PETE_TONG 23 #1 Публикувано 21 Декември, 2008 Колеги тия 2 кутиии на оргиналдъ интейка много,много ама много ми грознееха и кажи речи бяха толкова големи колкото мотора! Един прекрасен ден ми мръдна и се почна една тя ........ Ето какво сътворих: Утре като си сваля останалите ще кача още снимки,за сега толкова че много ми се спи деа! Лека и мека от мен! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #2 Отговорено 22 Декември, 2008 Евала, изглежда като купено Сподели данни за материали и размери... ако не е тайна разбира се Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesso_varna 167 #3 Отговорено 22 Декември, 2008 Аууууу, красота! Ако снимката беше 1024х768, отиваше директно на десктопа ми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #4 Отговорено 23 Декември, 2008 (Редактирано) Весо,ако искаш мога да ти я пратя и на по голяма резолюция Така,малко по въпроса на колегата "Векс"- всмукатела е направен от стандартно ПВЦ за водоснабдителната система. Избрах ПВЦ,защото е доста евтино и предлага доста голяма здравина,топло и студоиздържливост. Необходими ми бяха 1 бр коляно 90гр.,1бр коляно на 150гр да направя извивката към фара и 74 см права тръба за останалата част! Значи тук искам да вметна че генерацията не съм я правил на фантазия,а около седмица търсех чертежи,размери и снимки за да видя аджаба кво се слага на мястото на тия кутии! Разбира се то на теория като го погледнеш е много елементарно,обаче като почнеш да го правиш е доста по не-просто! Обяснения със снимки ще пусна утре,че се се сещам да пиша в едни такива часове,когато гледам като японския посланник! Желая ви лека нощ и мн мн мн мн НСХ-ове в сънищата ви колеги! П.П. Само искам да добавя,когато се кара колата в нормални обороти,т.е газта се подава равномерно както би трябвало да се кара една кола няма разлика звученето от звука със старата генерация. Обаче свалиш ли 3-та ,2-ра с газ направо получавам душевен оргазъм от звука,който в прочем е доста фрапиращ за обикновенна 16-ка(едно аверче вика "тя витек ли е бре,бахти гласа вади ) Редактирано 23 Декември, 2008 от PETE_TONG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido.dimitrov 1 #5 Отговорено 23 Декември, 2008 Браво колега, Харесва ми как е станало. Ще се радвам да пуснеш повече снимки да видя как точно си го направил че и мен ми се въртят същите мисли. Аз съм с Д15Б2 но си мисля че няма да е проблем да се направи и на моя мотор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Георги 68 #6 Отговорено 23 Декември, 2008 Браво колега с ръка на сърцето казвам че си сътворил произведение на изкуството много яко си го направил майстор и половина си П.П. Като си изкарам книжката и си купя Хондичка ще взема лично съвет от теб за това произведение на изкуството Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Георги 68 #7 Отговорено 23 Декември, 2008 Колега наистина много ми харесва това което си направил и то собственоръчно но ще си позволя да задам едно малко въпросче както си го направил този филтър директно към двигателя (без 2-те кутии) не взима ли прекалено много въздух? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #8 Отговорено 23 Декември, 2008 Колега наистина много ми харесва това което си направил и то собственоръчно но ще си позволя да задам едно малко въпросче както си го направил този филтър директно към двигателя (без 2-те кутии) не взима ли прекалено много въздух? Колега,ти няма как освен с турбо или да барнеш електрониката да накараш мотора да смуче повече въздух от колкото му трябва! Идеята идва оттам че тръбите са с сечение Ф75 и не се свиват като натиснеш газта а и вътре не са гофрирани а са обсолютно гладки. Ако има няква файда то ще да идва от това че не създават такова съпротивление и триене на въздуха който вече минава през много по голямо сечение нса въздухуотвода. Осезаема разлика във вървежа нема,просто колата стана осезаемо по респонсна когато загреее като хората, а да не говорим за звука в високите! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Георги 68 #9 Отговорено 24 Декември, 2008 Все пак аз сега се уча и искам да науча повече неща свързани с двигателите и най вече с Хонда за което много ти благодаря колега за информацията която ми даде и то свързана с твоя проект. И ще съм още по благодарен ако имаш възможност да направиш едно видео клипче да чуем звука как е но съм 100% сигорен че е убийствен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #10 Отговорено 24 Декември, 2008 (Редактирано) Не че нещо, ама ... всмукателния колектор (intake manifold) кво общо има със филтъра и тръбите? Редактирано 24 Декември, 2008 от kalmara Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lesov 0 #11 Отговорено 24 Декември, 2008 колега пиши дали имаш разлика в горенето щото откакто сложих спортен филтър на мойта вдигна разхода с около 1 литър Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ursus 2 #12 Отговорено 24 Декември, 2008 (Редактирано) "колега пиши дали имаш разлика в горенето щото откакто сложих спортен филтър на мойта вдигна разхода с около 1 литър ph34r.gif"Т'ва е щото много я настъпваш... Редактирано 24 Декември, 2008 от ursus Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #13 Отговорено 24 Декември, 2008 "колега пиши дали имаш разлика в горенето щото откакто сложих спортен филтър на мойта вдигна разхода с около 1 литър ph34r.gif"Т'ва е щото много я настъпваш... Very,many правилно! Както казваше на един мой приятел дядо му "За да върви,требе да гори" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spezov 63 #14 Отговорено 25 Декември, 2008 "колега пиши дали имаш разлика в горенето щото откакто сложих спортен филтър на мойта вдигна разхода с около 1 литър ph34r.gif"Т'ва е щото много я настъпваш... Very,many правилно! Както казваше на един мой приятел дядо му "За да върви,требе да гори"не се спичай повечко я натискаш затова така се получава аз като сложих моето гърне първите дни горех за по 30 40 лева бензин ама колата не падаше под 4к така че ако искаш да не ти гори лекичко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chicho 8 #15 Отговорено 25 Декември, 2008 всеки мисли че с спортния филтър се дига разхода-истината е една-всеки настъпва и се кефи на звука,няма как после да не му гори Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #16 Отговорено 25 Декември, 2008 абе вдига си се разхода ако не е добре изолиран интейка щото си смуче топъл въздух Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #17 Отговорено 25 Декември, 2008 Да ви кажа браточки,разлика в разхода няма,има само ако я гърчиш над 4к оборота щото звука е потресаващ. Интейка съм си го изолирал много добре и не смуче от никъде топъл въздух,още повече че потготвям материалите за heatshield,и тия дни като е по топло времето ще го сложа и ще пусна снимки. Не се самозалъгвайте с тоя разход,колата гори пропорционално на това колко ти е тежък кракът! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #18 Отговорено 26 Декември, 2008 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #19 Отговорено 26 Декември, 2008 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #20 Отговорено 26 Декември, 2008 Днес се ядосах на крушката на плифона на тавана и реших да си направя собствено производство диодна крушка с 6 диодчета червени! И така: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #21 Отговорено 26 Декември, 2008 (Редактирано) Айде малко снимки отпреди 2 седмици.Заиграх се с дупката наречена барче(тъмно у гъ...о ти бракнем нема да видиш) и решх да вкарам малко светлинааа! Редактирано 26 Декември, 2008 от PETE_TONG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #22 Отговорено 26 Декември, 2008 (Редактирано) Опаааа ,малко раздвижване и по спирачните апарати и барабаните: А тук сме аз и моята втора любов(първата либов снимаше),и оттук има красив изглед към "Гранд при ред " апаратчето. На 5 Януари си взимам книжката(в ония "органи" е втасва) и ще се разберем р Михо как да си взема от него реголируемите пружинки,че така мяса на кощрамба де.......ааа! Редактирано 26 Декември, 2008 от PETE_TONG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spas21 48 #23 Отговорено 27 Декември, 2008 ЕЕЕЕЕЕ колега пак изтрепа рибата, много ти се кефя .Това, ако седнем с тебе на една маса , направо колите ни ще са хеликоптери след това.Страшно много идей ми се въртят в главата, но на пролет ще е голямото преобразяване .П.П.Открехни ни в нещо ново, ако си замислил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #24 Отговорено 27 Декември, 2008 Колега новото което ми се върти в главата е тунинговането на халогените ми! Нещо не ме кефят как светят,едно такова жълто а и имам чуството че повече пекат отколкото да светят. преобразяването ще стане отново със светодиоди,т.е ще вдите в най-скоро време диодни халогени(нещо като малко по мощни ДРЛ). Идеята се върти около 1 голям светодиод в средата,заобиколен от 6 малки диода.Дано стане като хората,като почна проектчето ще пускам снимки. За сега е това от мене,отивам да си смазвам машинките на ел стъклата! Баси,или аз съм луд да седя вън в тоя студ,или много си обичам колата! Не цитирай предходно мнение! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krelion 42 #25 Отговорено 27 Декември, 2008 Като падне мъгла, пак ще си говорим дали не светят! Не ги пипай нарочно са жълти! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lesov 0 #26 Отговорено 27 Декември, 2008 колега аз съм без интайк може ли заради това да ми е вдигнало разхода?Ето го моето филтърче: http://picbg.net/img.php?file=b00854338e95531b.JPG сложено директно към гумения всмукател Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #27 Отговорено 27 Декември, 2008 Я качи снимка да видим как точно си го сложил, че ми стана интересно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tazzz 13 #28 Отговорено 27 Декември, 2008 Този форум вече е достоен да го прекръстим от www.hondabg.com на www.sportenfiltyr.com Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #29 Отговорено 29 Декември, 2008 Такаааааааа,малко развитие по колата! Въпрек и студените зимни следобеди реших съботата и неделята да ги отделя за частичното обезшумяване на Хондолета ми. Както всички знаем,колите са стари,оплътненията и найлоните под корите също и всичко скърца,трака и хлопа доста неприятно. Моята количка си е доста запазена за 11-те годинки в които е карана,но аз съм максималист и перфекционист откъм шумове и исках да отстраня колкото се може от неприятните скрибуцания! Историиката ще я споделя с прилично количество снимков материал,с който надявам се да съм полезен поне на един колега! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #30 Отговорено 29 Декември, 2008 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #31 Отговорено 29 Декември, 2008 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #32 Отговорено 29 Декември, 2008 Така сега ще нахвърля набързо цените за процедурата:1) Вата за перго- 0.70лв/м (3мм дебелина)-необходимо количество 3м= 2.10лв2) Двойно залепваща лента дебела 3мм-1 ролка 2лв в левчето= 2.00лв3) ПоксиПол,счупихедно копче - малка разфасовка- 3.50лв4) Спрей ВД-40 1/10 флакон(беше ми от преди) - 1.00лв-примерно5) Машинна грес за механичните чарколаци по ел.стъклото 1.00лв-примерно6) Време 2 дни по 3 часа на студа7) Много,много спокойствие,защото иначе се трошат доста копчета ------------------------- Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #33 Отговорено 29 Декември, 2008 Малко ъп от днес- купих си елипси- 6х9 Elite ESP 6945R,знам че не са кой знае какво но аз не съм привърженик на Hi-Tech гюрултията,просто исках да имам нещо многолентово и на задната линия! Пайнера отпред ми идва изгрубяло слаб и не-стерео enought. Мисълта ми е насочена в друга посока,може ли някой да ми каже отзад интелегентния Японец кой кабел кой е сложил да е !? От лявата страна са син със сиви лентички и сив,а от дясно некви червеникави! Моля ви кажете кой е (+)-са,кой (-) -са,че ми е малко кашаво с тея цветове! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #34 Отговорено 31 Декември, 2008 Темата стана безинтересна май!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #35 Отговорено 31 Декември, 2008 Напротив! Интересна е.. ама пусти празници... Весело посрещане на новата година, и дано не спират идеите ти по колата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #36 Отговорено 31 Декември, 2008 Напротив! Интересна е.. ама пусти празници... Весело посрещане на новата година, и дано не спират идеите ти по колата Весело посрещане на НГ,бъдете щастливи и най-вече здрави! Не пийте и не карайте колите си тази вечер,за да не се лишите дълго време да карате Хондолетите а само да се возите! П.П. Пази боже от най-страшното! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lesov 0 #37 Отговорено 10 Януари, 2009 Колега прочетох цялата тема обаче неможах да намеря как си направил на интайка входа за маркуча който излиза от главата и влиза в тръбата даи маллко повече инфо ако може след като направи дупката как закрепи маркуча вижда се на снимката че има нещо обаче немога да разбера какво е?Благодара передварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #38 Отговорено 10 Януари, 2009 И аз искам да покажеш това че ми се въртят някои неща в главата. Не цитирайте човека преди вас в листа с мненията! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #39 Отговорено 10 Януари, 2009 Заповядайте,дано ме разберете и моите обяснения! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
INKTEC 0 #40 Отговорено 10 Януари, 2009 Колегата от нищто прави нещто! Браво колега! Гледам чеси от Стара Загора ако те засека някои ден и ти свирна глеи данеме псуваш много Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове