Jump to content

Recommended Posts

Ако му вградиш и В-ТЕК контролер ще е направо божественярско :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко новини от извора, получих първите тестови кутии, всичко е точно, ето една снимка:Клик!Сиви са, защото са тестови, сега се правят черните, като ги получа, ще пусна нови снимки...Работя и по модул който ще позволи на OBD0 колите да имат Infoboard :dry:

Ако още ми е позволено да пиша тук без да бъда оплют ;) може ли да кажа нещо?ОБД0 се дели на 2 части... всъщност 3-4 ако добавим чипнатите ецу-та. Защо не ползваш просто дейталогиниг кода който съществува вече в ОБД0 ецу-тата? или поне на чипнатите такива?Ако имаш трудности, мога да ударя едно рамо с протокола, че чак нов модул да правиш само за обд0-ите ми се струва малко пресилено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest stanislav_stz

Леле тая джаджа ще е някакъв невероятен хит!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко новини от извора, получих първите тестови кутии, всичко е точно, ето една снимка:Клик!Сиви са, защото са тестови, сега се правят черните, като ги получа, ще пусна нови снимки...Работя и по модул който ще позволи на OBD0 колите да имат Infoboard :dry:

Ако още ми е позволено да пиша тук без да бъда оплют ;) може ли да кажа нещо?ОБД0 се дели на 2 части... всъщност 3-4 ако добавим чипнатите ецу-та. Защо не ползваш просто дейталогиниг кода който съществува вече в ОБД0 ецу-тата? или поне на чипнатите такива?Ако имаш трудности, мога да ударя едно рамо с протокола, че чак нов модул да правиш само за обд0-ите ми се струва малко пресилено.
Модула няма да е само за ОБД0 специално. Модула се свързва директно с инжекторите, RPM и VSS датчика на всяка кола, както и с другите датчици по желание (ECT, MAP, IAT и т.н.). Той ще поддържа всички инжекторни коли, без да се ползва протокола за данни на тяхното ECU. Като го завърша ще има повече информация и снимки в работещ вид.За чипнатите си мисля, че една тунинг версия ще е по-подходяща, включително програмиране в реално време ако е възможно...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ясно, целта ти е различна от това което си мислех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Informer

ясно, целта ти е различна от това което си мислех.

Да, целта ми за сега е максимална съвместимост. Отделно, че има доста коли които нямат подходящ протокол и при тях това е единствения начин, примерно колите с газов инжекцион :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Devil_RX

Сайта доста добре изглежда при положение, че не е довършен.Обаче монтажа много ме притеснява. Само в София ли ще става? И как ще стават такива вграждания?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ли нещо недовиждам или съм пропуснал някой ред. Кой е сайта?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Informer,Това нещо става ли за акорд 1991г двигател F20A4 ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Informer,Това нещо става ли за акорд 1991г двигател F20A4 ?

За този Акорд незнам, той е на границата между ОБД0 и ОБД1, трябва да тестваме. Ако не стане с борда за Хонда, може да се ползва универсалния Инфоборд, но той все още не е готов напълно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Карам "Акорд" 1997 г., 2.0 - 96 kw, мотора е F20Z1, и от доста време следя тази тема и очаквам с нетърпение крайния резултат, за да си поръчам една такава глезотийка :rolleyes: . Дайте някаква цена и кординати директно да идвам за монтаж !!! .

Редактирано от blazen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А случайно да знаете кой може да ми изработи кутийка по поръчка???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в сайта ли трябва да пускаме поръчки? (гледам че не е завършрн) или от форума?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кутия по поръчка бих искал и аз. Не знам какво мислят колегите с англичанките, но на мен ми се ще да си измислим начин за вграждане на мястото на часовника. Както колегата с прелюда го беше вградил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest blazen

колега, много ни мъчиш :rolleyes: , давай развитие по глезотийката и кординати за поръчки :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, много ни мъчиш :drunk: , давай развитие по глезотийката и кординати за поръчки :rolleyes:

Ами в момента настройваме дино графиките и окончателния изглед на сайта. Трябва да отпечатаме логото върху кутиите и да пуснем първите бройки съвсем скоро. Ако успеем да дойдем на месечната среща, ще има какво да покажем.Ще пиша когато сайта започне да приема поръчки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега искам да те подсетя, ако не си се сетил разбирасе, проблемът с авторските права в БГ и като цяло в световен мащаб е доста актуален и в тази връзка би било хубаво да си регистрираш марката под която предлагаш въпросната глезотия. Продукта е дстатъчно атрактивен и биха могли да се появят шарлатани които да предлагат сходно устройства под твоята марка "INFOBOARD" и да извличат незаслужени дивиденти от добрата репутация която си създал.Виждам, че имаш идея за развитие на продукта, регистрацията на една търговска малка би била много полезна. За съжаление в БГ законодателство софтуерни разработки немогът да бъдат защитавани и поради тази причина единствения начин за защита на продукта си остава неговата марка, ако проявиш интерес към приятелското отправено предложение може да съдействам. Успех в довършителните работи! :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Informer

Току що се връщаме от дино тестове в Prospeed. Изненадахме се от точността с която изчисляваме мощността и въртящия момент.Снимах клипче, който иска да види как се чертае графиката. Остава да я мащабираме по-добре, защото в момента показваме прекалено голяма част от цялата графика, а всъщност полезната част е по-малка, т.е. В момента се чертае от 0 - 9000 оборота и от 0 до максимална мощност, а реално не е нужно да се вижда цялата както е в разпечатката от дино теста.Video

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

графиката е яка ама защо има само покачваща част в критини оборти нещо пада не го виждам ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ЕДИТ "Случвало ми се е да вдигна 93 KW при 6900 но това по бул."България" - от Бояна надлу."83 KW :) - На ум смятам трудно а компа го направихме да показва WHP - та грешката е моя.

Редактирано от iXi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е последната цена и може ли да се поръчва вече... ? Става ли на d14 ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ManiaK

да и мен ме вълнува този въпрос кога ще е готова финалната разработка....!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А тези които вече имаме Infoboard, става ли само със ъпдейт? :ph34r:И можем ли да си купим кутиики вече? :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А тези които вече имаме Infoboard, става ли само със ъпдейт? :ph34r:И можем ли да си купим кутиики вече? :lol:

Няма проблеми за ъпгрейд и кутиики, писах ти на лични. Просто трябва да финализираме тази версия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest guni

Супер яко е това.Разгледах и табличката за съвместимост, но за съжаление не виждам моя мотор :D Та искам да попитам за D16W3 civic aerodeck дали ще стане и ако става ме интересува къде да поръчвам, тука или на сайта?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер яко е това.Разгледах и табличката за съвместимост, но за съжаление не виждам моя мотор :D Та искам да попитам за D16W3 civic aerodeck дали ще стане и ако става ме интересува къде да поръчвам, тука или на сайта?

На теория поддържаме повечето модели Хонда от 1992 до 2003-та почти на 100%, но не съм писал в табличката за съвместимости коли които не сме тествали. Мисля, че и с твоя няма да има проблеми.За поръчки не сме готови все още. Остават ни 2-3 дребни неща. Когато всичко е готово и имаме наличности ще пиша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На теория поддържаме повечето модели Хонда от 1992 до 2003-та почти на 100%, но не съм писал в табличката за съвместимости коли които не сме тествали. Мисля, че и с твоя няма да има проблеми.За поръчки не сме готови все още. Остават ни 2-3 дребни неща. Когато всичко е готово и имаме наличности ще пиша.

Благодаря за бързия отговор :D сега чакам :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Много яка работа. Направо ми останаха очите в тая джажа. Обаче незнам дали ще стане за моята хонда лого.Незнам къде е ЕКУ-то. За да разбера кой вид е.

Редактирано от Neroni

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lvo

Моята хонда сивик е с мотор D14A7 1396 75 SOHC Civic 97/98 и е с газов инжекцион с компютър който е вързан към главния и се самообучава от него.Въпроса ми е става ли това чудо на моята англичанка или не?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм същия случай, но с друг двигател. Също искам да разбера. Макар че дори и да не може да следи параметри когато съм на газ, пак може би ще си взема. Стига да измисля как да го вградя така, че да изглежда добре. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм същия случай, но с друг двигател. Също искам да разбера. Макар че дори и да не може да следи параметри когато съм на газ, пак може би ще си взема. Стига да измисля как да го вградя така, че да изглежда добре. :unsure:

Мисля, че ще може да се ползва пълната функционалност на борд компютъра, просто ще трябва да си калибрирате разхода, предвидили сме достатъчно настройки за това. Компютъра който управлява газовия инжекцион се управлява от времената на инжекторите които основния компютър определя, просто слага или леко закъснение или леко задържане на времето за газовите инжектори. Това означава, че ще трябва да зададете вероятно малко по-големи като размер инжектори в настройките !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми ако може да сложиш 2 коефициента в настройките за да се наглася - коефициенти X и Y и ако са въведени разхода който показваш да е умножен по X и плюс Y. Така като се направи едно засичане реално, може да се сравни с показанията на Infoboard и да си нагласи човек коефициентите така че да му показва вярно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми ако може да сложиш 2 коефициента в настройките за да се наглася - коефициенти X и Y и ако са въведени разхода който показваш да е умножен по X и плюс Y. Така като се направи едно засичане реално, може да се сравни с показанията на Infoboard и да си нагласи човек коефициентите така че да му показва вярно.

Такива коефициенти грубо казано има. Injector Cycle е единия другия в Injector Size :worthy: Injector Cycle се ползва за да въведеш реално колко пъти се отваря инжектора за 1 оборот на двигателя. Какво вече написах, правилната настройка ще е с размера на инжектора, за разхода ни интересува само колко гориво излиза през инжектора когато той е отворен. Този размер на инжектора точно това определя, понеже при горе долу постоянно налягане на горивото което влиза инжектора има горе долу постоянен дебит.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги утре на седмичната ще има ли някои с такова устройство да замерим оборотите,че нещо се бъзика прекъсвача ми,ако е удобно разбира се?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

една идея: може ли да помосли за дистанционно превключване на режимите с дистанционно,като тия дето се монтират на волана за музиката? П.П Вземам си и аз едно ,надявам се да става за прелюд 2.0 5г. Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bobchu

специални БЛАГОДАРНОСТИ на колегите iXi i INFORMER,за това че помогнаха и засекохме параметрите на колата!момчета Железни сте :rolleyes::):worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

специални БЛАГОДАРНОСТИ на колегите iXi i INFORMER,за това че помогнаха и засекохме параметрите на колата!момчета Железни сте :thumbs1::lol::lol:

За нас беше удоволствие да тестваме борд компа на такава уникална кола като твоята :lol:Правена е с не по-малко мерак от тоя с който ние правим Infoboard :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...