Jump to content
spas21

ВКЛЮЧЕНИ СВЕТЛИНИ ЗА ВСИЧКИ ПРЕЗ 2011

Recommended Posts

Колеги ето нещо което намерих в нета.Всички нови автомобили в ЕС със светнати светлини със стартиране на двигатела.http://www.econ.bg/news/article148319.htmlА ние със старите си колички, какво да правим?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие със старите си колички купувата на колегите DRL модула и се радвате :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие със старите си колички купувата на колегите DRL модула и се радвате ;)

Не аз друго си мисля.В страна като Македония е задължително да се кара на светнати фарове целогодишно, а ние уж сме в ЕС.А да спомена, че мен са ме спирали лятото, когато съм карал на къси и ми са се заяждали, че карам на дълги :) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пълна глупостскандинавците с техния целогодишен сумрак са ги измислили - да си ги карат таказащо трябва да се налага това за цяла европа?бензина дето ще гори за тия лампи кой ще го плаща? хем искат по-малко замърсяване, хем по-икономични коли, хем таксите им върху цената на бензина го оскъпяват тройноама сега дайте да държим включени лампи щото видите ли хората недовиждали...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пълна глупостскандинавците с техния целогодишен сумрак са ги измислили - да си ги карат таказащо трябва да се налага това за цяла европа?бензина дето ще гори за тия лампи кой ще го плаща? хем искат по-малко замърсяване, хем по-икономични коли, хем таксите им върху цената на бензина го оскъпяват тройноама сега дайте да държим включени лампи щото видите ли хората недовиждали...

Колега,гледаш много едностранно на нещата.Замисли се колко се повишава сигурността при ползването на светлините дори и през деня и колко струва дори само един човешки живот.Айде сега съпостави живота на човек със завишения разход от 0.1литра на 100 км или там колкото се повишава(едва ли е драстичен)Аз преди малко се прибрах от Плевен в дъжд и мъгла.........какво да ти кажа,има хора които даже и сега не си ползват фаровете сигурно защото се притесняват за разхода си.Пълни кретени......точно затова трябва да е целогодишно това с фаровете и да няма мърдане.......Като нямат култура трябва насила да им се създаде....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пълна глупостскандинавците с техния целогодишен сумрак са ги измислили - да си ги карат таказащо трябва да се налага това за цяла европа?бензина дето ще гори за тия лампи кой ще го плаща? хем искат по-малко замърсяване, хем по-икономични коли, хем таксите им върху цената на бензина го оскъпяват тройноама сега дайте да държим включени лампи щото видите ли хората недовиждали...

"Икомонията е майка на мизерията"В нашия сличай икономичта за гориво, може да ни доведе накой дядо с московеца върху предния капак, защото не ни е видял.Аз доста често пътувам извън града, и когато някой срещу мен кара с включени фарове много по-добре се преценява разточнието между колите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Целогодишно карам на фарове и то от години. :o Имах преди сива Вектра, та оттам... Колкото до разхода - ами карам японска кола, все пак! :) Но определено от два дена гледам доста шофьори да карат без фарове, дори без габарити. В това мрачно, дъждовно време е опасно. Мисля, че не е толкова до разхода, колкото до навици. На много коли през зимата виждам лепенка на волана - "фаровете!" :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гласум с две ръце за запалени светлини целогодишно,доводите са много!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Be като искате си карайте и на свещи все ми е тая кой си е калъф ще те удари и с пуснати и с ugaseni labi после може да искате и с фенери на челата да караме къде отиде свободата на хората май у кофата :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oт както ходих лятото с хонделата до Черна Гора, карам непрекъснато на светлини. За една седмица там ми стана навик - и в Македония и в Черна гора се караше денонощно с включени фарове. Особено на дълъг път се усеща много разликата. :o

Редактирано от Tekkonkinkreet

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би е глупав въпросът ми, за което се извинявам предварително, но защо от включените светлини страдат пешеходците?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига сте заблуждавали хората с тоя разход.....Аман от ... ,дето си пускат фаровете само като стане пълен мрак и не виждат вече нищо.Любимото ми е мръсно бяла жигула към 7-8 вечерта,вижда се като дойде на около 30-40 метра:drunk:!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че съм против за подобно нещо, даже обратното. Колите се виждат отдалече в малките улички, както и на булевардите. Хубаво е. Само, че миналата година гледах предаване за САЩ, където изчислили, че постоянно пуснатите фарове водят до средно 1% повече консумация на гориво, което за тях на година се равнявало на няколко милиона барела, което пък следва повишена цена на горивото и не на последно място имаше нещо и за глобалното затопляне. Сега ще кажете, че двигателите им са големи и т.н. Не съм против, само че монетата има две лица.

Редактирано от Slayer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Al_Capone

Инцидентите се увеличават драстично щото постоянно си правят експерименти с фишорите: днес ще се кара без светлини, на четна дата със светлини :drunk: Тъкмо всички свикнат че като видят фар => идва нещо което може да ме сгази, след това като се върне старото положение е естествено инцидентите да се увеличат.

Когато стане практика да се кара постоянно с пуснати фарове и минат няколко години тогава може да се правят изводи за резултатите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Колеги въобще не визирам България като пример - а страни като Великобритания, Швейцария, Австрия и Германия. Хората там са стигнали до извода за за пешеходците, колоездачите и мотоциклетистите. И както спомена Restless това е защото фаровете отвличат вниманието, а тези които са без фарове (пешеходци и колоездачи) или тези с един фар (мотоциклетисти) страдат най-много от това. Защото придобиваме навика да гледаме за ДВА фара и нищо друго.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам на фарове още от преди да имам книжка. Мисля че е добре защото се разпознава по-лесно колата, особено при определени цветове. А това за повишаване на горивото се си мисля че е фишек лаф. По каква логика по-точно фаровете влияят на разхода? Къде е връзката и що стана та не вечеряхме?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха, лафа идва от там, че като си включиш фаровете консумацията на ток се увеличава, следователно ECU-то отчита, и вдига оборотите... :o И според мен това е gibberish!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бихте ли ми обяснили какво значи "DRL" Благодаря Ви предварително. :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Daytime Running Lights - Светлини, които си са включени и през деня

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Daytime Running Lights - Светлини, които си са включени и през деня

Благодаря :wub:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз лично съм против! не че е толкова лоша идеята, просто в БГ докато се наложи ще има сума ти време да караме в "смесено" движение от светещи и несветещи и това само ще натовари обстановката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък си боцнах ей тия хайванчета, щот` се изнервих от купуване и смяна на крушки:

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

И съм спокоен, че хем ме виждат, хем не преливам чашата на глобалното затопляне с моята капка... :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре си ги боцнал, но сложи снимка да видим как се представят на дневна светлина, все пак това им е предназначението. Другото което си мисля е, че е добре да се слагат на възможно най близо до крайните очертания на автомобила.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха, лафа идва от там, че като си включиш фаровете консумацията на ток се увеличава, следователно ECU-то отчита, и вдига оборотите... :huh: И според мен това е gibberish!

Има ELD (Electric Load Detector) (може и да бъркам съкращението) но той играе роля когато колата работи на празен ход. Т.е. ако колата е на празен ход и ECU-то получи инфо за увеличен ел. товар, подава сигнал към EACV предварително преди оборотите да са паднали вследствие на ел. товара. Това се прави за да се избегне ефекта на инертност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре си ги боцнал, но сложи снимка да видим как се представят на дневна светлина, все пак това им е предназначението. Другото което си мисля е, че е добре да се слагат на възможно най близо до крайните очертания на автомобила.

Eто

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Купих и на жената едни, ама нещо ми се мръщи и ще взема да ги сложа на долната пластмасова решетка...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...