Jump to content
HONDA

Ускорение...

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)
кажете мнение колеги.Колата е д16з6 125ps сток (сивик седан) Редактирано от batko777
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ами нормално си върви за сток седанче д16з6, даже според мен е леко тромавичка, без да се обиждаш

Редактирано от NesTea

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ем като си вътре е друго,пък и тя е 4 врати не 2

Редактирано от batko777

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
:rolleyes: НЕзнам моита е доста по бърза.....(Ама доста) Само чее З7 и пак седан. :unsure: Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен си върви съвсем стандартно за Д16З6, моята е същата, както и на още един колега, с когото се дръпнахме. Разликата е минимална между 3те както гледам.На мен ми даде 9.5 до 100 и точна 17-ка за 400м, сменях преди 7000 оборота и съединителя ми не е съвсем наред.Предполагам резултата може да варира леко и според гумите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми даде 9.5 до 100 и точна 17-ка за 400м

...стандартно трябва да е около 9сек. до 100км/ч и 16.5 на 400м.Иначе седана си ускорява добре като гледам по хронометъра към 9 -ка е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...стандартно трябва да е

Твоето "стандартно" ми се струва като "в перфектно здраве".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Държа да отбележа,че като мерихме колата на колегата Ryuugan, времето още не беше много топло и тази кръгла 17ка е с много слаби първи 20м,по спомен над 3.1 сек....пс.лъже ме паметта 3.391s е точното време... може да се свалят 0,3 сек поне,което ще даде 0.4-0.45 по добро време на 400м :)

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ето го и мойто тромаво VTiМалко е бавничко за VTi, но това е :)

Редактирано от directora

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Каточели на колегата Most_Wanted Д15-ката с втек глава върви повече то твоето VTI :D (без да се обиждаш нали)

Редактирано от NesTea

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ли ми се струва или клипа на седана с д15 е сниман някъде, където има сериозен наклон :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Most_wanted когато гледах клипа се сетих за твоята кола пък тя найстина била твоята :lol: :lol: П.С. Догодина със всичко по колите вътре ;):drunk::argue:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разменихме си двете години по една победа. Догодина ще видим :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето го и мойто тромаво VTiМалко е бавничко за VTi, но това е :)

според мен си върви напълно нормално за стоков ВТИ 6 ген...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не се чупи колата апък как ускорява :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето го и мойто тромаво VTiМалко е бавничко за VTi, но това е :)

според мен си върви напълно нормално за стоков ВТИ 6 ген...
Стига бе, кое му е нормалното? Тва са 105 коня и 1160 кила http://vbox7.com/play:6de4541e :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хаха мда

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако и аз я пусна от един стръмен наклон ще даде 6 до 100 на 1300кг и 160 коня.... стоково ВТИ си върви точно толкова,7.6 до 100 е...

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич, ако визираш мен, че на клипа има наклон нагоре си в грешка. Може да заложиш пари и ще те заведа на мястото на което е сниман за да се увериш, че няма такова нещо. Иначе имам голямо желание да се замеря със сток ВТИ 6ген, сток ВТИ 5ген но поне да е в седан, за да е горе долу на килата на купето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За, голяма жалост, не можа да заповядаш на националната среща, много голям интерес имам към вървящото купе да го видя наживо :))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е в София има една 6-та ВТИ ,готова ,ако ти се разхожда до тука и имаш толкова голям мерак.. заповядай. :) Може и с моя прелюд да се дръпнем ,няма проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше може и до Панагюрище да идем. Стоков б16 и стоков Х22 вече са рядкост, като гледам. Хора какво правите бе, спрете се... :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз, лично за правен Х22 рядко чувам повечето са си стоковици :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам същото купе и мога да кажа, че стоков ВТИ ще ме направи крив.Разбирасе и моята кола е стокова, ако колегата е правил нещо по колата си може и по друг начин да стоят работите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига само митове чуваме за тези коли вече на 2 национални ходя и няма и помен от тях! Така че който иска да вярва да вярва на r.......a

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.youtube.com/user/rulemakerR?feature=mhee#p/a/u/0/oIiLdf1MP0Q върви си съвсем нормално. Има и един колега от Пловдив - ocean с присадено б18. Може и него дапопитате как в купето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта наистина върви малко по слабо от другите вти-та, но тва е положението :)А клипа е правен от караулката на магистрала тракия пътюм към Елин Пелин. 2ма сме в колата по 100 кила и лек баир :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябваше с това да започнеш. Теглото винаги е проблем при малолитражките с малък въртящ момент.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно спонтанно клипче което направих тази вечер, прибирайки се от работа, без да си давам много зор: Ето как ускорява в движение от 60-160км/ч моят All Motor РЕКС :)http://vbox7.com/play:1d1e70df44

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега сподели, какви са доработките на този ЦРХ, че е All Motor?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още не е с full доработки, но идеята му е такава и развитието ще се състои изцяло в атмосферен тунинг. Това от клипа не е най-доброто на което е способен РЕКСа, просто реших да снимам как ускорява с нормално настъпване. Все пак ако някой мисли че кара по-бърза 1.6 атмосферка съм готов да се замеря с него на 400м. :)Публикувано изображение:)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам , че и 1.8 атмосферки искаш за тест , кога искаш да замерим ?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хахахахаха. твоето не е честно. Публикувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, хубаво пишете "All motor", а давате ли си сметка както товно означава това.Май не... и по този начин само се излагате и оставяте грешно впечетление у хората за самата кола, сетъша и вървежа който би трябвало да има един истински такъв "all motor"

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

МОЖе и да е по бавен алл мотор ;) каде пише ,че трябва да е много бърз ;):rolleyes::lol: :lol: :lol:

Редактирано от K1r1L
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, защото доколкото аз съм запознат понятие All motor = fully build n/a т.е атмосферка " да си ебе майката" да няма много оем части освен отливката на блока и главата :plane::D :D :D . За това те попитах, не за друго, не се заяждам и лично съм виждал рекса няколко пъти по срещи и много ми харесва как върви и как изглежда, само успех ти желая и здрави карантии

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...