TSX 0 #1 Публикувано 13 Март, 2009 Здравейте приятели и фенове на HONDA.Решил съм вече да карам японски автомобил и да сменя немските коли. Спрял съм се на марката HONDA.Молбата ми е, ако някой може да ме посъветва относно типа на двигател. Бензин или Дизел.Мойте познания се изчерпват с това, че HONDA е номер 1 в бензиновите двигатели, а именно i-VTEC.От познати чувам, че дизеловият мотор - i-CDTi, който HONDA са изкарали 2004 г. бил много сполучлив.Сега новият дизелов мотор, който е в новия Accord е i-DTEC.Някой знае ли нещо по въпроса? Дали е сполучлив като предходният и въобще какво е вашето мнение по въпроса?Бензин или Дизел?Ще Ви бъда безкрайно благодарен за помощта и съветите!Благодаря Ви предварително и Безаварийно по улиците на България и Света! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #2 Отговорено 13 Март, 2009 това което съм чел е че i-DTEC покрива Евро5 без да използва резервоар за урея - което ползват МБ и БМВ в топ моделите си (и в момента НЕ се покрива от текущите дизели на ФВ например - наесен ще си обновят дизелите) информация в интернет има - например http://www.autoblog.com/2008/01/14/detroit...c-clean-diesel/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #3 Отговорено 13 Март, 2009 клега трябва да знаеш първо какво искаш от колата-да е бърза,мощна,икономична.също и с какви пари ще си готов да се разделиш,за да имаш такава кола. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TSX 0 #4 Отговорено 14 Март, 2009 това което съм чел е че i-DTEC покрива Евро5 без да използва резервоар за урея - което ползват МБ и БМВ в топ моделите си (и в момента НЕ се покрива от текущите дизели на ФВ например - наесен ще си обновят дизелите) информация в интернет има - например http://www.autoblog.com/2008/01/14/detroit...c-clean-diesel/Благодаря ти за инфото и за линка! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TSX 0 #5 Отговорено 14 Март, 2009 клега трябва да знаеш първо какво искаш от колата-да е бърза,мощна,икономична.също и с какви пари ще си готов да се разделиш,за да имаш такава кола.Колега, благодаря ти и на теб за мнението, но няма кой знае каква разлика между i-VTEC и i-DTEC. Бензиновият е 160 cc., Дизеловият е 150 cc.Бензина гори средно 7л./100, Дизела гори средно 5-5.5л./100. Парите е ясно че са много. Въпросът ми бе кой от двата мотора е по-добър! Разликата в цените на колите за бензин и дизел е около 1500 - 1800 Евро. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #6 Отговорено 14 Март, 2009 Ще изневеря на себе си и ще кажа:бензин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slayer 25 #7 Отговорено 14 Март, 2009 Всичко зависи колко се кара на година. Ако ще се кара над 25 000км./година по-добре дизел, ако не - бензин. Аз лично предпочитам бензинов двигател. Още повече i-dtec е Евро 5 и е със филтър за твърди частици (не е много добре с наща нафта). До колкото знам в Германия си има отделни колонки за дизел Евро 5. Но пак зависи колко се кара на година. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TSX 0 #8 Отговорено 14 Март, 2009 Всичко зависи колко се кара на година. Ако ще се кара над 25 000км./година по-добре дизел, ако не - бензин. Аз лично предпочитам бензинов двигател. Още повече i-dtec е Евро 5 и е със филтър за твърди частици (не е много добре с наща нафта). До колкото знам в Германия си има отделни колонки за дизел Евро 5. Но пак зависи колко се кара на година.Благодаря ти за ценната информация. Карам на година около 50 000 км., но при такива км. разхода за гориво е наистина от значение но все пак при дизела е около 2500 л./4250 лв. годишно или 354 лв. месечно. при 5 на 100 разход. Сметката при бензина е около 3500 л./5775 лв. годишно или 482 лв. месечно при 7 на 100 разход, т.е. 1525 лв. повече на година или по 128 лв. месечно. В случай че се скапе мотора от нафтата със сигурност ремонта ще ми излезе повече от 1525 лв. на тази нова кола. Не вярвам да признаят гаранция за такова нещо.Извода при тези обстоятелства поне според мен е - БЕНЗИН! Благодаря ти още 1 път. Успех в начинанията! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TSX 0 #9 Отговорено 14 Март, 2009 Ще изневеря на себе си и ще кажа:бензинМерси за мнението! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Iceman4o 0 #10 Отговорено 14 Март, 2009 колега двигател на Хонда било то бензинов или дизелов е почти невъзможно да се счупи.Ако има еветуална повреда то ще е някаде другаде но не и по двигателя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TSX 0 #11 Отговорено 14 Март, 2009 колега двигател на Хонда било то бензинов или дизелов е почти невъзможно да се счупи.Ако има еветуална повреда то ще е някаде другаде но не и по двигателя. ОК Мерси,За бензинов мога да се съглася че си прав и сигурно е така, но за дизелов от къде си толкова сигурен като HONDA правят дизели от твърде кратко време и се съмнявам да са пригодени за нашето качество на нафтата!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
waterwet 8 #12 Отговорено 14 Март, 2009 Незнам как гледаш на бенизинов и дизелов двигател. Има един принцип и той е дизела, само ако е нов, че кой каквото да ти разправя дизела си иска по-"тежичка" подръжка. Хонда откакто изкараха собствен дизеляк, може да се поразровиш, кой дизелов агрегат е най-обследван и копиран от 2002 насам. За пример единственият случай да се монтира тестова установка за определяне на цетаново число на дизел базирана на двигател, който е "роден" преди 5 години е показателен. За сравнение тестовия на Лукойл-нефтохим е Peter от 1900 и големия снЕг. А що се отнася до бензин, вярно, че разходите за гориво са по-високи, но на фона на общо амортизационни такива излиза по-евтино във времето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svencho 1 #13 Отговорено 14 Март, 2009 Бензин! И до момента няма дизел достигнал възможностите на бензиновия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TSX 0 #14 Отговорено 15 Март, 2009 Незнам как гледаш на бенизинов и дизелов двигател. Има един принцип и той е дизела, само ако е нов, че кой каквото да ти разправя дизела си иска по-"тежичка" подръжка. Хонда откакто изкараха собствен дизеляк, може да се поразровиш, кой дизелов агрегат е най-обследван и копиран от 2002 насам. За пример единственият случай да се монтира тестова установка за определяне на цетаново число на дизел базирана на двигател, който е "роден" преди 5 години е показателен. За сравнение тестовия на Лукойл-нефтохим е Peter от 1900 и големия снЕг. А що се отнася до бензин, вярно, че разходите за гориво са по-високи, но на фона на общо амортизационни такива излиза по-евтино във времетоБлагодаря ти! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TSX 0 #15 Отговорено 15 Март, 2009 Бензин! И до момента няма дизел достигнал възможностите на бензиновия Благодаря ти за категоричният отговор! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nicki 12 #16 Отговорено 15 Март, 2009 (Редактирано) Както са казали хората "В спора идва истината", така че с удоволствие ще чета продължението на темата, за да разбера аджеба как ще убедите човека да си купи бензинова "ламя" при условие че ще минава по 50 000км на година.Ако ти се запуши филтъра за твърди частици той е несменяем така ли? Или струва хиляди левове?Успех с избора и много безаварийни. Редактирано 15 Март, 2009 от nicki Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #17 Отговорено 15 Март, 2009 наистина струва хиляди левове, но не съм и чувал някой с Хонда-дизел да се е оплакал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niksan_vn 21 #18 Отговорено 15 Март, 2009 моето мнение си е :Дизел- за автобуси, камиони и другибензин- лек автомобилгас- да си правиш кюфтета на газов котлон Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TSX 0 #19 Отговорено 15 Март, 2009 Както са казали хората "В спора идва истината", така че с удоволствие ще чета продължението на темата, за да разбера аджеба как ще убедите човека да си купи бензинова "ламя" при условие че ще минава по 50 000км на година.Ако ти се запуши филтъра за твърди частици той е несменяем така ли? Или струва хиляди левове?Успех с избора и много безаварийни.Благодаря ти! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TSX 0 #20 Отговорено 15 Март, 2009 наистина струва хиляди левове, но не съм и чувал някой с Хонда-дизел да се е оплакал.И все пак бензин или дизел?Плюсове и минуси.......? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TSX 0 #21 Отговорено 15 Март, 2009 моето мнение си е :Дизел- за автобуси, камиони и другибензин- лек автомобилгас- да си правиш кюфтета на газов котлонБлагодаря ти за категоричното мнение! Успех и безаварийно! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
purkinie 16 #22 Отговорено 15 Март, 2009 (Редактирано) Ако си купувах нова Хонда и се чудех между бензин и дизел , то бих избрал дизела :- повече коне- повече Нм - нисък разход (в момента по-ниска цена на нафтата).Това е моето мнение . Редактирано 15 Март, 2009 от purkinie Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TSX 0 #23 Отговорено 15 Март, 2009 Ако си купувах нова Хонда и се чудех между бензин и дизел , то бих избрал дизела :- повече коне- повече Нм - нисък разход (в момента по-ниска цена на нафтата).Това е моето мнение .Благодаря ти, за всичко си прав само ще те поправя относно конете: Бензина е с 156 при двулитров мотор, Дизела е с 150 при 2.2 мотор, иначе дизела има забележителните 350 Nm. при 2000 оборота в минута Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kikobe 0 #24 Отговорено 15 Март, 2009 Според мен Хонда си заслужава само Бензин, те са изпитани японски марки другото е въпрос на вкус.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TSX 0 #25 Отговорено 15 Март, 2009 Според мен Хонда си заслужава само Бензин, те са изпитани японски марки другото е въпрос на вкус.. Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #26 Отговорено 15 Март, 2009 Аз лично карам дизел 2.2 i-CDTI , 5 степенна скоростна кутия , 140 к.с. предпочетох дизела защото това , което очаквам от колата бих го получил с голям бензинов двигател / над 2400 кубика / , а дизела е добра и икономична алтернатива Харчи почти два пъти по-малко , кара се много леко , няма турбо дупка , изключително тих дори и над 160км/ч Наистина има по-скъпа поддръжка / масло , филтър - маслен , въздушен , горивен + работа в Бултрако София = 610 лв. / .Не знам при 2.4 бензим примерно как е или 3.5 бензин , но се съмнявам да е много по-евтино , да не е и по-скъпо 2000 кубиковия бензинов двигател определено е добър , но за да получиш наслада от шофирането както при дизела според мен определено ще платиш повече Но пак ти казвам , ако можех да си позволя голям бензинов двигател щях да го направя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #27 Отговорено 16 Март, 2009 Според мен Хонда си заслужава само Бензин...мисля,че не си прав дизелите на Хонда не са по лоши от бензиновите на Хонда особенно като гледам най новия явно и е и доста екологичен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TSX 0 #28 Отговорено 16 Март, 2009 Аз лично карам дизел 2.2 i-CDTI , 5 степенна скоростна кутия , 140 к.с. предпочетох дизела защото това , което очаквам от колата бих го получил с голям бензинов двигател / над 2400 кубика / , а дизела е добра и икономична алтернатива Харчи почти два пъти по-малко , кара се много леко , няма турбо дупка , изключително тих дори и над 160км/ч Наистина има по-скъпа поддръжка / масло , филтър - маслен , въздушен , горивен + работа в Бултрако София = 610 лв. / .Не знам при 2.4 бензим примерно как е или 3.5 бензин , но се съмнявам да е много по-евтино , да не е и по-скъпо 2000 кубиковия бензинов двигател определено е добър , но за да получиш наслада от шофирането както при дизела според мен определено ще платиш повече Но пак ти казвам , ако можех да си позволя голям бензинов двигател щях да го направя Благодаря ти за изчерпателната информация!Колебая се между 2.0 i-VTEC - 157 cc. и 2.2 i-DTEC - 150 cc.Как мислите? Кое е по-оптималният и добър избор? Разликата в цените между бензина и дизвла е около 4-5 хил. лева в полза на дизела, но това едва ли е от значение когато даваш 1 шапка пари?Въпроса е кое си заслужава? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #29 Отговорено 16 Март, 2009 А колко километра ще минаваш годишно? При под 20К дизела не си струва като пари.Отиди в Бултрако - поискай тест-драйв... кеф цена няма, ако се окаже че единия двигател те кефи, а другия не Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TSX 0 #30 Отговорено 16 Март, 2009 А колко километра ще минаваш годишно? При под 20К дизела не си струва като пари.Отиди в Бултрако - поискай тест-драйв... кеф цена няма, ако се окаже че единия двигател те кефи, а другия не поне 50 хил. на година!А що се отнася до тетст драйва, със сигурност ще го направя и се надявам именно там да си "усетя" моята кола.Но нали знаеш, че информация, никога не е излишна! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
weapon R 43 #31 Отговорено 16 Март, 2009 (Редактирано) На тест драйв-а,миналия месец карах бензиново ЦРВ и дизелово ЦРВ.Противно на очакванията на отмитият ми от бензин мозък,установих че нафтата е много по-забавна за каране. Имам приятел с I-CTDI който вече навъртя четвърт милион без НИКАКВИ проблеми.В България,с Българска нафта......Всеки си прави сам избора,аз бих избрал дизела с автоматична кутия.М-мммммммммм..... Редактирано 16 Март, 2009 от weapon R Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #32 Отговорено 16 Март, 2009 При такова сравнение аз избирам Дизела от Fifth Gear избраха също дизела да не говорим , че има вече официялна разработка на същия двигател до 180 коня а километрите , които минаваш още повече се накланят везните за дизела , лично на мен ми е кеф да измина над 1000 км с един резервоар , а при бензинката това е невъзможно освен ако не се влачиш с 80-90 км/ч , а при дизела над 1000 км минаваш и при скорости до 120-130-140 км/ч Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TSX 0 #33 Отговорено 17 Март, 2009 На тест драйв-а,миналия месец карах бензиново ЦРВ и дизелово ЦРВ.Противно на очакванията на отмитият ми от бензин мозък,установих че нафтата е много по-забавна за каране. Имам приятел с I-CTDI който вече навъртя четвърт милион без НИКАКВИ проблеми.В България,с Българска нафта......Всеки си прави сам избора,аз бих избрал дизела с автоматична кутия.М-мммммммммм..... !!! Изключително много ти благодаря!Бях се навил поне до преди 1 седмица за Бензин, но следейки внимателно отговорите Ви, започвам да се разколебавам и да си мисля за Дизел.Все пак всичко ще се реши на тест драйвам. По принцип обичам педала на газта да е долу и ако дизела покаже добри възможности и хубаво ускорение, най-вероярно ще е дизел. Благодаря още 1 път. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TSX 0 #34 Отговорено 17 Март, 2009 При такова сравнение аз избирам Дизела от Fifth Gear избраха също дизела да не говорим , че има вече официялна разработка на същия двигател до 180 коня !!! а километрите , които минаваш още повече се накланят везните за дизела , лично на мен ми е кеф да измина над 1000 км с един резервоар , а при бензинката това е невъзможно освен ако не се влачиш с 80-90 км/ч , а при дизела над 1000 км минаваш и при скорости до 120-130-140 км/ч Благодаря ти Тино!Най-вероятно на там отиват нещата. Дизел!Само искам да ги почуствам тези 150 коня в краката си и ако ми достави удоволствие на тест драйва, няма да се колебая повече!Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #35 Отговорено 17 Март, 2009 и да не забравиш да се похвалиш ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TSX 0 #36 Отговорено 17 Март, 2009 и да не забравиш да се похвалиш )НЯМА! !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki64 14 #37 Отговорено 17 Март, 2009 карам бензинов акорд 7мица 2.0 ивтек,но бих те посъветвал при тези километри които въртиш да вземеш дизела-първо този разход който го дават не е съвсем верен ,при мен дават градско 10 и нещо но под 12 трудно слизам-е бих могъл да сляза и под 10 но със плавно подаване на газ и не пове4е от 50-60 км /4 което за тази кола си е мъчно да устоиш ,имам колега който кара дизелово СРВ и е страхотно доволен-мотора е тих разхода му на извънградско е 5-6 л на 100 освен това дизеловата хонда върви повече от 2 литровия бензинов вариант..така 4е си помисли пак внимателно,както са казали колегите покарай ги и двете и такаре6и,а новата 8ца бензиновия вариант сяка6 е леко отстъпление от 7цата-така поне твърдят хора които са карали и двете коли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TSX 0 #38 Отговорено 17 Март, 2009 карам бензинов акорд 7мица 2.0 ивтек,но бих те посъветвал при тези километри които въртиш да вземеш дизела-първо този разход който го дават не е съвсем верен ,при мен дават градско 10 и нещо но под 12 трудно слизам-е бих могъл да сляза и под 10 но със плавно подаване на газ и не пове4е от 50-60 км /4 което за тази кола си е мъчно да устоиш ,имам колега който кара дизелово СРВ и е страхотно доволен-мотора е тих разхода му на извънградско е 5-6 л на 100 освен това дизеловата хонда върви повече от 2 литровия бензинов вариант..така 4е си помисли пак внимателно,както са казали колегите покарай ги и двете и такаре6и,а новата 8ца бензиновия вариант сяка6 е леко отстъпление от 7цата-така поне твърдят хора които са карали и двете колиБлагодаря ти за ценната информация!Наистина към Дизел вървят нещата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ШОТЛАНДЕЦ 2 #39 Отговорено 17 Март, 2009 дизела,не се чуди-върви повече от бензина и гори по малко,малко са хората които не са имали дизел и да го хвалят.Дизел и си свиркаш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
The PitBull 1 #40 Отговорено 17 Март, 2009 Имах възможността да се погавря със служебен Civic 8ма 2.2 i-cdti и останах доста изненадан до 2к рпм няма никой,от 2-4rpm ускорението е удивително върви като мойто VTI от 4-6rpm.Въпросния сивик го карат какви ли не идиоти и за 2г. не е дал никакъв дефект и като гледам не мисли и да дава За километрите които навърташ и за стила ти на каране(педала до дъно) изобщо не се замисляи за дизелака.Слагай си мо качествени масла и нафтица и си свиркай Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове