Jump to content
Neuroman

Mugen Honda Civic Type R

Recommended Posts

Те това изглежда брутално! :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предницата малко шарениика, ама иначе е много добра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

жестока е искам инфо за мотора :)( :);):cool: :cool: ;ПППППППППППППППп2.0 240 ?!?!!!?!?!? :rolleyes::cool:;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста карбон има по тази предница, но какво ли има под него??? Брутална е :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ле-лееее,ако изключа факта,че няма баня ще спя в нея :cool: НеНормалната кола,а мотора?! :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

жестока е искам инфо за мотора ;)( :angry::no::angry::no: ;ПППППППППППППППп2.0 240 ?!?!!!?!?!? :angry::no::ph34r:

http://www.stzcarfans.com/content/view/151/201/ Eто инфо за звяра ;)
;)) лелелеле 2.2 260 коня ;)K20a строкер кит наи вероятно;) ЕИ тОВА е хонда ;)) В Пълния смисъл на думата !!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:ph34r::angry::no:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малеееее!!! Тези всеки път се доказват. :no::angry::ph34r: Искам снимка под капакааа .......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lazef team 13

казано е-Хонда има и спортни автомобили и оффролд и лимозини и всичко-на никой не му трябва да сменя марката просто класа спрямо възраста.Това мога да го карам и на 50-хихихихи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе не ме радва тая разцветка, но 260кс. от 2.2 мотор, тия изроди пак се доказаха

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest hangman_real

повече и от супер :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майкооо тая хонда кьрти яко :starwars::guns::guns:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Експериментален Хонда двигателНа The Tokyo Auto Salon дъщерната компания на Хонда Mugen представи експериментален двигател в купе версия на Сивик седан. Civic Type-RR (панели от карбон, други иновативни елементи) е задвижван от версия на двулитровия четирицилиндров двигател K20A. Двигателят е напомпан до 2,157cc с мощност според производителя от 260 к.с. . Автомобила е снабден с 6-скоростна ръчна скоростна кутия. Колата е с предно предаване през диференциал с ограничено приплъзване (ехм, груб превод на limited-slip differential). Освен че е с подобрени спирачки, окачване, амортисьори и прочие, колата е снабдена и с I-TCMS или Intelligent Tire Condition Monitoring, система, която следи не само налягането, но и температурата на гумите.
Така е, който не чете ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

това е по-малко на литър от К20-ката на С2000 ... не че не кефи , но не виждам напредъка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Спрямо последната С2000 е точно с 20 коня повече. След 2006-та ако не се лъжа С2000 е с 2.2 литра мотор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Това е мястото от където аз съм взел инфото а това е мястото от където ти си взел твоето инфо. Технически и двамата сме прави ;) Само дето чисто новите С2000 са с 2.2 двигател а тези в бултрако не са от 2007-ма ;) или не са си обновили сайта ;)Engineering S2000 S2000 CR / S2000 CR AC and Audio Engine Type In-Line 4-Cylinder Engine Block/Cylinder Head Aluminum-Alloy Fiber-Reinforced Metal (FRM) Cylinder Walls Standard Displacement (cc) 2157 Horsepower @ rpm (SAE net) 237 @ 7800 Torque (lb.-ft. @ rpm) 162 @ 6800 Redline (rpm) 8000 Bore and Stroke (mm) 87.0 x 90.7 Compression Ratio 11.1:1 Valve Train 16-Valve DOHC VTEC® Multi-Point Fuel Injection Standard Drive-by-Wire™ throttle system Standard Rear-Wheel Drive Standard CARB Emissions Rating LEV-2 Direct Ignition System with Immobilizer Standard 100K +/- Miles No Scheduled Tune-Ups* Standard

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И дали ще върви ,бързичко с тия 80милисек. :hondarulez: Яка е! Яка е!

Редактирано от Aleksandyr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

казано е-Хонда има и спортни автомобили и оффролд и лимозини и всичко-на никой не му трябва да сменя марката просто класа спрямо възраста.Това мога да го карам и на 50-хихихихи

Да бе само дето нямат дрифтачки :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това е по-малко на литър от К20-ката на С2000 ... не че не кефи , но не виждам напредъка

Отговора е,че не гледаш достатъчно Бест Моторинг :hondarulez: С2000 Пада от Японския Тайп Р на писта,камо ли Муген-а :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе да ти кажа гледам достатъчно и не съм видял новото Si срещу S2000 ...другото е че в никакъв случай не знаеш дали тоя сивик ще се представя по-добре от нормалния 7-ма ....П.П. А аз от своя страна говорех конкретно за двигателите и никъде не съм обсъждал колите :devil:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе да ти кажа гледам достатъчно и не съм видял новото Si срещу S2000 ...другото е че в никакъв случай не знаеш дали тоя сивик ще се представя по-добре от нормалния 7-ма ....П.П. А аз от своя страна говорех конкретно за двигателите и никъде не съм обсъждал колите :devil:

Верно,верно имаш право...ама то 2.0 - 240 коня... то за къде по-нататък :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

другото е че в никакъв случай не знаеш дали тоя сивик ще се представя по-добре от нормалния 7-ма ....

по-добре се представя, ама предаването е друго... ако не ме лъже паметта fifth gear правиха тест 7ген срещу 8ген тайп Р-ите... не помня резултата, но не беше фрапантна разликата. После съпоставиха 8ген Р (английски) и 8ген седан (japan poweeer ). :devil: Седана изби рибата. Ако не се лъжа цитатът беше че седана е дал секунда по-слабо време на Цукуба от NSX typeR

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Krelion

Филмчето го имам в къщи,1net 7ма генерация в Топ-Гиър бие 8ма(Английска) А на Фифт Гиър - 8 ма седан размаза 8 ма англ.на писта. Аз имам друг филм от Бест моторинг където пуснаха 8ма седан срещу С2000 на писта,и Сивика спечели(Каран от Тцучия естествено) :devil: Ще погледна довечера точно в кой епизод е :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това последното в скобите изясни спора май :angry: не че е толкова добър ( адски е добър ) , но просто е класи над голямата част от обкръжението си

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това последното в скобите изясни спора май :) не че е толкова добър ( адски е добър ) , но просто е класи над голямата част от обкръжението си

:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето споменатите клипчета :)http://youtube.com/watch?v=VZVtFPnIZ6Q...а тук е ясно защо европейската изостава просто няма база за сравнеиние с "японеца" :) и мощност и вуртящ момент и окачване всичко е различно :)http://youtube.com/watch?v=JvKUkJTAHlY&feature=relatedа тук е споменатия Муген :)http://youtube.com/watch?v=gRorcJMIP3o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 от линковете не работят и... 1 спора започна от К20 двигателя който се слага на S2000, а вие ми изскачате с филмче на което се дърпат 225 конйов К20 въс сивик каран от дори-дори и S2000 карано от човек който го изтърва 4 пъти, кара със свален покрив и двигателя му е F22 !!! ? за какво спорим точно, че аз забравих вече ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам сивика убедително да превъзхожда S2000, тъй че при почти еднакви килограми и мощности, ако се сменят пилотите и вдигнат гюрука на S2000 мисля, че резултатите ще са различни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе уж много Ходна фенове ама май само малко част от вас ги чуват нещата, доста не знаят, че при S2000 американската спецификация е с 2.2мотор, а тези S2000 които са за Европейския и Азиатския пазар са с двигател с обем 2.0литра :dry: А и това, че един мотор има по-висока литрова мощност от друг не го прави по-лош, ниско технологичен и подобни тъпотии. Така, че не спорете, а четете повече :dry: за любимата ви марка. Колата е мания м/у другото. :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе четем ние... и 2.0 срещу 2.2 не е баш според пазара. Повярвай ми, ма японците никога няма да им хванем спатиитеа и 2.2 е просто наследник на 2.0 ама айде да не задълбаваме.

Колата е мания м/у другото.

аз бих добавил и "power is nothing without control" ама... :dry: важен е кефа, а до колкото усешам май и ти би се изкефил да пробваш тайп Р-а... както и аз с удоволствие бих пробвал някой голф (стига да е голф за каране, а не фабричен щото в права посока няма какво да "карам" :dry: )охх отплеснах се, някой да ми вдигне уорн-а

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...