Jump to content
PETE_TONG

Intake Mainfold D14a4

Recommended Posts

Колеги тия 2 кутиии на оргиналдъ интейка много,много ама много ми грознееха и кажи речи бяха толкова големи колкото мотора! Един прекрасен ден ми мръдна и се почна една тя ........ Ето какво сътворих:

Публикувано изображение

 

Утре като си сваля останалите ще кача още снимки,за сега толкова че много ми се спи деа! Лека и мека от мен!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала, изглежда като купено :help:Сподели данни за материали и размери... ако не е тайна разбира се :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аууууу, красота! Ако снимката беше 1024х768, отиваше директно на десктопа ми. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Весо,ако искаш мога да ти я пратя и на по голяма резолюция ;) Така,малко по въпроса на колегата "Векс"- всмукатела е направен от стандартно ПВЦ за водоснабдителната система. Избрах ПВЦ,защото е доста евтино и предлага доста голяма здравина,топло и студоиздържливост. Необходими ми бяха 1 бр коляно 90гр.,1бр коляно на 150гр да направя извивката към фара и 74 см права тръба за останалата част! Значи тук искам да вметна че генерацията не съм я правил на фантазия,а около седмица търсех чертежи,размери и снимки за да видя аджаба кво се слага на мястото на тия кутии! Разбира се то на теория като го погледнеш е много елементарно,обаче като почнеш да го правиш е доста по не-просто! Обяснения със снимки ще пусна утре,че се се сещам да пиша в едни такива часове,когато гледам като японския посланник! Желая ви лека нощ и мн мн мн мн НСХ-ове в сънищата ви колеги! :lol:П.П. Само искам да добавя,когато се кара колата в нормални обороти,т.е газта се подава равномерно както би трябвало да се кара една кола няма разлика звученето от звука със старата генерация. Обаче свалиш ли 3-та ,2-ра с газ направо получавам душевен оргазъм от звука,който в прочем е доста фрапиращ за обикновенна 16-ка(едно аверче вика "тя витек ли е бре,бахти гласа вади ;) )

Редактирано от PETE_TONG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега, Харесва ми как е станало. Ще се радвам да пуснеш повече снимки да видя как точно си го направил че и мен ми се въртят същите мисли. Аз съм с Д15Б2 но си мисля че няма да е проблем да се направи и на моя мотор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега с ръка на сърцето казвам че си сътворил произведение на изкуството много яко си го направил майстор и половина си :) П.П. Като си изкарам книжката и си купя Хондичка ще взема лично съвет от теб за това произведение на изкуството :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега наистина много ми харесва това което си направил и то собственоръчно но ще си позволя да задам едно малко въпросче както си го направил този филтър директно към двигателя (без 2-те кутии) не взима ли прекалено много въздух? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега наистина много ми харесва това което си направил и то собственоръчно но ще си позволя да задам едно малко въпросче както си го направил този филтър директно към двигателя (без 2-те кутии) не взима ли прекалено много въздух? :)

Колега,ти няма как освен с турбо или да барнеш електрониката да накараш мотора да смуче повече въздух от колкото му трябва! Идеята идва оттам че тръбите са с сечение Ф75 и не се свиват като натиснеш газта а и вътре не са гофрирани а са обсолютно гладки. Ако има няква файда то ще да идва от това че не създават такова съпротивление и триене на въздуха който вече минава през много по голямо сечение нса въздухуотвода. Осезаема разлика във вървежа нема,просто колата стана осезаемо по респонсна когато загреее като хората, а да не говорим за звука в високите! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак аз сега се уча и искам да науча повече неща свързани с двигателите и най вече с Хонда за което много ти благодаря колега за информацията която ми даде и то свързана с твоя проект. :angry: И ще съм още по благодарен ако имаш възможност да направиш едно видео клипче да чуем звука как е но съм 100% сигорен че е убийствен. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че нещо, ама ... всмукателния колектор (intake manifold) кво общо има със филтъра и тръбите? :rolleyes:

Редактирано от kalmara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега пиши дали имаш разлика в горенето щото откакто сложих спортен филтър на мойта вдигна разхода с около 1 литър :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"колега пиши дали имаш разлика в горенето щото откакто сложих спортен филтър на мойта вдигна разхода с около 1 литър ph34r.gif"Т'ва е щото много я настъпваш... :rolleyes::)

Редактирано от ursus

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"колега пиши дали имаш разлика в горенето щото откакто сложих спортен филтър на мойта вдигна разхода с около 1 литър ph34r.gif"Т'ва е щото много я настъпваш... :rolleyes::)

Very,many правилно! :)   Както казваше на един мой приятел дядо му "За да върви,требе да гори"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"колега пиши дали имаш разлика в горенето щото откакто сложих спортен филтър на мойта вдигна разхода с около 1 литър ph34r.gif"Т'ва е щото много я настъпваш... ;);)

Very,many правилно! ;)   Както казваше на един мой приятел дядо му "За да върви,требе да гори"
не се спичай повечко я натискаш затова така се получава аз като сложих моето гърне първите дни горех за по 30 40 лева бензин ама колата не падаше под 4к ;) така че ако искаш да не ти гори лекичко ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всеки мисли че с спортния филтър се дига разхода-истината е една-всеки настъпва и се кефи на звука,няма как после да не му гори ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе вдига си се разхода ако не е добре изолиран интейка щото си смуче топъл въздух

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ви кажа браточки,разлика в разхода няма,има само ако я гърчиш над 4к оборота щото звука е потресаващ. Интейка съм си го изолирал много добре и не смуче от никъде топъл въздух,още повече че потготвям материалите за heatshield,и тия дни като е по топло времето ще го сложа и ще пусна снимки. Не се самозалъгвайте с тоя разход,колата гори пропорционално на това колко ти е тежък кракът! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес се ядосах на крушката на плифона на тавана и реших да си направя собствено производство диодна крушка с 6 диодчета червени! И така:

Публикувано изображение

 

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде малко снимки отпреди 2 седмици.Заиграх се с дупката наречена барче(тъмно у гъ...о ти бракнем нема да видиш) и решх да вкарам малко светлинааа! :D

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Редактирано от PETE_TONG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опаааа ,малко раздвижване и по спирачните апарати и барабаните: :D

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

 

А тук сме аз и моята втора любов(първата либов снимаше),и оттук има красив изглед към "Гранд при ред " апаратчето. :D

Публикувано изображение

 

 

На 5 Януари си взимам книжката(в ония "органи" е втасва) и ще се разберем р Михо как да си взема от него реголируемите пружинки,че така мяса на кощрамба де.......ааа! :D

Редактирано от PETE_TONG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕЕЕЕЕЕ колега пак изтрепа рибата, много ти се кефя :D .Това, ако седнем с тебе на една маса :D , направо колите ни ще са хеликоптери след това.Страшно много идей ми се въртят в главата, но на пролет ще е голямото преобразяване :D:D .П.П.Открехни ни в нещо ново, ако си замислил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега новото което ми се върти в главата е тунинговането на халогените ми! Нещо не ме кефят как светят,едно такова жълто :D  а и имам чуството че повече пекат отколкото да светят. преобразяването ще стане отново със светодиоди,т.е ще вдите в най-скоро време диодни халогени(нещо като малко по мощни ДРЛ). Идеята се върти около 1 голям светодиод в средата,заобиколен от 6 малки диода.Дано стане като хората,като почна проектчето ще пускам снимки. За сега е това от мене,отивам да си смазвам машинките на ел стъклата! :D  Баси,или аз съм луд да седя вън в тоя студ,или много си обичам колата! :D:D:D

Не цитирай предходно мнение!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като падне мъгла, пак ще си говорим дали не светят! Не ги пипай нарочно са жълти! :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега аз съм без интайк може ли заради това да ми е вдигнало разхода?Ето го моето филтърче: http://picbg.net/img.php?file=b00854338e95531b.JPG сложено директно към гумения всмукател

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я качи снимка да видим как точно си го сложил, че ми стана интересно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този форум вече е достоен да го прекръстим от www.hondabg.com на www.sportenfiltyr.com :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаааааааа,малко развитие по колата! Въпрек и студените зимни следобеди реших съботата и неделята да ги отделя за частичното обезшумяване на Хондолета ми. Както всички знаем,колите са стари,оплътненията и найлоните под корите също и всичко скърца,трака и хлопа доста неприятно. Моята количка си е доста запазена за 11-те годинки в които е карана,но аз съм максималист и перфекционист откъм шумове и исках да отстраня колкото се може от неприятните скрибуцания! Историиката ще я споделя с прилично количество снимков материал,с който надявам се да съм полезен поне на един колега! :)

 

Публикувано изображение

 

 

Публикувано изображение

 

 

Публикувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така сега ще нахвърля набързо цените за процедурата:1) Вата за перго- 0.70лв/м (3мм дебелина)-необходимо количество 3м= 2.10лв2) Двойно залепваща лента дебела 3мм-1 ролка 2лв в левчето=           2.00лв3) ПоксиПол,счупихедно копче ;) -  малка разфасовка-                       3.50лв4) Спрей ВД-40 1/10 флакон(беше ми от преди)           -                       1.00лв-примерно5) Машинна грес за механичните чарколаци по ел.стъклото                   1.00лв-примерно6) Време 2 дни по 3 часа на студа7) Много,много спокойствие,защото иначе се трошат доста копчета    -------------------------                                        

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко ъп от днес- купих си елипси- 6х9 Elite ESP 6945R,знам че не са кой знае какво но аз не съм привърженик на Hi-Tech гюрултията,просто исках да имам нещо многолентово и на задната линия! Пайнера отпред ми идва изгрубяло слаб и не-стерео enought. Мисълта ми е насочена в друга посока,може ли някой да ми каже отзад интелегентния Японец кой кабел кой е сложил да е !? От лявата страна са син със сиви лентички и сив,а от дясно некви червеникави! Моля ви кажете кой е (+)-са,кой (-) -са,че ми е малко кашаво с тея цветове!

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напротив! Интересна е.. ама пусти празници... :) Весело посрещане на новата година, и дано не спират идеите ти по колата ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напротив! Интересна е.. ама пусти празници... :) Весело посрещане на новата година, и дано не спират идеите ти по колата ;)

Весело посрещане на НГ,бъдете щастливи и най-вече здрави! :) Не пийте и не карайте колите си тази вечер,за да не се лишите дълго време да карате Хондолетите а само да се возите! :) П.П. Пази боже от най-страшното! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега прочетох цялата тема обаче неможах да намеря как си направил на интайка входа за маркуча който излиза от главата и влиза в тръбата даи маллко повече инфо ако може след като направи дупката как закрепи маркуча вижда се на снимката че има нещо обаче немога да разбера какво е?Благодара передварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз искам да покажеш това че ми се въртят някои неща в главата.

Не цитирайте човека преди вас в листа с мненията!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заповядайте,дано ме разберете и моите обяснения! :cool:

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата от нищто прави нещто! Браво колега! Гледам чеси от Стара Загора ако те засека някои ден и ти свирна глеи данеме псуваш много :P:D:rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...