Jump to content
inj.Piperov

Сивик седан или Лансър седан

Recommended Posts

Здравейте колеги,искам нов автомобил и се колебая м/у новия Лансър седан базова версия 1.5 109 коня или новия сивик Седан 1.8 140 коня ,който пак е базова версия.Цените са следните за Лансър е 28990 лв ,а за Сивик 34380 лв.Искам да питам кой автомобил е по-добрия и кой си заслужава повече парите.На тоя етап клоня към Сивика ,но ме спира по грозноватия външен вид и 5000 лв ,като по-висока цена.Моля за колеги, които имат лични наблюдения над Сивик седан.Интересува ме също и как е като подръжка и здравина този модел.Благодаря на всички отговорили предварително. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам лични наблюдения, но като алтернатива виж и Тойота Корола. Доста е просторна и комфортна и е на същите пари. Също се сглабя в Япония. Тука ще ме оплюят ся че рекламирам друга марка, ама не е лоша тойотката. Виж я просто като база за сравнение ако щеш. Иначе от трите коли: Сивика, Лансера и Королата лично аз бих взел Сивика. Не мисля че е грозноват, даже ми харесва мн овече от другите две, но това си е лично мнение. Лансера също има мотор 140к.с. - знам щото колегата обмисляше такъв. Королата май най-големия й бензин е 1.6 - 126к.с.

Предполагам говорим за нова кола и ако е така значи става дума за японската версия на седана. Виж къде е сглобяван: дали в Япония или в Турция. В Турция знам че правят Сивик седна 1.6, но за 1.8-140к.с. мисля че се прави в Япония но не съм сигурен. Вземи си японско.

 

Карай ги и двете или и трите преди да решиш, мисля че това е най-важното и най-много ще ти помогне да намериш твоята кола.

 

Успех и ни дръж в течение. Все пак което и да вземеш ще е полезно за нас като база за сравнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сивика не е грозен, просто Лансера е много красив :) Отвън! Отвътре обаче няма база за сравнение.Лансера е пълно ДЪРВО вътре! И на това купе този малък мотор първо ще се мъчи колицата и няма да изпитваш никакво удоволствие от карането, второ ще ти гори много!Не забравяй, че Лансера няма нищо общо с ево :) Взимай Хонделата - комворт, стабилност, перфектен мотор! Какво му трябва повече на човек? Или дай още някой лев за Лансер с по-як мотор, поне да не те дразни тва че е куц като магаре....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз по едно време мислех да си взимам новият Сивик седан 1.8 140 коня. Колата е невероятна, а комфорта като седнеш вътре е на автомобил от по-висок клас. Дизайна също ми допада, мотора е много добър и вади невероятен перформънс за кубатурата и конете си. Разхода на огриво на Сивика в града ще е като на Лансъра, а извън града по каталог е даже с 100/200 грама по-малко. 8-) Но това не е никак чудно, Хонда са номер едно при разработката на подобни двигатели. Карането на Сивика ще е много по-голямо удоволствие от Лансъра с това тежко купе и малък мотор. Не казвам мнението си като Фен на Хонда, а като на безпристрастен копувач, за да се опитам да ти помогна в избора. За това сега следва да кажа какво НЕ ми харесва в Сивика:

Сивика може да ми харесва на дизайн отвън, но Лансъра наистина е по-красив отвън :) Конструктивен недостатък е, че изпускателният колектор на Сивика е в една конструкция с двигателя и не може да бъде свален и подменен (това за феновете на тунинга си е жесток удар под кръста). Ако не мислиш да я тунинговаш, нe трябва да те притесни особено този факт. Другото е, че капака на двигателя на Сивика е много малък, което го прави труден за сервизиране. При част от ремонтите се налагат много сложни процедури, дори сваляне на двигателя. До колкото съм чувал и смяната на ангренажа е няколко часа. :)

Редактирано от Demon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз лично бих те опътил към сивика, скоро имах удоволствието да карам лансера с малкия двигател и наистина е като спънат кон, то честно казано мойта почти 14 годишна колица върви малко повече.ако ще е лансер то по-добре по-големия двигател, а забравих да спомена и че не е мн комфортен и отвътре е дърво. за сивика седана не съм се качвал иначе като дизаин по ме радва, возиха ме в хеча и останах очарован от комфорт, таблото е семпло но мноого удобно. :censored::boo:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е коректо ценово да сравняваш автомобили с различни двигатели, иначе честно казано ленсъра е малко по-красив отвън - НО скоро видях ленсър нисък клас на оборудване със железни джанти и тасове и никак не ме впечатли, още повече че колкото по-масов е един автомобил толкова по-невпечатляващ е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш да те гледат и да ти се кефят на колата другите хора - взиамай лансера. Нямам преки впечатления от возията и комфорта му, но мога да вярвам на колегите. Наистина, тази кола е много красива отвън, особено в лице :censored: . Сивика с него по външност не може да се сравнява, поне не този за европа. Виж купето на новия сивик за америка е просот уникално. Както и да е, според мен вземи сивика. :boo:А и... ние какво можем да ти кажем, твои са тези 30 000лв. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре дошъл колега, дано скоро да станеш част от нас:censored:значи по темата. Митсуто е по красиво наистина, но вътре е малко като шкода фабиа:boo: Возил съм се в такова и смея да твърдя, че 1,5MIVEC мотора е доста слаб и неикономичен. Със 140-150км/ч с нашия бензин харчи 9!Взимай сивика - по-логичния избор:)успехП.С. баща ми има корола 1,4 - много спъната горката иначе харчи 5/100

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много интересен въпрос... точно преди малко с един приятел гледахме такъв Lancer цвят графит и му се кефехме колко красива е колицата. Обаче, ако бях на твоето място, щях да си взема Civic-а. Напоследък тоя седан колкото повече го гледам, толкова повече ме кефи... има нещо отличително в начина по който изглежда, а и си е Honda. А за интериора също съм с двете ръце "за" - изключително космически и удобно. А и ако не се лъжа, седаните ги произвеждаха в Япония?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карах въпросния Лансер на тест драйв, докато чаках да излезе Акорд 2008 ... добре че почках :). Отвън Лансера има много злобна муцуна, но задницата му прилича на Рено. За интериора да не говорим ... евтина пластмаса от всякъде ... А и е тесничко вътре дори за шофьора - требва да си някой гимнастик да не се закачиш в волана при влизане. Както и да е тествах 140коня дизел. Много добре ускоряваше и се държеше страшно стабилно. Но шума да не ти говоря... дилъра пусна едно СД и каза, че трябва да караме на по-слна музика в тази кола.. WTF? Сивикчето е друго нещо. Определено качеството е по-високо но- също и цената. Аз на твое място ,бъркам малко по-дълбоко в джеба и вземам едни Сивик ама Хеч. Така и от вън ще си 6-ти номер!Акорда ми излезе 10К отгоре на топ версията на Лансер, но до ден днешен... съм :):D:D:D С риск да се изстърка - Кеф цена няма. :)

Редактирано от BatV

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали някой от колегите спомена, но освен дървения инвентар, "десятката" на "Лансър"-а не е и добре обезшумена. Имам колега, който се колебаеше между 9-та и 10-та генерация и след тестдрайва беше доста разочарован от новия модел. Още повече, че има и малко дете и не смее дори музика да пусне , за да не го тормози, да не говорим разни неприятни шумове отвън. А причината за проблема- естествено нискокачествените материали използвани за направата на колата, с цел цената да е по-атрактивна. А и точно този двигател ми изглежда нещо слабичък за това купе. От своя страна "Хонда"-та във вариант "седан" също не ми харесва на външен вид, но веднъж като влезеш в нея и нещата са различни. Та вариантите са следните: ако искаш да минеш по-тънко- вземаш Мицубишито. Ако искаш технически перфектна кола с не особено привлекателна външност- Сивика. А ако искаш перфектната кола с перфектната външност- Сивик хеч :) !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лансъра има само една хубава муцина и нищо повече. Нито задницата, нито профила му са нещо кой знае какво. Сивика си готин от всякаде, а интериора му няма равен, все пак тая кола ще я гледаш главно отвътре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе точно вътре Сивика нещо не ме кефи. И по специално конзолата на скоростния лост и ръчната спирачка, така повдигната много изкуствено изглежда, се едно са я забравили и после са я добавяли. Може и да е удобно, но на мен ми е грозно и дори на 7ген, дето е като ван беше по добре направено и интегрирано.Въпреки това гласат ми все още е за Сивика седан. Хеча го правят в Англия и е само за европа. Аз бих се доверил на японците. Субаруто също е добре да се погледне, как ли го пропуснах в предния си пост?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

честно казано при митсито, като комфорт, двигател и визия галанта много повече ме радва, особено модела 98-99, а и този 2002-03 също е много добър но така и не съм го виждал в БГ и понеже тоя лансер за мен няма нищо което да ме грабне сивика си остава на 1-во място, след него по-скоро бих обърнал внимание на маздите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отвори Митсубиши форума и прочети.... Бих казах, че там мненията за качеството на нов Лансер са противоречиви. И тук има колеги с 8ма генерация Сивик, но никой не се оплаква от тракащи пластмаси на 5000км, слаба шумоизолация, висок разход и тн.... И още нещо - ако ще сравняваш по цена Сивик 1.8, го сравнявай с Лансър 1.8 иначе не е коректно с 1.5...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също гледах лансера, красив е но базовия модел не си заслужава парите. Да не забравяме че екслузивноста на двигателите хонда не може да се усети в другитте автомобили и удоволствието от шофирането е незаменимо ;) Карах и королата тя започва от 26 000, обаче пластмасите бутоните по волана са като евтина нискокачествена изработка / за това в лансера се бяха погрижили и изглеждаха добре, но удобството на волана липсваше/ Това което ми направи впечатление беше, че от базовите модели хондата предлагаше най много удобства и характеристики. Накрая си купих английския хеч автоматик "спорт" оборудване - взех го от германия, защото излизаше най-изгодно. Моя съвет е не прави компромис, после ще ти е криво през цялото време че не караш хонда ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги благодаря ви на всички за отговорите :) .За Лансър избрах 1.5 защото е икономичен сравнение с 1.8 143 коня който е би трябвало да е сравним с този на Сивик,но аз мисля че няма никаква база на сравнение.Този 1.8 на Лансър 1-во харчи като Зил,2-ро динамиката му е слаба(10.2-100км/ч) и другото което не ми харесва е гадната 5-степенна скоростна кутия.Сравнение с него Сивик седан е много по икономичен,доста по динамичен двигател и е с 6 скоростна кутия.Забравих да кажа че ходих да Разгледам Сивик седан и останах очарован.Не можах да го покарам,зашото нямаха в наличност кола за тест ,но я разгледах много подробно и си поговорихме с дилъра.Багажника енаправоо огромен като за класа си,отзад при спуснат подлакътник е малко тесничко за по едрогабаритни хора(може би заради това че отвреме на време карам Акорд) ,но като се вдигне си е широко и удобно.Отпред е много широко и комфортно.Качеството на сглобката е перфектна,като се затвори вратата имаш чуството че караш автомобил за 80 000 лв а не за 34 000лв.Чува се едно меко и приятно за ухото"туп" !!! , ане "дрън" като на останалите от класа алтернативи.С подходящия цят установих че автомобила си е даже много красив и ми мина усещането за грозните задни стопове.Мисля че черен и сиво/синкав металик е идеалния цвят за този разкошен автомобил.Дилъра ми каза че определено вози по комфортно и меко от англииската му версия,която ми е скъпа на мен лично.за доставка ми казаха за базата че ще трябва да почакам 4-5 месеца,ама кеф цена няма нали знаете :thumbs1: .Щом трябва ще чакамхем така е по-сладко чуството ;) .Лансъра ще отида да го видя в събота и да го тествам с мотор 1.5.Вчера потегли покрай мен един Лансър версия Инстайл с върхово оборудване 18-ки и мотор 1.8 ми честно да ви кажа извади звук като на кафемелачка !!! и бая ме разочарова някак си друнчеше гадно,което още повече ме отврати от тоя мотор.В форума на Митсубиши има доста колеги които не са доволни от новите си Лансъри и казват че сглобката е гадна.Но ще ида да се уверя лично.Королата страшмо ми харесва и се пада м/у Лансър и Сивик,но ме спира скапания сервиз на ТМ Ауто и нервите на много собственици които се оплакват.Освен това напрекъснато чувам че качеството при Тойота се е влошило многократно.Имам много горчив опит с Пежо(СФА,беше същински ад и ми скасиха живота от нерви скъсани с тея малумници).Така че Корола отпада.За сега нещата клонят 90% в полза на Сивик седан и ще се преглътнат 5000 лв в повече над цената за Лансър.Простро искам да го тествам за да се убедя и да реша окончателно кой да е автомобила.Страшно ви благодаря за отговорите на всички и ще се радвам да стана член на клуб Хонда.Успех и безавариино на всички колеги. !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за доставка ми казаха за базата че ще трябва да почакам 4-5 месеца,ама кеф цена няма нали знаете :lol: .

Вече няколко от колегите си купиха чисто нови хонди от Германия и от Турция - със сигурност ще излезе по-евтино, а силно вероятно и по-бързо да стане. Потърси има доста писано във форума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Найстина потърси внос от Европа. Аз като копувах мойта не я знаех тази работа, че Бултрако си слагат доста отгоре. Скоро гладах оферти, за моята 46000лв нова с гаранция. На мен ми излезе 50К с подъръка - безплатно каско. За 4К си струва мъките, не мислиш ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скъпи колеги избора ,беше направен вчера по обяд.Автомобила е Хонда Сивик седан 1.8 с най- високо ниво на оборудване Executive.Прежалих повечко парички ,но мисля че направих правилния избор.Автомобила е последния, който беше с това ниво на оборудване и с тоя двигател и ръчна скоростна кутия който имаха от Динамик Моторс ,т.е взех автомобила от ВИТРИНАТА :):P:):):P и не ми се чакаха 6 месеца за поръчка за базовата версия.Красавицата просто ме грабна и като че ли ми "намигаше" от средата на мазина, до като се мъчеха онези от Хонда да ми обясняват как стават нещата с поръчка и т.н.Останалите които имаха в склада бяха само с автоматични скорости(мразя автоматици).Не мога да ви опиша колко съм щаслив че скоро ще съм в семейството на Хонда. :):) ,очаквам красавицата да я получа утре или в петък до тогава няма да спя :) .Благодаря на всички вас за помоща при избора на автомобил и се надявам да съвсем скоро да съв член в клуб Хонда България :) .Успех на всичи колеги.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито за чудесната количка и със здраве да си я караш!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито за чудесната количка и със здраве да си я караш!

Благодаря за пожеланието колега,страшно се вълнувам и чакам с нетърпение да си получа Хондичката. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво браво колега да си я караш със здраве и много безаварийни километри ти желая :) снимай я да я видим красавицата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,искам нов автомобил и се колебая м/у новия Лансър седан базова версия 1.5 109 коня или новия сивик Седан 1.8 140 коня ,който пак е базова версия.Цените са следните за Лансър е 28990 лв ,а за Сивик 34380 лв.Искам да питам кой автомобил е по-добрия и кой си заслужава повече парите.На тоя етап клоня към Сивика ,но ме спира по грозноватия външен вид и 5000 лв ,като по-висока цена.Моля за колеги, които имат лични наблюдения над Сивик седан.Интересува ме също и как е като подръжка и здравина този модел.Благодаря на всички отговорили предварително. :)

Колега, ще кажа само няколко приказки, а ти сам си прави изводите - Мицубиши е колата с най-нисък рейтинг в САЩ и това го знае всяко хлапе (тамошно). Видиш ли димяща кола, това със сигурност е или някоя американска каляска или Мицубиши. Не се занимавай с глупости. А и както каза един друг колега - сравняваш несравними неща. Лансерът безспорно е по-красив, но няма да караш дизайн. Нито дизайн ще ти плаща сметките в сервиза. Купи си Хонда. Прегледай обаче и Тойота - изключително надеждна и здрава кола, но те съветвам да е бензинова. Нисан имат еквивалента на щатския им модел Versa. Тук не помня как беше. Но цени не знам.За съжаление вече всичко е пластмаса и кич. И ако ще е така - предпочитам Хонда.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скъпи колеги избора ,беше направен вчера по обяд.Автомобила е Хонда Сивик седан 1.8 с най- високо ниво на оборудване Executive.............

Честито колега !Ти направи най-добрия и най-логичния /за нас феновете от форума/ избор .Желая ти комфортно и безаварийно каране!
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адмираций за жизнения опит на колегата по-горе с новите автомобили, обаче за продавам нови автомобили и ще ти дам съвет за Тойота."Българските Тойоти се призвеждат в Полша,Турция и Словения (за последното не съм 100% сигурен). Освен това имам пряк допир със сервиза на Тойота и "върешна" информация за почти всички нови марки коли които се продават в БГ. Мога да ти кажа точно кои за какво влизат в сервиза.Обаче ще трябва да пиша до довечера.Не, че карам Хонди и харесавам Хонди но: купи си Сивика :) По причини които не ми се споменават за да не обидя колегите ми по работа :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скъпи колеги избора ,беше направен вчера по обяд.Автомобила е Хонда Сивик седан 1.8 с най- високо ниво на оборудване Executive.............

Оп, това сега го видях - честито за избора, със здраве да си я караш!Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отличен избор, честито, със здраве да си я караш! Очакваме снимки на хубавицата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

честито колега, страхотен избор, със здраве да си я караш и милиони безаварийни :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

честито колега, страхотен избор, със здраве да си я караш и милиони безаварийни :)

Мерси колега,много ти благодаря за пожеланието :) .Като я взема ще кача и снимки и на следващото събиране на клуба ще се радвам да съм сред вас. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствения косур ,който намерих на автомобила са грозните лети джанти(сериините),които имам идея да и станат зимни на "душицата", а на лято да и сложа нещо красиво,качествено и с голям цолаж :):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствения косур ,който намерих на автомобила са грозните лети джанти(сериините),които имам идея да и станат зимни на "душицата", а на лято да и сложа нещо красиво,качествено и с голям цолаж :santa:;)

Струва ли си да слагаш нещо с голям цолаж?По-здрави джанти от оригиналните никога не съм имал. Aftermarket-а ни е много зле. Така и така си започнал да ръсиш пари, купи си нещо оригинално от Хонда. Не вярвам да нямат.И с по-големи цолажи не се занимавай - първо, няма да отиват на колата. Развяват се тук (в Пловдив) няколко тунинговани въшки със 17-18 цолови джанти. Какво да кажа, освен че е много грозно е и много непрактично за това, което наричаме пътища.И, второ, вдигаш си излишно разхода, за да си угаждаш на акъла. Цените на гуми над 15 цола са вече значително по-скъпи. Не забравяй, че ниският профил отива вече в графа "спорт". А с това моторче си много далече от спорт!Иначе честито и от мен. Да те кара дълги километри и повечко годинки без проблеми. Късмет!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега не се престаравай с цолажа, вдигаш разхода, цената за гумите, намаляш вървенето на колата и по нашите хубави дупки стигаш до криви джанти и главоболия, а от оригиналното по-здраво няма.аз сега на мойто купе съм с джантите от предната кола-оригинални роверски от ровер купе и за годинките си е адски здрава джанта, и на мен ми се искаше едни 16-ки но се отказах,ще си карам с 15-ките, на пролет едно освежаване с нова боя и са 6+

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен! Направил си правилният избор във всяко отношение. Дълги и безавариини киломери!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен! Направил си правилният избор във всяко отношение. Дълги и безавариини киломери!

Здравейте колеги страшно съм щаслив . ;) Днес взех автомобила съм направо очарован,не съм очаквал толкова комфортна возия като за Сивик.Колеата е истински кеф за шофиране.Двигателя е невроятно тих,ако не се усети човек като е в спряло положение може да си мисли че е изгасен и да прецака стартера.Понеже съм карал дизел тази бензинка е изуми днес качва бързо обороти и дърпа много добре(не съм качвал повече от 3000 об така ме предупредиха и от магазина 1-вите 1000 км.Аз мисля да си я разработя хубаво и поне 10 000 км никакво натискане и критични обороти.Направи ми впечатление че като поседи около 10-ина минути на празен ход за секунда се получава една леко забележима детонация и вибрация в купето,а в същото време стрелката на оборотомера не мърда грам.Колата я взех на 8 км пробег :o .а се га вече е на 28 км ;) .Нямах време да я карам много днес.Доста се стреснах след като я заредих на ОМВ-то при това с най-качествения бензин Карера 100.След няколко км се усети неприятна миризма като изгоряла гума в купето или нешо подобно след това изчезна всичко.Иначе автомобила върви великолепно.Днес в най-адското задръстване (спри- тръгни, и така 3 км се взимаха за 40-50 мин ми даде разход 14,7 по борд комп.Веднага след излизане на булеварда и няколко по-дълги отсечки свали на 12,1.Едиствено в момента ме тревожи тая миризма на гума дето се появи след като заредих на ОМВ,в същото време обаче автомобила работи идеално.Може да е от някое каучуково съединение или нещо друго знам ли.Може и защото е нова и мирише на ново.скро ще я снимам да я видите.Мерси за съветите за летите джанти вече се отказах от по-големи .Така вози страхотно. ;);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

eто това се казва щастлив човек, дай боже на всеки по една нова хондичка :) радвам се колега че те е зарадвала колицата, а не се притеснявай от странни миризми отвреме навреме, всичко все пак е съвсем ново и сега се разработва, след първите 1000 километра всичко ще си дойде по местата и ще караш кола с двигател работещ по-точно и от швейцарски часовник :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги смаян съм от комфорта на тази кола,вози страхотно :) .Имам 1 питане без да исках ме изкуши да настъпя колата на извънградско и качих на 6-та предавка 3800 об и на няколко потегляния след 1-ва предавка от 2-ра и на горе догоних 3500 об :) .Страх ме е да не прецакам двигателя защото, изрично ми казаха 1-вите 1000 км колата да не се кара над 3000 об :) .Учудва ме че на старт е страшно бърза за много малко време е на 60-80 км/ч без да и давам изобщо зор.Имайте предвид че се качвам на нея от Вектра дизел 3.0 В6 211 коня (с чип) .много ми се иска да я пришпоря до 7000об ама не смея.Какво ще ме посъветвате за бензинов двигател на Хонда .досега съм карал само дизели.Благодаря на всички предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

послушай хората 1000 километра не са толкова много, постискай още малко и после чувството ще е още по-неописуемо като спокойно и стъпнеш на педала и и разбереш истинските способности :hondarulez: :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...ми кво да ти кажем добре дошъл в Сектата щото като,чета гледам ще се превърнеш в такъв :hondarulez: :hondarulez: :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...ми кво да ти кажем добре дошъл в Сектата щото като,чета гледам ще се превърнеш в такъв :) :) :)

Мерси колега ,знаем се с теб от друг форум :o .Искрено съжелявам за гадните куки дето са се отнесли толкова жестоко с колегата.Няма справедливост в тази държява и това е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...