batko777 86 #281 Отговорено 19 Юни, 2011 (Редактирано) кажете мнение колеги.Колата е д16з6 125ps сток (сивик седан) Редактирано 19 Юни, 2011 от batko777 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NesTea 96 #282 Отговорено 20 Юни, 2011 (Редактирано) Ами нормално си върви за сток седанче д16з6, даже според мен е леко тромавичка, без да се обиждаш Редактирано 20 Юни, 2011 от NesTea Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
batko777 86 #283 Отговорено 20 Юни, 2011 (Редактирано) Ем като си вътре е друго,пък и тя е 4 врати не 2 Редактирано 20 Юни, 2011 от batko777 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #284 Отговорено 20 Юни, 2011 (Редактирано) НЕзнам моита е доста по бърза.....(Ама доста) Само чее З7 и пак седан. Редактирано 20 Юни, 2011 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ryuugan 251 #285 Отговорено 20 Юни, 2011 Според мен си върви съвсем стандартно за Д16З6, моята е същата, както и на още един колега, с когото се дръпнахме. Разликата е минимална между 3те както гледам.На мен ми даде 9.5 до 100 и точна 17-ка за 400м, сменях преди 7000 оборота и съединителя ми не е съвсем наред.Предполагам резултата може да варира леко и според гумите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #286 Отговорено 20 Юни, 2011 На мен ми даде 9.5 до 100 и точна 17-ка за 400м...стандартно трябва да е около 9сек. до 100км/ч и 16.5 на 400м.Иначе седана си ускорява добре като гледам по хронометъра към 9 -ка е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ryuugan 251 #287 Отговорено 20 Юни, 2011 ...стандартно трябва да еТвоето "стандартно" ми се струва като "в перфектно здраве". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #288 Отговорено 20 Юни, 2011 (Редактирано) Държа да отбележа,че като мерихме колата на колегата Ryuugan, времето още не беше много топло и тази кръгла 17ка е с много слаби първи 20м,по спомен над 3.1 сек....пс.лъже ме паметта 3.391s е точното време... може да се свалят 0,3 сек поне,което ще даде 0.4-0.45 по добро време на 400м Редактирано 20 Юни, 2011 от murdera Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Most_Wanted 180 #289 Отговорено 26 Юни, 2011 Ето едно клипче на връщане от националната: 60 - 170км/ч D15: http://vbox7.com/play:60d6ceff55 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atanasoff 13 #290 Отговорено 26 Юни, 2011 (Редактирано) Ето го и мойто тромаво VTiМалко е бавничко за VTi, но това е Редактирано 26 Юни, 2011 от directora Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NesTea 96 #291 Отговорено 27 Юни, 2011 (Редактирано) Каточели на колегата Most_Wanted Д15-ката с втек глава върви повече то твоето VTI (без да се обиждаш нали) Редактирано 27 Юни, 2011 от NesTea Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Me Gusta 137 #292 Отговорено 27 Юни, 2011 На мен ли ми се струва или клипа на седана с д15 е сниман някъде, където има сериозен наклон Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B7_ 56 #293 Отговорено 28 Юни, 2011 Most_wanted когато гледах клипа се сетих за твоята кола пък тя найстина била твоята :lol: П.С. Догодина със всичко по колите вътре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Most_Wanted 180 #294 Отговорено 28 Юни, 2011 Разменихме си двете години по една победа. Догодина ще видим 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #295 Отговорено 28 Юни, 2011 Ето го и мойто тромаво VTiМалко е бавничко за VTi, но това е според мен си върви напълно нормално за стоков ВТИ 6 ген... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B7_ 56 #296 Отговорено 28 Юни, 2011 Да не се чупи колата апък как ускорява Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #297 Отговорено 28 Юни, 2011 Ето го и мойто тромаво VTiМалко е бавничко за VTi, но това е според мен си върви напълно нормално за стоков ВТИ 6 ген...Стига бе, кое му е нормалното? Тва са 105 коня и 1160 кила http://vbox7.com/play:6de4541e Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ryuugan 251 #298 Отговорено 29 Юни, 2011 Май си за нов съединител? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #299 Отговорено 29 Юни, 2011 хаха мда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #300 Отговорено 30 Юни, 2011 ако и аз я пусна от един стръмен наклон ще даде 6 до 100 на 1300кг и 160 коня.... стоково ВТИ си върви точно толкова,7.6 до 100 е... 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #301 Отговорено 30 Юни, 2011 Пич, ако визираш мен, че на клипа има наклон нагоре си в грешка. Може да заложиш пари и ще те заведа на мястото на което е сниман за да се увериш, че няма такова нещо. Иначе имам голямо желание да се замеря със сток ВТИ 6ген, сток ВТИ 5ген но поне да е в седан, за да е горе долу на килата на купето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Me Gusta 137 #302 Отговорено 30 Юни, 2011 За, голяма жалост, не можа да заповядаш на националната среща, много голям интерес имам към вървящото купе да го видя наживо ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aleksandyr 17 #303 Отговорено 30 Юни, 2011 Е в София има една 6-та ВТИ ,готова ,ако ти се разхожда до тука и имаш толкова голям мерак.. заповядай. Може и с моя прелюд да се дръпнем ,няма проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nvz 13 #304 Отговорено 30 Юни, 2011 Саше може и до Панагюрище да идем. Стоков б16 и стоков Х22 вече са рядкост, като гледам. Хора какво правите бе, спрете се... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Me Gusta 137 #305 Отговорено 30 Юни, 2011 Аз, лично за правен Х22 рядко чувам повечето са си стоковици Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
v1k7or 34 #306 Отговорено 30 Юни, 2011 Карам същото купе и мога да кажа, че стоков ВТИ ще ме направи крив.Разбирасе и моята кола е стокова, ако колегата е правил нещо по колата си може и по друг начин да стоят работите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B7_ 56 #307 Отговорено 30 Юни, 2011 Стига само митове чуваме за тези коли вече на 2 национални ходя и няма и помен от тях! Така че който иска да вярва да вярва на r.......a Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #308 Отговорено 30 Юни, 2011 http://www.youtube.com/user/rulemakerR?feature=mhee#p/a/u/0/oIiLdf1MP0Q върви си съвсем нормално. Има и един колега от Пловдив - ocean с присадено б18. Може и него дапопитате как в купето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atanasoff 13 #309 Отговорено 30 Юни, 2011 Мойта наистина върви малко по слабо от другите вти-та, но тва е положението А клипа е правен от караулката на магистрала тракия пътюм към Елин Пелин. 2ма сме в колата по 100 кила и лек баир Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #310 Отговорено 2 Юли, 2011 Трябваше с това да започнеш. Теглото винаги е проблем при малолитражките с малък въртящ момент. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #311 Отговорено 4 Юли, 2011 Прясно от вчера една гонка с бмв http://www.vbox7.com/play:6325e6fe90 лек наклон нагоре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paRADOx 1011 #312 Отговорено 18 Юли, 2011 Едно спонтанно клипче което направих тази вечер, прибирайки се от работа, без да си давам много зор: Ето как ускорява в движение от 60-160км/ч моят All Motor РЕКС http://vbox7.com/play:1d1e70df44 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Me Gusta 137 #313 Отговорено 19 Юли, 2011 Колега сподели, какви са доработките на този ЦРХ, че е All Motor? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paRADOx 1011 #314 Отговорено 19 Юли, 2011 Още не е с full доработки, но идеята му е такава и развитието ще се състои изцяло в атмосферен тунинг. Това от клипа не е най-доброто на което е способен РЕКСа, просто реших да снимам как ускорява с нормално настъпване. Все пак ако някой мисли че кара по-бърза 1.6 атмосферка съм готов да се замеря с него на 400м. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rocnogap 113 #315 Отговорено 19 Юли, 2011 Гледам , че и 1.8 атмосферки искаш за тест , кога искаш да замерим ? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paRADOx 1011 #316 Отговорено 19 Юли, 2011 хахахахаха. твоето не е честно. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paRADOx 1011 #317 Отговорено 19 Юли, 2011 Виждам че клипчето и проекта ми не се харесват на някои хора, но това ми беше ясно че ще е така, още от преди това.Аз държа да запазя духа на Хонда и да оставя колата си атмосферна - такава каквато я е искал Соичиро. В крайна сметка истината е една: "Винаги ще има по бърз от мен"! Кефа обаче никой не може да го замени.Всеки има право на собствено мнение. Ще пусна нов клип като довърша проекта си.До скоро. 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aphex 1 #318 Отговорено 20 Юли, 2011 Добре де, хубаво пишете "All motor", а давате ли си сметка както товно означава това.Май не... и по този начин само се излагате и оставяте грешно впечетление у хората за самата кола, сетъша и вървежа който би трябвало да има един истински такъв "all motor" 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #319 Отговорено 20 Юли, 2011 (Редактирано) МОЖе и да е по бавен алл мотор каде пише ,че трябва да е много бърз :lol: Редактирано 20 Юли, 2011 от K1r1L 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Me Gusta 137 #320 Отговорено 20 Юли, 2011 Не, защото доколкото аз съм запознат понятие All motor = fully build n/a т.е атмосферка " да си ебе майката" да няма много оем части освен отливката на блока и главата :D . За това те попитах, не за друго, не се заяждам и лично съм виждал рекса няколко пъти по срещи и много ми харесва как върви и как изглежда, само успех ти желая и здрави карантии 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове