Jump to content
Krelion

Най-накрая новия Accord :)

Recommended Posts

Красавец :) Има разлика пак с Американския.Харесва ми,запазили са концепцията от 8ма Сивик!Комбито е страшно,доста по красиво от предното браво!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Devil_RX

Не ми харесва. :huh: След десет години много ще ми хареса. :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само задницата на комбито ми харесва. Но така е - сами си вдигнаха летвата толкова високо със сегашния модел, който е най-красивия за всички времена (според мен) :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдам, днес излезнаха снимките и във vtec.netНе е лош, но е нещо нетипично за Хонда - вместо революция в дизайна с нов модел, само еволюция (приличащ повече на фейслифт дори на стария модел), но иначе не е зле. Да не бяха направили само страничната линия на предните калници в стил "новата" S класа (W221), щеше да е екстра, ама трябва да си изкопират нещо в дизайна дръпнатите очи, иначе няма да спят спокойно.Както и да е, ще го видим колко ще го бъде като качество.PS: много бутони бре ! Само по волана са 14 (броих ги два пъти), по централната конзола даже ме мързеше да ги преброя. Ква е тая мода бе, навсякъде копчета, бутончета, бабини ушенца.....

Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

як е, да... комбито е по-хубаво в случая, според мен...обаче и както беше казал Honda-Z, сегашния модел си е вече класика.този остава малко като подобрение просто...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми интериорът определено е крачка напред , но екстериорът комай е крачка "настрани" :P 6-тото поколение беше хармонично и лаконично , 7-мото прибави и филигранна стилистика , а това с таа камара нови повърхнини и детайли ми идва в повечко (поне по снимките - на живо може и да е приемливо) А тея СУВ арки на калниците са пълен нонсенс :P На комбито се траят и с 2 инча по-голям цолаж на джантите визията е поправима но седанът е неспасяем. Все едно че са му обули нормални колелета и са го "пльоснали" на асвалта (да си направят място) а после са му обули некви 13"-ки :Phttp://www.drive.ru/honda/news/2008/02/12/...oy_v_marte.html DRIVE.RU — Honda представит в Женеве европейский Aссord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest blueeye

И на мен комбито отзад ми харесва най-много. Отпред визията ми е "тежка", може би заради решетката. Нещо много тежи визуално тая решетка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хммммм, има смисъл в думите ти колега, донякъде е така. Съгласен съм с тебе, че европейският акорд е като малък братовчед на амеркинаския и повече го удря на мускули и пъчене.......сякаш се е загубил финесът от миналия акорд, който стана класика в жанра и пример за хармоничен дизайн, идващ "не-от-Европа". Но и този Акорд си има достойнства, определено е красив.Седан версията е по-скоро препратка към Америка, един Zeilensprung (не се сещам за българската дума, затва ползвам швабската, ако някой се сети, моля да ми напомни) към големите възможности зад океана, което някак убива удоволствието от различността на европейските дизайнерски традиции. Но Комбито е просто зашеметяващо, поне в моите очи. Намерен е много хубав баланс между цялата линия на Хондаа и не е загубил чара на "татко си", а в същото време си остава кола, предназначена и като дизайн и като спецификации за Европа. Комбито определено е по-хубаво...поне за мен :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецо, много добре си определил новия модел. Моето мнение е подобно, единствено комбито ме грабва, за разлика от предния модел, който е доста отблъскващ. За мен лично, файдата от новия модел е, че евентуално ще паднат цените на 7-мата и такива като мене, които се ослушват за нов или малко употребяван Акорд, ще могат да си го купят на по-добра цена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен лично, файдата от новия модел е, че евентуално ще паднат цените на 7-мата и такива като мене, които се ослушват за нов или малко употребяван Акорд, ще могат да си го купят на по-добра цена.

Това за файдата е така и за мен,дебнейки по всички сайтове 7 поколение,с 190 кончета..Малиии как се размечтах........Иначе акорда на мен лично много ми харесва.Американските версии,по-точно Акура са били винаги по-яки,по-голям маркет,по-добри разработки,а и ония зад океана имат друг вкус... :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе те повечето си падат там по V8 HEMI, и да е съсъ задно. :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе гледам почна тоя нов Акорд да получава награди за дизайн , може на живо и да има стойностна визия :lol:http://www.drive.ru/picks/2008/03/24/1132035.html DRIVE.RU — Универсал Honda Accord получил престижную награду

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаааам.... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какви "комбита" ви гонят само не разбрах? Който иска комби си купува Ауди или Мерцедес, ама Хонда комби ми звучи направо еретично! Къде отива спортния дух в линията на марката с тези баничарки? Странно, но купе-версия за европа така и не се появява още.........явно не само вие мислите "по европейски практично" ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно, но купе-версия за европа така и не се появява още........

Майна, че то европейски версии на Акорд купе имало ли е някога?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това че новият Акорд спечели "червена точка" е похвално , макар че си му личат някои "кривици" , които "чевръстите" спешно гледат да коригират преди да го пуснат на пазара. Предполагам че като опция направо ще може да се поръчва с тоя оптичен (тунинг) пакет. http://www.drive.ru/honda/shortnews/2008/04/09/1186286.html DRIVE.RU — Honda правит внешность нового поколения Accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какви "комбита" ви гонят само не разбрах? Който иска комби си купува Ауди или Мерцедес :lol:

Айде стига бе.Аз така си се кефя на Одисейчето:lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата наистина е уникална..просто нямам думи.С кеф бих се метнал на нея (ако имам възможност де) или дори на вече стария Акорд защото както казза един колега просро е ненадминат това е колата която няма забележки и се конкурира с всички европеици.Евалата на нашите хора!Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Митев , не бъркай желаното с реалното. Акордът винаги е бил "вълк единак" и рядко ще го срещнеш по сравнителните тестове като конкурент на европейските "Д"-клас представители. Неговото кредо е (или поне беше) различно , но явно маркетолозите са решили че е време да се борят за място в "премиум" сегмента . Ето една статийка, прочитайки която (особенно "между редовете") си давам сметка че новата посока е предимно икономически обусловена, тъй-като брендове със сравнително малки обеми на производство в определени сегменти трябва освен технологично реноме да имат и елитен статус, който оправдава ниските тиражи придавайки им ексклузивен имидж (за който винаги ще има клиенти готови да платят достатъчно). Лично на мен повече ми допада старата "аура" на 7-мата генерация ,отколкото новият "ореол" на 8-мата http://www.drive.ru/honda/drive-test/2008/...lya_mazhor.html DRIVE.RU — First-DRIVE: Новая Honda Accord рвётся в премиум-сегмент

И аз го четох това, но усещането ми е че гонейки американския пазар, Хонда не обръща внимание на европейския. Какъв премиум сегмент като топ-двигателя е 200 коня?! Лично за мен и 200 е в повече, но за да се борят с Ауди/Мерцедес/БМВ на Акорда му трябва по-мощен мотор, та ако ще 1% от продажбите да със с него!Дизайна според мен е разочарование. Тия фарове отпред дето вървят над калника до самата врата просто са грозни. По-елегантен е от 7-та (която особено отблизо изглежда масивна, като Тойота-Версо във вретите), но някак си не съм убеден че ще стане хит в Европа. По-скоро трябва да вкарат Акура с 6-цилиндрови двигатели, за да влязат в премиума на Европа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stef

Не мога да разбера защо дърпат толкова назад предната ос и отпред стърчи 1м конзолно...ужас просто като пежо 407 :fun: вярно че мерцедес бмв и лексус като са със задно им е по-лесно отпред да издърпат до края на купето оста, ама доскоро и хонда някак успяваше да го направи, но тва си е стъпка назад отвсякъде просто... :fun:Да не говорим колко високо е предния капак над гумите - още цяла гума...и тва ако е спортно излъчване...направили са няква европейска каруца - дано невидимото за очите компенсира ;)

Редактирано от Stef

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...а и ето ме и мен в него,голяма машина :D

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...