Jump to content
Guest barsi

ще си тунинговам сивика

Recommended Posts

Guest barsi

Здравейте маниаци. :thumbs1: Някои може ли да ми каже как да си направя д14-ката с Vtec? В смисъл колата е 5 ген мисля че е д14а2 от 1996 год.Значи интересува ме ако може да се направи каква глава(от кои двигател) да си взема? Какво финансиране ми трябва,кои може да ми изварши монтажа,струва ли си да се прави,защото колицата си варви чудесно за европейка,просто ми е бавна?Тя че няма да стане пистова кола ми е ясно защото освен всичко друго е на газ(моля да не ме убивате :D ).Тия дни и слагам газов инжекцион и спортен ауспух. Итересува ме също и ако сложа Vtec какво друго трябва да променя.В смисъл ми трябва малко упътване за индиянци защото сам все пак на 21 години и още се уча :D мерси предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tazzz
Отговорено (Редактирано)

В смисъл колата е 5 ген мисля че е д14а2 от 1996 год.

Ето тук ме загуби като читател :thumbs1:, д14а2 от 1996 год. има, но не е 5-та а 6-та генерация :D

 

После...земи търсачката и почети там, ще намериш инфо за твойта идея, защо му викаш тунинговане незнам...това че си върви чудесно за Европейска...я разсясни, смисъл те хонда не са европейски пич,ъъъъъъъ...май някъде по тях пишеше Japan???

Редактирано от tazzz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май е англичанка... :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:D лелеее :thumbs1: колега преди да пишеш безмислици хвани попрочети малко ,да не мислиш ,че ти си открил топлата вода с конверсия на глава?а от спортния ауспух направо ще си светкавица :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

А според теб това не е тунинг, така ли? Даже и една лепенка Type R повишава конските сили

Редактирано от rulemaker

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tazzz

Тия дни и слагам газов инжекцион и спортен ауспух

Руулмейкър и това ли е към тунинга ? :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest rulemaker

Със сигурност, газовия инжекцион е мноого подобен на нитро системите! Така ще върви повече от колкото на бензин, но сега ще трябва и да я улекоти малко, защото все пак с инсталирането на този "тунинг" теглото на автомобила ще се повиши, а както знаем многото тегло пречи на малкото коне

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стига сте се ебавали с момчето, верно е малко превъзбудено, ама му обеснете като хора да не допуска повече тези грешки.дет се вика да се изложи пред ама не и навън някаде.нали за това е форум взаимно да сме си полезни.А ти пич вземи наистина да четеш малко преди да говориш.Аз имам хонда не много по-отдавна от тебе, ама си праа пас щот нищо не разбирам.а другия ти вариант е ходи в омбре сервиз, и там че ти обеснат като на дебил.на мене така ми говорят шот нищичко не разбирам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ве пичове вие сте се повредили цетрално :D какво се подигравате ве комплекси гадни :P мислите се за велики а сте просто едни .........питам наи човешки а вие ми се праите на итересни :) щом това ви е отношението кам новите които не се кланят по цял ден на колата си а искат да направят нещо по нея-палете моторите. Защото за разлика от 90% от хората тук аз искам да си подобря возилото а не да си мисля че карам нещо велико :):P:thumbs1::D:D П.С. Ако некои знае как става монтажа на vtec да каже-ако ли пък не-по добре да трае:)!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колегите те посъветваха да провериш в търсачката-има много информация :thumbs1: Трябва ти едновалова Втек-ова глава от D16Z6;Z9 или D16Y8 ,гарнитура на главата и агренажен ремък от Z6,относно кабелите за свещите,делкото и ECU-то незнам дали остават или и те се сменят.За финансовата част,зависи на каква цена ще намериш главата,в какво състояние ще е и евентуално майсторите колко ще вземат за труд(ако не мислиш да я правиш сам :D )Ето http://forums.hondabg.com/index.php?showto...%BE%D1%82%D0%BE

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Абе колеги стига с тая търсачка. Да пише рани работи, но няма нищо конкретно за този двигател, да не говорим за по подробна информация, повечето са общи приказки. Тъй че наистина ако някой иска да помогне да го направи. Скоро всички теми ще са изчерпани и какво ще си пишем само - "Ползвай търсачката!!!" Може на някой да му се занимава и да разясни подробно на човека. Маже да е полезно и на други. А и какво като кара на гас? Да забрави за думата тунинг ли? :thumbs1: Засрамете се малко! И не се отнасяйте с пренибрежение, аз също когато си купи honda си нямах идея коя генерация е или как се води 1,4 литровия двигател и т.н., форума е мястото кадето научих доста и продължавам да научавам. Не го превръщайте в място, където да те е страх да напишеш нещо за да не ти се смеят "HONDA корифеите".П.С. Съжалявам, че се отклоних от темата!

Редактирано от bat_gogo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега Барси, не се пали сега! Да започнем от начало. До тук имаме че колата е 96-та нали така? За това поне си сигурен :thumbs1:. Понеже си писал, че мислиш че е Д14А2, е хубаво да си сигурен в това - тоест най-добре виж в големия талон номера, а сигурен ли си и за годината? Тоест да не се окаже, че е наистина 5 генерация, но там няма двигател 1.4, има 1.5, тоест дай номера от талона( казах го май май ). Дали колата ти не е английска ? ( това би обяснило изказването за европейските автомобили ). Ако е английския вариант и е 4-ри врати и наистина е тижичка - имаш 90 кончета и разликата от това което си замислил ще се отрази в много средства и по-малко ефект, защото самата кола си е тежичка. Ти предцени какво ще се прави :D Успех !

Редактирано от tazzz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От какво да се засрамим колега? От това че момчето бърка генерациите ли, от това че слага газов инжекцион на Д14 за да спести пари а мисли за смяна на глави, спортни генерации и други такива или от това че го пращаме да се образова малко? Да форума е за да си помагаме ама това не е помощ това е обучение от АБВ. Като няма нищо в нашия форум (което между другото не е вярно темата на REDPOWER е доста подробна) да не би и другите форуми да са празни а. Обаче е много по-лесно някой да ти го поднесе на тепсия отколкото да поровиш и да докараш от 9 извора вода нали?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно съм съгласен с колегата Wyvern аз самия съм минал по този път и много добре знам с какво съм се сблъсквал как съм бъркал колко пари съм дал за ГСМ да звъня и да се консултирам даже 1 нет и до ден днешен като ми дига телефона казва "Бюро справки " :thumbs1:много по лесно е на тепсия ,ако може да си лежиш вкъщи и колата ти да стане супер Да ама Не :D А че е супер глупост да говорим за газ и тунинг мисля ,че който разбира малко ще се съгласи с мен .на пича колата не е подходяща за това което е замислил!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ivancho_Kalpazancho
Отговорено (Редактирано)

аре бе, защото на вас ви е било гадно, дайте и на всички останали да им е гадно :Pима вървежни коли на газ :P

за колегата, приготви си много пари, и много желание, и пак пари и много свободно време и може да успееш да направиш нещо което да ти хареса и да е достатъчно уникално за да ги накараш тези мрънкащите да млъкнат :P Редактирано от Ivancho_Kalpazancho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tazzz
:P Къде се разбра, че е на газ ? Сега какво ще караш колегата да си взима двигател от Мазерати или да си търси Москвич? Да може да направи колата една идея по-добре вървяща с тази глава от В-тек, а по добре да си раздели парите от нея и да си кара на бензин, ще му върви колата повече и за по-дълго !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Евалата пичове :P .Значи да се оглеждам за глава на D16Z6,после и ремък. Ако някои има инфо за делкото и компа и желае да го сподели ще съм му много благодарен. А относно противниците на гаста ще им кажа че и с обикновенна газ в момента нямам разлика във вървежа на колата,но ми харчи 10-11/100. Това е около литър повече.А и също така колата си я карам ежедневно и нямам намерение да се състезавам с нея,просто малко да я подобря. А и защо е нужно да се хвърлят пари на вятъра,при положение че не караме коли за по 500хил долара,за да си завиждаме за подобренията. все пак мерси за инфото. започвам да се инретесувам за делкото и компа и ако разбера как става с радост ще ви кажа.ако някои знае-нека сподели.А към колегата "tazzz"-Евала бате. номера на двигатела е д14а2е2...

Редактирано от barsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако, мотораа ти наистина е Д14А2... забрави за тунинг, за тоя мотор няма нищо за тунинговане, нищичко! На Редповера мотора е друг, там става филма с главата, на този не!!! Вариантите са или да смениш колата или мотора :P !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лоша работа, лоша. Направо се попари от тоя мотор, но пък ти остава възможността за оптичен тунинг -което не е лошо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

А към колегата "tazzz"-Евала бате. номера на двигатела е д14а2е2...

А така, видя ли сега бате какво се прави с тоз двигател :) ? Сега вече се свържи с колегата Ivancho_Kalpazancho, оттук вече той ще помага, ще ти разясни там за Мохерите, за газта за турбините и т.н :stupid::) :) Редактирано от tazzz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мале как сте го захапали колегата!Едва ли повече от 10 човека тук биха могли да се похвалят, че са знаели много за двигателя си и тунинга преди да започнат да влизат тук, така че моля Ви да имаме толерантност към по-младите фенове. Винаги съм признавал, че без помощта на хората тук аз не бих се заел и не бих се справил с моят проект, но забелязвате ли, че все по-малко хора от можещите помагат вече ?А сега по темата:Колега, прочете ли това: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=15504 вярно, че се отнася до В серията двигатели, но може да ти отговори на доста въпроси.Дано да съм бил с нещо полезен!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво му е на д14а2 че не става за тунинг?между другото, ремъка който се ползва (ако не ме лъже паметта) е фабричния ремък за д14.Д14 са ми егати мъглата и отказвам да помня кой какъв е точно и с кой колектор е, но щом колата е англичанка, работата обикновено е по-благоприятна откъм всмук. колектор, ЕЦУ, делко и т.н.Ако пуснеш една снимка на двигателя, ще ти дам малко по-точни насоки. Иначе втек главите вървят от 200 до 500лв зависи какво изпадне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да твърдя , че съм "на ти" с англичанките ето набързо няколко мисли .....а2-ката е по-благоприятен от а3/а4 , защото колектора му е като за Z6 и не трябва да се сменя , освен това ECU-то е вероятно да стане за чипване , т.е. също не трябва да се сменя . До тук спестяваш 600+ лв . Дистрибутора не съм сигурен дали ще стане за новата глава , затова го оставям като неизвестно . Инжекторите мисля , че ще трябва да смениш ако са 190сс със 240сс , но не са скъпи . Излиза , че по моя план /който е само на теория , тъй като не съм чувал още за v-tec на а2) ти трябва само глава .Предполагам от z6 или y8 ще свърши работа . Оттам вече не е ясно кое как ще стане , което може да се наложи да се преправи .... малко въпрос на късмет е . Това което бих ти препоръчал е да потърсиш в някой европейски форум дали някой е слагал в-тек на А2 . Знай , че по чуждите форуми се намира доста ценна информация !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност, газовия инжекцион е мноого подобен на нитро системите! Така ще върви повече от колкото на бензин, но сега ще трябва и да я улекоти малко, защото все пак с инсталирането на този "тунинг" теглото на автомобила ще се повиши, а както знаем многото тегло пречи на малкото коне

:stupid::) :) :) Браво бе мой кефиш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bat_gogo
Отговорено (Редактирано)

аз не виждам причина щом Д14А4/3 могат да стават Vtec, Д14А2 да не става. Колектора е същия като на Z6.

Редактирано от bat_gogo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...