Jump to content
sjekov

Обръщане на волан?

Recommended Posts

Някой правил ли е такова нещо? Питам въобще възможно ли е? Гледам по обявите в mobile.bg има много хонди внос Англия (доста по евтини). Някой взимал ли си е такава кола и да и е обърнал волана след това? Дали може с една катастрофирала и една "дясна" да сглобиш нещо нормално?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно е че са много по-евтини, аз карам такава вече 1 година. Защо ти е да обръщаш волана? По принцип може но това е ненужен разход според мен. Иначе не е нещо сложно ако става въпрос за 5г сивик части има колкото искаш.

Редактирано от Civic-D15B2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sjekov

Вярно е че са много по-евтини, аз карам такава вече 1 година. Защо ти е да обръщаш волана? По принцип може но това е ненужен разход според мен. Иначе не е нещо сложно ако става въпрос за 5г сивик части има колкото искаш.

Добре колега не ти ли пречи? Проблеми нямал ли си?Аз гледам Honda Accord 1.8 V-TEC KLIMA - март 2000 г - 7500лв. което е много добре оферта (ако е истинска) и ако може за 2000 лева да заприлича на "лява" си заслужава офертите на такива акорди са от над 11000.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм според мен за около 1000 (ако не и по-малко) би трябвало да заприлича, зависи вече от майстора. За Акорд нямам представа колко ще струва. На мен лично не ми пречи защото в града (за Варна става въпрос) повечето улици са с по две платна във всяка от посоките и не ми е трудно да изпреварвам, за магистралата е същото. Когато е една лента просто действаш по-внимателно и няма проблем. Просто за себе си реших че след като съм дал 2200 лева за Сивик 5г хеч няма смисъл да давам 500 и нагоре за обръщане и си я карам така. Успех с покупката

Редактирано от Civic-D15B2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това с обръщането ми изглежда малко ... странно ...не съм сигурен но разликите в купето не са малки ... и си е доста тенекеджийска работа ... не знам кой ненормалник би се навил да ви преправя колатааз бих си я карал с десния волан, доста по-лесно е да слежеш от колата когато не те е страх някой идиот да ти я откъсне докато профучава покрай теб с 150км/ч в града :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е толкова тенекеджииска, колкото механика и електроникаПреди и аз бях напраил подобно запитване, със същите съображения. Еми скъпичко излиза. Едва ли 1000-2000лв ще те оправят. Първо че едва ли има сервиз дето да се наеме, а и да ти свърши работата както трябва. После като сметнеш частите които ти трябват: ляво ориентирано табло, апарати за 4истачките, апарати за управление на страничните огледала, нова кормилна уредба (тук не съм сигурен дали не може да се използва и същата-някои запознат да се изкаже; трябва и да се провери дали изобщо структурата и конструкцията на колата позволява местенето на кормилната уредба от ляво), местене на педалите ( и тук не знам точно какво ще е нужно като механизми), и още куп други работи които сега не се сещам, но съм сигурен че ги има или ще изскочат. Като прибавиш и сумата за работа която ще ти представят за такава необичайна и сложна процедура, става мазало.На други места по света за масовите автомобили, както в слу4ая са хондите, не е проблем, но не и в БГ.

Редактирано от zarrick

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз имах преди време такива мераци и нямах проблем ако бях взел колата ,уви не искаха да я продават ,та на мен ми каза човек на които 95% от Варна каращи Хонда вярват е че няма проблем да стане стига да имаш кормилна реика,и цялото табло от същата такава кола което е лява дерекция,демек всичките си там пласмаси ,всичко друго се мести както педали ,табла,бутони и тем подобни :) надявам се да сам ти помогнал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо я вземай и си я карай така. По добре тия 1000 лева ги дай да я стегнеш и да знаеш че имаш кола на която можеш да разчиташ. Въобще не се занимавай с глупости. Както каза колегата CryoGen не се знае на какъв майстор ще попаднеш и как ще я "побългари" а работата не е от най-лесните. Да не стане после половината неща не работят въобще а другата половина когато си поискат. Във Варна специално вече срещам доста коли с десен волан.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ceco_accord

Незнам как се кара такава кола, но свикването е далеч по-лесно от "обръщането" ЗАЩОТО---производството на автомобили става за определени пазари и конкретните партиди се различават главно не по агрегатите (те са еднакви) а по местата им на монтаж. Самото купе има една основна разлика в носещата си структора - огледално формован панел разделящ моторният отсек от купето. Нали не смятате че някой от производителите ще формова универсален панел и ще щанцова отвори за педали , волан и др. и от двете страни и ще си позволи лукса да отслаби конструкцията и "да зее дупка под килимчето". Основният проблем е че около всички отвори в металните панели има щамповани подсилващи зони не позволяващи разкъсване от динамичното натоварване породено при работата на окачването. Факт е че поради пренасищането на Английският вторичен автопазар се внасят такива коли и заради десният волан цените им са наполовина. Също така е факт че в рамките на 2000 до 3000 лв. такава операция се прави на по-старата Се класа на Мерцедес , НО моторът и е надлъжно разположен и е с една чистачка . Въпреки това рязането и заваряването по въпросния моторен щит е като да сипеш червен пипер в радиатора :) така че "не правете това у дома" :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги виждал съм много обръщания на волани и повярвяйте ми не е много сложна работа само мерак да има.части се намират - табло конзоли за педали и т.н.общо взето разликата в двигателния отсек е минимална.въздуховодите за парното са най големия проблем така да се каже.трябва да се преместят от другата страна на купето.запушват се от едната страна и се правят нови отвори за засмукване на въздух.обръщане на чистачки,всички купета са еднакви и с дясно и с ляво кормило.да не забравяме че страните с ляво движение са много по малко от страните с дясно и за тях няма направени специални купета-а се ползват наличните стандартни.дори би трябвало да се сменят и фаровете но това са подробности-може и без тях да мине.играчка е признавам ама си струва - и не е толкова скъпо-а за здравината не се притеснявай/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз карам кола внос от Англия,свикнах много бързо.Чул съм,че в Турция обръщали волана и струвало към 1500-2000 лв.Но това е непроверена информация!А за изпреварването до края на годината мисля да пробвам с камера и монитор.Ще видя как ще стане,засега имам идея. :plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо да спомена че тази хонда която гледах изчезна от мобилето. Честито на копувача дано да е от форума или поне скоро да ни стане съфорумец.Аз понеже се поразчетох из форуми за обръщане на волана забелязох няколко неща:1. В англия това си било бизнес имало си гаражи в който ти го правят за няколко часа (колкото и невероятно да звучи 10 часа). Дано да се появи и тука такъв бизнес мисля че ще е почеливш. 2. Повечето хора си карат колите с десен волан и не се притесняват. Аз като човек който не е карал такава кола се притеснявам.3. Повечето от хората който си обръщат волана го правят сами или при приятелски сервизи (хора, който не могат да им откажат) малко "майстори" в бг са съгласни да обръщат волани. А то си е доста работа.4. Имаше доста мнения че след обръщане на волан колата не е същата. Склонен съм да повярвам.5. Оказва се че ако вземеш кола от англия и и обърнеш волана ти идва на пари колкото да отидеш в германия и да се поразтършуваш за запазена кола. Аз лично щях да си взема въпросния акорд от пловдив (7000 лева 2000г.) ако бях намерил някоя ударена от същата година за 2-3000 лв. Въпреки че ще ше да ми седне 10000 лв. като цяло колите от тази година започват от 13000лв. А и щях да имам много резервни части който да продавам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...четох някъде,че е влязъл в сила закон забраняващ десни волани в БГ от НоваГодина

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е влязал предстои да се гласува ама не се знае дали ще го приемат. Само защото някакъв тъпак депутат щял да го блъсне камион с десен волан. Обаче глупаците въобще не се замислят че по никакъв начин не могат да ме задължат да си регистрирам колата тук при условие че си плащам данъците в Англия. След като сме в Европейския съюз имаш ли валидна застраховка никой не може гък да ти каже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е влязал предстои да се гласува ама не се знае дали ще го приемат. Само защото някакъв тъпак депутат щял да го блъсне камион с десен волан. Обаче глупаците въобще не се замислят че по никакъв начин не могат да ме задължат да си регистрирам колата тук при условие че си плащам данъците в Англия. След като сме в Европейския съюз имаш ли валидна застраховка никой не може гък да ти каже.

Така е!Иоще нещо,сигурно ще взимат колите на аглийските туристи на границата :o Тази цялата работа е поредната тъпа и безумна идея на НАШИТЕ НАРОДНИ ИЗБРАННИЦИ! :blink::):guns::)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде да повдигна тематаинтересуват ме основните части които трябва да се заменят при обръщането на акорд 99г.ако може някакви ориентироващи цени на частите и или на цялата процедура

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Когато аз се интересувах от подобно нещо в общи линии отговора и извода до който стигна беше че най-евтино и и безболезнено е да свалиш двата номера между тях после да сложиш нова кола. Като цени за труд мога да кажа че точно преди една година ми казваха между 2500 и 4000 лева само за труд! Не мисля че си струва ;) но успех колега!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ето ти част от отговора, темата е дълга но има много полезна информация:http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=12679

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих в нета едни колеги отвъд океана които са направили точно обратното - от ляв -> десен волан, за гъзария (да им се чудиш), та има доста добри снимки и описания какво е нужноLHD->RHD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...