Jump to content
Dulgia

Какво се случва с Хонда в момента

Recommended Posts

Колеги,приятели,непознати и всички ние автомобилистите и фенове на Хонда.Обръщам се към вас защото съм почти убеден, че има по-запознати от мен по темата.Мисълта и въпросът ми е да обсъдим като цяло марката Хонда ако на някой му се отделя време и е заинтересован естествено.Мисля,че някой който не еинформиран много много като мен ще му бъде интересно да научи нещо ново за марката ;) .Та питам се какво се случва с нашите любимци в момента.Кризата доколкото знам им е разказала играта.Временно са спряли производство,има съкращения във фирмата,прекратени са грандиозни проекти от сорта на Хонда НСХ,която са се надявали да дебютира през 2010. И пак всичко води до загуби защото проекта е бил изготвен дори доколкото знам са тръгнали да го реализират съвместно Порше и Ферари.Другото,което знам,е че за напред ще се произвеждат само хибриди.Няма да ги има вече нашите тупалки от сорта на Муген,Тайп Ер,НСХ, и т.н. Силно се надявам тази информация да не вярна въпреки,че мисля че бъдещето ни е в хибридите,които щадят околната среда малко повече :lol: .Но въпреки всичко като чели в момента Хонда е в голяма криза.2006 2007 2008 бяха силни години за марката,както в САЩ така и в Европа, печелаха призове от сорта на кола на годината за Сивик,както за пикап или джип на годината с Ridgeline.Бяха мн високо оценени и като безопастност.В крайна сметка се надявам да обсъдим като цяла марката.Доволни ли са колегите които са карали или карат Хонда.Какви са им впечатленията,и разбира се ако някой знае нещо за будещето или състоянието да пише,ще съм благодарен ;) Мойте впечатления от марката са много добри.Имал съм 2 Хонди.Почти нямам забележки.За коли на по 13-14 години състоянието на двигател купе и т.н беше много добро.Извинявам се ако съм допуснал грешки или неточности в инфото което дадох,това е от нетолкова точни източници като ТВ,списания,нет и т.н. Със здраве ;);)

Редактирано от Dulgia

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Honda Motor Co. Ltd. и Toyota Motor Corp. имат спад в продажбите през януари (става въпрос за САЩ) съответно с 28 и 34 % съпоставено със същия период преди една година. :lol: Ето още малко за това какво е положението на острова:http://business.timesonline.co.uk/tol/busi...icle5616402.ece

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хонда винаги са били много адаптивни,така че съм сигурен че стъпват много внимателно и няма да сбъркат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам търпение да пуснат в производнство новият NSX, а ще се радвам ако има продължение и на легендите CRX и Prelude. Вярвам, че това ще стане някой ден. Лично за себе си имам едно убеждение: моделът сменям, но марката-никога! :lol:

Редактирано от paRADOx

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кризата, че е засегнала и Хонда, спор няма. Но нея от автомобилните компании е засегнала най-малко, не толкова фрапиращо като други. Самия вице президент на Хонда оф Америка бе награден за човек на годината от някаква Американска автомобилна асоциация, затова, че се е справил с кризата и най-малко загуби е имала компанията за която работи (в случая говорим за Хонда).Относно NSX: Хонда говорят за заместник на този модел още от 1999-а година (т.е. от 10 години насам). Толкова слухове и спекулации се пусната по адрес на този бъдещ модел, че вероятността той наистина да влезе в производство бяха минимални. Хонда не печели от такива модели, напротив - ГУБИ ! За 15 - 16 години производство на стария NSX от който са произведени (да не ме лъже паметта само) около грубо казано 25000 бройки, Хонда е загубила стотици милиони долари.S2000-то (че има тема и за него, да спомена тук), ами колеги, може да е прекрасен модел, с неостаряващ дизайн, с невероятни характеристики все още, при положение, че модела вече е на над 10години (края на 1998-а година се появи S2000-то), но и е време да слезне от конвейра. Защо ли ? Аз по-горе го споменах - вече е на над 10 години, трябва нещо по-ново, по-иначе. Колкото и да е добра, явно хората престават да я купуват, не е такова търсенето и като през 2001-а година примерно. Затова я спират, даже много я задържаха според мен. Реално, когато излезна тази кола, беше един от най-яките и ненормални роадстъри, но сега, след 10-години.... конкуренцията извади нови модели, яко дръпнаха и S2000-то остава на заден план. По същата логика, група хора биха искали все още да се произвежда CRX 2-а ген., но в световен мащаб тия хора дали са повече от 5 - 10 хил. :lol: А с толкова душу, бизнес глобален трудно се прави, няма да имат печалба от тази кола. Това е ситуацията.Хонда в момента си кътат за евтини модели, за масата, не правят нищо кой знае какво впечатляващо. Спряха много други модели (CRX/Del Sol/Prelude/Integra) от които също не печелят кой знае колко, предпочитат да правят Сивик 8-а ген. Хечбек в Англия, с допотопно задно окачване което излиза ефтино, т.е. печелят добре от тази кола, това е. Един вид се поизмерзавчиха от Хонда още преди близо десетилетие, смениха си политиката, но да видим - може и да се променят нещата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление дори не правят коли за масите. Последната година ми се наложи да взема 3 автомобила за фирмата на лизинг. колкото и да исках Хонда, взех Хюндай (1 i30 и 2 i10). Oт вносител ли зависи, надути цени ли, лизингови условия ли, не знам. Сигурен съм обаче, че Европа не е приоритет за Хонда. В САЩ се плащат едни цени в Европа съвсем други. В САЩ асортимента е много по-богат и пълен, в Европа - постна работа. И другите компании имат модели на загуба, но ги произвеждат. запълват ниши със създаването на нови модели в собствения си асортимент и тн. В същото време Хонда спира модели от производство и спира развоя на такива. Абе, шибана история.

Редактирано от Concerto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Собствениците на Honda най-доволни от автомобилите си :) Повече инфо. по въпроса ето тук :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Собствениците на Honda най-доволни от автомобилите си :) Повече инфо. по въпроса ето тук :)

и какво общо има колко доволни са англичаните от хонда с цените в България?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цените на Хонда в бг са доста конкурентни.Не са ефтини въобще даже.Особено по-новите модели цивик,акорд.Хонда са мн добре приети и в Щатите.МИсля че се представиха мн добре последните 4-5 години.Стискам палци и с двете ръце да излезнат от кризата,за да продължат да ни радват.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истината е ,че Хонда са в голяма криза в момента дори нямат средства за потдържане на отбора си във Формула 1 и се отказват от шампионат 2009.Вече са разпуснали целия си екип от техници,инжинери и пилоти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истината е ,че Хонда са в голяма криза в момента дори нямат средства за потдържане на отбора си във Формула 1 и се отказват от шампионат 2009.Вече са разпуснали целия си екип от техници,инжинери и пилоти.

Всички автомобилни производители са в криза, но Хонда е от компаниите засегнати най-малко. В смисъл такъв, че ръста в продажбите е спаднал (спрямо 2007-а година) ПРИМЕРНО казвам с 15%, докато при ФОРД да речем спада е 30%.Това за Формула 1... къде се дължи на криза, къде не. Според мен, Хонда просто си намериха повод да се махнат най-после, да се откажат да наливат излизшни пари в този спорт, защото колкото и да ми е тъжно да го кажа (въпреки, че Формула 1 никога не ми е била кой знае колко интересна като спорт, вълнувал съм се за нея, единствено ако стане дума за ХОНДА) те не дават резултати. Там трябва да има победи, да рекламират как примерно духа от болида се превъплатил в новият CIVIC TYPE R или в новият примерно казано NSX или нещо от сорта. Tака е било в края на 80-те и началото на 90-те, като излизат първите VTEC двигатели, новите модели Сивици, CRX, Прелюди, NSX-a най-вече, когато Сена и Просто са размазвали всички и са поставяли рекорди със своите Макларън Хонди - чисто и просто РЕКЛАМА. Последните 11 години от както се върнаха Хонда във Формула 1 (бяха първо JORDAN MUGEN-HONDA, след това и BAR-HONDA, накрая станаха само HONDA - собствен, фирмен отбор, мисля и някакви СУПЕР АГУРИ се появиха в последните години...) имат мисля само 4 победи за тези 11 години (една на Деймън ХИЛ през 1998-а на пистата СПА, когато Шумахер тръгна да бие Култард, понеже го бил засякал и му провалил победата - култова сцена :) , две на Френцен през 1999-а и една на БЪТЪН, нея не помня коя година беше) - и 4-те победи кажи речи си бяха чиста случайност, а не истински (не спечелени затова, че си най-бърз, а защото си бил на 3, 5 или 10-то място, но обстоятелствата се стичат така, че много отпадат и ти се дореждаш на 1-во място). Задминаваха ги отбори които са СМЕШНИ по бюджет, автомобилни производители (чиито двигатели са в тези отбори) печелят повече слава от Хонда, които иначе в реалния живот са посредствени авто марки - за какво говорим. ПЪЛЕН РЕЗИЛ И СРАМ за Хонда ! Някой ще кажат "Ама той двигателя на Хонда си е добър, даже един от най-добрите с най-висока мощност, проблема е в механиците бил, шасито не е добро, пилотите не са най-добрите, настройките куцат" - няма значение каква е причината. Важното, че те са на последно място и стават единствено за смях, за нищо друго. Няма смисъл да наливат милиони за нещо, от което не получават дивиденти. Те бяха длъжни да се стегнат за няколко години и да изчистят бъговете в отбора си, ако не първи, поне от първите да бяха станали. Е, не успяха за 4 - 5 години със собствения си отбор, едва ли ако бяха останали още 5 години щяха нещата да се променят. Ако не е била Формула 1, да се разнася славата на ФЕРАРИ, едва ли думата "ФЕРАРИ" днес щеше да всява такива възхищения и респект в умовете на хората.Това е от мен по темата за Формула 1. Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление дори не правят коли за масите. Последната година ми се наложи да взема 3 автомобила за фирмата на лизинг. колкото и да исках Хонда, взех Хюндай (1 i30 и 2 i10). Oт вносител ли зависи, надути цени ли, лизингови условия ли, не знам. Сигурен съм обаче, че Европа не е приоритет за Хонда. В САЩ се плащат едни цени в Европа съвсем други. В САЩ асортимента е много по-богат и пълен, в Европа - постна работа. И другите компании имат модели на загуба, но ги произвеждат. запълват ниши със създаването на нови модели в собствения си асортимент и тн. В същото време Хонда спира модели от производство и спира развоя на такива. Абе, шибана история.

Имах приятелче, което работеше за един от многото дилъри на Хонда в Тексас. Печалбата им на автомобил варираше от 300 до 500 долара! :) Но има голямо търсене. За сметка на това им изискваха ужасни седмични норми за резервни части и ремонти. Реално от това се издържаше дилърът. Перфектна сервизна база. Изключително приемливи цени. Един калник струваше 23 долара! :D Европа е беден пазар. Само Тексас мисля, че имаше продажби колкото за една цяла Европа :D Трябва да ги потърся тези статистики, но не ми се занимава откровено казано. Голям пазар, голямо търсене, големи отстъпки. Хонда има завод в Канада. Максимално облегчени митнически условия. Друг свят. Извинявам се много, но Акорд започва от 17 и свършва до към 29 хиляди долара цена за най-мощния си двигател и най-високото обородуване. За какво говорим??!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истината е ,че Хонда са в голяма криза в момента дори нямат средства за потдържане на отбора си във Формула 1 и се отказват от шампионат 2009.Вече са разпуснали целия си екип от техници,инжинери и пилоти.

то дали има и един дръпнат в целия отбор на "Хонда ф1", само хрантутят дебелите английски задници! поне някакви резултати да бяха показали последните 5 години, а те само срамят името на Хонда!тя цялата формула е един фарс, стандартна аеродинамика, ограничени мотори, стандартни ECU-та, всичко е с цел да остават повечко парички за Бърни и херр Мозли!съвсем правилно се махнаха от там, поне световната криза им дойде идеално като оправданиеда си гледат моторните спортове, там са изградено име

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък напоследък се замислям и стигам до отчайващото заключение, че Хонда в момента са една напълно обикновена марка, която не произвежда нищо по-различно от един автомобил за ежедневна употреба. Ако трябва да сме честни Хонда не са конкурентоспособни нито в класа на луксозните автомобили, нито в класа на спортните. Дори С2000 не е кой знае колко бърза, даже на фона на останалите спортни автомобили е бая бавничка. Голям фен съм на марката, но от новите им автомобили смея да кажа, че съм бая разочарован. За сметка на това съм силно впечатлен от Нисан, които с GT R "избиха рибата". Знам, че много от вас няма да се съгласят с мен, но това е иситината. Може да имат много продажби, но това е защото клиентите получават за една сравнително ниска цена, един автомобил който притежава почти всички екстри, като качеството е под въпрос.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво, като нисан винаги са правели по-бързи коли от Хонда, да не би да са ги минали по продажби? В крайна сметка Франсе-Лайно ги купи.Хонда са станали известни с моторите си, а са натрупали богатството си с коли като Сивик и Акорд, които в класа си винаги са били номер 1. И всички ние сме фенове на Хонда заради сивиците и акордите, които правят. Това, че правят и S2000, NSX, участват във Формула1, е за имидж, да правят густо на феновете на марката, и да ги задържат в конюшнята. Но в момента пари за густо няма, така че ако искате да продължава да има сивици и акорди, да има независима марка Хонда, изчакайте да премине кризата. Хонда ще излезе по-силна от преди, ще има супер-спортни автомобили, които да ви карат да не се чувствате прецакани, че карате най-обикновена марка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно! За да си позволи една компания да разработва и пуска в производство скъпи спортни автомобили, трябва да има голям капитал. А той се трупа със производство за масовия потребител! И не съм сугласен че Хонда са разочароващи напоследък. Аз например се запалих истински по марката през 2003 когато видях за първи път новия Акорд на живо. Сега се надявам да разработят проекта за S3000... Иначе точа лиги по новия акорд. Аз съм си акорд фен тъй или иначе. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

миналото, настоящето и бъдещето на Хонда е да печели сърцата на масовите потребители. Да печели тестове като http://www.caranddriver.com/reviews/compar...est+page-7.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам защо като пускам адреса тук, и не се отваря. В google търсете site:caranddriver.com 2008 Honda Accord vs. Nissan Altima, Chevy Malibu, Hyundai Sonata, Toyota Camry, Ford Fusion, Dodge Avengerи това е първият отговор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уау , не вярвах , че и с Камри можем да се справим :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Insight, Civic Hybrid...... FCX CLARITY ???Ето тм е бъдещето и Хонда са се насочили на там.Както и шевролет с тяхния ВОЛТ. Чка работа. 100км на ток и после на бензинови изпарения.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Insight, Civic Hybrid...... FCX CLARITY ???Ето тм е бъдещето и Хонда са се насочили на там.

това е истинатахонда никога не са се и опитвали да направят убиец на Камаротази е интересна статия, малко старичка от преди кризата, но нещата са все още верниhttp://www.edmunds.com/insideline/do/Featu...cleId=127406#19

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
По скоро - не :angry: Хибриден Type-R ? Иии, също така: "battery-powered turbocharger" Не и в близките 10 години според мен :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е сегашното кредода "носи на бои" http://www.drive.ru/honda/shortnews/2009/03/02/2233113.htmlи да е евтино за производство http://www.drive.ru/honda/drive-test/2009/...35873/igra.htmlЛошо няма. Някои фирми по тоя начин от марките си направиха уважавани средностатистически брендове , но нашият "генотип" някак си не бе толкова утилитарен. Ма нали "спортът" е в кризаи секи гледа да е с нова риза ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Официални цени (за САЩ) на Инсайт и камара снимки http://www.autoblog.com/2009/03/10/2010-ho...iced-at-19-800/ И нещо новозадаващо се (пак за там) от Акура http://www.autoblog.com/2009/03/10/spy-sho...-spotted-again/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грозна е :censored: Но пък на добра цена. Можем да си мечтаем за такъв автомобилен пазар като техния.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало след месец да се продава и тук. Но цената сигурно ще е 40хилки, което обезмисля работата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето малко новини около новият НСХ който беше спрян временно поради финансовата криза http://kamuscoop.blogspot.com/2009/05/honda-nsx.html .Обаче автора или нещо е сбъркал или аз съм пропуснал да забележа в предишните статии че НСХ има нещо общо с Лекус ЛФ-А..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Сега се надявам да разработят проекта за S3000...

Наследник на S2k няма да има! Хонда разработва модела по случай 50-тата годишнина от създаването на компанията през април 1999 и още тогава е съобщено, че автомобилът няма да получи наследник. Миналата година все пак се заговори за разработка на модел, който да продължи традицията на Хонда за производство на роудстъри, но отново като аргумент бе изтъкната кризата, така че е малко вероятно да видим модел, който поне малко да наподобява S2000... друг е въпросът, че доста трябва да поработят, за да изкарат нещо по-добро и като дизайн, и като техника, защото като гледам последните им модели, си мисля, че са позагубили тренинг в конструирането на спортни автомобили :) Колкото до състоянието на Хонда - проблемът е в маркетинговата стратегия. От производител на мотори и спортни автомобили, те искат да се превърнат в компания, създаваща возила за ежедневна употреба и непретенциозни потребители. Но според мен нямат достатъчно опит в тази насока - специално в Европа, където въпреки политиката на марката през последните 5-6 години, Хонда все още се използва със статут на спортно ориентиран производител. Средностатистическият европеец едва ли би си купил Сивик 8-ма генерация, вместо Голф 6, Астра G или Пежо 308, тъй като не блести с нищо, освен това е доста по-скъп и бих казал дори странен на фона на останалите градски автомобили, предлагани в днешно време. От цялата гама единствено новият Jazz и донякъде Accord могат да постигнат успех, а в днешно време два модела не са достатъчни за постигане на пазарен успех и добро реноме. Лошото в цялата ситуация е, че по този начин марката губи феновете си, тъй като един дългогодишен привърженик на Хонда, през чийто ръце са минали коли като Сивик 5-та и 6-та генерация, CRX, Prelude, Accord 6-та и 7-ма генерация и други култови модели, едва ли биха се захласнали по Сивик 7-ма или 8-ма генерация, последният Акорд, FR-V или CR-V... в момента компанията не предлага нищо "интересно", освен един Сивик Тайп-Ер, който е не-особено темпераментен спортен автомобил и едно S2000, което след няколко месеца слиза от производствените конвейери след 10 години живот! Дори и по-възрастните фенове на марката, които търсят семейни автомобили, едва ли биха предпочели именно Хонда, тъй като има далеч по-изгодни и по-качествени марки, които предлагат и по-конкурентноспособни модели на пазара - вземете за пример новата Мазда 6, която е в пъти по-красива и по-качествена от който и да било седан или комби на Хонда!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си човече, някак си няма тренд концепция :) а "за кораб без посока - попътен вятър няма" и комай ще има още лутане и мъка.Позагубихме ореола на бутиков спортноориентиран автопроизводител , гонейки европейската "ширпотреба" , а там битката е сериозна - цени, пазари, стратегии - технологично няма революции, но и обикновенният клиент бяга от тях. За него е важно да му хареса ( в общия смисъл на думата) и да го "изчеткат" при покупката.Сигурно е нормално всеки бренд да има възходи и падения. Кой би повярвал че качеството на Мерцедес ще търпи критики или че Опел ще създадат такива чудесни (на вид) автомобили като Инсигния и новата Астра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отчасти бъркате - в частта че се гони европейска ширпотреба и фирмата губи позиции.Хонда гонят американската ширпотреба а на европейската са сложили кръст.Те изобщо не се и опитват да печелят позиции в Европа, а залагат на Сев. Америка и Азия.Няма как да са конкурентни цените на Сивиците при положение че не се сглабят в ЕС оттам 15 или 20% митоНяма как да продаваш при положение че редица модели, които имат потенциал при правилна ценова политика (демек сглобка в ЕС, било в Англия било в България ако щете) изобщо не се предлагат!Новото Сити (хит в Азия, вече 3то поколение излиза, седан на базата на Джаз с размерите на голф/Астра) - няма гоОдисей? Няма гоФрийд? (мини ванче пак на базата на Джаз) и т.н. Пазарния дял на Хонда в цяла Европа e 20000 коли на месец! Колкото Логаните... Решили са че не си струва усилието и инвестицията... и май са прави, защото финансовата криза ги засегна най-слабо от всички японски компании (Тойота очаква 8млрд загуби тази година, Нисан - 2млрд, а Хонда казва че ще излязат няколко милиона на печалба)Хората гонят печалба, а не слава, това е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм на мнение, че хонда държат правилната посока, колите са толкова различни от всички други - спортен дух и дискретна агресивност, нещо което ти набива мисълта, че в колата има вложена повече инженерна мисъл и повече динамични характеристики - никой друг автомобил не притежава това. Хората в европа отдавна не са сноби и почват да оценят различните автомобили, тези които нямат нищо общо с масовките. А относно съкращаването на разходите - криза е :lol: няма начин трябва да се преорганизират. Наскоро чух че тойота ще получат доста солидна помощ от държавата заради загубите си. За хонда това не важи? Тойота винаги е била превилигированият японски производител подкрепян от държавата, ползващ се с държавните поръчки, докато хонда е основно частна компания, която се бори единствено със собствени усилия и финансови ресурси и е правилно да се замисли сериозно за разходите си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://kamuscoop.blogspot.com/2009/05/2010-honda.html Дано този модел стане реалност..и Хонда да се върне в спорта ;)

Мирише ми на Хонда Акорд Купе или Акюра за американския пазар... тук едва ли ще успеем да му се нарадваме на този шедьовър! Като дизайн обаче ми допада много :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...