Jump to content
vanko_2

Тунинговане на D15

Recommended Posts

Колега, както и да го смяташ фабричните коне винаги излизат по евтини (освен в много редки случаи). Но идеята на тунинговането не е колко пари ще налееш и какво ще изкараш, а самото удоволствие от това да направиш нещо с двете си ръце и да усетиш 10-20 коня отгоре. Другото предимство е, че може да наливаш парите малко по малко и да се радваш на всяко малко развитите по колата си, най-важното в твоя случай е че д15б2 носи МНОГО БОЙ и има много хляб в тоя мотор :P. Ярък пример за това са колегите 1net и DEMON, ако не се лъжа. Прочети за проектитеи им и ще получиш много вдъхновение :ph34r:. Номера е много много да не му мислиш, скачай в джибрата и това е! УСПЕХ :P!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз мисля, че ако искаш да си подсилваш колата по добре си вземи по мощна, а по вьпроса за двигателя Д15Б2 мога да кажа, че е един от най-сполучливите двигатели серийно производство на хонда :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ярък пример за това са колегите 1net и DEMON, ако не се лъжа.

tinki пък е със D15....A9 :ph34r: (бил е някога D15B2, но е с двувалова глава....доста трудно начинание :P)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако си фен на тунинга си прави този а ако целта ти е просто да имаш малко повече коне, продай тази и си купи една Д16З6. Ако се замислиш реално, винаги (или почти винаги) можеш да си вземеш по мощен мотор. Това си е въпрос на твоя преценка. Хонда предлага толкова много разнообразни двигатели от към мощност и на различни купета така че... Успех:ph34r:

Редактирано от M_I_T_A_K_A

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

tinki пък е със D15....A9 :lol: (бил е някога D15B2, но е с двувалова глава....доста трудно начинание :P)

Ъхъм...понеже се е минало малко повечко време и не може да се редактира...пардон - Tino е с d15a9 :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За подобряване на Д15Б2 има много инфо във форума и много хора могат да ти помогнат, така че от тази гледна точка е добре да тунинговаш. А лично мое мнение е че 1,6 малкия втек е малко прехвален и не е кой знае колко по-добър от Д15б2.Аз например след малките интервенции по моята Д15-ка съм равностоен, а понякога и по-бърз от стокова Д16З6. За Д15-ката на 1Нет няма да говоря - тя се бори със ВТИ-тата, но там нещата са друга бира.Решението си е лично твое и каквото и да е то ти пожелавам успех !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мое мнение , като ... май ... продължаващ да налива пари в бездънната яма , ти казвам , че от цялата работа с тунинга БОЛИ МНОГО главата :dry: почнеш ли трудно спираш , а ако спреш за известно време , последствията се умножават по 3 ( повече разходи , повече надъханост , повече безсънни нощи ) :dry: и , не на последно място , по-голям кеф няма , но и по-разочароващо нещо да очакваш " 10 " , а да получиш " 4 " също :dry:

Лично аз ако бях с оригинална д15-ка , вече като съм минал през по-голямата част от пътя - .... пак щях да тръгна , но понеже д15-ки , 5-ти генерации колкото си искаш , ще тръгна по нов път със старите познаня :dry:

 

П.П. Днеска пак няма да се спи , ужаст :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Д15-ката е голяма краста,особено като попрочетеш тук-там какво можеш да изцедиш от нея...уж без да наливаш кой знае какви средства, ама на практика май не идва така :dry: Надявам се до месец някъде да завърша mini-me-то,и да видя аджеба какво ще излезе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...като смятам то едни кабели за свещи + свещи + спортни филтри, колектори, гърнета и др. излиза доста солено.

Ако това ти се вижда солено, просто не се занимавай. Сериозно, карай си Д15-ката и си свиркай

Разбира се има и евтин вариант - спортен филтър - 15лв; "спортно гърне" - 60лв и други такива боклуци с които мощността на двигателя ти може да стане отрицателно число :dry: Мисля че за парите които ще хвърля по подсилването, може да се вземе направо една нова Хонда 1,6 V-tec, като продам сегашната си разбира се.

за тия 75лв определено няма да продадеш твойта и да вземеш малкия втек..... сравняваш несъпоставими неща.истинското пипане е хиляди левове и е по-евтино при д15 отколкото при Б16но ако просто искаш мощност и не ти се занимава, купи си друга кола.Д15-ката иска минимум хилядарка, за да стане конкурентоспособна.. това няколко човека го установихме с различни промени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или аз не съм в час или просто не търся където трябва щото на мен за 1000лв ми предлагат генерация + крайно гърне. Със свещите,кабелите и филтъра отива 1700лв, а да не говорим че за турбо + преправяне на двигателя за да издържи на мощността ми предложиха скромната сума от 10 000лв :dry: . Незнам вие от къде си намирате частите, но ще съм ви благодарен ако споделите. А да не ви разправям във prospeed-a на какви ниски цени предлагат, направо ти иде да се гръмнеш като ги чуеш. Казаха ми за ssmotorsport. Там ми се вижда доста по добре. Кво ще кажете?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е 1000лв за всичко което каза е добре, но от това няма да вдигнеш 13+ коня които аз мога да ти дам за около 8-900пък после ако искаш налей още хиляда за изброените неща, макар че, генерация - 300лв, кабели -100, свещи - 50... не знам как ги направи 1000...ахаа колектор ~250-300така по-бива и пак не са 1000до тук станаха към 2000 и пак няма да постигнеш вървенето на мойта кола... не се занимавай, купи си Б16...тунинг-а е за хора с много пари или много мераци (искат да си направят нещата сами без значение колко струва)Човече, тунинг-а е гадно нещо.. гулта пари, успехите се чакат дълго и обикновено са по-малки от очакваните. Малките грешки струват скъпо (особено с турбините) и като цяло просто си изясни целите...... това е моя съвет: колко к.с. или % искаш или поставено по друг начин, колко пари ти се дават.:Емо, който макар да звучи малко гадно и заядливо, се опитва да каже че най-евтиния тунинг е купуването на по-мощна кола....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е цените които ми изброи са доста приемливи. От къде си намираш частите ако не е тайна?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

следя форума, и имам прекрасни приятели хондаджии + ползвам КРАФТ, макар че това си е мое мнение и не мога да гарантирам за тях (крафт)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги,аз карам 1.3 и когато се регистрирах всички ме съветваха да си сменя колата щото тази просто си била слаба.аз обаче съм инат и малко по малко постигах вървене.вярно че никога няма да стане самолет,но всяко подобрение ме радва,просто защото аз съм го направил.така че,си прави колата колега ако си решил и се радвай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:Емо, който макар да звучи малко гадно и заядливо, се опитва да каже че най-евтиния тунинг е купуването на по-мощна кола....ебе май не е то4но така :tooth: на мойта и сложих спортен филтър и спортен колектор и доста се отпуши колата не си иска пъя сега :tooth: вси4ко това за около 400 лева :lol: и ако и бодна едно нитро за 1000 лева маи 6те стане добра бега4ка и кво се полу4и грубо 1500 лева, ако си продам колата + 1500 лева кво ли ще мога да си взема да бяга повече :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако се върнеш малко назад във времето (5ген) или дори още по-назад ( 4ген или по-скоро 2ген црх) за тези пари ще си купиш кола около 1000кг, с около 130-160к.с и доста по-спортно окачване от твойта.... За тези пари съм виждал да се продава 6ген японка ВТи. ВТи-то няма НОС, не се занимаваш с бутилки, въпроси "ще издържи ли" и т.н. просто караш :angry:еми незнам дали някой ще иска да си продаде колата и да си вземе някоя по стара за същите пари ама повече к.с. ако ще я продавам ще си взема по нова на години кола логично е. за ВТИ неможах да намеря по ефтино от 9000 лева в мобилето :ebanjeee: според мен ще е по яко да си карам колата с нитро отколкото някое ВТИ, това колко ще издържи вече е друга тема, не смятам да я карам цял живот все пак :plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хакеrа: нищо лично, но щом гледаш годината на производство на колата, а не друго ОКАз не обичам да си купувам календарчета, а кола която да ми допада.Не ми се вярваше, но не веднъж се убедих, че по-старите модели на коли, не визирам само Хонда дори - са доста по-здрави и изпипани. Ееееее били малко ръбести, това да е болката.Колкото до нитрото, пожелавам ти успех. Аз преди години (дори нямах Хонда все още) , бях гледал Бързи и яростни и мислех, че нитрото е всичко което искам. Но като се разчетох насам, натам друго започнах да мисля...Колкото до цените на ВТИ-странна работа, защото само тук в този форум са се продали няколко под тази цена, която ти споменаваш...Явно за теб по-новата като година кола е по-добра. Явно си търсил ВТИ от 97-98 и може би по-нова година...Както и да е. Всеки има право на своят избор и предпочитания...Относно насладата от всяка промяна - не искам да коментирам, Демона е по изчерпал въпроса, Емо също....

абе хора не ме разбирайте погрешно! нямам нищо против ВТИ ама на сегашната ми кола неискам да си взимам по малка кола, има един двигател 1,8 170 коня ВТИ ама не сам виждъл никаде да го продават в бг. а и ако го има едвали ще е за окло 6000 лева затова реших да я пуотпуша малко с колектори и спортен филтър и съм много доволен от резултата :lol: и се кефя яко като си я ръ4кам и ми се ще едно нитро да сложа, и аз съм чел много насам ,натам и все повече се навивам да сложа нитро :P само незнам дали във варна слагат някъде,тези дни ще се опитам да разбера. та по темата дали има смисъл от тунинга аз мисля че има! :whistle: Редактирано от xakera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз избирам един автомобил не по годината която е произведен а по модела който ми харесва и състоянието му.Аз наскоро опитах бартер моята за кола по стара година и без климатик един CRX 90 без ел.стъкла,един 91 и Прелюд 4 92 за Прелюда ме изпревариха последния момент,единия CRX беше леко ударен без калник и се отказах.Много хора ми казват ти луд ли си за по стара кола и с по малко екстри никога нямало да си разменят колите,в момента събирам пари за по голям двигател,но ако ми се отдаде възможност препочитам да взема по стара по мощна защото не съм специалист по ДВГ и ще ми е проблем смяната му а може по евтино да ми излезе

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще си слагаш нитро питай във TST-Racing. Адресът е Варна, ул.Мургаш №4 (пресечката за сервис Рено над КАТ) Ако не ти се разкарва им пиши на tstracing@gmail.com. Аз не съм от Варна, но тая фирма я знам и не е лоша. Не съм сигурен дали слагат нитро, но поне ще ти кажат къде слагат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мене ако питате щом ще наливате 7К лв за тунинг по-добре продавай тая Д15. Ако я продадеш за около 4К и добавиш тея 7К какво се получава?? 11 хилки = перфектна ВТИ дори може да ти остане някой лев за доработки като някой колд еър интейк и филтърче. Не е кой знае какъв тунинг но човек повярвай ми ще се насе*еш от ускорение. Вярно че и Д15 не е лоша но щом ще наливаш толкова пари си вземи по добър двигател за база и доразвивай него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще си слагаш нитро питай във TST-Racing. Адресът е Варна, ул.Мургаш №4 (пресечката за сервис Рено над КАТ) Ако не ти се разкарва им пиши на tstracing@gmail.com. Аз не съм от Варна, но тая фирма я знам и не е лоша. Не съм сигурен дали слагат нитро, но поне ще ти кажат къде слагат.

благодаря ти пич, утре съм там :whistle:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мене ако питате щом ще наливате 7К лв за тунинг по-добре продавай тая Д15. Ако я продадеш за около 4К и добавиш тея 7К какво се получава?? 11 хилки = перфектна ВТИ дори може да ти остане някой лев за доработки като някой колд еър интейк и филтърче. Не е кой знае какъв тунинг но човек повярвай ми ще се насе*еш от ускорение. Вярно че и Д15 не е лоша но щом ще наливаш толкова пари си вземи по добър двигател за база и доразвивай него.

абре пич ,кой е казал че тия 7 хилки ги вадиш наведнъж :whistle: то ако ги имаш наведнъж нали тогава ще си купиш направо по мощна кола бре :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...