Мерцедес, а отпред на пише Народен Автомобил?!Ма японеца е от стара коза яре...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кжо стажа като пуснеш 50 теми че не ми е ясно много :( :( :( :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се засягай де, винаги има един новорегистрирал се надъхан фен, който пуска теми от рода на - мисля да си слагам турбо на д13-ската, колко ще ми струва и колко ще гори. Това трае около месец някъде и после спира да пише. Появява се следващият, и пак така... Просто ти играеш тази толя в момента :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като натрупаш 50 поста ти подаряват ХОНДА ключовете,от Админа :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В САЩ съм карал и Акура като на снимката по-долу;изживявенето беше невероятно.Колата имаше 3.2 литров мотор и много красив кожен салон.

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Погледнете километражите отвътре;на мен ми прилича на Акорд.

Редактирано от mercury

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

още 3 страници ли ще напишете ,че пише глупости , май повече ги пишете вие.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе айде някой най-накрая да дефинира що е то "Смислена тема" и да се приключва. Винаги се старая да съм в страни от подобни спорове, ама явно тоя път не съм нещо на кеф.

На мен темата ми харесва и не виждам нещо лошо да се коментира какви са разликите, особено когато някой прилага опит, като колегата mercury. Апък и нали е раздел "Общи дискусии", т.е. теми от общ характер.

Хубава вечер на всички и да не се обиди някой :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ма оставете човека намира да си щрака на компа са като не са ви интересни темите не ги четете. Просто сложете глупавата усмивка и си цъкаите из "интересните" теми вместо тука да се леят заядливи коментари. Аз пък незная разликата между въпросните возила и ми е интересно да науча. Ай със здраве.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Защо съществува марка на име Акура?

За може да попиташ! :rolleyes:Сега по същество. Поради същата причина поради която Хонда мотор Ко. имат завод в Суиндън (Англия). За да не им се начисляват мита и данъци при внос на автомобили. САЩ и Канада са огромен пазар, всъщост основен пазар за Хонда на автомобили. По този начин си оптимизират разходите. Имат по-добър поглед върху този пазар. За да са конкуретно способни и да отговарят на 100% на изискванията на този пазар създават Акура, преди 30 години. Която проектира, произвежда и продава автомобили само за този пазар. Така се постига естесвено крайната цел повишаване на печалбите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защо се заяждате с момчето, като го интересува ще пита. И аз в началото си нямах даже на представа, че акура е луксозния клас на Хонда.В БГ няма мн акури и човек няма откаде да знае, освен тези, които очевидно приличат на Хонда. Ще каже човек, че всички сте се родили научени за историята на Хонда или сте наследници на Сойчиро. :weights: По-малко агресия момчета, не сме тук да се дърлим и заяждаме...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото е изгодно ;) Бат Краси Ал Капонето го обясни добре :weights:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе пичове,а ние останалите как знаем разликите между хонда и акура без да пускаме дълбокосмислени теми в този форум,който все повече заприличва на детска градина?ще почнете да питате вече и дали след сране трябва да си бършете задниците.....има една приказка- "който търси-намира".ако ви интересува наистина защо и как,потърсете си инфото вместо да задавате смешни въпроси във форума.гугъл и уикипедия отговарят за 10 секунди на иначе толкова важния въпрос.разберете че форума не е по-големият ви брат,който ще ви помага ако ви бият в училище :weights:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми е интересна темата..Що да не си говорим за това?Предполагам, че маркетинга на Хонда са решили така предвид особеностите на американския пазар. И както винаги, Хонда са били първата японска компания създала луксозен бранд. Преди Lexus и Infinity.На мен ми интересно дали са напълно съвместими частите за Акура и за хондите за европейския пазар.Между другото, знаете ли коя е първата компания, разработила навигация за кола? Ами Хонда през 1981 когато не е съществувало такова нещо като GPS. Аз наскоро прочетох и бях изумен. Навигацията е представлявала някакво аналогово жироскопно устройство, което със сензори за движение следи движението на колата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До средата на 80те години японските коли добиват славата на надеждни, но евтини коли. Точно тогава решават да влязат в сегмента на престижни автомобили. Чрез създаването на нова имиджова линия автомобили така, претенциозния потребител по-лесно може да бъде привлечен. За това японците създават Акура, Лексъс и Инфинити. В момента марките Хонда и Тойота означават качество, надеждност и престиж. Но преди 20 години нещата стоят по иначе.В момента (четох някъде) Хюндай се чудят дали да не създадат луксозна марка, точно поради същата причина, която е накарала Хонда, Тойота и Нисан да направят преди 20 и кусур години.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ал Капоне брат кратко и точно си обяснил на всички тук радвам се защото и аз незнаех 10х за инфото :weights:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото Хонда са първите които решават да произвеждат коли с друга марка в САЩ. След това тойота и нисан се включват с лексус и инфинити в борбата за голямата баница. Не че има нещо общо с темата, но всеки гледам си пише каквото иска в тази тук. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами като видите провала на Фолксваген с Фаетон, ще разберете защо японците са си разделили луксозните подразделения.Интересно, кой идиот би си купил кола с претенции в класа на S класата на Мерцедес, а отпред на пише Народен Автомобил?!Ма японеца е от стара коза яре...

Малко офтопик и хайджакване на темата, но все пак какво му е лошото на Файтона? Ако не искаш да афишираш статуса си с мерцедес/ауди/бмв е идеалната кола. Пък и на всички е ясно че бугати се притежава от фолксваген груп, но това не го прави народна кола нали така?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами като видите провала на Фолксваген с Фаетон, ще разберете защо японците са си разделили луксозните подразделения.Интересно, кой идиот би си купил кола с претенции в класа на S класата на Мерцедес, а отпред на пише Народен Автомобил?!Ма японеца е от стара коза яре...

Малко офтопик и хайджакване на темата, но все пак какво му е лошото на Файтона? Ако не искаш да афишираш статуса си с мерцедес/ауди/бмв е идеалната кола. Пък и на всички е ясно че бугати се притежава от фолксваген груп, но това не го прави народна кола нали така?
И аз да се включа в off-topic, лошото му е, че с такъв автомобил, ти афишираш. В случая афишираш, че си съвсем пресни пари, че си голфаджия по душа, но мерцедесаджия по портфейлКато технически грамотен човек, коли като файтона и голф R32 ме възхищават искрено. Но и искрено съжалявам пича, който си ги е купил

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото Хонда са първите които решават да произвеждат коли с друга марка в САЩ. След това тойота и нисан се включват с лексус и инфинити в борбата за голямата баница. Не че има нещо общо с темата, но всеки гледам си пише каквото иска в тази тук. ;)

за сметка на това са на последно място в продажби и престиж/лукс.Хюндай също направи свое подразделение на луксозна марка ("Екюс" или нещо от сорта се води), много сериозна лимузина с V8 имат на пазара (пълно копие по дизайн на бмв 5 и мерцедес) и ще дръпнат яко. Като цяло замисъла е умен и успешен със създаването на такива други марки, подразделения (Лексъс е най-голямото доказателство затова), но не и за Хонда/Акура. Хонда така и не направиха голяма, лъскава лимузина на задно и с поне V8 мотор. Да, Леджънда (не визирам само последния модел, говоря дори и за втората генерация, модела от 1990-1996) е хубава кола, луксозна е, но не достатъчно, че някой да охка и пъшка от удивление (освен ако не е някой сивик-аджия ;) ), както ако мине по улицата 7-ца, А8 или S класа. От Хонда казваха някога на пресконференции: "Ние можем да направим V6 мотор, който да е със същата динамика като V8 и по-икономичен от V8, затова няма да направим осмак" или "Защо да направим 2-тонен кораб на задно, като можем да ви предоставим супер дупер ултра мега иновативно техничарска и т.н. и т.н. 4WD система, която да е най-савършената в света, да бъде по-добрa 4WD система от тази на прословутите Ауди" - хубаво, правете си го, но човека с костюма който в Европа ще извади (или корпорацията за която бачка до сцепване ще му купят) над 60 000Евро да го возят на задната седалка го боли оная работа дали колата е технологично чудо номер едно или кенеф с листови ресьори на задното окачване, важното е да вози като лодка, да е лукс и като мине покрай центъра на биг гросе сити, да се изтъкне и да покаже благосъстояние, престиж. А Ленджънда е много хубава кола, ама реално погледнато няма елементарни неща които трябва да са стандарт за една яка тузарска лимуцина, неща като например, че ако си седнал отзад, ти няма как да си настроиш температурата на климатроничето която да ти повява нежно нежно, трябва да сръчкаш шефьора отпред и да му кажеш "Чичи, намали малко температурката, че взеха да ми се припотват от жега еди кое си и " - неща в които дори горе спомената VW - НАРОДНА КОЛА ги има и то не задължително в топ модела им - Фаетона. За такива неща говорим - Леджънд е хубав, мощен, голям седан, но не достатъчно добър за парите си или поне спрямо конкуренцията. Ще кажете "Те европейците са шматки и неразбират, Американеца е по-умен и ги оценяват Акурите" - нищо подобно. Акура в САЩ, годишно продава минимално количество RL (Аcura RL - прекръстена Honda LEGEND за незапознатите), непомня точни цифри, но са горе долу около 5000 броя, което реално е нищо за тамошния мащабен пазар на луксозни голями седани. Просто от Хонда не наливат пари в Акура, а и самият им маркетинг куца, странен е. Защо толкова години Хонда не продаваха в Европа модели като MDX - голям, як SUV и въпреки, че е само с яки 3.5/3.7 литрови яко горещи бензин мотори, щяха да се харесат на Европееца и поне имидж ще докарат - "жипка", която можеше да вгорчи живота поне малко ако не изцяло на ML/X5/Range Rover и т.н., защо модела Acura TL (което през годините се е доказало, че си е чиста Хонда Vigor/Saber/Inspire - модели предлагани и за Японския пазар, разработени на базата на Акорд) никога не се показа в Европа - автомобил, който не би идвал кой знае колко по-скъп от Акорд, за сметка на това получаваш "всички екстри" стандартно, която успешно би могла да вгорчи живота на Ауди А4 или Пасат, ако не изцяло, то поне за бензиновите им гами, че както знаем Хонда си имат само един дизелов мотор и явно друг не им се прави, а европееца иска нафтова печка, но това е друга тема... Може би пък Хонда именно такова маркетингово проучване са направили, че Европееца не би карал големи смучащи яко бензинови Хонди и затова няма смисъл да ги предлагат, въпреки че Лексъс разцепва пазарите и в Европа, знам ли... Сега ще излезне новата ZDX - пълно копие на Х6... като изключим пълното плагиатство на концепцията и, изглежда свежарски и добра, глупавото е, че тая кола както ние добре знаем - само в Сев. Америка ще се предлагат, никъде другаде. А Хонда спряха добре познати за Европа модели като SHuttle и Stream - в момента има само един миниван който е възможно най-странния еднообемен модел на марката (Edix наричан в Япония - FR-V за Европа). Преди 2 - 3 години излезна новия Stream в Япония който е много по-красив от стария модел, но така и си остана само за Япония.А се чудят хората, защо Хонда продала отбора си във формула 1 примерно или защо е толкова зле от кризата, че иска субсития от Японското правителство. Криза ли ? Всичко е до маркетинг и политика - неможе преди 10 - 15 години за Европа Хонда да предлага 15 модела автомобили, реално погледнато края на 90-те в шоурумите в Европа, Хонда само пикап неможеха да предложат, всеки друг тип концепция кола имаха - SUV - CR-V/HR-V, миниван - Shuttle, хечбек - Сивик, седан - Сивик, Акорд, Леджънд, Комби - Акорд, Сивик, малка градска кола - Лого (по-късно и Джазз), Купе: СИвик Купе, Акорд Купе, Леджънд Купе, Прелюд, Интегра; коли с много коне правени за кеф(е тва ми е била любимата секция ;) ) NSX, S2000, Civic VTi/Type R, Accord Type R, Prelude VTi, Integra Type R, CRX/Del SOl и т.н. - от пиле млЕко), а сега всичко се изчерпва с един миниванест отзад с торсион :) Сивик правен в англия, един Сивик седан правен в Япония, Акорд седан и Акорд Комби, CR-V, остаряло FR-V с идиотска компановка 3+3 места, Джазз и Лендънд - това е. Неможе да свиваш предлагането на автомобили, при положение че ги имаш, за Япония и САЩ се предлагат много интересни модели които Европееца иска да има и да очакваш да си на печалба, с трици маймуни не се ловят - лично мнение, може и да греша, но (ще прозвучи грубо) Хонда сами си го начукаха в началото на 21 век като си свиха сами предлаганите модели.Иначе по темата за Акура е коментирана мноооого пъти, минимум 3-4 теми има изписани, в които изчерпателно е дискутирана ситуацията Акура-Хонда, както и другите двама: Лексъс-Тойота и Инфинити-Нисан. Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много тъпо как едва 5 минути след пускане на пост, човек неможе да направи EDIT, затова само ще добавя, че новия Stream който се предлага само в Япония се предлага с двигател за който Европееца не е и чул дори - iVTEC I - двулитров бензин с директно впръскване на горивото, мотор с динамиката на добре познатите ни К20 + това че имат много по-добра икономия на гориво.

За спортни модели не ми се говори пък въобще - Хонда разчитаха на NSX и S2000 по няколко петилетки. Че са направени тия коли и са се доказали с красота както по салоните , така и с performance по пистите, че устискват на конкуренти по някой път с двойно по-големи мотори - ДА, не го отричам. Но неможе да предлагат тия коли по сто години, като само през 2 - 3 години се прави лек фейслифт (я променим дизайн на броня, я променим дизайна на фаровете, я да сложим нов цвят дамаска...). NSX като се появи в сериийно производство и като го свалига от конвейра се минаха 16 години (1990-2006) - през това време се промени дизайна веднъж и се появи по-нов мотор и друга скор. кутия (1997 - 3.2 6 скорости) и чат пат спортни версии (Type S/R) - това е. За тия 16 години, БМВ показаха 4 (ЧЕТИРИ) поколения на модела си M3 която няма кой какво да говори - това е култова, ненормална кола именно в класа на NSX (изключение може би прави само Е30 модела, че е с 4 цилиндров мотор). S2000 същата работа - ненормален роадстър е, но тази кола съществува от Октомври 1998-а година - вече 11-а годишнина е подхвала, преди 10 и дори преди 6 години си беше на върха, но сега вече си е стара и има много други по-нови двуместни кабриота на задно, които има какво да покажат. Както някога се пееше "45 години стигат, дайте нещо по-младо".

 

Това е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не само Хонда са така. И аз си задавам въпроса къде е новата Супра - само слушаме за нея и гледаме снимки. И толкоз.Да видим дали ще я дочакаме.П.П. Нищо против нямам Фаетона. Ма да се возя в подобна лимузина, демонстрираща лукс и комфорт, а в същото време емблемата й да е Народна Кола - ами звучи ми като оксиморон. А какво би станало, ако я бяха пуснали като луксозно подразделение на ФВ, но с друго име?!Вяно е, че Бугати е на ФВ.Ламборджини - също, нали трябва да се краднат технологии отнякъде.Обаче Бугати си е Бугати, а Ламборджини си е Ламборджини.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз смятам да вмъкна мощен офтопик и това е за новите хюндаи. Аз съм очарован от това как марката дръпна с качеството и последния пример за това е Hyundai Genesis Coupe който за мен е адската кола: http://www.hyundaigenesis.com/coupe/ MECHANICAL 2.0L DOHC MPFI 16-valve turbocharged I4 engineContinuously variable valve timing (CVVT)6-speed manual transmissionRear wheel driveDual-link sport-tuned front suspension w/MacPherson struts, gas shocks5-link independent sport-tuned rear suspension w/gas shocksFront/rear stabilizer barsPwr rack & pinion steering4-wheel anti-lock brakes (ABS) w/electronic brake force distribution (EBD), brake assistChrome-tipped dual exhaustEXTERIOR 18" aluminum wheelsFront P225/45VR18 all-season tiresRear P245/45VR18 all-season tiresTemporary spare tireBody-color bumpersAutomatic light controlBody-color pwr mirrorsTinted glassVariable speed intermittent wipers w/washerBody-color door handlesINTERIOR Black cloth seatsDriver lumbar supportFold-down rear seatsFull floor carpetingLeather-wrapped tilt steering wheel w/audio controlsTrip ComputerPwr windows w/auto up/downPwr door locksKeyless entryCruise controlPwr remote fuel door & trunk releaseManual air conditioningRear window defrosterMetal/chrome interior accentsDual illuminated visor vanity mirrors w/driver sunvisor extensionLighting -inc: front courtesy, map, glove box, & trunk lampsLeather-wrapped shift knob(2) aux pwr outletsSAFETY Electronic stability controlTraction controlShift interlockFront/rear crumple zonesHood buckling safety stops & creasesBody-side reinforcementsAdvanced dual front airbags w/occupant classification systemFront side impact airbagsFront side curtain airbagsFront seatbelts w/pre tensioners & force limitersLower Anchor & Tethers for Children (LATCH) systemTire pressure monitoring systemEnergy absorbing steering columnActive front head restraints адската дрифт машина, с тази визия и базова цена от 20 000 $ няма какво да говорим, повече инфо http://www.leftlanenews.com/hyundai-genesi...e.html#overview

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросът е изключително интересен! ;) Аз ще дам един друг поглед към това, защо съществува не само Акура, но и Лексус/Тойота/ и Инфинити/Нисан/ Страшно много мога да напиша но ще съм кратък за да не отегчавам. ;) През 1975 година японските автопроизводители нахлуха в САЩ. Флагманът на това нашествие беше Хонда Сивик CVCC. Моделът не само беше катастрофално различен от тогавашните безмислени американски крайцери, но за ужас на американците на технологично ниво, което те не са подозирали, че може да съществува на тази планета. Лек пример - двигателят на CVCC-то, от там идва и моделът, още през онези години забележете, има допълнително впръсквлане на вода в цилиндрите и изключително чисти отработени газове. Нали се сещате, че за екология да се говори по онова време и то в страната най-голям разсипник на ресуси.... ;) Най-комичното в тази ситуация е че америкаските управляващи точно в този момент се опитват да се направят на най-позорливите и напредничави и приемат закон за нивото на замърсяммммване на изгорелите гозове зхвъряни от автообилите. Какво се оказва - моделът на Хонда със споменатия двигател се оказва единственият който отговаря на изискванията на този прогресивен закон ;) Какво става - дъртите хитреци /разбирай американците/ променят закона и свалят изискванията за тези замърсявания за да не се продава само Хонда в САЩ ;) ;) ;) Междувременно Тойта и Нисан /тогава под търговската марка Датсун/ също навлязоха здраво в щатие и се получи жесток удар по американското автомобилотроене. В Детройт - царството на американските автопроизводители настъпи паника. Знаете че автомобилната промишленост на една държава е гръбнакът на икономиката и.Стигна се до там че на определени организирани и пригодени за случчая места, срещу заплащане, американците отиваха да трошат с чукове японски автомобили и това се превърна в бизнес! На война излезе и цялата пропагандна машина на "великата" американска държава . Холивуд бълва филми в които лошите карат японски коли а добрите ги разгромяват "яздейки" Форд GMC или друга подобна бръкма. Артър Хейли пък написа смехотворният роман Колела във възхвала на американското автомобилостроене. В него се разказва и как в японските коли някои детайли били вързани с канап.Ще попитате какво общо има всичко това с Акура, Лексус и Инфинити.Представете си, че имате една нация от изключително тъпи и умствено ограничени поданици, на които им работи само първосигналната система!!! Като чуят Хонда, Тойота или Нисан не могат да спят, получават страхова невроза, нощтно напикаване и т.н.Японците също са стари тактици и психолози и ето ви Акура, Лексус и Инфинити. Заводите са американски и в тях работят американци. Самите американци считат тези марки за американски автомобили. Отделно типичното прозводство за конкретня пазар и т.н.Просто решение на въпроса нали?! ;)

Редактирано от z350

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не само Хонда са така. И аз си задавам въпроса къде е новата Супра - само слушаме за нея и гледаме снимки. И толкоз.Да видим дали ще я дочакаме.

Супра може и да не видим, но тази марка пусна на пазара куп други, уникални бегачки, които си заслужават и са уникални, пример: изключително красивото купе/кабрио Lexus SC430, или седана Lexus ISF (това е първия автомобил в света, с 8 степенна трансмисия). Да, може би концепцията точно на СУПРА да не е възродена, това са коренно различни автомобили спрямо СУПРА-та, но поне от тази фирма Тойота има с какво да "утешават" феновете, а всъщност говоря пълни глупости - никой никого не утешава, всичко е маркетинг, политика как да се направи продукт който да бъде продаван - ами това е, еврика ! ;) Това е просто и елементарно, нещо което и уличните търговци го знаят: за да купи някой нещо от теб, на "сергията" трябва да има изобилие, да има за всеки го по нещо. Не случайно в момента, до колкото аз знам, ТОЙОТА е най-големия автомобилен производител в СВЕТА ! Преди броени месеци по време на кризата в САЩ е изпреварила GM и вече японците са най-големите. За справка: Тойота преди 10 години бяха трета автомобилна сила, след GM, на второ място бяха FORD. За тези 10 години те ги изпревариха тези два детройтски кита, чрез какво - във всеки клас да имат продукт. Могат да приказват, че Тойота има безлични коли, скучни, но е факт, че просперират. Хонда са първия производител в света на хибриден автомобил - Honda INSIGHT (стария Инсайт, той е двуместен и няма нищо общо с новя модел) е пусната в продажба края на 1998-а година, няколко месеца след нея се появява Приус. Кой спечели от Хибридите - ТОЙОТА, защото много свои модели направиха хибриди, а и най-вече с Приуса. От Хонда със своя Инсайт не успяха да направят бум, дали защото бе двуместен или нещо друго... От Хонда не бе задължително да пуснат NSX 2 или нещо от сорта. Къде отиде примерно седана Accord 6-ген. (1998-2002) Type R модела. Ще кажете "Новия акорд е с К24 200коня мотор и е екстра" - може и да е екстра кола, но духа и в никакъв случай не е като на стария модел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алекс имай предвид , че Тойота , за да се качат на първото място направиха доста големи компримиси отностно качеството и надежността на колите си !!! а Хонда нямат това за цел :D но щях да се задоволя поне наистина във всеки сегмент да бяха отстояли с представител , наистина Stream , HR-V , Logo - бяха такива модели , че ако бяха останали на европейския пазар щяха да имат според мен доста добри продажби :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да добавя някои неща - по впечатления от форума на vtec.netВ Щатите, имиджа на Хонда е като на Голф2 и 3 в България - коли с добра цена/качество, които в никакъв случай не са бегачки. А Акура е по-луксозна Хонда, който имидж може би се опитват да поправят с новия ZDX - да не бъдат възприемани така. Защото в момента моделите им са точно копия на Хонди с по-луксозно оборудване.Друго което там ми прави впечатление - твърденията че Хонда не е "национална японска компания", както Тойота. Хората упорито твърдят че Тойота се ползва с големи облаги и помощи от японското правителство от близо 20 години, едва ли не я ползват като символ на Япония, докато Хонда се смята за чисто частна не обвързана с държавни конгломерати фирма, която всичко си прави сама.Например наскоро когато отпуснаха заеми на Тойота, Хонда заплаши че ще се изнесе в Корея или Китай ако също не получи помощ... и имаше коментари, че това не е невъзможно точно защото е частна необвързана фирма.Там също се коментира че от края на 90-те Хонда прави рязък завой - от фирма правеща спортни по дух коли, почва да прави изключително "народни коли" - добро качество на добра цена, но нищо повече.Никакви глезотии като мощни двигатели, съкращаване на моделите които не генерират печалба (Прелюд, Леджънд, NSX, S2000, Integra донякъде), пестене от материали там където не се вижда (пример - ако щете фактът че дори Сивик 7ген не е с двойно поцинковани ламарини, 8ген в теста на Аутобилд е с ръжда по невидимата част на праговете - кола на 2г, материалите в купето... за пример имаше интервю с Крис Бенгъл, където той обясняваше защо вътре в жабката материала трябва да е качествен)С началото на 21век, Фукуи насочва фирмата към хибриди и екология. Между другото първия хибрид е Приус.В Япония почва да се продава 3 месеца преди Инсайт, който пък първи пресича океана - но все пак месеци след Японската премиера.Само че и в хибридите Хонда търси не ефектните технологии а икономични - като хибрид Инсайт е около и под на нивото на сегашния Приус, плюса му е че е евтин и достъпен (на запад).Просто фирмата си сменя нишата. Факт, че единствената фирма напуснала Ф1 беше Хонда. Просто на този сегмент (спортния) са сложили кръстето пример: http://vtec.net/news/news-item?news_item_id=827231Не, това не е някакъв typeR с мощен двигател, това е Хонда Елемент специално пригодена за превоз на куче(та) :lol:

Редактирано от Restless

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да добавя някои неща - по впечатления от форума на vtec.net В Щатите, имиджа на Хонда е като на Голф2 и 3 в България - коли с добра цена/качество, които в никакъв случай не са бегачки.

Не знам в този форум какво мнение си си изградил, но аз въобще бе мога да се съглася с това мнение, колкото време прекарах там и сред хора които се интересуваха от рейсинг мога да кажа че дори заклетите фенове на американски и немски коли там макар да обиждат импорт тунерите на 'ricer' имат голямо страхопочитание от хондите, особено от втеците. Аз да вметна пак малко за Хюндая че ми е легнал на сърцето: Did another automaker keep Hyundai from being in Fast & Furious?The fourth Fast & Furious has shot out of the gates with a $72.5 million opening weekend payday. Movie-goers are checking out the new flick for the fast-paced action, the Vin Diesel and the cars, but one vehicle you won't see on the silver screen is the Hyundai Genesis Coupe. The all-new RWD Hyundai was originally slated to be featured in Fast & Furious 4, but for unknown official reasons, it was later pulled from the script. Last minute changes happen all the time in Hollywood, but Hyundai spokesman Miles Johnson thinks the competition may have helped keep the Genesis Coupe off the big screen, saying "another manufacturer blocked us." Johnson says the Genesis Coupe was even supposed to be included in the action-packed opening sequence. The news didn't set well with the Korean automaker, considering Hyundai prepped a red 2.0T SE Genesis Coupe especially for the movie. Johnson didn't hypothesize which automaker may have done the blocking, and since several makes and models made the final roster of FNF4, your guess is as good as ours. With the amazing success F&F4 is experiencing, though, we're guessing we'll have another chance to see a Genesis Coupe in the fifth installment.линк: http://import2race.com/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тойота , за да се качат на първото място направиха доста големи компримиси отностно качеството и надежността на колите си !!!

Ако не се лъжа, Мерцедес също направиха големи компромиси относно качеството и надежноста на колите си. Сега ги сравняват с ТАТА. Пък за БМВ - да не говорим. :):D:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...