Jump to content
Replay

Защо изобщо съществува Acura!?

Recommended Posts

Не мога да разбера какъв им е проблема на членове на форума, които са тук от много време към новорегистрирали се фенове - нормално е човек, който е решил да си купи хонда по една или друга причина да пита въпроси относно марката, независимо дали са глупави, обсъждани и т.н. Така бях аз, така са били и всички. Този форум се превърна в една пошла лайняна яма, в която всеки а най-великия и всеки карай най-бързия голф(хонда) и всеки разбира от всичко. Момчето пита "Защо има Акура след като вече има Хонда" и ако с това момче седяхте на маса, нямаше да му "казвате" линкове, а щяхте да обясните нещо, разбира се ако имахте познания по конкретния въпрос. Аз лично влизам рядко, но всяка тема е с цял заяждане, аз съм най-великия, аз съм най-бързия, ти си от село и др. - пълна помия. Просто ако имате отговор - отговорете, ако не - пишете в друга тема, защото всички имаме по един чифт ташаци и всички сме равни и фенове на една марка.Приятелю, не мога да ти дам точен отговор на твоя въпрос, но мога да ти кажа моето мнение по твоя въпрос:Една от стратегиите в бизнеса е създаването на отделен бранд с цел конкурентен продукт на пазара, от който приходите да отиват на едно и също място. - по тази причина - Хонда направи Акура, Toyota - Infinity, много компании купиха други и т.н. В момента когато на света е ясно, че един и същи производител произвежда няколко марки, то тези марки вече имат позиция на конкретен пазар и съответно името, за да продължат напред. Така, ако Рено вземе Мерцедес, то хората няма да спрат да купуват Мерцедес. Аз лично адски много харесвам Акура, като визия и след като знам, че се прави от Хонда, това за мен е един страхотен автомобил и наистина планувам да си купя Акура - това е плюс за Хонда. Колко хора мислят като мен е много субективно, но съм сигурен, че са милиони - надявам се да разбираш защо има Акура освен Хонда. Всичко се върти около Маркетинга и Парите.

Редактирано от Miroslav.Ivanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тойота , за да се качат на първото място направиха доста големи компримиси отностно качеството и надежността на колите си !!!

Ако не се лъжа, Мерцедес също направиха големи компромиси относно качеството и надежноста на колите си. Сега ги сравняват с ТАТА. Пък за БМВ - да не говорим. :(:);)
Фидо Дидо нещо не разбрах поста ти ;) Но от Мерцедес и БМВ не се интересувам , а и не ме вълнуват , така че ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

- по тази причина - Хонда направи Акура, Toyota - Infinity

Тойота прави лексус, нисан прави инфинити.Иначе въпрос на имидж. На мен лично ми е смешно но за много хора е важно да не се асоциират с нещо масово и евтино независимо колко е качествено. Такива хора не биха купили Хонда за 100 000, затова Хондата за 100 000 се казва Акюра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разбрахме, маркетингова политика, на мен логото на Акура ми прилича същото като на Хонда само че сплескано в горния край и може би А като А клас или нещо още по-най най над хондата(или прилича на стеснен път или нещо такова в переспектива - сигурен съм че има доста обяснения в гуугъл за това), незнам но дори и по филмчетата японците се кефят на акура повече дори от на хонда...въпреки че редовия японец кара тойота но това е друга тема, та Акура се нарежда сред големите където хонда не присъства и е винаги на почит, помислете си вие ако имахте повече пари...малко повече и не искате хонда но искате кола със същото добро качество всички яки благинки по двигателя и неискате френска кола, (защото видиш ли возила по удобно) към коя следваща кола бихте се насочили (спортна, а не семейна)....акура може би ? ( е не толкова пари че за да се хвърлите на нисан 350 з) така че нишата добре маркетинга добре, но потребителя гледа от друга гледна точка и той - реисъра не мисли икономически практически и т.н. адреналина го дърпа и този пост за климатика отзад на човека ми стана смешно...е как спортна кола с копче за климатик на задната седалка... по темата още може да се говори, но мисля че отговорите са изчерпателни и ясни за човека пуснал темата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

адреналина го дърпа и този пост за климатика отзад на човека ми стана смешно...е как спортна кола с копче за климатик на задната седалка...

Колега, LEGEND се води premium клас автомобил, т.е. автомобил който трябва да мери сили с модели като Мерцедес Е класа, Ауди А6, БМВ 5-а серия и т.н., а в някои ценови отношения отива и към по-горния клас (Мерцедес S класа, Ауди А8, БМВ 7-ца) - т.е. тук не говорим за чисто "спортни коли", а за луксозни седани, бизнес автомобили. Относно динамичните "спортни" качества на Леджънда - също не са от най-добрите показатели. Горе споменатите немски конкуренти с еквивалентни около 3000 - 3500 кубукови мотори дават по-добри показатели, по handling (усещане за автомобила на пътя) Legend също не е на първо място. От горе споменатите немски седани имат версии (примерно БМВ М5), на който автомобил от Хонда НЕМОГАТ и "копче" да му кажат.

Оставете немците - вижте Инфинити (Нисан) или Лексъс (Тойота) какво лимузини имат - новият Lexus LS600h е свръх луксозен седан, мнооого по-изпипан от Легенд по-висок клас от него дори, който примерно по ускорение 0-100автомобил е колкото тъй обичаната от нас S2000 (сравнявам седан тежащ около 2 тона незареден, срещу 1200килограмов роадстър, забележете), а благодарение на Хибридната си технология този иначе V8 Лексъс гори по-малко бензин от V6 Legend-а (гори дори по-малко от 4 цилиндровото S2000) !!!

 

Драги съфорумци, не ме разбирайте погрешно - аз харесвам Хонда, ОБИЧАМ Хонда, не си мислете и, че в момента проявявам синдрома "киселото грозде", но дайте да гледаме малко по-реално и по-обективно на нещата и от чисто потребителска гледна точка. Аз лично така разсъждавам за нещата, пък който иска да е кон с капаци и да си мисли, че от Хонда са безгрешни и всичко им е супер и са перфекционисти - негов "проблем" :hondarulez:

 

Относно това изказване:

дори и по филмчетата японците се кефят на акура повече дори от на хонда

... е лесно обяснимо по 2 параграфа:

-Първия, защото в Сащ/Канада по-луксозните, бързите и добрите модели на Хонда не са Хонди, ами чисто и просто Акури. Естествено, че всички се кефим повече на Интегра, от колкото на Сивик (в Сев. Америка СИВИК си е Honda CIVIC, а Интегра - Acura Integra/RSX - според поколението зависи);

-Второто, е че в САЩ (под филмчета с япончета, предполагам визираш филми правени в САЩ) болшинството от хората са пълни тъпири, не различават шайба от гайка, много от тези хора НЕ ЗНАЯТ, че Acura-Honda, Lexus-Toyota, Infiniti-Nissan са един и същи компании, едни и също коли. Нали именно затова тези три Японски гиганта са гиу направили тези "изкуствено създадени" марки, американския народ да не си мисли, да не прави асоциация с ефтини коли (Едно е да кажеш, че караш Lexus LS430, друго е да кажеш Toyota Celsior а всъщност и двете са ЕДНА И СЪЩА КОЛА - първото име е за Сев. Америка и Европа, второто име е за ЯПОНИЯ - при едното ще ахнат "Я, Лексъс, това са супер коли от ранга на Мерцедес, Кадилак и т.н.", другото "Каква тойота бе, ти майтапиш ли се" - и се сеща човека за някоя смешна малка и тясна Старлет или Терцел). Не ми се навлиза да коментираме Американския народ колко е ограничен, тъп, вярваш на какви ли не дивотии, защото това е коренно различна тема и то не за този форум.

Хората дори в България масово си мислят и разсъждават (някои от тях даже си вярват), че ЛЕКСЪС е марка подразделение на МЕРЦЕДЕС :whistle: "Тия ЛеСкуС ги купия миналата година Мерцедес, те са правени по патент на S класата на Мерцедес" - това съм го чул НЯКОЛКО пъти от няколко мои познати, единия от тях е стар авто търговец.

 

Нали до сега говорихме именно какъв е смисъла от създаването на тия три марки в Сев. Америка - чисто и просто психологически се насажда в обикновения потребител, че тази марка НЕ Е онази с ефтините (били те и много качествени и здрави) колички с малки жужащи 4 цилиндрови моторетки направени от жълтуркото с дръпнатите очички, а тук става дума за нещо луксозно, изискано, едва ли не бутикова стока, която е по-добра от всезнаещите немски марки или примерно местните Кадилак и Линкълн.

А аз се опитвам да обясня с тези мои дълги и сигурно дразнещи много хора постове в тази тема, НЕ че Хонда са боклуци, тъпанари или кретени и за нищо не стават - НИЩО ПОДОБНО !!!

Опитвам се да обясня с лека градивна критика, че от Honda със своята Acura, не успяват да постигнат този ефект, както Лексъс и Инфинити, въпреки, че именно Хонда с Акура са първите които това го направиха, те откриха "топлата вода" така да се кажеш през 1985-а година, с излизането на Legend 1-а генерация (тогава се появява и името ACURA в сев. америка, LEGEND е първия модел на Хонда, който в САЩ/Канада е под марката ACURA), това е всичко приятелю.

Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

УАУ...АDH-Tи ме разби-ТОТАЛНО!!!!Погуби детското в мен бе човек....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ADH-HONDA е абсолютно прав,и съм съгласен с него на 100%!Трябва да бъдем повече реалисти,което си е така си е така..и наистина Хонда няма аналог на Лексус или на Инфинити,както от страна на мощност така и от страна на лукс,а според мен голяма част от американския народ търси именно това!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...