Jump to content
darshan

Има ли някой от вас витек на газ?

Recommended Posts

Кара ли някой 1.5 витек с газова? Интересно ми е какви са отзивите...Че тоя бенз като стигне 3 кинта просто не ми се мисли :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

газов инжекцион или нормална газова ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

газов инжекцион или нормална газова ?

Интересно ми е и в двата случая как го понасяте, вие и колите ви :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с инжекцион. За сега колата го понася много добре, а аз направо супер. :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ilias

Интересно ми е и в двата случая как го понасяте, вие и колите ви :D

А на мен ми е по-интересно как го понася икономичния втек?Имали някаква разлика спрямо другите втек и някой изобщо слагал ли е на икономика?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да аз. Д15з1 мотор. Обикновенна газова уредба без емулатор. 12/100 градско 8/100 извън градско. Вървежа е доста добър почти няма разлика от бензина. Проблеми. Смърди на газ в купето, сравнително висок разход (на бензин ми дава 7-8/100 градско и последно 5.3/100 извънградско сред. скорост 120 км/ч), много капризна за центроване на газовата, нерви с изпреварването на изкрата, грешки в компютъра..... не се сещам за други. АЗ СЕГА КАРАМ НА БЕНЗИН И СЪМ МНОГО ПО ДОВОЛЕН ОТ ГАЗОВАТА

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,Аз съм с д15з3 - икономичен ВТек 90кс с обикновена газова без никакви емулатори... Не дава грешки и върви доста добре - разходът в София е около 10 / 100 с нормално каране...Поздрави, Огипс Когато съм на газ ВТека се усеща кога се включва, както и на бензин....(ако това беше същината на въпроса ти)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според собственика на Фобос, който е и фен на Хонда има проблем с клапаните. Трябва да се регулират на 10 000 километра. Очаква се в най-скоро време да почне да предлага омаслители за клапани, признавам си, не знам точно какво правят, но щели да решат проблема с изгорели клапани.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Restless

Да аз. Д15з1 мотор. Обикновенна газова уредба без емулатор. 12/100 градско 8/100 извън градско. Вървежа е доста добър почти няма разлика от бензина. Проблеми. Смърди на газ в купето, сравнително висок разход (на бензин ми дава 7-8/100 градско и последно 5.3/100 извънградско сред. скорост 120 км/ч),

кък ще смърди на газ ?! нещо не е наред, за да се усеща миризча в купето

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dj_alex_

Да се присъединя към въпроса на колегата - и нека някой с газов инжекцион да каже какъв е разхода на газ в града / 1,6 витек примерно /?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest EAGLE EYE

Ок де, значи ако сложа обикновенна газ, т.е да не е инжекцион, няма да имам кой знае какви проблеми заслужава си ? Не съм фен на газовите уредби ,но нещо ми идва в повечко тази цена на бензина! Цял резрвоар= 100 лв!дне заредих 37 литра за скромната цена от 80лв :worthy: как е ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе и на мен взеха да ми се въртят "мухи" из главата за газ. И при една проста аритметика, дори газта наистина да скапва мотора, за около 50 хил. км. от газ спестяваш за около 4 основни ремонта... , като махнем АГУ-то, остават за 3 основни ремонта. В момента направо си е далавера газта. Ако някой се съмнява в сметките ми ->газ: 10/100 = 100л. за 1000 км. * 50 = 5000 литра за 50 х.км. 5000 * 1.10 = 5500 лв.бензин: 7/100 = 70л. за 1000 км. * 50 = 3500 литра за 50 х.км. 3500 * 2.30 = 8050 лв. 8050 - 5500 = 2550 лв.... :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поставям газови инжекциони на Хонда автомобили, ако щете с два Витека залепени. И на икономична-та Втекчака пак ще пасне доста добре. На практика за двойно гориво за да не утрепете двигателя, било в мощност, било то в смеси, било то в шаш и паника на компа винаги е по- добре да се ивестира в газов инжекцион, но това е въпрос на бюджет на клиента.А на шефа на Фобус - нещо му "пускат дънките". Този термин като "омаслители за клапани" е поредната щоротия която чувам напоследък. Ами тогава да си меша горивото с масло като двутактовте и ще си омаслява кат "слънце", там клапанчетата.Поредния хит който се запознах тука от форума беше, че да нагласиш празен ход на обикновенна газова - пробиваш дроселната клапа. Вече 15 години се ръчкам с газови уредби и такова щоротия не бях се сещал.Повече инфо тук:http://www.ecarc.eu/gallery/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това за клапаните само го цитирам, нямам представа за какво иде реч:unsure:Иначе съм с газов инжекцион. Разхода на газ в нормален режим 9.5 на 100 градско в София. Извънградско съм я засичал само веднъж, по магистралата под 140 не съм падал, после разни разбити пътища, градско в Троян и региона, обикаляне по селата, даде 7.9 на 100. Като цяло разхода ми е колкото на бензин, вървенето на ниски обороти същото, над 5000 става малко по-мудна.Колата е Nissan Primera P11 GA16DE

Редактирано от DundyTheCroc

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А на шефа на Фобус - нещо му "пускат дънките". Този термин като "омаслители за клапани" е поредната щоротия която чувам напоследък.

А ти как го оправяш проблема? С червено конче против износване на клапани ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За колегата Charlie мога да кажа само добри думи. Знаят си работата. За тези които питат за 1.6 на газ, мога да кажа че си е много добре. Колата си е динамична както преди във всички диапазони. Колкото до клапаните скоро ще правя реглаж и тогава ще видя на какво дередже са. Според мен ако се прави реглаж по често няма да има проблеми. :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то по принцип Хонда препоръчват на 20К км проверка и на 40К км реглаж на клапани (за 5г), някъде бях чел че при каране на газ е добре да се прави проверка два пъти по-често.Иначе добре би било някой да каже какво е това "омасляване на клапани" - поне на теория.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно системите за 'омасляване' на клапанните легла можете да прочетете ето тук: http://www.vanmeenen.com/LPG-autogas-Vlaan...g/flashlube.htmАз дълго време карах Голф-2 на газ, сега си купих Хонда и съм много разтроен:-)))) Бензин-Обкновена LPG, Газов инжекцион. Писах на Фобос и ми отговориха, че е препоръчително да се монтира и система за 'омасляване' на клапаните (мисля, че по-точно става дума за леглата на клапаните). На посочения линк може да се научат повече подробности. От Фобос не казват нищо за цената на предлаганото от тях устройството и съответно на консумативите. Производителят в посочения линк казва, че това е ефтино устройство, но на БГ пазара 'ефтино' е твърде условно понятие. Ако някой има време и желание да преведе написаното ще бъде полезно за много от нас.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се превежда цялата статия, но в общи линии това си е някакъв тип смазка, която се впръсква директно във всмукателните колектори при работа на газ и така се омасляват клапаните с цел да се избегне контакта метал в метал. За целта се монтира разработената за това система. Пише, че смазката може да се добавя директно в горивото, т.е. газта, чувал съм, че има пистолети за газ, позволяващи впръскването на добавки при зареждане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се превежда цялата статия, но в общи линии това си е някакъв тип смазка, която се впръсква директно във всмукателните колектори при работа на газ и така се омасляват клапаните с цел да се избегне контакта метал в метал. За целта се монтира разработената за това система. Пише, че смазката може да се добавя директно в горивото, т.е. газта, чувал съм, че има пистолети за газ, позволяващи впръскването на добавки при зареждане.

тва ми звучи като ебати филм-а да си сложиш газ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никога не съм я обичал газта, ама 10 кинта за 100 километра в София си е добре;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко не ми се вярва това за забраната на газовите уредби колега. Това си е алтернативно гориво. Много хора ще угаснат, ако го забранят това. Ако забранят газта, какво ще стане с метана?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.novinar.net/?act=news&act1=...ater=MjY0MDs1MAНамерих тази статия. Не зная какво да мисля. Като зная как нашите политици защитават интересите на гражданите на РБ, дори да не ни го поискат считайте, че е спряно използването на LPG. На нас винаги трябва да ни е зле, да ни е скъпо и да не караме колите си. По този начин няма да им се пречкаме по пътищата. От момента на влизането ни в ЕС само ограничения и нищо друго. Възможно е много скоро да се появи някаква директива, според която автомобилите ще трябва да се карат само с въздух внесен от западна Европа, щото нашият тук е прекалено чист...Скоро ми попадна една статия, която разказваше за изследване, според което колата на бензин е точно толкова опасна, колкото и кола на газ. А колкото до метана и той е в кюпа, както се казва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest charlie

А на шефа на Фобус - нещо му "пускат дънките". Този термин като "омаслители за клапани" е поредната щоротия която чувам напоследък.

А ти как го оправяш проблема? С червено конче против износване на клапани ли?
Ако и сърказма ти беше колкото знанията, цена нямаше да имаш колега!?Без бутон или копче, а настройки в средни и високи обороти с по-богата смес. Хистеристичната смес на газта е около 15 AFR, аз на турбо кола карам на 12.1 AFR, а на клиенти настройвам в рамките на 13.8 ~ 14.2 AFR. С обикновенна газова такъв контрол не може да се направи, затова не поствавям вариации на обикновените. А от друга страна още през 18 век е доказано че "вечен двигател" не може да се направи ?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мой близък колата ( Rover 414) e с обикновена газова, въпреки, че е с пластмасови колектори. Везните ми наклониха към монтиране на обикновена система и днес водих разговори с един сервиз относно монтиране на една Ланди-Ренцо. Притесни ме обаче някакво писание по вестниците, че от 2010 ще бъде забранено с европейска директива използването на газови уредби, освен в случаите, когато са монтирани от производителя на автомобила. Ако някой знае нещо повече по темата моля, нека сподели тук.

колеги, препоръчайте ми сервиз в София, където да ми сложат обикновена газова на англичанкатаот скоро съм в отбора на Хонда и имам нужда от помощ а иначе ето ви една интересна статия по въпроса:http://biz.yahoo.com/ap/080521/japan_honda.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много писане изчетох , та и аз да кажа-колата ми се движи вече 252 000 км. на газ и като закачих моторчето на компа - няма проблем.F18B2.Нека всеки сам си решава,но 100 км. с 10 кинта е по добре от колкото с 18,да не говорим за еко съвест :huh: ,удължен интервал за смяна на масло и за липса на нагар от ''качественият БГ бензин'',мога да споря и кое гориво удължава живота на двигателя...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилно ли разбирам че си купил колата нова и си и навъртял 252 000 км на газ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако и сърказма ти беше колкото знанията, цена нямаше да имаш колега!?Без бутон или копче, а настройки в средни и високи обороти с по-богата смес. Хистеристичната смес на газта е около 15 AFR, аз на турбо кола карам на 12.1 AFR, а на клиенти настройвам в рамките на 13.8 ~ 14.2 AFR. С обикновенна газова такъв контрол не може да се направи, затова не поствавям вариации на обикновените. А от друга страна още през 18 век е доказано че "вечен двигател" не може да се направи ?!

Правилно, кво за занимаваш с такова просто момче кат мене.Сега ми обясни как със богата смес предотвратяваш износването на клапаните на B20B/Z? :rolleyes: Също ме интересува тая смес "13.8 ~ 14.2 AFR" от де я измисли, че е оптимална? Оптимална за кво? А 12:1 е да си "давиш" мотора от газчица.Ааа и какво е: "Хистеристичната смес"??? Стехиометрична ли искаш да напишеш? :rolleyes: Според мен стехиометричната смес за LPG е 15,5:1 :rolleyes: ама за Хистеристичната може и 17 да е :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилно ли разбирам че си купил колата нова и си и навъртял 252 000 км на газ?

Не,аз я карам от скоро , докарах си я от Холандия със заводски газов инжекцион,купих я от първи собственик,от него знам ,че от ''раждането'' си машинката е на газ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kons

колеги, кажете къде в София да ми сложат обикновена газова на англичанката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сам с д15 з6.Колата е купена от Белгиа с газова, обикновена и е на 300 000 км.На газ ми варвеше по4ти, като на бензин, разлика много малка (само на по-високите скорости), градско, средно 9/100 и изван градско 7/100 Това 4е клапаните прегариали е определено вазможно, даже се криват, защото като я докарах в БГ в един сервиз установиха 4е имам липса на компресиа, а двигателиа попринцип тресеше доста, което за Хонда НЕ е нормално и саответно като смених клапаните вси4ко се оправи.Но което знам със сигурност,е 4е колата ми е карала с газ поне 100 000 км, таи като пише кога е поставена газовата и саответно из4ислих по сервизната книжка.Ремонта ми струва 500лв с работата, като сам сменил: 8 изпускателни клапани, комплект гарнитури и семеринги, шлаифането на главата.Като пари се изплаща,а ина4е ве4е 4овек си прави сметка, дали иска да спести някои друг лев. :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с D15Z3 и се записах за монтаж на газова на 10.07. Предлагат се СИМГАС и БАРДОЛИНИ. Ако някой има мнение за тях, нека пише ще му бъда благодарен, тъй като трябва да направя избор и се надявам той да е правилния :-).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sloow

Колеги, аз карам с газов ижекцион на фирмата ДЕК или така наречения BLUETRONIC, който може да видите на www.bluetronic.info. Колата ми е Акорд 2.0i VTec, разхода в града ми е 13-15 в зависимост от задрастванията / София /, изванградско 9-10 с климатик до 140-150 км/ч. За вървежа нямам претенции - колата лети.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

kупих си колата на208 500 км по километраж дали е била на толкова незнам с газова lovato сега е на 252 500 без да съм правил нито изпарител нито клапани незнам колко е карана на газ преди това но сега минах ренген на бутилката(ренген се минава на 10гд)разхода градско му 10-15 извън града му 8-10 разлика във вървенето почти няма но аз на бензин почти не карам само когато свърши газта двагателя ми е А16А1 обикновен карборатор 12V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...