Jump to content
Guest HondaFanatic

Въпрос

Recommended Posts

Guest HondaFanatic

Винаги съм се чудил защо автомобилите на Хонда и Акура са абсолютно еднкави пример Honda NSX и Acura NSX , са една и съща кола с две различни имена същото е и с Интегра '02 и Акура RSX , знам че Акура си е направо американския клон на Хонда , но защо правят два еднакви модела под едно и също име , немогат ли Акура да измислят свои модели :angry::rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами по мои наблюдения най-голямата разлика между акура и хонда е, че при акура преобладават големите мотори (все пак се прави за американския пазар). А относно, че са еднакви, съм абсолютно сигурен, че болшинството американци дори не подозира за връзката между акура и хонда :rolleyes:. Може би американците свързват името хонда с малолитражни и тесни японски колички, затова са им направили акура, нищо че е същото. Лексус например е създаден, за да се наложи тойота на американския пазар и да задоволи претенциите на американците за животни под капака, лукс и размери на колата. Та по същата логика инфинити на нисан и акура на хонда...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Същото е и с Опел за английския пазар. Онзи ден се прибрах от Лондон и докато бях там гледам познати коли но с друга емблема. Загледах се и какво да видя - до болка познатите Опел Астра и Корса но не с емблемата на Опел - знаете я - онази с знака Z отпред /задрасканата/ а с марката и логото на ВоксХол http://www.vauxhall.co.uk/vx/home.do?refer...&q=vauxhallТъпите англичани си мислят че това е General Motors Limited Brand и го купуват като бесни. Ее, и цената е добра, но ако знаехам че това си е чист Опел от Рюселсхайм, Германия, нямаше и да го погледнат...Същото е и с Хонда и Акура за американския пазар, както и с Лексус и Тойота и т.н.

Редактирано от mi6o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо съгласен съм със ZaRRik, това което писа си е съвсем вярно- въпрос на имидж. Само че дето Мишо прай такива крайни изказвания за "тъпите" англичани без да знае за какво става въпрос не ми хареса. Опел също са собственост на General Motors (както Воксхол), а не както ти си мислиш че Опел са си самостоятелни и са измислили Воксхола да баламосват англичаните. Да моделите са им еднакви, но Воксхола се произвеждат в Англия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А нали имаше нещо общо опел и новите шевролети като изязаха тия такситата дето са най-често.. И гледам аз в един сайт Шевролет Вектра, Шевролет Астра :D И много смешно звучи..Незнам тука вече кой с кого се е наебал за да стане врътката ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Пак малко встрани от темата, но Chevrolet също е марка на GM, специално тия шевролети които се предлагат тука са си чисто Daewoo, произведени в Корея. За Chevrolet Astra, Vectra, честно, за първи път чувам, но сега гледам че така се предалгат в Южна Америка - ето статията от Уикипедия: http://bg.wikipedia.org/wiki/Opel_AstraОсвен ако нещо не се бъркам и тва не е няква конспирация на немците да си пробутат опелите на "тъпите" латиноси.

Редактирано от keel

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mi6o
Отговорено (Редактирано)

Първо съгласен съм със ZaRRik, това което писа си е съвсем вярно- въпрос на имидж. Само че дето Мишо прай такива крайни изказвания за "тъпите" англичани без да знае за какво става въпрос не ми хареса. Опел също са собственост на General Motors (както Воксхол), а не както ти си мислиш че Опел са си самостоятелни и са измислили Воксхола да баламосват англичаните. Да моделите са им еднакви, но Воксхола се произвеждат в Англия.

Приятелю, моля те да ми покажеш кое в моето изказване е крайно? И кое те накара да решиш, че не знам историята на Опел и поглъщането от ГМ, както и бранда Воксхол... Трябва да падам от Марс за да не съм чувал тези неща...А дали англичаните са тъпи или не - мое прави е да ги категоризирам както си искам. Или го приемаш като обида към Короната и лично към Нейно Кралско Величество Кралица Елизабет Втора.Апроро, нищо лично, и двете ми хонди са "англичанки". Редактирано от mi6o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mi6o
Отговорено (Редактирано)

Всъщност може и да си подобря мнението за поданиците на Короната, след като за нов СИВИК 8 ген, при тригодишен лизинг месечната вноска е 145 паунда... което се равнява горе долу на месечната карта за метрото в Лондон.

Редактирано от mi6o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работата при Опел, Воксхол и Шевролет не баш същата както при Хонда и Акура. Просто Англичаните искат да си купуват англииско и за тва продуктите Астра, Корса, Вектра и пр. там ползват марката Воксхол и се произвеждат от заводите на Воксхол, които отдавна са собственост на ГМ. По същата причина Монарото (за който е запознат), което си е австралиско купе на марката Холдън, с ДВГ от Корвет в UK се продава също като Воксхол, щото никои няма да си купи австралииска кола праена от "екс UK затворници", ама биха си купили англииско купе с V8 и 400 коня.Колкото до Шевролет в Южна Америка, ами замислете се колко хора там са чували за Опел и колко за Шеви. Пак така смениха и името Део с Шевролет и за БГ. Всеки асоциираше Део с корейски таралясници, обаче и повечето се захласват по американското, и как няма, като културата им ни залива отвсякуде, къде случайно, къде целенасочено, къде съввсем насилствено. И така с един удар премахват лошия имидж на Део и уж Шевролет започва да има представителство за европа, Bullshit.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК, съгласих се, но признай, че и с новата марка малко или много се цели и нов имидж и премахване на негатовния от керейския Деу.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто Англичаните искат да си купуват англииско и за тва продуктите Астра, Корса, Вектра и пр. там ползват марката Воксхол и се произвеждат от заводите на Воксхол, които отдавна са собственост на ГМ.

Ами тогава да си купуват смотаните фалирали Роувъри(Вижте им моделите преди да се намеси ХОНДА) и да си седят в консервативните черупки.Тая нация е просто невероятно инатливавъв всяко едно отношение.Голяма гордост от времената когато са били империя и смазано самочуствие след бурното развитие на Щатите. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ZaRRicK
Отговорено (Редактирано)

Ми просто там където има пълно дублиране колите не се предлагат с различните марки на пазара.В Щатите има Acura NSX - няма Honda NSX; има ACura TSX (което отговаря на европейския Accord), но Honda Accord там е съвсем друг автомобил (в япония е известен като Honda Inspire).Кадета в UK се води Астра 1во поколение.Кобалта е с 2.0 Ecotec със SC. Същият се монтира в американската версия на Ариел Атом.За другото нямам инфо.

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.Лексус например си имат свои модели с дизайн ала "Лексус" докато Хонда НСХ и Акура НСХ са огледални....ето на това се чудя аз.

Така ти се струва, защото луксозните Тойоти и за Европа (освен за Сев. Америка) не са тойоти, ами Лексуси. Иначе, моделите Лексуси за Японския пазар са си чисти Тойоти к

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, че нещата са идентични. Разликата идва от това, че Lexus е по-популяризирана от Acura, защото тази марка се предлага и за Европейския пазар. Така са и Инфинитата, предлагат се за Евро пазара (PS: FX35/FX45 е ненормално красив SUV, че ги споменах и се сетих за него).

Аз съм чувал за G35 = Skyline ... просто защото скайлайна е забранен в щатите...интересно защо ли? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ZaRRicK
Отговорено (Редактирано)

Не че е забранен, а просто Скайлайна си е само за Японския пазар. А тва G35 e Infinity и за да се продава повече му лепкат едно звучно Скайлайн към него. Всъщност G35 има мног повече общо със 350Z(да не кажа че са еднакви) от колкото със Скайлайна.

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

бтв @kalmara Skyline не е забранен , просто се срещат по рядко понеже не всеки има пари да хукне в Япония и да си докара от там :P

Убеден ли си ? :) Поне веднъж ще прескочиш ли да не продумаш за нещо, за което не си усведомен ... :)http://answers.yahoo.com/question/index?qi...09142718AALLw1DХайде щом смяташ че говориш добър английски, бъди така добър да се опиташ да си го преведеш или да поръчкаш из чичко Гугъл да видиш дали не е забранен... (няма да ти давам помощ с ключови думи - ще се оправиш предполагам :P) Редактирано от kalmara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aаа, така може. Аз до колкото знам и някои модели на TVR също са забраненеи за регистрация в щатите, щото не отговаряли на не знам кво си, нямали брони.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ХА ДЕ! Aslong as it does not have NOS or anything its legal.pontiac_... You can buy them in the U.S. ready to go for about 98 grand, So yes they are street legal. other wise people would not be driving them here. even if it is right hand drive it is still leagal to drive it in the U.S. anthony a i have a 02 nissan skyline gtr r34 i is legal "but", i had to pay around 25,000 to get it shipped and about another 50,000 to get it licensed. and that is just for a stock car i put into my car about 250,000 so i have about 325,000 in to my car and i bought it in 02 it took me 4 years to get it done so yes they can be legal but you have to have money to get one in and my car will beat any sti or evo out there and ill take out the back shaftsДА плаща се отгоре,но е легален :) ХА ПАК?Ако прочетеш внимателно , само 1-2 поста казват че е нелегален , Английскии,Английски

Редактирано от HondaFanatic

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Founder

Я затворете темата , че нещата си отиват към скандал.АДХ беше изчерпателен и мисля че всички разбраха да какво иде реч.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HondaFanatic

Подкрепям Founder :) ...аз по темата за скайлайна няма да говоря повече защото някои хора си въобразяват че са прави :) .... kalmarE ... не става въпрос как и що става легално,става въпрос за това че може да се кара там,и няма да те спре полицията за тва че си караш Скайлайн.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

мдаа ... отдавна не бях виждал постове на ADH, и както винаги е напълно изчерпателен и точен ;)интересното е че американските и японските модели, се припокриват до някъде, в лекия клас автомобили, европейските модели винаги са били някак "скучни" и доста ограничено количество модели ... спрямо американския, а пък японския пазар изобщо и не трябва да го намесваме ... там сигурно има към 20 модела хонди в този момент ... за разлика от предлаганите в EU -> jazz, civic, accord,CR-V, FR-V, S2000, legend и ... това е ;)преди време колегата Tino, се беше разсръдил на хонда защото не правели товарни автомобиливсъщност правят :DACTYвсичко опира до маркетинговата политика на дадения Континент, какво се търси, какво не ...относно европеиските модели, за съжаление ставам все по-голям писимист, поставяйки японски Civic Type R и европейски (британски) Civic Type R от последната генерация ... японския наказва брутално много по-всички показатели ... вече са по-бързи дори от S2000 на писта... JDM RULEZта и точно защото JDM RULEZ, и защото Acura не са си доизмислили дори седалките на Legend-а ... и защото Acura наистина са се специализирали в .. "луксозни" седани, а не в малки спортни коли, британското производство набляга на макферсони (явно в европа много ги обичаме за да сложат такива на британските сивици 8-ма ген), ... та за това ми се искаше новия NSX да бъде разработен от Honda JAPAN ...но те реално на този пазар там нямат нужда от super-car, така че ще го оставят на американския пазар (Acura) и ще стане един аКура автомобил накрая

Редактирано от CryoGen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

европейския Accord (който се произвежда само в Япония) е Acura TSX :DTL си е американска разработка, в последствие го прехвърлят в Japan като Honda Inspire ;)

Редактирано от CryoGen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ZaRRicK

Wrong, Honda Inspire на японския пазар не е Acura ТL на американския, а е Хонда Акорд на американския. Тоест US Acura TSX = Eu Honda Accord; US Honda Accord = JP Honda Inspire

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок, на мен един възрастен мъж, които предполагам е няква клечка в Хонда българия ми бесхе казал на едно изложение на щанда на хонда че между Англииския акорд и американския (купе и седан) които са произвеждани от 99 до 02 в окачване, колесна база, ъ въобще сичко освен купетата им е еднакво (говоря за 2.0 147к.с двигателя). Вярно ли е това? В смисал ако се двоумя дали да си купя примерно европейски седан или американско купе от периода 99-02 с 2.0л двигател(знам 4е се слага и на двете) получаван една и съща технология и само екстериора и интериора се различават?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи. Като цяло Хондите, за един и същ модел (примерно Сивик) от поколение до поколение (примерно 5-а и 6-а) имат доста сходни неща, примерно окачване. Те дори имат по-фрапиращи разлики през три генерации, от колкото през една (примерно, Сивик 1-ва, 2-ра и 3-а генерация по ходова част са кажи речи идентични, така са и 4-а, 5-а и 6-а взети заедно, 7-а и 8-а са отделна тема).

Мисълта ми беше, че - примерно разликите между 6-а и 7-а са много по-големи, от колкото между 5-а и 6-а. Като имам предвид СХОДНИ, нямам предвид едни и същи елементи, части и т.н., а по-скоро концепция, начин на изпълнение.

 

В твоя слйчай става дума за Акорд - може и да е бил прав човека, обща концепция и база, но ако става въпрос за взаимозаменяемост за части и т.н. между US купе и Евро Седан ;) - съмнявам се . Не съм сигурен, не съм толкова навътре в нещата, някой който ври и кипи с тия коли по-добре да каже (примерно Омбре, Джони бой, Миамото и т.н.), но според мен са коренно различни. Най-малкото, Евро Акорда повечето му компоненти по ел. инсталация са на марки като БОШ, Валео и т.н. марки, които американците не са и "помирисвали" дет се вика.

Хонда обичат на един модел, едно поколение, разликата да само уж безобиден фейслифт, а всъщност нещата не са въобще толкова повърхностно променени. Примерно: имам една баба Хонда :P Сивик АК с EW2 мотор, ето такъв модел:

Публикувано изображение

.... който се прави от 1983-а до 1987. През Септември 1985-а има фейслифт, външно разликите са: фарове, габарити, предна маска, предна решетка, задни стопове, заден капак/багажник (самия начин за отварянето му преди и след фейс лифта е коренно различен и капака е с коренно различна форма, както и самия "скелет" отзад в багажника на автмобила е коренно различен). Вътре в салона самото парно и управлението му е друго, комутатора - лостчетата за мигачи/фарове и чистачки са коренно различни...и куп други работи са коренно различни, които човек ги разбира чак като почне да се рови в тая кола и да търси за нея части. А става дума за един модел, една генерация правена сумарно 4 години с фейслифт, който разделя модела на ДВЕ реално погледнато (т.е. на две различни коли произвеждани по две години). Това е само един пример за един модел на Хонда, а той не е единичен. А VW са правили своята "костенурка" близо 70 години с едва 2 - 3 фейслифта...

 

Мисълта ми беше, че въпросния господин от Бултрако може да ти е казал нещо вярно, но едва ли е на 100% истина. ;)

PS: междодругото се сетих, че точно един такъв възрастен господин с мустаци от Бултрако, още някога (1999-а година мисля беше) го помолих да ми обясни какво представлява окачването "двойна ключица", той с радост и удоволствие ми обясни, че е кажи речи същото като на москвича, т.е. грамотно е направено, хубава возия и т.н. :) Не се майтапя, казвам на какъв разговор съм бил свидетел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе истината е че Хонда НЕ залага на Европа като пазар.САЩ, Азия, това са им целевите пазари... ето наскоро направиха китайско поделение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе истината е че Хонда НЕ залага на Европа като пазар.САЩ, Азия, това са им целевите пазари... ето наскоро направиха китайско поделение.

факт, макар че наскоро удариха рекордни продажби в Европа заради новия Civic ... тайничко се надявам да вкарват в бъдеще повече JDM модели, макар че са си направили вътрешно производство на части в Европа в няколко държави, което трябва да ни навежда на идеята, че европеиските модели ще си останат типично европеиски и само за този пазар и доста независими от моделите в другите континенти ... но както ADH обясни за карамбола за Honda Accord, Honda Inspire, Acura TSX ... можем да очакваме всичко :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...