Jump to content
shkarcheto

Хонда 2.0 бензин или 2.2 Дизел

Recommended Posts

Аз ти препоръ4вам бензин-а 2,4л уникален е. Дизела 2.2 е също върхът.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай и двете, ти ще си прецениш по-добре, колкото и да те съветваме :P ! А, дизела въобще не е шумен, а и понавървява :P ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега,и аз съм за бензина! :P HONDA и дизел не ми звучи истински :P :P :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам 2.0 бензин и съм мн. доволен, но бих си взел дизеляка! :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Krelion

Не мисля, че има хора от форума които имат най новия Акорд за да ти дадат адекватно мнение!Дизелът на хонда е прекрасен двигател печелил награди!Хонда разбирасе са известни най-вече с бензиновите си двигатели от много години насам.И както каза колегата по-горе, карай и двете и сам прецени!Поздрави за прекрасния избор!Сигурен съм, ще си много доволен!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, дизела на Хонда е уникален, но все пак е дизел! Правих тест драйв на Акорд 2.2 дизел миналата година и ми хареса като за дизел: много е по-тих от други дизели в коли от този клас, но сравнено с бензиновите версии си е по-шумен. Ако търсиш кола тип лимузина, комфортна и тиха, в която не е необходимо да усилваш музиката за да не чуваш шумовете, взимай бензина! Ако караш много, над 50 000 на година и шума не е проблем, тогава ще си изплатиш разликата в цената на дизела много бързо.То за това има и едното и другото! Аз карам по 20-25 000 км на година и смятам, че да ме боли главата от шум е по-голям проблем от по-високия разход на бензиновия двигател! Както казва един приятел: кеф цена няма!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колега.Аз карам точно такъв Акорд 2.0 бензин само че е автомат.Предната кола ми беше Рено 2.2 DCI.Откровено казано ми писна от тоя дизел.Единственото предимство че е по икономичен от бензина.....но,Акорда извънградско с каране 150-160 км ми дава по борд компа 7,8 литра разход.Сигурен съм че ако се кара по спокойно ще падне до 6 литра,което никак не е зле.Като имаш в предвид,че съм с автомат,т.е. гори повече и че колата е нова.В града ми дава 12 литра което е повечко от дизела,но сега за 1-2 литра няма се циганим я :P .Пишат доста добри работи за дизела на Хонда,но като имаш в предвид разликата в цената и безспорно по скъпата подръжка на дизела,работите клонят към бензина.Като мощност 2.0 бензиновия двигател е на ниво.Безспорно 2.4 ще е по добре,но цената е с поне 12-13 бона отгоре и разхода ще е по голям.Вече навъртях 1200 км с Акорда и съм супер доволен.Единствено не мога да свикна на твърдата возия.Все пак слизам от Рено :P .Единственото кофти е,че доколкото знам Акорд с този двигател 2.0 бензин ще се предлага само с оборудване Elegance,което за мен е доста странно.Докато дизела може да го вземеш с оборудване Executive.Е като дадеш има няма 14 бона отгоре :P Успех с покупката.Така че,ако въртиш много километри на година,над 50-70 000,ориентирай се към дизела.Ако пък ли не и някакви си 15 000 лева не са ти проблем,взимай 2.4 бензин Executive.И компромиса е 2.0 бензин с оборудване Elegance.

Редактирано от portinari

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих взел бензина, без да му мисля много. Колата е страхотна!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-важното когато избираш колата е ЗА КАКВО ти трябва( ако караш повече градско взимай дизел ) и колко км. ще изминаваш (ако са под 40-50 хил. си вземи бензин ). Останалото е ХОНДА excl.gif!

Верно е че не съм се докосвал до въпросния дизел,просто говоря принципно.В края на краищата сме стигнали до един и същ извод.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите!Определено не карам много.Старата ми кола я купих нова 2003 края сега, е на 120 000км. Това значи спокойно да се мятам на бензина според вашите съвети.Много искам обче малко да наточа Акорда като добавя спортна броня и маска, общо излизат около 3000лв.http://www.honda-varna.com/access/accord09.htmlЛошото е че трябва да чакам 5 месеца за доставка според дилърите. :drool: Другия вариант е да вземам нещо налично , идва за 1 семица до Варна.P.S.Аиде са малко да се посмеете. Старата ми кола е .......... Citroen C3 . Хахаахахаха :bye::D:yawn: Луди млади години. Ако някой си търси лагерна количка .... Продавам! :P

Редактирано от BatV

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако караш много, над 50 000 на година и шума не е проблем, тогава ще си изплатиш разликата в цената на дизела много бързо.

Как точно колега ще се изплати от разликата в цената на дизела,той е по-скъп :drool: !Имаш в предвид от разликата в харча ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, ще споделя личното си мненеи, без да искам да го натрапвам на никой, до голяма степен това е личен избор. Ако погледнеш само от финансовата странан на нещата, имаше една статия в АутоБилд, дали дизела излиза по-ветино. Бяха пресмятали доста компоненти/Имай в предвид че в германия дизела е по-евтин от бензина/. В ниския клас бензина беше по-изгоден. В класа на Акорд нещата бяха на кантар, зависи от прозиводителя. Но като цяло ако целиш чиста и чиста икономия и караш много - дизела е твоя автомобил, но разликата в парите които се спестяват не е чак толкова голяма. Консумативите на дизела са по-скъпи, цената на дизеловия автомобил е по-голяма, а и като добавим, че всички мой познати слагат от скъпата нафта, като теглиш чертата разликата е малка. Толкова малка, че не би ме накарала и за секунда да се разделя със свука на двигател работещ на 5500 оборотчета !!! Мощноста на бензиновия агрегат се разгъва много по-плавно, по-ленсно се дозира. С други думи просто съм фен на бензина:-) Но не забравяй, че това е твоята кола, не нашата ;) Отиди на тест драйв, покарай и двете и реши сам кое да бъде! Успех с избора ;) /С риск да бъда отритнат от обществото бих погледал и новата Мазда 6 ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Koлега незнам дали си проучил възможността да си вземеш колата от Германия. Тука из форума имаше тема в която друг колега си беше купил колата от германските дилърите на Хонда и беше споделил, че с докарването и всички останали неща колата му излязла с няколко хилки по евтина от тукашните Хонди!Поздравления за избора, а относно дизела на Хонда, наистина е много тих и набира не по зле от бензиновия двигател, но каквото и да вземеш няма да сбъркаш!П.С. А може и по-бързо да стане ако си вземеш колата от Германия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много искам обче малко да наточа Акорда като добавя спортна броня и маска, общо излизат около 3000лв.http://www.honda-varna.com/access/accord09.htmlЛошото е че трябва да чакам 5 месеца за доставка според дилърите. !!!

...ако можеш да утраеш 5 месеца със спортната маска и броня колата си е уникална ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.vwclub-bg.org/forum/viewtopic.p...f1698cf56e7e22eсходен въпрос, а в последния към момента отговор има показана "сметка", според която откъм пари дизеловото CR-V се избива за 4000км Лично аз ако купувам нова кола 99% ще искам да е автоматик, по възможност от модерните с 2 съединителя, дано дотогава и Хонда проимат такива :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега все пак ти ще си караш колата.. и двата мотора са доста сериозни.Отиди и направи тест драйв на двата и си прецени кой най-добре ще ти пасне на твоя стил на каране. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колегите със сметките не знам как ги из4есляват,ама дизела на Хонда при вси4ки положения си връща парите след време. Акорд 2.4 двигател бензин-ДА , друг- дизела го бие отвсякаде покарай и се обеди сам ,аз съм ги карал вси4ките 2.2дизелака е страшна кола

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Майната

рамо за бензинопила!покарай дизела стотина хилки спортно каране като бензинов автомобил и ще разбереш колко струва една нова турбина, а отзад ще пуши като вартбург !!!а на Дъфаста не му вервайте - в момента се блещи по щатските оферти за акорд купе..............БЕНЗИН !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest The_fastest

рамо за бензинопила!покарай дизела стотина хилки спортно каране като бензинов автомобил и ще разбереш колко струва една нова турбина, а отзад ще пуши като вартбург !!!а на Дъфаста не му вервайте - в момента се блещи по щатските оферти за акорд купе..............БЕНЗИН :)

Хе хе хе. Какво значи "спортно каране" ? Ако стоиш в 5 000 оборота на дизела ще смениш турбината на 50 000км, а не на 100 000...Аз моята съм й сложил чип на 40 000 км и от Бултрако Пловдив ми казаха, че ще ми заминат колекторите още на 70-80 000. Е НЕ заминаха ( 115 000 км ) - следователно е МНОГО важно кой ще ти прави какъвто и да е тунинг. Относно разхода: Когато аз си купувах колата разликата бензин-дизел беше повече от 40% в полза на дизела...така че НЕ СЕ знае след 2-3 години какво ще е ценовото отношение. А както каза един колега по-горе АКО не е 2.4 бензин и то с РЪЧНА скоростна кутия, няма Акорд който да бие дизела ( с изкл. на 2.2 Тайп Р ).П.С. Блещя се в бензинови ама 3.5 литра, а не 2.0 или 2.4 ;). Освен това в Щатите нема дизел :thumbs1::) :) Редактирано от The_fastest

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Колега, искам да ти кажа че между вървежа на бензиновия и дизеловия агрегат има огромна разлика,
съветвам те да покараш и двете коли поне 30-тина минути из София и решението ще си дойде само

Дизеловия + е че по магистралата ще забравиш превключвания на предавките, баирите вече няма да са ти проблем, турбината е нещо уникално а с дизелака я получаваш фрии а и както каза колегата срещу 800 получаваш 20-тина % повече пауър, което си е голяма промоция защото на бензинката каквото и да правиш толкоз пауър немож му изкара поне за такива кинти

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте маняци ! Скоро ще ставам един от вас. :lol: Спрял съм се на Акорд 2009. Уникална е. Вече влизах в нея, другата седмица ще правя тест драйв.Пък ако тръгна да я сравнявам с това, което карам в момента...... ще падне смях :tease: Вече почти съм решил но искам и да чуя мнения от новите "колеги".2.0 бензин 156hp VS. 2.2 150hp дизел?Аз съм за бензина твърдо. Разликата в цената е 4К.Разлика в ускорение 0.3сек. в полза на бензинаНе съм се качвал но, предполагам че дизела ще е по-шумен. Карах скоро новото Mitsubish Lancer дизел - не се стои вътре - дилърът обясни че трябва да я карам на усилена музика..... хахаха !?! Не благодаря!Проста аритметика показва ,че за да печелиш от по-ниският разход на дизела трябва да навъртиш 130000км, като не съм смятал разликата в цените на сервизните обслужвания. Чувал съм, че подръжката на дизел е по-скъпа.Какво мислите?

определено бензина !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поръчал си новия акорд 2009 ли или от "стария"И ако не е тайна на каква цена

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..Напълно съм съгласен с колегата The fastest. За да отречеш нещо първо трябва да го изпробваш...

А е хора,аз както съм писал сравнявам с Лагуна 2.2 дци 150 коня???Какво се нахвърляхте?Тя на градск

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моита сметка не е много реална но: ако разликата в цените на Акорд бензин 2.0 и дизел 2.2 с еднакво друго обурудване е 4000лв (взето от тук http://www.honda-varna.com/cars/accord0902.html ), значи имаш за избиване 4К лв.

Ако на бензин средния/смесен цикъл разход е да кажем 8л ( по каталог е 7.2 за елеганс обурудване, ама реалното винаги е малко повече, за тва слагам 8л), а на дизел е 6л (същите доводи като в предишната скоба, по каталог - 5.6) то на 100км за бензин плащаш 20лв (А98 - все пак е нова кола и искаме хубав бензин), на дизел даваш 15лв за 100км пробег(отново с по-хубава нафта). Тва прави 200лв за 1000км бензин с/у 150лв на 1000км дизел, или 2000лв бензин с/у 1500лв дизел на 10000км пробег - разлика 500лв То разликата от 4000лв в цената се стопява за около 80000км пробег. Което простичко казано, за мен, значи че трябва да минеш 80000км за да почнеш да си на печалба от дизела, а дотогава си вътре.

NB: Разбира се това е при сегашните цени на горивата.

 

От тук нататък вече си направи сметката за колко ги минаваш и заслужава ли си дизела (някои колеги споменаха че поддръжката му е по скъпа, както и частите; от по високата цена идва и разлика в затраховката; не знам за гражданската да ли по големия обем на дизела дава отражение).

 

Моя глас е за бензина. За този двигател имаш и алтернативни горивни системи, колкото и долно да ви звучи.

 

П.С. Опа той човека вече си е поръчал, еми така става като ме домързя да изчета до край. Нищо, надявам се да ви е интересна моита сметчица.

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де от икономичка гледан точка това винаги е било така малко по скъпа при купуване, но с времето се избиват.Обаче има и друго новия дизел 2,2 150 и турбо усещането е по добре от бензина :D Моята е 2.2 дизел вече 170к.с и да ти кажа няма начин да я сменя за бензиновата ;)

Редактирано от foz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Хонда Акорд която капарирах и дават 215км/ч, а е с 26 коня отгоре..

Просто ти е ограничена скороста електронно предполагам.Недей по добре да се качваш на автомат,че няма да ти се слиза после ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те в момента дават безплатно каско за "стария" модел.Но сигурно ако се пазариш може и за новия.1600 лева пълно каксо за кола 51 000 лв не е ли малко, излиза премия от 3.13%?А защо чак ноември ще получиш колата ?Не е малко дълго времето за чаканеМеждудругото возих се на 2.4 бензин 2007г. автомат и не останах много впечатлен. После на 2.2. дизел - наистина много добреускоряваше и от ниски обороти. Не знам как е 2.0 ръчни скорости бензин по ускорие 0-100 го дават по-бърз от дизел 2.2 9.7 - 9.3 сек съответно в полза на бензина.По интересно е какво се случва при високите скорости над 120 и дали дизела не сдава багажа след 3000 оборота?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest portinari

По интересно е какво се случва при високите скорости над 120

Какво се случва ли???Ами с 2.0 бензин автомат от 160 до 200 км все едно си ускоряваш от 60 до 100.Ниските и средните обороти са за дизела.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По интересно е какво се случва при високите скорости над 120

Какво се случва ли???Ами с 2.0 бензин автомат от 160 до 200 км все едно си ускоряваш от 60 до 100.Ниските и средните обороти са за дизела.
Даа истина е!Пробвах мойта преди седмица-от140 за секунди-200!!!РС.дано не са ме снимали камерите на магистралата :rolleyes::D :D :D :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не ги засичат с 4-ма пътници? Много ме интересува това, ако някои има идея да пише.Едва ли , макар че съдейки по изказването Ти вероятно имаш предвид че пълният автомобил (съответно по-тежкият) би трябвало да е с по-ниска максимална скорост. Всъщност е точно обратното но доколкото знам засичането и за тех. спецификация има стандартизиран алгоритъм (наклони , вятър, налягане в гумите, вид гориво и т. н.) който не включва засичане при максимален брой пътници + мах. товар

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Voyager

Да..., да кажа и аз моите впечатления.Карам дизелов Акорд /2006г., 6 скорости/ и думата "възхитен" за него е слаба. Возил съм се и в бензинов 2,0/автомат/ и мисля, че имам база за сравнение. Става въпрос за еластичността на двигателя, шума, ускорението, разхода и др. подобни и елементарни неща, който вълнуват такива като мен - привържениците на не състезателното каране. Мисля, че по нищо не отстъпва на бензиновия двигател, само където е по-скъп и поддръжката също е по-скъпа. За доускорението - впечатляващо е - на 5 предавка от 100/110 км.ч. до 160/180км/ч ускорява по същия начин, както и в по-ниските скорости, даже на мен тогава ми прави по-голямо удоволствие.Разхода /карам го в Пловдив/ - прави максимум 8,8 литра на сто/по бордовия компютър и с много рядко превишаване на 2000 оборота/. Извънградско - последно до морето - 5,00 л/100, като климатика беше включен само последните 100км., а на връщане направи 5,4л/100 с постоянно включен климатик и по-висока средна скорост.Шум от двигателя или купето направо няма, така че не мисля, че не може да се каже, че е по-шумен от бензиновия двигател. Но бензинката във високите скорости 160-180 км/ч има един много як звук, наподобяващ звук от двигател на мотор и болид от Ф1. Много съм доволен от Акорда, ама много съм доволен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за бензин Vs. дизел :Отакато се помя карам само бензин - 13години вече. Обичам да превключвам скорости и ръката ми да стой на скоростния лост постоянно. Никога не бих си взел автоматик. Обичам скоростта без да съм реисър или психопат. :P . Както каза един колега, турбината при по- спортно каране рано или късно здава багажа. Бензина не е толкава претенциозен кам качестото на горивото както дизела. А както занем по нашите бензиностанции само "перфектни горива с добавки" се продават. Разхода не ме вълнува толкова, макар че слеД 100 000км дизела почва да печели. Все пак я купувам не да печеля от нея, няма да и слагам надпис TAXI :P ..........На Хонда Акорд която капарирах и дават 215км/ч, а е с 26 коня отгоре, а за сравнение в челните съпротивления дума не може да става, равни килограми. Ако разликата е като при Corolla-та, Акорда следва да вдигне около 250км/ч......

ЕТО с това трябваше да започнеш. Ти си бил убеден от първия момент какво да си купиш...Само ще вметна нещо: Който е карал кола с турбо, НИКОГА ама НИКОГА няма да се качи в атмосферка :P . "Ударът" при потеглянето и доускоренитео са ненадминати удоволствия ( за тези конски сили де ) - след като не те вълнува разхода, значи и смяната на турбината няма да те вълнува толкова :)П.С. Щом ще даваш 52 000лв се съмнявам, че ще зареждаш в село Уйово например ... Относно макс.скорост: Както каза колегата Restless, показанието на километража при 230-240 км/ч. се равнява на 215 реални

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото е по-лек автомобила, толкова по-голяма скорост ще развие и затова предположих, че може да ги тестват с 4-ма пътничи и от там да е разликата.

Ти май наистина не схващаш че горното ти твърдение е невярно :) При два абсолютно еднакви автомобила като ТТданни (марка , модел ,версия и ниво на оборудване , мощност и предавателни числа по трансмисионния тракт , еднакъв външен диаметър на гумите , с еднакви огледала , антена и калобрани) абе еднакви като две капки вода (цветът на колите може да не е еднакъв - няма да прайм на въпрос стотина грама разлика ако само едната е металик :)) с по-висока максимална скорост ще е този който се движи с 5 човека и пълни резервоар и багажник. Естественно ускорението му до тази скорост ще е по-бавно но мах. скорост ще е с 10-15км/ч по-висока от тази на празния автомобил само с водач и малко гориво. Ако сметнем приблизителната разлика в общото тегло - примерно 4 човека по 80 кг + 50 кг гориво + 250 кг в багажника=620 кг . Това в зависимост от класовете автомобили е между 50% до 30% допълнително върху нето теглото им (това си е допълнителна кинетична енергия) помагаща за по лесното разместване на въздушните пластове + по-добрата аеродинамика тъй като пълният автомобил ляга с 50- 60 мм по близо до асвалта - и хоп , ето ти неподозирана разлика - и то с обратна на Твоето предположение стойност. Ако не ти се вярва можеш и сам да опиташ. На едно и също място - два опита - един "пълен" и един "празен". После напиши двете засечени стойности ( и да не объркаш коя коя е :P )Както вече бе споменато по горе при мах. спиид разликата по засичане с уреди (която съответно се публикува в каталозите) и тази от спидометъра на таблото е около 15 км . Добави още поне толкова от гореописаното обяснение с различните килограми (ако си бил по-натоварен) и ето ти я историйката с неочакван край. За капак на всичко (и най вероятно отново учудвайки Те) трябва да добавя и небезизвестният тестовопоттвърден факт че добре разработеният автомобил - примерно с 30 000 - 40 000 км. пробег, отново има по-добра динамика на ускорението и по-висока максимална скорост от новият (еднакъв с него ) Та такива ми ти работи (учени още в ранните класове по физика) ся дан се :) или :o Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък като заклет фен на бенза купих от изложението във Варна 2.2ctdi C=rv Executive и да ви кажа 4естно,както не харесвах нафтовите пе4ки,май от днес нататък трудно ще седна отново в бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С повечето колеги е така, седнат ли на дизел, трудно се връщат на бензинова кола, еле пък ако дизела е на хонда:)))!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересна дискусия за дизела срещу бензина на хонда.Нека и аз да споделя само, че с други марки.В момента карам 406/2.0 HDi/110 к.с./ 250 н.м. на Пежо и Шкода Октавия 2.0 tdi/140кс/DSG/320 н.м. на Шкода служебна.Пежото като ново ускоряваше добре и плавно до към 150 км, а оттам нататък след 3000 оборота - трудна работа. Hdi-то все пак е много мек и плавен двигател.Шкодата понеже е нова и със 6 скорости няма проблем с високите скорости. От 140-200 се усеща осезаемо ускорението на 5-6 скорост. Скоростната кутия е с двоен съединител. При изпреварване в диапазона до 80-120 е направо самолет заради бързата смяна на предавките. TDI е бърз, разяк двигател, но груб и шумен, липсва финеса.Преди време карах 1.8 бензин на Рено Лагуна и още си спомням за мощността на тази кола, макар и 100 к.с. с моноинжекция правеше лесно 180 км/ч, и се чудя дали отново да не премина на бензин, но този път наХонда Акорд 2.0 / 2009, все пак нали с това са известни - уникални бензинови двигатели.Как мислите, дали 2.0 бензин на Хонда същетава едновременно бързина и финес и дали2.2. дизел на Хонда не предлага същото?

Редактирано от vl77

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....Как мислите, дали 2.0 бензин на Хонда същетава едновременно бързина и финес и дали2.2. дизел на Хонда не предлага същото?

Ако от казаното по-горе не ти е станало ясно за разликите между двата двигателя и КОГА и ЗАЩО е изгодно да си купиш бензин или дизел, значи да го прочетеш отново :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите!От тях става ясно:1. Че километражите лъжат!2. Колкото е по тежък автомобила - по- голяма мах скорост ( като се замисля една от най-бързите на мах.скорост коли в момента е Bugatti Veyron, а тежи над 2 тона ).P.S.The Fastest - Физиката не е от любимите ми науки.Па да се :) или :D , напротив научих нещо ново :) И все пак ще направя теста пълен - празен. Резултатите до седмица :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във P.S. -a по- горе имах предвид Ceco Acord - :) . Sorry още съм новак в постването.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...