barsi 265 #201 Отговорено 17 Януари, 2011 д14а2 на газ с ламбда контрол и кофти старт... http://vbox7.com/play:d9d3e55e Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #202 Отговорено 17 Януари, 2011 (Редактирано) Направо ми изпрати 1 каса бира 1-ва 4-та нямаш шанс Може да пробваме 1-ва 5-та п.п. отговор: сменяш колата или двигателя Редактирано 17 Януари, 2011 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #203 Отговорено 17 Януари, 2011 Това да ти е проблема.Бира има,няма кой да я пие... Тия дни пак ще снимам,но няма тука добра права, а и това е първа проба.Дай да видиме как да стане така, че ти на мен каса- ето ти една загатка. Единствено условие-колата не се сменя, също и блока Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ilias 210 #204 Отговорено 23 Януари, 2011 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #205 Отговорено 23 Януари, 2011 ilias 9,07 от заводско дадени 10,2 и то на газ Аз карам същия двигател на газ, но си мисля, че не го може това особено на газ. Ще пробвам тия дни и ако успея да снимам ще кача да сравним Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Roman 29 #206 Отговорено 26 Януари, 2011 ще снимам при първа възможност като се стопли,ето едно на което е 7.3,но мн превъртам заради старите гуми(дот 03). Странно... Аз виждам, че на 4-ата секунда от клипа потегляш и на 13-а секунда си достигнал 100 км. Това са 9 секунди. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #207 Отговорено 26 Януари, 2011 (Редактирано) Гледай по добре,точно преди 12 сек е на 100.Вярно не са 7.3,но 7.7-8.+ това са на 3та не на 2ра. пс. ето да видиш хубаво,че знам , че недовиждаш пс. това виж, че е от преди 2год. Сега ако знаеш как тръгва с Parada-та ps.гледай червената стрелка,не отражението и Редактирано 26 Януари, 2011 от murdera Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #208 Отговорено 26 Януари, 2011 (Редактирано) абе само при мене ли е така или на клипа от 11 сек отива на 13сек... а 12 каде е?http://www.youtube.com/watch?v=OnAKO4s6KT0пп... с който ИЕ да пусна клипа все различно се вижда Потеглянето не е ли на 3-тата секунда? Вижда се всичко как тръгва, то километража започва от 20все пак... Редактирано 26 Януари, 2011 от rollin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Roman 29 #209 Отговорено 26 Януари, 2011 (Редактирано) абе само при мене ли е така или на клипа от 11 сек отива на 13сек... а 12 каде е? пп... с който ИЕ да пусна клипа все различно се вижда Потеглянето не е ли на 3-тата секунда? Вижда се всичко как тръгва, то километража започва от 20все пак... Отначало ми беше на 13 сек. Сега на 12... При сички случаи тръгва на 4 секунда. Това са 8 секунди така да го кажем. Но има и нещо което се нарича framerate и от него зависи с каква скорост ще се движат кадрите. Редактирано 26 Януари, 2011 от Roman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #210 Отговорено 26 Януари, 2011 (Редактирано) Супер различно се вижда на тея плейъри ама както и да е Ама това му е нормалното на стоковия моторЕто и едно мое клипче с пасажер и целта не беше 0-100 а да се види че пистата е достатъчно дълга да се вдигне 220км/ч и да се спре http://vbox7.com/play:e5528a2cТука се вижда да тръгва километража някаде около 2сек и около 9-тата е 100 понеже още като се ключи 3-та предавка и е 100(не че не може и на 2-ра ама пак казвам, че не това беше целта ) Редактирано 26 Януари, 2011 от rollin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #211 Отговорено 26 Януари, 2011 (Редактирано) тука ясно се вижда. Някъде около 7.8-7.9 сек. Ако я мъча на 2ра до прекъсвач 0-100 е 7.2-3 сек, ама много тормоз за мотора.пс. това са стари клипчета,сега колата върви повече :lol:ps.2 живот и здраве протелтта ще направя и едно 0-180 Редактирано 26 Януари, 2011 от murdera Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veid 164 #212 Отговорено 2 Февруари, 2011 Хайде и аз да се разпиша Сивик 96 1.5 Втек-Е. Всичко е сток, няма нищо пипано по колата, даже е с оригиналните джанти и гърне :worthy:http://www.youtube.com/watch?v=2LS51DmeS8Y Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
В16А2 41 #213 Отговорено 2 Февруари, 2011 Някъде около 7.8-7.9 сек. Ако я мъча на 2ра до прекъсвач 0-100 е 7.2-3 сек, ама много тормоз за мотора. За Honda-та ли говориш изобщо тука? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #214 Отговорено 2 Февруари, 2011 да, за прелюда говоря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
В16А2 41 #215 Отговорено 2 Февруари, 2011 (Редактирано) Ами то не знам всъщност, Прелюди съм карал за малко на приятели, но не съм имал. Обаче 2 години CRX и вече 1 година Del Sol си карам редовно в ограничител, или мааалко преди него, то се свиква знаеш как е, можеш дори да ти резне ЕКУ-то горивото над определените обороти, толкова бързо да превключиш следващата предавка, че да си дойде на място без загуба на време или тяга, дори в случаите, когато си ударил ограничителя. Иначе разбира се, че ако превключиш точно 50-100 оборота преди него е идеално, но с добра реакция моментално след задействането на ограничителя, можеш да постигнеш дори по-добри резултати, както сам си се убедил от замерването до 100 на втора и на трета.Исках да ти кажа, че проблеми не съм имал от никакъв характер.Та не вярвам Prelude-а да се плаши повече от CRX/Del Sol/Civic, камо ли да го наричаш "тормоз" вкарването в ограничител Той е за това, да предпазва мотора, и няма смисъл да губиш повече от половин секунда в случая, а и по принцип ако си на чертата срещу друг автомобил. Редактирано 2 Февруари, 2011 от В16А2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #216 Отговорено 2 Февруари, 2011 (Редактирано) Х23 не носи на такива обороти като б16ката На тея клипчета по скоро сменям по-рано заради тръгнали синхронизатори(след слагането на шорт шифтъра една идея по-добре),иначе по принцип сменям 1ва 7000, 2ра 6800-6900,3та и 4та 6700 пс. то 0-100 няма значение,нали пак се вкарва 3та,4та. Дали ще е на 2ра или 3та , важното е като цяло ускорението след това също да е добро :Pps2.стоков прелюд по каталог му дават 7.7 сек до 100,но това е ми се струва абсурдно,защото ги прави на 3та.По скоро може да направи за 7.7 сек 5-60 мили без да се минава на 3та (т.е 0-60 мили,но с 30см роллоут).Иначе по гтех 0-96(0-60мили) на 2ра ги взима за 6.9х сек. при 0 роллоут(т.е няма лъжа и измама !!! Редактирано 2 Февруари, 2011 от murdera Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZAPPA 39 #217 Отговорено 2 Февруари, 2011 Пичове, по - горе имаше разни коментари за ускорение на Прелюд 2.3 и т.н. Та и аз да кажа, клипове не съм правил, ама съм имал разни прелюди и съм карал други, дето не съм ги имал H23 в добра форма и стоков вид има душманска втора предавка и преминава 100 км/ч преди прекъсвача и 100% под 7.5сек. Съжалявам, дето продадох моя 2.3 4WS, сега свисти нейде из Гърция !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B7_ 56 #218 Отговорено 3 Февруари, 2011 Хайде и аз да се разпиша Сивик 96 1.5 Втек-Е. Всичко е сток, няма нищо пипано по колата, даже е с оригиналните джанти и гърне Това трябва с тир да са те бутали по най голямото надолнище !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veid 164 #219 Отговорено 3 Февруари, 2011 Хайде и аз да се разпиша Сивик 96 1.5 Втек-Е. Всичко е сток, няма нищо пипано по колата, даже е с оригиналните джанти и гърне Това трябва с тир да са те бутали по най голямото надолнище И забравяш двата набрали инерция тежко-товарни влака, който ми дадоха малко начален старт 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тошо 5 #220 Отговорено 4 Февруари, 2011 (Редактирано) И моята D15B2-ка http://vbox7.com/play:ed7ae293 Редактирано 4 Февруари, 2011 от Тошо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mEtaka 68 #221 Отговорено 4 Февруари, 2011 Пичове, по - горе имаше разни коментари за ускорение на Прелюд 2.3 и т.н. Та и аз да кажа, клипове не съм правил, ама съм имал разни прелюди и съм карал други, дето не съм ги имал H23 в добра форма и стоков вид има душманска втора предавка и преминава 100 км/ч преди прекъсвача и 100% под 7.5сек. Съжалявам, дето продадох моя 2.3 4WS, сега свисти нейде из Гърция Тук можем да поспорим и то доста. Със стандартен размер джанти и гуми, 2.3 Прелюда на втора изключва точно на 95км/ч, а 3-та 135км/ч. Ще направя клипче и ще го кача. Моета е абсолютен сток. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #222 Отговорено 4 Февруари, 2011 (Редактирано) при мен на cut-off прави 102км/ч при ~7100-7150 ob.ps. имам чувството че всяка х23ка има различна ск.кутия Редактирано 4 Февруари, 2011 от murdera Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M&M 236 #223 Отговорено 4 Февруари, 2011 при мен на cut-off прави 102км/ч при ~7100-7150 ob.И при мен беше така... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mEtaka 68 #224 Отговорено 4 Февруари, 2011 Кога вдигате 7100-7200, като регулатора е на 6800об. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #225 Отговорено 4 Февруари, 2011 и аз това се чудех,водят го прекъсвача на 6800,ама явно има и на повече Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #226 Отговорено 4 Февруари, 2011 как 6800 бре? Моя си е напълно стоков и изключва на 7200 някаде....на втора над 100 вдига, 3-та около 155км-чТо ако ви изключват на 6800об начи няма да си напълни километража, моя на 6900об е 230 и спира там все едно някой нарочно го кара да спира Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mEtaka 68 #227 Отговорено 4 Февруари, 2011 H23A1The H23A1 was an increased-stroke, non-VTEC version of the F22B, designed for the North American market version of the 1992-1996 Honda Prelude Si.SpecificationsBore x Stroke: 87.0 x 95.0 mmDisplacement: 2258 cc (138 cu. in.)Valve Configuration: DOHC, 16 valvesType: In-line 4 cylinder, aluminum block and headCompression ratio: 9.8:1Max power: 160 hp (119 kW)Max torque: 163ft·lbf (207 Nm)Redline: 6500 rpmEngine Control System: Honda Systems PGM-FI with port fuel injectionValve Gear: belt-driven dual overhead cams, 4 valves per cylinderEngine Oil Capacity w/ Filter: 114.5 LitersThere is also a DOHC VTEC version of the H23A, available in the CH6 and CL2(4WD) accord (CF4 wagon) SiR in Japan.Сами се замислете дали за евро версията регулатора ще ви е на 7200 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #228 Отговорено 4 Февруари, 2011 моята е H23A2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #229 Отговорено 4 Февруари, 2011 (Редактирано) То сиг 90% от х23ките в БГ са А2,но не виждам къде е логиката прекъсвача да е на 7100-200,като на А1цте е на 6800... Редактирано 4 Февруари, 2011 от murdera Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mEtaka 68 #230 Отговорено 4 Февруари, 2011 Това исках да кажа, че Н23А2 има регулатор на 6800обСпирам с офф-а Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #231 Отговорено 4 Февруари, 2011 (Редактирано) Според мен е от оборотомера грешката,но оставям едно НО.Защо едните вдигат 95 на 2-ра другите малко над 100.и... 3-та 135 други 150-5 ?( разлики в кутията?)при еднакви уж коли.. Редактирано 4 Февруари, 2011 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #232 Отговорено 5 Февруари, 2011 има разлика в показването на оборотомера и Инфоборда... утре ще снимам клип колко прави на втора и трета, само съжалявам, че не снимах как с 4 човека по инфоборд показа 230, а километража беше повече Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #233 Отговорено 5 Февруари, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=b431sGwiLq4Ето и един опит за старт от моя страна не ми се смейте много 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZAPPA 39 #234 Отговорено 5 Февруари, 2011 (Редактирано) Тук можем да поспорим и то доста. Със стандартен размер джанти и гуми, 2.3 Прелюда на втора изключва точно на 95км/ч, а 3-та 135км/ч. Ще направя клипче и ще го кача. Моета е абсолютен сток.mEtaka, не знам защо ми показваш този "off". Не би трябвало да спорим, а и няма смисъл, защото аз споделям впечатления от своята собствена кола, а не от твоята или от нечия друга . Ако твоя сток Прелюд вдига 95км/ч на втора до прекъсвача, добре, аз съм съгласен. Редактирано 5 Февруари, 2011 от ZAPPA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivomugen 無限 24 #235 Отговорено 6 Февруари, 2011 здравейте колеги,ето едно клипче и от мен след известни подобрения по В18С-тоMy Type R 1.8 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ryuugan 251 #236 Отговорено 7 Февруари, 2011 Страшна работа, обаче намери начин да ги залепиш за асфалта тия всичките кончета, дето бягат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivomugen 無限 24 #237 Отговорено 7 Февруари, 2011 колега не е лесно повярвай обул съм кончетата със Yokohama Parada spec 2 дори на клипа се вижда,че на 1-ва 7000 оборота я върнах,че взе да полудява,но без много полза Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #238 Отговорено 7 Февруари, 2011 (Редактирано) Сори аз оффа , ама тая парада д13-ка не може да удържи ко да говорим за звяр като твоя п.п. ,че на 1-ва 7000 оборота я върнах,че взе да полудява,но без много полза Редактирано 7 Февруари, 2011 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо 31 #239 Отговорено 7 Февруари, 2011 Колега, защо имаш едно спиране на 7к оборота на първа? Както набираше, за момент спря на 7 и продължи пак. Мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivomugen 無限 24 #240 Отговорено 7 Февруари, 2011 Колега, защо имаш едно спиране на 7к оборота на първа? Както набираше, за момент спря на 7 и продължи пак. Мерси по горе съм написал ,защото взе много да върти и да подскача и я задържах,за да кротне Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове